Forum >> 159
Ricsi 14708-04-2014 10:18:20 // 51321
Vajon akkor is jó lehet az autóhoz ha nincs EGR és DPF vagy akkor már jobb lenne chipelni?
Haddel08-04-2014 06:02:40 // 51320
A sörben kevés a vitamín,ezért sokat kell belőle fogyasztani :-)
Shadin07-04-2014 22:21:56 // 51319
Droberto barátja most vett egy Bravo-ba.
Ricsi 14707-04-2014 22:19:17 // 51318
Valaki esetleg rendelt mar ilyet maganak: http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-145-146/Motor-Luftfilter/Novitec-Powerrail-5::3416.html ?
Pityukoma07-04-2014 21:27:47 // 51317
Piritu - 1.000.00007-04-2014 21:22:04 // 51316
Köszönöm! :-)
Liquid07-04-2014 21:20:54 // 51315
deszép :)
Haddel07-04-2014 21:19:44 // 51314
Egészségedre ! ;)
Giuntini07-04-2014 21:14:41 // 51313
Szosza azt írta, hogy a kormány rezonálása álló helyzetben tekeréskor a szervót meghajtó ékszíj csúszása miatt van. Nekem is van ez a jelenség.
Haddel07-04-2014 21:09:24 // 51312
Tegnap néztem ,hogy a kipufogódobom a végsőket járja.Cserélni kell sürgősen,viszont akkor már érdemes lenne meglépni a duplásítást.
Csabi07-04-2014 20:38:01 // 51311
Ahogy Dömpi is írja a szíj rángásokat, meg mielőtt megállna a generátor szíjtárcsája, ránt egyet a motor visszafele, a generátor ventilátor (forgórész) szintén elmozdul visszafele..annak nem lenne szabad, mert elvileg a szíjtárcsa csak az egyik, normál forgásirányba hajt...
Giuntini07-04-2014 20:34:51 // 51310
Nekem is felkerültek a nyári gumik. Kénytelen voltam venni vadonatúj nyári gumikat, de úgy gondoltam jobb venni új szettet, ami kibír kb. három szezont. A Michelin Primacy 3 nem tartozik az olcsó gumik közé, de az ára összhangban van a tudásával. Fantasztikusan csendesen fut, valami álom tőle a kocsi. Nem ismerem a Conti, vagy a Pirelli kvalitásait, még egyetlen autómon sem voltak ezek a gumik, de abban biztos vagyok, hogy ez a Michelin a világon az egyik legjobb. A Cromáimon mindig Misik voltak, a Mareamon eredetileg Goodyear Eagle NCT, majd azokat lecseréltem Goddyear Eagle F1 GSD3-ra, amelyek iszonyúan sportosak voltak, de mellette hangosak, és a hosszirányú vájatok mindig vitték az elejét. Ez alatt a rövid idő alatti tapasztalatok bizton mondhatom, a Primacyk a legjobbak mind közül.
Ákos (dewvil)07-04-2014 20:11:39 // 51309
Na srácok ha már gumi beszállok én is:)
Hétvégén felkerült a nyári gummer a gyári standard 225.50.r17. a téli per 55höz képest visszakerült 2 centivel lentebb a kocsi sikerült is idén elsőre felavatni a haspajzsot:) Irtó alacsony:) nade nem is ez itten lényeg...
A kocsit Pirelli p7 Cinturato-val vettem, hát ma reggeli pályázás közben megállapitottam irtó xar, hangos mint a fene. a használt téli mislejnem csendesebb volt.
és ami ebből következik, irtó jó a kocsi szigetelése, példaértékű!
Hétvégén felkerült a nyári gummer a gyári standard 225.50.r17. a téli per 55höz képest visszakerült 2 centivel lentebb a kocsi sikerült is idén elsőre felavatni a haspajzsot:) Irtó alacsony:) nade nem is ez itten lényeg...
A kocsit Pirelli p7 Cinturato-val vettem, hát ma reggeli pályázás közben megállapitottam irtó xar, hangos mint a fene. a használt téli mislejnem csendesebb volt.
és ami ebből következik, irtó jó a kocsi szigetelése, példaértékű!
Dömpi (il dottore)07-04-2014 20:09:10 // 51308
Én csak akkor hallok egy enyhe, tompa nyekkenés félét, mikor megbillen a kanyarban a kaszni.
Futóműves semmit sem talált, pedig billegtettük, rángattuk, mindent elkövettünk, és semmi. De kanyarban van, hogy nyekken, van, hogy nem.
Rejtélyes...
Most csak a kormányom remegése izgat (értsd: lassú guruláskor vagy álló helyzetben darabosság, 120-nál minimális, alig érezhető remegés).
Szerelőm ma beszélt kormánymű specialistával. Adott neki néhány tippet, hogy mit nézzen meg, de szerinte nem szervó és nem kormánymű.
Hogy milyen tippeket kapott a szerelőm, nem árulta el, mondván 2nem mondom meg, mert egyből felrakod az amore-ra! Jössz csütörtökön, megnézzük, aztán tőlem felrakhatod".
Szóval csütörtök :)
Futóműves semmit sem talált, pedig billegtettük, rángattuk, mindent elkövettünk, és semmi. De kanyarban van, hogy nyekken, van, hogy nem.
Rejtélyes...
Most csak a kormányom remegése izgat (értsd: lassú guruláskor vagy álló helyzetben darabosság, 120-nál minimális, alig érezhető remegés).
Szerelőm ma beszélt kormánymű specialistával. Adott neki néhány tippet, hogy mit nézzen meg, de szerinte nem szervó és nem kormánymű.
Hogy milyen tippeket kapott a szerelőm, nem árulta el, mondván 2nem mondom meg, mert egyből felrakod az amore-ra! Jössz csütörtökön, megnézzük, aztán tőlem felrakhatod".
Szóval csütörtök :)
Ákos (dewvil)07-04-2014 20:04:43 // 51306
Speciális létezik hozzá egy spéci dugó kulcs fej kb 2 ezer x forint, de azt a helyén kicserélni....hát több mint cigi....
Dömpi (il dottore)07-04-2014 20:02:57 // 51305
nem látod, ahogy berándul a szíj? 0:40-nél, 0:43-nál, 0:50-nél stb
Liquid07-04-2014 19:56:35 // 51304
most az a baj hogy még jobban hallom a surrogó csapágyhangot, de hamarosan megy dokihoz :)
Dömpi (il dottore)07-04-2014 19:54:00 // 51303
detto...ma éppen úgy jöttem haza, hogy kikapcsoltam az egyébként mindig dübörgő rockzenét, és csak hallgattam a motor duruzsolását. Ami feltűnt, hogy hallom, a gumikat viszont nem hallom :)
tdemeter07-04-2014 18:58:01 // 51302
En igazabol nem tudom mit kell latni ezen, de a hangja nagyon furcsa...
tdemeter07-04-2014 18:56:21 // 51301
En meg google musicot:) Nekem mar csak 1 kabel valaszt el tole:)
Shadin07-04-2014 18:35:34 // 51300
Spotify-t akarok a kocsiba...
Csabi07-04-2014 18:24:46 // 51299
Úgy néz ki,sorstársak leszünk...Nekem nagy valószínűséggel a szabadonfutó adta meg magát, rángatja a szíjat, és együtt mozog a generátor forgórészével, amit nem nagyon kellene.(forgásiránnyal ellentétesen is ad át nyomatékot) A leállításkor látszik ezen a videón...
Beszéltem a szervizzel, annyit mondtak, h a szabadonfutóhoz nem lehet hozzáférni a célszerszámmal, uh le kell szerelni...(bár ez fura egy kicsit...)...
Jövő héten viszem műszakira aztán azért 'megszakértik'...amennyire tudják...
Beszéltem a szervizzel, annyit mondtak, h a szabadonfutóhoz nem lehet hozzáférni a célszerszámmal, uh le kell szerelni...(bár ez fura egy kicsit...)...
Jövő héten viszem műszakira aztán azért 'megszakértik'...amennyire tudják...
Piritu - 1.000.00007-04-2014 15:59:24 // 51298
Liquid07-04-2014 15:56:11 // 51297
mikor átcseréltem a téli Hankook-okat,a nyári Conti SC5-re hirtelen csend lett :)
Piritu - 1.000.00007-04-2014 15:53:36 // 51296
Az a baj, hogy mióta megrendeltem roppantul idegesít a mostani hangja. A jobb első kapott valahol egy pofont, és szól a vub-vub-vub. Már várom a csendet :-)
Liquid07-04-2014 15:44:12 // 51295
biztos vagyok benne hogy 17-ben is jó lesz, nekem nagyon tetszik
Piritu - 1.000.00007-04-2014 15:42:40 // 51294
1,3% eltérés a számított és a comp adat közt. Egész jó.
Piritu - 1.000.00007-04-2014 15:38:47 // 51293
Ma beugrottam a gumishoz, mert megjöttek a Contik. Szimpatikus darabok, már nagyon kíváncsi vagyok rájuk. Sajna csak szerdán lesznek felrakva.
Erhard 242 (Pure Energy)07-04-2014 13:20:43 // 51292
mi? nálam 6.5-öt evet a 16V mikor használtam igaz nem nagyon tepertem neki ...igaz 16" meg nyár volt
Shadin07-04-2014 12:29:23 // 51291
Egy fenét. Átlag alatti fogyasztás :-D
Dömpi (il dottore)07-04-2014 11:32:41 // 51290
Ja és a fedcomp 7,01 -et mutat.
Dömpi (il dottore)07-04-2014 11:32:12 // 51289
Majd most kíváncsi leszek mit produkál a nagy kerekekkel.
Egyébként most érzem a téliek mennyire fel voltak már keményedve.
Pénteken mentem a 4-esen Bpestre és Monor után vannak keresztben elég sűrűn ilyen kis huppanók.
A télivel, ami ugye elég ballonos (215/55 R16) olyanokat puffant a kocsi, pedig mindent elkövetem, hogy olyan nyomot találjak, ahol nem annyira nagy a dudor.
Most pénteken a 235/40 ZR19-el alig éreztem a huplikat. Ha a téli gumum normális állapotú lenne, akkor pont fordítva kellene érezzem a dolgot.
Egyébként most érzem a téliek mennyire fel voltak már keményedve.
Pénteken mentem a 4-esen Bpestre és Monor után vannak keresztben elég sűrűn ilyen kis huppanók.
A télivel, ami ugye elég ballonos (215/55 R16) olyanokat puffant a kocsi, pedig mindent elkövetem, hogy olyan nyomot találjak, ahol nem annyira nagy a dudor.
Most pénteken a 235/40 ZR19-el alig éreztem a huplikat. Ha a téli gumum normális állapotú lenne, akkor pont fordítva kellene érezzem a dolgot.
mex8607-04-2014 10:46:56 // 51288
na alakul a generätor sztorim.
ma éjjel visszakapom az otthon megjavitott darabot, 18ért sikerült rendbeszedni garival, szóval sokminden nem lett cserélve mivel valoban ujszerü volt "csak" a leejtés kárait kellett föképp rendberakni benne meg ami a szétszedés miatt ugyis cserés lesz.
holnap elviszem reggel a szerelöknek aztän meglätjuk mire lesz meg, meg mennyi lesz az annyi... gondolkodtam hogy az e-learn vonatkozo részét elviszem nekik, de inkäbb nem, hätha talälnak majd vmi gyorsabb megoldäst, van vagy 7 szerelö ott köztük 70éves tapasztalt szaki is :D végülis a motor ki-nél nincs rosszabb ami az egyik lehetöség az e-learn szerint...
most mär csak azon kell drukkoljak, hogy a szerviz elött ne most aszfaltozzanak, mert fel van turva minden, és lehet hogy a kész kocsit majd nem tudom kihozni....
akkor nem a 159-el megyünk húsvétkor haza :(
ma éjjel visszakapom az otthon megjavitott darabot, 18ért sikerült rendbeszedni garival, szóval sokminden nem lett cserélve mivel valoban ujszerü volt "csak" a leejtés kárait kellett föképp rendberakni benne meg ami a szétszedés miatt ugyis cserés lesz.
holnap elviszem reggel a szerelöknek aztän meglätjuk mire lesz meg, meg mennyi lesz az annyi... gondolkodtam hogy az e-learn vonatkozo részét elviszem nekik, de inkäbb nem, hätha talälnak majd vmi gyorsabb megoldäst, van vagy 7 szerelö ott köztük 70éves tapasztalt szaki is :D végülis a motor ki-nél nincs rosszabb ami az egyik lehetöség az e-learn szerint...
most mär csak azon kell drukkoljak, hogy a szerviz elött ne most aszfaltozzanak, mert fel van turva minden, és lehet hogy a kész kocsit majd nem tudom kihozni....
akkor nem a 159-el megyünk húsvétkor haza :(
Giuntini07-04-2014 10:06:43 // 51287
Ez nagyon jó fogyi. Én a mai napig régi vágású dízeles vagyok, 91 óta csak dízel autóim vannak. Hidegen én mindig járatom a motort elindulás előtt alapjáraton 4-5 percig. Sokan azt mondják, hogy rögtön el kell vele indulni, de én érzem, hogy így kímélem a motort. Elindulás után, amíg nem kezd felfelé indulni a víz mutatója, max. 3-asig engedem, hogy felkapcsoljon az automata. Tudom, ez így fogyasztás emelkedéssel jár, de úgy érzem, így jót teszek a motornak.
Erhard 242 (Pure Energy)07-04-2014 09:53:07 // 51286
teljesen reális fogyi
Dömpi (il dottore)07-04-2014 09:30:16 // 51285
Na, akkor egy friss, mért adat - ma reggel tankoltam.
- tankolt mennyiség: 63,57 L
- előző tankolástól futott km: 919
- átlagfogyasztás: 6,92 l/100 km
1.9 8V 120 CV ...öööö...vagyis...~145-148 CV
- tankolt mennyiség: 63,57 L
- előző tankolástól futott km: 919
- átlagfogyasztás: 6,92 l/100 km
1.9 8V 120 CV ...öööö...vagyis...~145-148 CV
Giuntini07-04-2014 08:10:22 // 51283
A te fogyasztásod megfelel a valóságnak, kézi váltóval. Gyári adatok szerint több mint 2l az előnyöd a városban.
Liquid07-04-2014 08:04:50 // 51282
nagyon nem mindegy ám hogy a város konkrétan mit takar, ha nem tud bemelegedni, egyből iszákos lesz :)
Tibcsi16607-04-2014 01:09:38 // 51281
Nekem nincs se Q4 sem Q-tronic.
A 2.4-es motorral az eddigi legrosszabb városi fogyasztásom 10,6l. És ez egy teljes tankolt fogyasztás volt. (kb. egy hónapja írtam erről) 20km/h átlagsebesség úgy, hogy ki sem mentem Budapestről.
Amúgy az én computerem kb. 9-10%-ot csal. Tehát most kb. 9,6l mutatott 630 km megtétele után.
Amúgy városban valahol 8-9 körül szokott lenni a valós fogyasztásom.
A 2.4-es motorral az eddigi legrosszabb városi fogyasztásom 10,6l. És ez egy teljes tankolt fogyasztás volt. (kb. egy hónapja írtam erről) 20km/h átlagsebesség úgy, hogy ki sem mentem Budapestről.
Amúgy az én computerem kb. 9-10%-ot csal. Tehát most kb. 9,6l mutatott 630 km megtétele után.
Amúgy városban valahol 8-9 körül szokott lenni a valós fogyasztásom.
Tibcsi16607-04-2014 00:55:25 // 51280
Akkor nálad valami jól elgörbülhetett. Én kb. 5 perc alatt kiszedtem egyedül. Elsőre én sem tudtam, hogy kell. De miután megnéztem az e-learn-ben, már simán ment.
Zsifi sw06-04-2014 23:48:09 // 51279
Jó estét!
Igen elfoglalt lettem az elmúlt időkben, de itt is itt vagyok. :)
Mai sokkoló hír, hogy már ezt az idényt sem húzom ki a régi gumpákkal, nem felrakható már. Ezt a vételkor el batytam, mert nem néztem meg tüzetesen az összeset, de a 2009 és 2010-es gumik kukák. :( Ma közölte a gumis, hogy ezt nem rakja fel, mert így már egy időzített bomba. Belseje lenyalva, mintázat alapján még bírta volna egy szezont.
Nincs mese, hamarabb kell új papucsokat vennem.
Igen elfoglalt lettem az elmúlt időkben, de itt is itt vagyok. :)
Mai sokkoló hír, hogy már ezt az idényt sem húzom ki a régi gumpákkal, nem felrakható már. Ezt a vételkor el batytam, mert nem néztem meg tüzetesen az összeset, de a 2009 és 2010-es gumik kukák. :( Ma közölte a gumis, hogy ezt nem rakja fel, mert így már egy időzített bomba. Belseje lenyalva, mintázat alapján még bírta volna egy szezont.
Nincs mese, hamarabb kell új papucsokat vennem.
Ricsi 14706-04-2014 23:11:33 // 51278
Hat, ha olyan konnyen kijott volna a jobb oldali is mint a bal oldali, akkor egyedul is ment volna...! Egy probat meger, hatha neked konnyebben megadja magat! Egyebkent meg mindig elado a 17-es felnim, ha valakit erdekel :)!!!
Liquid06-04-2014 23:08:20 // 51277
hát igen, ha csak munkába járnék vele, akkor olyan 16-20 körül lenne a comp szerint :)
Chianti06-04-2014 22:50:12 // 51276
Aha... szóval egyedül nem érdemes nekiállni...
Chianti06-04-2014 22:38:14 // 51275
Bár én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy élőben is láthattam a félkész ülőlapot, azért így utólag is gratula hozzá... profi munka! Az én ajtó határoló tuningom még várat magára -- a 7vége kicsit másként indult mint terveztem - mivel a szombat vasárnap szigorúan a családé, de jövő 7en azt hiszem neki látok majd.
Giuntini06-04-2014 21:35:01 // 51274
Az kb. hasonló mint az enyém, a Q4 hasonló fogyasztás emelkedést produkál mint a Q-tronic. A fogyasztást az automatánál a város emeli meg, de nagyon. Gépkönyv szerint 11,8l, azért általában sikerül alatta maradnom. Télen megy fel nagyon a városi fogyasztás a sok hideg üzem miatt. Római car-társak írták, hogy képes bekapni 15l-t is. Ami tény: ezt az autót nem a fogyasztása miatt szeretjük.
Liquid06-04-2014 21:17:44 // 51273
Az enyém ugyan nem automata de Q4, és némi városi munkábajárás, ami km-ben kevés. Hidegen 2km, leállít, majd meló után haza, aztán autópálya Mo-on 150 Ausztriában 130-140 (GPS szerint) ez általában 9-10 között jön ki, attól függően mennyit mászkálok vele munkába (általában biciklizek).
Giuntini06-04-2014 20:20:55 // 51272
Ez így van, egyébként az automata hozzáigazodik a vezetési stílushoz. Múltkoriban Tatabányáról kijövet Bp. felé az emelkedőn kijövet már sity-suty hatodikban volt. Olyan bőséges a motor nyomatéka hogy a legmagasabb fokozatban szinte mindent megold. Természetesen működik a kick-down, úgy visszakapcsol, hogy feltépi az aszfaltot. Sport fokozatban pedig megindul az ereszd el a hajam.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
491
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?