Forum >> 159

zoltankublik21-12-2013 23:02:04 // 45114
Friss olajjal is azt csinálja
Dömpi (il dottore)21-12-2013 22:14:02 // 45113
a Banner a Jász-Akku által gyártott akksikat csomagolja a saját címkéjével. Kamionos haverom vitt egy fuvart a múltkor a Banner-hez. :)

Ennyi.
Dömpi (il dottore)21-12-2013 22:08:31 // 45112
meg lehet tönkretette az EGR-ed???
Csabi21-12-2013 21:59:31 // 45111
bár az áramfelvételre nem tudom kinek vannak referencia értékei...
Csabi21-12-2013 21:57:48 // 45110
Igazad van, akksicsere elött, nem árt ellenőrizni legalább a töltést, és az áramfelvételt.
Dömpi (il dottore)21-12-2013 21:53:19 // 45109
vagy egy matricát és +50 LE :-)
Csabi21-12-2013 21:52:56 // 45108
Elhiszem...én épp ezért favorizálom az AGM-et, mert most érzem úgy, h az önindítom úgy teker ahogy kell (mínuszokban is)
.......................21-12-2013 20:56:56 // 45107
Mindenki csak az akkura koncentrál,
Lehet rossz még a testkábel kontakt is,
Vagy maga az önindító
GTPeti21-12-2013 20:47:01 // 45106
Nekem az eddigi csúcs, anno vadiúj Optimám volt. (Mily meglepő...)
Az az első időkben úgy forgatta meg, az önindítót, hogy ihaj. Az tényleg pöcc-röff volt. :)
Csabi21-12-2013 20:45:33 // 45105
Ahham, azért az elég gyengusz. Sajna itt már többen jártunk így, mármint, h a "két teles" akksi nem úgy, vagy sehogy nem teljesít már. Mindez márkától függetlenül...
Egyébként a 800Ah-ás akksi is megérzi a mínuszokat, de nyilván te is érzed, h egy paramétereiben nagyobb akksi jobban teljesít...ergo lehető legnagyobbat(paraméterekben)bele :)
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2013 20:45:21 // 45104
ez a szöveg a legjobb, hogy gondozásmentes, amelyik "vizes" egyik sem az :D
GTPeti21-12-2013 20:45:15 // 45103
Lehet, hogy cellazárlatos... A CTEK pedig jó megküldte (a cellazárlatot szélsőséges esetben NEM lehet pusztán feszültségméréssel felismerni) és emiatt hiányzott a víz. Mert 5 cellát töltött 6-ra való feszültséggel.
Nálam volt ilyen. Mondjuk az elég durván végződött az akkura nézve...
Shadin21-12-2013 20:31:32 // 45102
Vettem egy CTEK tötőt, mondván, hogy a 2 teles akku nem lehet szar, majd jól rekondícionálom. Töltöttem rá vizet is, pedig nem kell :-) Azaz mégis, mert hiányzott. Egyébként Banner 62 v 64 Ah-s 560 v 580A indítóval. Ez az 1.9 gyárija. -4-ben alig pörgeti meg elsőre a motort...
Csabi21-12-2013 20:24:37 // 45101
"Viszont a múltkori akkumulátoros fejtegetésem téves is lehet, megyek és megveszem a kapható legnagyobb kapacitású dögöt ami befér és majd kiderül "

Mi történt, nem úgy indít ahogy szeretnéd?
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2013 20:18:14 // 45100
vagy még akkor nincs normális olajnyomás ha felhígul az olaj gázolajjal nem volt gázolaj szaga a motorolajnak?
Liquid21-12-2013 19:45:17 // 45099
az első, olyan van mindkét kocsiban (persze a Pandában, kisebb amperszámmal)
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2013 19:43:59 // 45098
a garanciális eljárásuk miatt kiestek a pixisből
zoltankublik21-12-2013 19:39:42 // 45097
A próféta szóljon belőled:D
Hétfőn kiderül, én max 15 ezrenként cserélek olajat minden autómban. nem bír ki 35 ezret egy olaj.
GTPeti21-12-2013 19:36:34 // 45096
A ZAP már nincs a favoritjaid között?
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2013 19:35:35 // 45095
én elvből nem veszek Exide-ot, megtartós autóba Varta, Banner, Bosch bár nekem a Jász-szal sincs semmi bajom
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2013 19:26:34 // 45094
vagy lehet el van tömődve az olajjárat a nagyszerű 35e-es olajscseréktől
Shadin21-12-2013 18:48:31 // 45093
Az Exide-nak papíron nagyobb az indító árama...
zoltankublik21-12-2013 18:23:21 // 45091
ez a két lehetőség van, hétfőig kiderül hogy mi a baja, de idén már egy métert sem fog menni az autó
GTPeti21-12-2013 18:21:54 // 45090
SZVSZ ha egy szivattyú nem dolgozik rendesen (vagy esetleg vmi elzárja az olaj útját) annak pont ez a jele.
zoltankublik21-12-2013 18:19:27 // 45089
alapjárat felett van olajnyomás, csak alapjáraton nincs(0.5bar), magasabb fordulaton van (3bar)
zoltankublik21-12-2013 18:18:18 // 45088
már szerelőnél van, addig nem hozom el amíg nincs készen
GTPeti21-12-2013 18:14:04 // 45087
Ha nincs rendes olajnyomás, be ne indítsátok a motort. Vagy ha próbaképpen igen, akkor ne terheljétek! (A turbó sínyli meg elsőnek.) Erhard tippje igen sanszos.
zoltankublik21-12-2013 18:11:43 // 45086
nem tudom mi okozta a problémát, de attól még a hiba fennáll, remélem más már nem jön ki
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2013 18:09:38 // 45085
az nem olaj hiba...még egy teszkós 5w30-tól sem lesz hajtókarcsapágyas nem hogy a Shell-től...
GTPeti21-12-2013 18:06:27 // 45084
Ezek komoly paraméterek kéremszépen. B)
zoltankublik21-12-2013 18:00:22 // 45083
5l-es kannás. hidegen 1.8-2bar olajnyomás alapjáraton, 60-70 fokos víznél már nincs csak 0.5 bar olajnyomás. Olyan cégtől vettem akik elméletileg csak hamisítatlan olajakat forgalmaznak, de most vettem bele más cégtől más olajat(5w30) és sokkal halkabb lett a motor, főleg melegen, de nyomásom így sincs
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2013 18:00:02 // 45082
ha rám hallgatsz pl Bosch 0092S60080 AGM nagyon erős, sokáig bírja potom 56e :)
Egyéb iránt valami 72-80Ah 700A bőven megteszi
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2013 17:51:53 // 45081
van 80Ah-s 800A-os :D
az a baj nagy talppal vezetsz :P
Shadin21-12-2013 17:50:06 // 45080
Kevesebb mint felére. Egy komplett tanknyi kezelés előtt és után kb azonos működési paramétereknél mérve, dokumentálva. Kapott egy sárgát és egy zöldet is, motorolajba és üzemanyagba. Halkabb is lett... A kagylós extrával nekem ~1/2 literrel többet evett. De csendesebb volt. Spuritól nekem hangosabb lett, egy tanknyit mentem vele, egyéb tapasztalás nincs. Amennyibe kerül az pont annyi mint amennyivel többe kerül az OMV extra nyál. Továbbá jó részecskeszűrőnél nincs fojtás, a zsákocskák normál regenerálási folyamat mellett nem tudnak annyira túltöltődni, hogy az csökkentse a beletervezett keresztmetszetet. Kiírt és kiszedett DPF-fel nem ment jobban és nem fogyasztott kevesebbet, max. azzal a pár decivel amit Roberto is említett, de kerekítési hiba is lehetett. Placebo hatás kizárva, egy tank előtte, egy tank kibelezve, egy tank visszatétel után, méréssel igazolva....

Viszont a múltkori akkumulátoros fejtegetésem téves is lehet, megyek és megveszem a kapható legnagyobb kapacitású dögöt ami befér és majd kiderül :-(
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2013 17:47:39 // 45079
szerinted hamisítják? szerintem nem ...szinte csak a suzukisok keresik senki más, hordós olajból való vagy kannás? az hogy nincs olajnyomás leginkább az olajpumpa hibája
zoltankublik21-12-2013 17:43:17 // 45078
shell helix ultra extra 5w30
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2013 17:41:51 // 45077
milyen olajat vettél bele?
zoltankublik21-12-2013 17:29:24 // 45076
Hali 205e van benne garantáltan. Sajnos egyre jobban beigazolódik az, hogy sikerült hamisított olajat vennem. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy még sikerült az elején megcsípni a problémát és "csak" nyugvó csapágyakat kell cserélni elméletileg.
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2013 17:24:16 // 45075
sokat nem csak amit páran írnak javulást :) pl Kern Úr :P
Shadin21-12-2013 16:56:00 // 45074
A Xado EX120 felére csökkentette az alapjárati korrekciómat :-)
Piritu - 1.000.00021-12-2013 15:32:03 // 45073
"Egyébként meg ez a mi hogy kopik főleg dejzelnél a blokkban" - és visszatértünk az eredeti kérdésemhez: akkor ehhez képest mennyi javulást várunk?
Piritu - 1.000.00021-12-2013 15:22:40 // 45072
Találtam izzót, sikeresen cseréltem az izzót. Mind a kettő világít :-)
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2013 15:01:14 // 45071
itt pont ez a lényeg a viszkozitás megmarad.
egyébként még rengeteg quados viszi tőlünk motorolajnak, sebváltó és difibe is pont a nagy igénybevétel miatt ... nem hiába gondolom, elhiheted én teszek rá ki mit miért visz, ha valakinek opel olaj kell alfába azt is oda adom nem fogok reklámozni itt semmit :)
Egyébként nem csoda szer, csak kiküszöböl bizonyos hibákat, sokan a gyári olajat is csodaszerként kezelik, érdekes azt miért nem kérdőjelezik meg? (Azon kívül hogy lassan két 59 tulaj van akinek tönkre ment a DPF-je idő előtt meg akinek tönkre fog)
Egyébként meg ez a mi hogy kopik főleg dejzelnél a blokkban (kivéve a DCI-ket? Nem igazán vannak hajtókarcsapágyas hibák, én csak a cégesünkből tudok kiindulni 420e km van benne általában Agip, Manol, Meguint kap érdekes megy, pöfög, röfög...most azért kap egy kis Xadot az adagoló meg a blokk azért még is csak 420e km lakik benne majd jelzem mit tapasztalok egy biztos a Meguntól a legcsendesebb a kávédarálónk eddig....
GTPeti21-12-2013 14:40:35 // 45070
Bár szerintem tudunk közvetetten olyan autóról, ahol ez teljesül (mreni ismerőseire gondolok), de amúgy benne vagyok... Térjünk vissza rá később!
(Én pl. még csak 40ekm-t tettem meg Rimet használatával, csak a 156-ot nézve.)
Liquid21-12-2013 14:37:09 // 45069
az olaj szivárgás megszűnése a csendesebb járás nem feltétlenül jó, mint azt már sok szakember kifejtette. Ha beletolsz valami vastag olajat, az se fog szivárogni, ellenben kenni se megfelelően, csendesebb is lesz vele. Mint pl. a búgó difi fűrészporral való javítása. Nem azt mondom hogy ez így kell legyen, de mivel mindenki ilyen tapasztalatokkal áll elő, mivel csupán ezek mérhetőek laikusként is, jó lenne látni hogy attól hogy egy szivárgás eltűnik egy más olajra váltástól még nem jelenti azt hogy a szimering meggyógyult.
Liquid21-12-2013 14:31:46 // 45068
pontosan így gondolom én is, majd térjünk vissza pár év múlva a dologra, ha még mindig mindenhol pozitív lesz a visszhang és lesz sok olyan motor ami valóban többszázezer km-t ment ilyen cuccal, akkor ígérem át fogom gondolni még egyszer.
GTPeti21-12-2013 14:27:55 // 45067
Pedig a lenti mondat nekem állításnak tűnt. ;) :P
Piritu - 1.000.00021-12-2013 14:26:30 // 45066
No, léptem kicserélni a tompított izzót. Reggel kiégett.
Piritu - 1.000.00021-12-2013 14:25:13 // 45065
Sajna nem, ezért is nem kísérletezek a saját autómmal.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.