Forum >> 159

mex8604-04-2014 20:29:21 // 51166
ergo nincs raktáron gondolom
mex8604-04-2014 20:29:07 // 51165
ez is "jelenleg nem elérhető" kategória :(
mex8604-04-2014 20:28:19 // 51164
köszi ez a letöltés már megy!

annyi rémet olvastam már, rábízom ezekre a jóemberekre ha már első körbe bevállalták.
súlyozva a trélert meg a vesződséget vele még ez tűnik a "legjobb" megoldásnak.
remélem nem küldenek el a fenébe majd mire ott lesz a jó generátor, volt aki azt írta h bevállalták neki, majd mielőtt nekiálltak volna felmérve a helyzetet inkább skippelték a bulit....

majd referálok mennyi volt az annyi...
hát ennek az összegnek a töredékét szántam elkölteni optimalizálásra meg dpf kiiktatásra és egr kiirásra, lehet semmi se lesz belőle így hogy ez elviszi a keretet.
micsoda nyaralás lett volna ebből a pénzből....ááááá :(
Fairlane04-04-2014 20:26:37 // 51163
Én elmennék egy futómű beállításra...

Nem tudom mióta van nálad az autó, illetve a gumi rajta, de el tudja nyalni ha pl nem jó az összetartás.
Piritu - 1.000.00004-04-2014 20:20:28 // 51162
"autoglym" - akkor megrendelem én is :-)
Piritu - 1.000.00004-04-2014 20:19:18 // 51161
Ez minden Alfában ekkora meló?
A Spideren is dolgozott Csöri rendesen, mire ki tudta venni. Itthon eszembe se jutna nekiállni, pedig sok mindent megcsináltam rajta.
tdemeter04-04-2014 20:18:39 // 51160
Ahoj mindenkinek!

Megvettem az altalatok ajanlott autoglym borapolot a kocsihoz es csilivili lett minden ules! Mostmar van elet a borben, ne olyan matt mint volt, tenyleg nagyon szep lett.
Köszönöm a tippet!

Lenne pár kérdésem a verdával - így az első hónap tapasztalatai után:

- Ha lassulok, de még nem álltam meg és így teszem egyesbe akkor ránt egyet. Ez normális dolog? Ha ugy teszem 1-esbe hogy már megálltam akkor nem ránt.
- 3-asban kissé máshogy rezonál a kocsi, nekem olyan "darálósabb, érdesebb" érzés mint bármilyen másik fokozatban, de azt is csak adott fordulaton érzem.
- A jobb első kerék láthatóan be van kopva a belső fele, vagyis egy futómű állítás vár még rám. Azonban a gumik alapvetően jó álltapotúak. Kérdés ezzel kapcsolatban, hogy most várhatok-e még, hogy ezt a szezont végigfutom ezekkel a kerekekkel, vagy mindenképp állíttassam be a futóművet, mert azzal valamilyen kárt okozhatok esetleg a kocsinak?
.......................04-04-2014 20:17:01 // 51159
Sajna igen ,nem tudod egyszerűen a hosszú csavart kivenni,
le kell bontani a gen tartót is,
Meg a klimakomp ot is

Fel kell készülni csavar levágásra is
Fairlane04-04-2014 20:14:06 // 51158
Hm a hivatalos álláspont szerint ha ki is szedhető a generátor, le kell hozzá fejteni a klímából a gázt... :S
Fairlane04-04-2014 20:11:20 // 51157
De akkor már hadd hozzam rád a frászt ;)

To remove the alternator, adopt one of two procedures according to the lower alternator fastenging type:

If the head of the lower bolt is on the outside of the vehicle, the engine must be removed.

If the head of the lower bolt faces inward, proceed as follows.

Fairlane04-04-2014 20:09:26 // 51156
Nem tudom már, talán torrentboltból... De Shadin már linkelt egyet. Ha az nem lesz jó valamiért akkor szólj és valahogy elküldöm.

Most a kedvedért :) feltelepítettem, benne van a generátorosdi:

Procedures > 55 ELECTRICAL EQUIPMENT > 5530 CURRENT GENERATION > 5530A ALTERNATOR AND COMPONENT... > 5530A10 ALTERNATOR - R+R
mex8604-04-2014 19:46:22 // 51153
német fórumok szerint a generátor cserére nincs leírás az elearningben.
volt akinek csak 5 órát számláztak...
gyanítom nem lesz ekkora mákom tekintve hogy nem mertek előzetes kalkulációkba bocsátkozni a munkadíj felől.
mex8604-04-2014 19:28:02 // 51152
az ADAC szerint az, amúgy meg mint tudjuk bármi lehet...
neked is volt lerobbanásod anno? ha jól emlékszem "csak" indítási gondjaid voltak.
vagy?
mex8604-04-2014 19:26:54 // 51151
honnan sikerült?
mex8604-04-2014 19:09:30 // 51150
valakinek ötlete honnan lehetne szerválni E-Learn-t?
mindenhol csak olyan linkek vannak amik használhatatlanok.
mex8604-04-2014 17:25:43 // 51149
addig meg az E-learn függvényében eldöntöm nekiálljunk-e magunk, ha találok letölthető példányt
mex8604-04-2014 17:24:31 // 51148
nem akarok személyeskedni, ha valakit nagyon érdekel, a blogomban megtalálja.
annyit tudok még hogy eredetileg az Alfadepobol való a cucc
hogy most hol lett leejtve nem tudom (az biztos hogy nem a postán mert azok nem próbálták volna helyreütlegelni), elvileg garis is volt mikor vettem de mivel az időfaktor is játszik szétszedettem a javítóval, így már biztosan nem az.
ha hétfőre nem lesz kész vagy nem javítható 100%-osan akkor újat veszek
mex8604-04-2014 17:22:07 // 51147
DENSO


ez jó lehet a verdámba?
2006.12. 2.4jtdm

a leírások alapján az de nehogy megszívjam
már gyártom a B meg C terveket
ALFI15604-04-2014 17:01:52 // 51146
Kitől vetted?Csak,hogy tudjuk kivel hányadán állunk.
Erhard 242 (Pure Energy)04-04-2014 16:46:51 // 51145
egyetlen? a szívósor még nagyobb ....
Fairlane04-04-2014 15:20:08 // 51144
Keress 159-eshez elearn-t ott le vannak írva a lépések, hogy pontosan mit honnan kell levenni, képekkel illusztrálva.

Nekem elvileg van egy verzió, de sosem próbáltam még elindítani...
Csabi04-04-2014 15:18:07 // 51143
Két AR szervizben is megkérdeztem az ő programjuk 8órát írt rá, aztán végül nem szakszervizben csináltattam , de hozta is a 8órát....az már más kérdés, h nem volt típusismeretük és a generátor szíj felrakása 3napba telt....de aztán megoldották...
ezért most már csak olyan helyre megyek ilyen nagy munkákkal ahol ismerik a 159 2,4-et...
Egyébként talán ez az egyetlen nagy szívás a 2,4-nél, a generátor leszerelés...
A hazahozatallal sem lenne sajna olcsóbb...Szép óradíjak vannak kint....
Egyébként tuti-fix , h generátor a ludas?
mex8604-04-2014 15:15:59 // 51142
még azon agyalok nekiállunk magunk a mütétnek
van rá két hetünk, szerszám van, garázs, meg cimboräk, hátha megmegy...
max kell mégis a tréler hazáig, kb annyiba kerül mint a munkadij...
csinälta valaki házilag 2.4en?
leirást már találtam abból nem tünik olyan horrornak
mex8604-04-2014 15:03:43 // 51141
ezek nem tudtak elöre idöt mondani rä, gépben sem talältak.
ez egy kis falusi szerviz bär elég nagy forgalommal meg jo felszereltséggel.
máshol hozott anyagbol nem is igen vállalták volna be

mm 4 ora le, 4 fel?
az kinti munkadijjal 5-800 euro

azt hiszem akkor itt vége is lesz a 159es pälyafutäsomnak vagy hazavitetem trélerrel és otthon lesz megoldva...
nem kivänok ilyen költségekbe belebonyolódni egy "hétköznapi" generätor problémánál akár, annyira azért ittkint sem keresek jól és ilyen gondok jöhetnek még amiket itt nem tudunk magunk megoldani haza meg nem megy vele. Ès ez nem egy kéttömegü vagy injektor vagy ilyen probléma aminél eleve az ember ugy áll hozzá hogy sokba lesz, de pl az injektor csere munkadija itt se lesz annyira vészesen sok, az alkatrész meg hasonlo áron lenne.

vettem volna 1.9est....
Csabi04-04-2014 14:48:58 // 51140
Igen az egész eleje...máshogy nem fér ki...~4óra leszerelés 4 fel...Vagyis nekem így csinálták nem szakszervizben, de ott is ennyit mondtak rá.
Hívd fel őket, és érdeklődj úgy...
mex8604-04-2014 13:57:35 // 51139
persze ebböl az 55ezresböl nincs készleten...
mex8604-04-2014 13:55:33 // 51138
egész eleje lejön a cseréhez?
na ez finom lesz, német munkadijakkal.... nagy öröm...

amugy most hivott a generätoros, le volt ejtve a generätor és megprobältäk visszafeszegetni a belvilägot, szal ezzel ätbszott a Cartärs keményen... emiatt szorul...
most vagy tud vele valamit még elkövetni vagy nem...
amugy valoban ujszerü a bele azt mondja, szóval szabadonfuto csere sem jätszana

ebböl valszeg egy uj lesz....
hatalmas öröm....
Csabi04-04-2014 12:41:06 // 51137
Érdemes megfontolnod az újat , akkor le van a gond mindennel. Ha csak azt nézzük, h egy generátor szabadonfutó 18-20ezer(valszeg az is a végét járja), a felújítás meg 20-30, akkor már meg is van az új ára...
Nem beszélve arról, h az egész autó elejét le kell bontani a cseréhez, ami sok hibát tud még szülni(klíma-, olajhűtő-, szervó csatlakozások)...uh jobb az ilyen megbontások számát minimalizálni.
Piritu - 1.000.00004-04-2014 11:59:45 // 51136
Szerintem nem. Tény, hogy van nála olcsóbb is, de ami jó az gyakorlatilag ez az árkategória.
Szabolcs 15904-04-2014 11:24:06 // 51135
Michelin IDE vagy oda ITT németbe inkàbb Continental a nyerö odi r8 ason Continental van ITT àll nàlunk a mêlygaràzsba tulaja mondta Michelin nem tapad ugy ahogy kell ennyi
Szabolcs 15904-04-2014 11:16:19 // 51134
Plusz még ez is a gyàri
Szabolcs 15904-04-2014 11:13:39 // 51133
ezek a gyàri méretek én nekem még a sebesség indexet is figyelembe kell Vennem nem rakhatok fel mäs gumit csak ilyet Ami ITT szerepel
Ákos (dewvil)04-04-2014 08:05:30 // 51132
Es a raadas, a lokharitom csillog villlog mibt a salamon toke:-)
Ákos (dewvil)04-04-2014 07:55:36 // 51131
Uraim, jelentem szivosor tiszta lett mint az uj, vezérlés uj, injektorok felujitva, osszerakva, szepen ketyeg. Es tegnap este megvolt a 200km/h-s sebesseg is. Megy ez 170-nel tobbet kerem szepen:-)
Johet a tele tankos fogyasztasmeres:-)
Giuntini04-04-2014 07:51:05 // 51130
Még annyit, hogy ez a méret a drága. A sztenderd méret 225/45R17 a gumigyártók részéről, a Primacy-nál is majdnem 10-essel olcsóbb. A Pilot-ban nincs is 225/50R17. Még 235-ös méretben is alacsonyabb lenne az autó. Ez pedig nem lenne jó a feljárók miatt.
Giuntini04-04-2014 07:41:36 // 51129
Ez tévedés. Nekem 46 e. van darabja, hasonló méretű Conti vagy Pirelli jó esetben 2-3000 ft-al olcsóbb. És azoknál azért jobb.
.......................04-04-2014 07:25:42 // 51128
Qurva drága a Michelin
.......................04-04-2014 07:18:46 // 51127
Szerintem Ékszíjcsere megoldja,vagy javít rajta
Giuntini03-04-2014 22:45:28 // 51126
Köszi.
Giuntini03-04-2014 22:44:50 // 51125
Nekem is időnként előjön ez a darabosság. Ugye a sarkalatos pont a 159-nél a kormánymű, de annak a jele a szivárgás lenne, nekem pedig egy csepp sem hiányzik. Ami érdekes volt most a gumi cserénél, hogy mind a két első keréknél a szélén voltak kiverődések. A télen mindig figyeltem, soha nem láttam ezeket. Futóműves haverom azt mondta a futómű teljesen rendben van. Egy hónapja volt mindkét felső lengőkar cserélve, és a futómű beállítva. Teljesen tökéletes az egyenesfutása. Én inkább arra gyanakszom, hogy ezekben a 20 fokokban még puhult a gumi, sokat autópályáztam 160-al, és a gumi már nem igazán fiatal. Azt is észrevettem, hogy az egyébként csendes téli gumi felhangosodott ami a melegben normális. Múltkor a tévében valami nagy szakértő azt mondta, hogy csak annyi a hátránya a téli guminak, a melegben hogy jobban kopik. Az hogy melegben balesetveszélyes az elhanyagolható. Szerinte.
Chianti03-04-2014 22:32:25 // 51124
Mit is mondhatnék... igazán szép lett! Nagyon ördögi ez a fekete külső a vörös belsővel! Ez az amit hiába is keresnél egy német csodában... a stílus!!! Tényleg pöpec lett a gép na! Külön gratula a nyári papucsokhoz! Nem marad más hátra, mint irány az országút! Kellemes gurulást! :o)
mex8603-04-2014 22:26:50 // 51123
az milyen? integrálva van a vákumpumpa? vagy hogy?
miben van ilyen?
mex8603-04-2014 22:26:14 // 51122
nekem is 30 volt 2 éve a 166nál.
GTPeti03-04-2014 22:19:21 // 51121
Ezt is elhiszem. Egy nagyobb gen. felújítása 40e is lehet. Anno egy cartárs mondta, hogy 60e az új...
Erhard 242 (Pure Energy)03-04-2014 22:12:44 // 51120
sok esetben olyan kicsi a különbség az új és a felújítás között nem beszélve pl a vákumpumpás generátorokról amit ugyi nem újítanak fel, hogy lassan nem éri meg
Dömpi (il dottore)03-04-2014 22:09:30 // 51119
Elsőre úgy tűnik igen, de majd holnap megyek a hosszút (Bpest), aztán majd kiderül.

Amúgy a télit megsergettettem, kicsit ütött a bal első felni, meg a gumiban is volt eltérés.
Piros Madaaar03-04-2014 22:06:52 // 51118
Az en nyari gumiam felrakasa ota sem indul jol a nyar:-)rugo tores...varom a gyari rugokat sehol nincs visszamondani nemtudom mar..igy varok..talan egy het talan ketto :-(
GTPeti03-04-2014 22:04:17 // 51117
Semmi gond a bontottal. Feltéve, hogy beépítés előtt felújításra kerül...
Minden más lutri (statisztikailag elég rossz lapokkal). Úgyhogy egyetértek veled.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.