Forum >> 159

mzo16-02-2014 14:51:54 // 48214
A normál izzóval én se voltam elégedett, én GE megalightot vettem bele ezzel már együtt lehet élni.
Pityukoma16-02-2014 14:50:32 // 48213
Legalább megszellőztettük a MAP szenzorod:-) Nem is említed hogy elég lett-e az az 50ló amit Tibcsi ráírt a vasadra:-DDD
Pityukoma16-02-2014 14:47:37 // 48212
Szia:-) Tényleg jó rég nem hallottunk rólad. Örülök hogy nem tűntél el:-)

Én Thule tető csomagtartót használok Thule box-al. Maximálisan stabil, biztonságos megoldás, nem kell ragaszkodnod a gyári tetősínhez. Amúgy ha arra akarsz bármit rögzíteni, ahhoz is venned kell kereszt csomagtartó rudakat. Hogy jobban néz-e ki a gyári tetősínnel? Nem tudom. De kinek a pap kinek a -né... Nekem vásárláskor az egyik szempontom volt hogy ne legyen rajta.
Kisgyermek mellé szerintem praktikusabb az SW. Pl a babakocsit könnyebben be tudod rakni a csomiba. Az SW-ben van (de ha nincs utólag rakható bele) 12 csatl. hátul, ami szintén jól jön ha sokat utaztok a kicsivel.
Egy vélemény volt csupán, remélem segített :-)
Ákos (dewvil)16-02-2014 14:46:07 // 48211
Naná!
És kinek a motorjában turkálnak, peeeersze hogy az enyémben:) ki máséban:)
Tibcsi16616-02-2014 14:40:33 // 48210
Nem kell semmit elnézni :) Nálatok valami nem OK. Nálam tökéletesen megy a mosó! Telibe nyomja pont középre, ha 80-100-al megyek. Városban kicsit feljebb, de ez így 100% OK nálam.

Amúgy nekem az esőérzékelő is 95%-ban jó lett, mióta tavaly lekentem egy nanotec-es cuccal. Ráadásul úgy, hogy kb. 2 éve egy noname gumi van rajta (csak a gumit cseréltem, úgy hogy kihúztam a sínből) , amit kb. 500Ft-ért vettem.
DrB16-02-2014 14:37:36 // 48209
Valszeg, egy tisztítás nem ártana. A tobbi halogenes 159-es cartars meg van elégedve a tompitottal?
Pityukoma16-02-2014 14:35:05 // 48208
Szép munka Gratula .-) keményebb lett az ülés? Azok a kis karikák amiket (is) lefotóztál, azokat el kell vágni hogy bontható legyen a kárpit? Vettél újakat?
Haddel16-02-2014 14:20:53 // 48207
Üdv srácok ,jó minitalálkozó volt
mzo16-02-2014 14:18:04 // 48206
Jó volt srácok, örülök hogy találkoztunk! :)
GTPeti16-02-2014 14:08:53 // 48205
Én úgy fogalmaznék (belülről még nem megtisztított) állapotában a 156 xenonja lényegesen jobb, mint a 156 halogénje, de nem olyan jó, mint egy mai xenon a legjobbak közül. (Lehet, hogy ráférne egy lencsetisztítás.)
Ákos (dewvil)16-02-2014 14:07:52 // 48204
He-he gyerekek ez jó volt, tetszett:)
Képeket kérek akinek van mert én nem fotóztam!
DrB16-02-2014 14:07:25 // 48203
Lehet, hogy a 156-nak rosszabb, mint a 159-nek, de a feleségem MiTo-jának konkrétan lényegesen jobb, s az sem xenon, de ott nem is hiányzik a fényerő. Azt nem tudom, a többi nem-xenonos 159-es cartárs mennyire van megelégedve a tompítottjával, az enyémen semmi emelt fényerejű égő nem javított lényegesen. Lehet, igazad van, meg kellene nézetnem a lámpákat.
G-MANN🍀16-02-2014 14:01:06 // 48202
A lampa hatso reszen allithato a magassaga, es jobbra balra is. 10-es kulccsal a kiallo aluminium "rudat" kell eltekerni. :-)
DrB16-02-2014 14:00:15 // 48201
Idekinti márkaszerviz.
Shadin16-02-2014 13:40:25 // 48200
Hol csináltattad az sw frissítést?
Shadin16-02-2014 13:38:07 // 48199
mizooo16-02-2014 13:27:00 // 48198
Gyenge tompított? :) Akkor te még nem mentél 56-al?!... Szerintem szuper jó tompítottja van az 59-nek, ha minden rendben van a lámpákkal.
Liquid16-02-2014 13:25:10 // 48197
az SW csomagtere papíron 45L-rel nagyobb, de ott a nagy okosság az hogy tudod tetőig pakolni. A sín felszerelhető utólag is, Skull megcsinálta.
A gyári xenon jó cucc, egyetlen gondom az vele, hogy közelre világít és még nem volt kedvem/időm utánajárni, hogyan lehetne segíteni ezen.
mit teszel a csomagtartóba hogy 1 gyerekkel kevés? :)
DrB16-02-2014 13:17:32 // 48196
Sziasztok!

Jó régen nem írtam, olvasni sem volt időm nagyon az Amorét az utóbbi időben…

A vassal minden rendben, sőt - lekopogom - megoldódott az alapjárati egyenetlenség is, ami miatt legutoljára, még nyár körül írtam. Hideg motorral való indítás után kb. 30-60 mp-ig ingadozott az alapjárat, aztán kisimult. Ahogy jött az ősz, és kevésbé volt meleg, valamivel jobb lett, de továbbra is megmaradt ez a jelenség. Mikor visszajöttem a nyári szabiról, megkérdeztem az idekinti szerelőmet is, mondta, tegyek egy próbát premium diesellel (otthon a nyári szabi alatt nem tankoltam, osztrák nyál volt benne, igaz, nem premium). Valamennyit segített a dolgon, kicsit ritkább lett a dolog, de nem múlt el. Közben megnézték az EGR szelepet is, nem volt lekormolódva, rendben működött. Akkor vetették fel, hogy megnézik, software-esen mindenből a legfrissebb van-e fent? Azt találták, hogy valami EGR specifikus software rész nem a legfrissebb. (Az autó software-t nem csak egyben lehet frissíteni egyébkén?). Update-elték, s azóta (4-5 hónapja) megszűnt a probléma. Sőt, nem rángat be a motor, ha 4-esben 50 km/h körül megyek. Amióta megvettem az autót, 50-es tempónál inkább a 3-ast szerette, 4-esben sokszor berángatott, most nem gond a 4-es sem. Remélem, tartósan így is marad.


Más!

Kisfiúnk születésével a nagyobb utak alkalmával kinőttük a berlina csomagterét. Ahogy tudom, az SW csomagtere sem lényegesen nagyobb, legalábbis papíron. Nektek mi a tapasztalatotok? Lényegi előrelépést jelentene egy SW-re váltás?

Nézegetve a mobile.de-t, egy csomó SW-n nincs tetősín. Tetősín nélkül is lehet biztosan rögzíteni tetőboxot? Vagy azért a tetősínre erősített tetőbox a biztos megoldás?

A mostani 159-esben nincs xenon. Az igazi kifogásom a mostani vas ellen a gyenge fényerejű tompított. Kipróbáltam mindenféle "szuper" égőt, most éppen Nightbraker van benne. Ez sem jobb lényegesen… Milyen a 159-es gyári Bi-Xenonja?
Liquid16-02-2014 11:41:51 // 48195
ejj igazad van :)
sőt létezik 220-240Le között is :)
Erhard 242 (Pure Energy)16-02-2014 10:38:47 // 48194
a kevesebb nem számít csak a több :D
Shadin16-02-2014 09:51:42 // 48193
Egyértelműen nem lehet állítani. Én "lejjebb" hajlítottam az ablaktörlő karokat, így az nem töri meg mosó vizet... De ez lehet placebo is. Szerintem szar. Bármilyen lapáttal. Piritu technikáját követve apró spriccelésekkel, elkerülve a lapát beindulását, majd amikor már a menetszél felviszi a vizet és elég vizes, akkor kézzel indítom a törtlést.

Ezt (is) csak egy Alfának tudjuk elnézni :-D
.......................16-02-2014 09:40:29 // 48192
Kérdezd piritut,
Egy műanyag sapka neki elrepedt az EGR hűtőnél,
Az az INSIGNIA ban ugyanúgy elreped,
Szóval az EGR bajokat kijavították,de vannak bajok máshol
Ha jól emlékszem a 2,0 jtdm et 2010 ig az F40 es váltóval szerelték
Így lehet csippelni 400 Nm erig nyugodtan

2010 után a Guli váltót kapt
Piritu - 1.000.00016-02-2014 09:33:56 // 48191
A 2.0-t javasolnám. Egy csomó dolgot másképp oldottak meg benne. Valószínűleg egr és dpf problémáktól mentes lesz.
Piritu - 1.000.00016-02-2014 09:32:58 // 48190
A 2.0-ból meg 136 és 163 is :-)
Erhard 242 (Pure Energy)16-02-2014 09:29:24 // 48189
össze szedem, meg faterommal csináltatok egy faszányos Kresz tesztet :)
Erhard 242 (Pure Energy)16-02-2014 09:27:04 // 48188
bocs van 2.4-ből 209-is :P
Liquid16-02-2014 09:22:59 // 48187
az 1.9 8V 120Le, a 16V 136 vagy 150, a 2.0 170, a 2.4 200
Ez utóbbi a legjobb :)
Amit írtál azok közül 2.0-t vennék én is valszeg, ritkábbak mint az 1.9-ek. Mivel itt gyakorlatilag nincs benzines senkinek, ezért érdemben nemigen tudunk nyilatkozni. :)
Nem hiszem hogy megbízhatatlanok lennének, inkább kevés bennük az erő, hogy jól és gazdaságosan mozgassák a 159-et, ezek közül a Tibi a kivétel.
Imi16-02-2014 09:20:17 // 48185
Inkább 2.0 diesel mint az 1.9.
Kijavították a hibákat és nem tartalmaz GM termékeket. :)
Mickey16-02-2014 08:03:08 // 48184
1750 TBi!!
AdiArsenal16-02-2014 07:08:47 // 48183
159-est melyik motorral érdemes választani, a 2.0 multijet vagy az 1.9 multijettel?
Benzinesek valóban megbízhatatlanabbak, mint a dízelek? nepitéleten olvasgattam, a dízelekről szinte kivétel nélkül jókat írtak, a benzineseknél már voltak hibák.
Dömpi (il dottore)15-02-2014 23:26:48 // 48182
menj gyorsabban :-)
droberto15-02-2014 22:56:22 // 48181
Naná, hogy van rá. Ötlet?
Alfonis15-02-2014 22:54:09 // 48180
nekem túl magasra lövi. nem alacsonyra :O
mzo15-02-2014 22:43:16 // 48178
Majdnem ez, itt még menni kell egy kicsit és balra a parkolóház és a DP közötti kis utca folytatására gondoltunk. :)

Haddel15-02-2014 22:24:40 // 48177
Ma meg indításkor kiírta ,hogy ellenőrizzem a rendszámtábla világítást,és tényleg kiégett az egyik.Majd holnap kicserélem.
Haddel15-02-2014 22:20:20 // 48176
Ugyan ez van nekem is ,nagy sebességnél a jobb oldali oldal tiszta folt ,mert nem jut fel a folyadék
Pityukoma15-02-2014 21:39:14 // 48175
Erre gondolsz?

Még képlékeny a dolog, de lehet én is oda tudok ugrani:-)
Piritu - 1.000.00015-02-2014 21:32:17 // 48174
Anno még az OFF-os időben ezzel játszottam. Figyeltem, hogy mennyit tudok menni. Ma már 100 km felett nehéz, fel is hagytam vele.
Ákos (dewvil)15-02-2014 21:31:42 // 48173
Urak...
Akkor holnap aki teheti duna plaza hátsó parkolo 11kor, gyertek gyertek.
joéjt.:)
Piritu - 1.000.00015-02-2014 21:21:02 // 48172
Az órában van egy km számláló :-P
Angelo Bianco15-02-2014 21:18:51 // 48171
Igen, ezek szerint nem vagy egyedül a fúvóka problémával! Nekem nagyon alulra fújja, főleg a jobb oldali és nagyobb sebességnél. Ha megtudok vmit szólok, de innen várom a megoldást, mert akárhányszor próbálkoztam, vizsgálgattam nem jöttem rá még semmire.
Szabolcs 15915-02-2014 21:15:23 // 48170
Fékezés múltkor éjjel haza München ből Sopron hatàrnàl fékesztem először meg is lepődtem
Dömpi (il dottore)15-02-2014 21:13:20 // 48169
Ezt meg hogy mérted le ilyen pontosan?
Alfonis15-02-2014 21:00:29 // 48168
ha rájöttetek engem is érdekel. bár még azon felül, h csak gondoltam rá, h nem igen jó helyre jön a cucc nem tettem az ügy érdekében :D autópályán elmegy azér :)
ValeRossi4615-02-2014 20:53:17 // 48167
akkor figyelek 1000 km ig :)
holnap ..
Piritu - 1.000.00015-02-2014 20:49:35 // 48166
Nekem 384 km a fékezés nélkül megtett rekordom :-P
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.