auu ennek nem örülök.
akkor asszem befujom, többet ugyse tudok most tenni.
van külön ilyen szijcsuszäsra spray, az nem jobb erre a célra mint a féktisztito? vagy az is csak vmi hasonlo zsiroldo hatásu vmi?
Forum >> 159
mex8619-11-2013 11:52:52 // 43815
.......................19-11-2013 11:35:20 // 43814
ott nem billeg semmi,
fix a klimakompresszor felfogatása
fix a generátor is
söt még a szervószivattyú is
strech szíj ,q***a szar kicserélni anélkül hogy levennéd a lököst meg a hütöket,söt úgyis szar
( mikor a leömlörepedés Volt nálam sikerült feltérképezni)
fix a klimakompresszor felfogatása
fix a generátor is
söt még a szervószivattyú is
strech szíj ,q***a szar kicserélni anélkül hogy levennéd a lököst meg a hütöket,söt úgyis szar
( mikor a leömlörepedés Volt nálam sikerült feltérképezni)
ValeRossi4619-11-2013 10:51:32 // 43813
üdv! Tud valaki fényező,karosszériást akivel lehet beszélni is? számlás kell mindenképp,mert a lízing cég azt kéri :(
Erhard 242 (Pure Energy)19-11-2013 10:24:58 // 43812
fixen áll a generátor a szíj sztreccs anyagú ...fújd be féktisztítóval ...
mex8619-11-2013 10:19:05 // 43811
Skacok
tämadt egy ötletem a szijsiräsra.
hogy van feszitve a kisszij (generätor) 2.4jtdm-en?
feszitöje nincs, esetleg mint a régi vasaknäl hogy a generätor van billegtetve? mert ha igen akkor ez lesz a bajom lehet
tämadt egy ötletem a szijsiräsra.
hogy van feszitve a kisszij (generätor) 2.4jtdm-en?
feszitöje nincs, esetleg mint a régi vasaknäl hogy a generätor van billegtetve? mert ha igen akkor ez lesz a bajom lehet
Shadin19-11-2013 09:51:48 // 43810
Fujj az egy vw kapcsoló...
mzo19-11-2013 06:36:01 // 43809
Nekem is az a tapasztalatom, hogy normál közlekedéskor az automata igyekszik a legalacsonyabb fordulathoz tartozó nyomatéki csúcs közelében tartani a fordulatot. Ez gyakorlatban 1-2-es fokozatot leszámítva kb 1700-2200 fordulat között van. 1-2-esben viszont még hamarabb felvált finom gyorsításkor akár már 1600-1700 fordulatnál is.
Attie18-11-2013 23:51:57 // 43808
Na végre csináltam pár képet az autóról, és feltoltam őket :)
Amúgy a rezonancia témához visszatérve. Ez az első dízel autóm, amiben semmilyen, de szószerint semmilyen rezonálás nincs a motor leállításakor. Nem tudom, hogy mennyi szigeteléssel, szilenttel, kiegyenlítőkkel oldották meg, de nagyon tuti érzés :)
Amúgy a rezonancia témához visszatérve. Ez az első dízel autóm, amiben semmilyen, de szószerint semmilyen rezonálás nincs a motor leállításakor. Nem tudom, hogy mennyi szigeteléssel, szilenttel, kiegyenlítőkkel oldották meg, de nagyon tuti érzés :)
Attie18-11-2013 23:28:16 // 43807
Viszont 2100-nál biztosan felvált az automata, ha normál tempóban gyorsítasz. Akkor ez hogy van? Biztos nem programozták olyan hülyén, hogy pár 1000 km alatt eltömje. :)
Attie18-11-2013 23:24:26 // 43806
Ha látom, hogy tiszta az út, nincs senki előttem, akkor miért nem váltsak eggyel feljebb? :) 1300-1400-on simán megy rángatás, rezonancia nélkül. Ha nem kickdown-olok, akkor sokszor vissza sem vált, hanem innen gyorsítja, és nem is rosszul :) Sport módban persze más a helyzet :)
Csabi18-11-2013 21:26:35 // 43805
Vermacy18-11-2013 21:26:22 // 43804
Turbós diesel. Olyan, mint a Turbo Benzina, csak gázolajos :-)
A lényeg, hogy hidegen 1500-nél váltok, hogy vigyázzak a turbóra, ami beleszámítva a dimbes-dombos belterületet nagyon max. 4-es és csak itt-ott az is. Az első két fokozatban pedig lazán beszámolja a tizen litereket...
A lényeg, hogy hidegen 1500-nél váltok, hogy vigyázzak a turbóra, ami beleszámítva a dimbes-dombos belterületet nagyon max. 4-es és csak itt-ott az is. Az első két fokozatban pedig lazán beszámolja a tizen litereket...
mizooo18-11-2013 21:24:35 // 43803
Egy 20 cm-es csipesz kellett hozz, de vékony pofájú laposfogó is jó lehet.
mizooo18-11-2013 21:23:56 // 43802
Jah és a gyári kapcsoló helyét kicsit átalakítva, be lehet szerelni a kapcsolót, nekem olyan mintha gyári lenne :) (aki nem tudja milyen a gyári kapcs)
mex8618-11-2013 21:22:50 // 43801
szemöldökcsipesz? :D
asszonytól tudok nyúlni :)
asszonytól tudok nyúlni :)
mizooo18-11-2013 21:19:29 // 43800
A visszafolyó ágból megnéztétek, hogy nincs e lecsúszva a réz betétcső? Az okozza a tartály halálokat. :)
mizooo18-11-2013 21:17:38 // 43799
A gyorskötözőket is elég nehezen lehet befűzni :) konkrétan jó vastag orvosi csipesszel húzogattam be őket. A titka, hogy a huzat széleit fel kell hajtani és bentről kifelé fokozatosan kell haladni, majd ha a drót rögzítve kötözőkkel a vázhoz, akkor lehet a kárpit széleit sz ülésre húzni.
mex8618-11-2013 21:13:03 // 43798
oks, köszi!
hátha másnak is hasznos lesz a dolog
mindenesetre a sok negativ tapasztalat alapján a gyári javításának nem állok neki mert így semmi értelme hogy nem sokáig tart, nem akarom állandóan szétkapni az ülést.
szóval rendelek egy valamilyet aztán jól elrejtem majd a kapcsolóját, nekem nem baj ha nem látom a nem gyári kapcsolót :)
inkább ne is lássam :)
ez elég szimpatikus:
http://www.ebay.de/itm/2-set-Universal-Auto-Sitzheizung-Heizmatten-Nachrustsatz-Carbon-5-Stufig/271321113696?rt=nc&_trksid=p2047675.m1851&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D287%26meid%3D2795983812205660432%26pid%3D100005%26prg%3D1073%26rk%3D3%26rkt%3D5%26sd%3D400601878267%26
kérdés, a gyorskötözős kárpit visszarögzítés a fém gyűrűk helyett tartósnak bizonyult? vagy vissza lehet hajtogatni valahogy a fémeket?
hátha másnak is hasznos lesz a dolog
mindenesetre a sok negativ tapasztalat alapján a gyári javításának nem állok neki mert így semmi értelme hogy nem sokáig tart, nem akarom állandóan szétkapni az ülést.
szóval rendelek egy valamilyet aztán jól elrejtem majd a kapcsolóját, nekem nem baj ha nem látom a nem gyári kapcsolót :)
inkább ne is lássam :)
ez elég szimpatikus:
http://www.ebay.de/itm/2-set-Universal-Auto-Sitzheizung-Heizmatten-Nachrustsatz-Carbon-5-Stufig/271321113696?rt=nc&_trksid=p2047675.m1851&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D287%26meid%3D2795983812205660432%26pid%3D100005%26prg%3D1073%26rk%3D3%26rkt%3D5%26sd%3D400601878267%26
kérdés, a gyorskötözős kárpit visszarögzítés a fém gyűrűk helyett tartósnak bizonyult? vagy vissza lehet hajtogatni valahogy a fémeket?
Hege18-11-2013 21:11:14 // 43797
Én pont múlthéten voltam a szervizben egy ingyenes átnézésen (mivel akció van) és akkor akartuk frissíteni a gépet és kiderült hogy az enyémen már az van. A frissítés kb. 2000 -be került volna. Szerintem nem drága. És velük cseréltettem a szervo olajat is ötezer-pár százba került a csere olajastól. Azzal a módszerrel amit (ha jól emlékszem) Piritu hozzászólásában olvastam. A tartály vissza térőjén keresztül. Szerintem hozzáértők az egyikőjükkel még otthon is lehet szereltetni igaz csak délutánonként, hétvégén nem. Ő igazi olasz autós.
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2013 21:07:37 // 43796
1.3 dejzel
Dömpi (il dottore)18-11-2013 21:00:20 // 43795
milyen TD???
Csabi18-11-2013 20:58:27 // 43794
Amit tudok, h a gyárinak egy "komoly" szabályzó elektronikája van...
Az utólagosnak pedig annyi, h a fütőpárnában van egy termosztát, és az vezérli a reléket. Ha találok kapcsolásokat akkor beszúrom és közvetítheted a villanyászodhoz! :)
Az utólagosnak pedig annyi, h a fütőpárnában van egy termosztát, és az vezérli a reléket. Ha találok kapcsolásokat akkor beszúrom és közvetítheted a villanyászodhoz! :)
mex8618-11-2013 20:56:32 // 43793
ja amúgy pörgök itt annyira az ülésfűtésen :D
van kieg fűtés a vasban (német piacos) lerohadt tegnap is a gatya rólam 3 perc után úgy fűtött pedig kint 5 fok volt :D
nem ám mint az olasz piacos 166 :D mindenféle kieg cucc nélkül, bőrrel, télen megvéve rossz termosztáttal... :D első dolgaim egyike volt az ülésfűtés bele, aztán a termosztát :) mondjuk abban még működik az ülésfűtés, pedig az is gyári egy 2000es autóból :)
van kieg fűtés a vasban (német piacos) lerohadt tegnap is a gatya rólam 3 perc után úgy fűtött pedig kint 5 fok volt :D
nem ám mint az olasz piacos 166 :D mindenféle kieg cucc nélkül, bőrrel, télen megvéve rossz termosztáttal... :D első dolgaim egyike volt az ülésfűtés bele, aztán a termosztát :) mondjuk abban még működik az ülésfűtés, pedig az is gyári egy 2000es autóból :)
ALFI15618-11-2013 20:53:52 // 43792
puntesz=puntó?
Milyen motor van benne?
Milyen motor van benne?
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2013 20:52:07 // 43791
a puntesz is 300e-ként puccant pedig 85e km van benne szerintem így tehermentesítik a DPF-et....
mex8618-11-2013 20:50:56 // 43790
azt lehet tudni a vezérlésbe mi a különbség a gyárihoz képest?
van egy ügyes villanyász cimbim, hátha kitalál vmit rá amivel kompatibilissé teheti.
van egy ügyes villanyász cimbim, hátha kitalál vmit rá amivel kompatibilissé teheti.
Csabi18-11-2013 20:42:32 // 43789
Jaja, érdekes, h halál pontosan 300-nál regenerál ha megvan az üzemi hőfok...
Szerintem rájöttek, h így még marad tartalék a rendszerben. Gondolok itt arra, ha jön egy vészüzemmód bármi miatt, ami letiltja a regenerációt akkor is még tudsz menni a vassal.
+ nem rakódik el annyira, könnyebben kiégeti a kormot, mint pl 1000km után.
Aztán az is lehet, h majd nő a kilométer a regenek között.
Szerintem rájöttek, h így még marad tartalék a rendszerben. Gondolok itt arra, ha jön egy vészüzemmód bármi miatt, ami letiltja a regenerációt akkor is még tudsz menni a vassal.
+ nem rakódik el annyira, könnyebben kiégeti a kormot, mint pl 1000km után.
Aztán az is lehet, h majd nő a kilométer a regenek között.
Csabi18-11-2013 20:37:54 // 43788
Több összetevős a dolog, először én is a gyáriban gondolkodtam, javíttattam, de amikor nem bírta 1hétnél tovább akkor lemondtam a gyáriról. A baj ott kezdődik, h az ülés már nem olyan mint új korában, ezért a feszítő pálcák(az ülésszövet alatt) jobban feszítik a fütőpárnát, ami szakadást okoz...és mivel egy szál fut végig, bárhol szakad annyi az ülésfűtésnek....persze a pálcák körül szakad.
-A karbonszálas már más...ott sok-sok szál fut két vezeték között párhuzamosan, hiába szakad el egy vagy több attól még működik.
-A gyárival mindig bajom volt, h nem tudtam milyen fokozaton van, csak ha ránéztem...na itt kétfokozatú billenő kapcsoló van, tudod hol van.
-A gyári párna 25-30ezer körül van 1db, a karbonos pedig 10-15ezer a pár( üléslap-háttámla)
Teljesen jól működik, nem tudok rosszat mondani rá, pedig tudom, hogyan működött a gyári,
ajánlom mindenkinek.
Így néz ki:
-A karbonszálas már más...ott sok-sok szál fut két vezeték között párhuzamosan, hiába szakad el egy vagy több attól még működik.
-A gyárival mindig bajom volt, h nem tudtam milyen fokozaton van, csak ha ránéztem...na itt kétfokozatú billenő kapcsoló van, tudod hol van.
-A gyári párna 25-30ezer körül van 1db, a karbonos pedig 10-15ezer a pár( üléslap-háttámla)
Teljesen jól működik, nem tudok rosszat mondani rá, pedig tudom, hogyan működött a gyári,
ajánlom mindenkinek.
Így néz ki:
.......................18-11-2013 20:30:28 // 43787
hoppá, 1000km röl levitték 300 ra
a Mito ban is 400 körül regenerál,nem is Volt semmi baj a DPF el sose
a Mito ban is 400 körül regenerál,nem is Volt semmi baj a DPF el sose
Csabi18-11-2013 20:26:27 // 43786
Évjárat függő! Rádugják a szervizes gépet, a szoftvered alapján lekéri a központi szerverről, h van-e frissités hozzá, ha van felajánlja és mehet az agymosás!
Itt megtalálsz mindent ami a frissítéshez kapcsolódik:
ISO- kód : FD 86 3E 04 1A
FIAT cikkszám: 51883486
HW szám: 0281012145
HW változat: 00
SW szám: 1037507421
SW változat: 3841
Homologizációs szám: 93955
Programozás dátuma: 09/03/2013
A regeneráció nagyban fog változni. Nekem előtte 1000km-enként regenerált, most 300.
Lehet majd nyúlni fog a táv...erről még nincs infóm.
Itt megtalálsz mindent ami a frissítéshez kapcsolódik:
ISO- kód : FD 86 3E 04 1A
FIAT cikkszám: 51883486
HW szám: 0281012145
HW változat: 00
SW szám: 1037507421
SW változat: 3841
Homologizációs szám: 93955
Programozás dátuma: 09/03/2013
A regeneráció nagyban fog változni. Nekem előtte 1000km-enként regenerált, most 300.
Lehet majd nyúlni fog a táv...erről még nincs infóm.
.......................18-11-2013 20:23:27 // 43785
ez akkor ugy kókány,
nem egyszerübb megvenni a gyárit?
nem egyszerübb megvenni a gyárit?
Csabi18-11-2013 20:17:06 // 43784
Nem jó, ha csak simán rákötöd a gyárira,a vezérlése más. Magyarán kompletten kell beépíteni az utólagos ülésfűtést a hozzá kapott kapcsolóval együtt. Az ülés alatt a csatlakozó után csatlakozhatsz a 12V-ra utána pedig adott a szerelés.
Jobb a karbonszálas mint a gyári, hiába szakad el egy szál a többi még fűt, ellenben a gyárival...
Jobb a karbonszálas mint a gyári, hiába szakad el egy szál a többi még fűt, ellenben a gyárival...
Norby18-11-2013 19:58:47 // 43783
Csütörtökön megyek szervízbe software frissítésért. (Kecskemét)
Hátha segít a nehéz induláson is.
Valaki tudja mi a legujabb sw. 2.4-hez?
Hátha segít a nehéz induláson is.
Valaki tudja mi a legujabb sw. 2.4-hez?
mex8618-11-2013 19:46:08 // 43782
ülésfűtés projektbe kezdek holnap. mint már írtam a próbakörön még ment, most meg már csak az anyós háta...
olvastam többeknél hogy javították a gyárit de azt is hogy nem birta sokáig a javítás.
felcserélhetem a párnát ebayről származó "carbon"-ossal ami láthatóan sokkal sűrűbb szövésű (meg elvileg az nem is szakad olyan könnyen)? elég ha simán a kábelt átközöm a gyárira? többi maradhat? a gyári kapcsolót szeretném megtartani.
gondolom mivel mindba 12v megy be maradhat.
vagy?
olvastam többeknél hogy javították a gyárit de azt is hogy nem birta sokáig a javítás.
felcserélhetem a párnát ebayről származó "carbon"-ossal ami láthatóan sokkal sűrűbb szövésű (meg elvileg az nem is szakad olyan könnyen)? elég ha simán a kábelt átközöm a gyárira? többi maradhat? a gyári kapcsolót szeretném megtartani.
gondolom mivel mindba 12v megy be maradhat.
vagy?
mex8618-11-2013 19:43:28 // 43781
hehe pont ma sztároltam a 166ot hogy milyen alacsony fordulaton gurulgatok be vele munkába amikor városon belül vagyok, erre meg is büntetett :D
geo kormolódás :D
szal bemelegítés után meghajtottam a picikét rendesen, már nem is tilt :)
de mindig igy járok ha hosszabb ideig csak munkába járok vele.
geo kormolódás :D
szal bemelegítés után meghajtottam a picikét rendesen, már nem is tilt :)
de mindig igy járok ha hosszabb ideig csak munkába járok vele.
Shadin18-11-2013 19:31:10 // 43780
De egy biztos, valahol 1700giri után érzi jól magát a moci, mert akkorra épül fel normálisan az olajnyomás.
'''''18-11-2013 19:05:41 // 43779
Hát az enyém 1500-tól kezd el húzni 4000-ig.Valahol inkább 2500-3000 között lehet inkább a csúcs.
Vermacy18-11-2013 15:38:35 // 43778
Nálam a napi 2x3 km-en 10 - 12,9 lier/100 km között szokott mutatni átlagot...
Szomorú, de ez van, nem városi autó a TD.
Szomorú, de ez van, nem városi autó a TD.
David | Centocinquantanove18-11-2013 13:21:52 // 43777
Meg is válaszoltad, pont erre gondoltam énis.
Azért írtam, hogy nem tudom a 2.4-nek hol van ereje, de írták már itt többen is, hogy 5-ösben erőlködtetik a vasat a városban. Nem kell azt félteni, jobbat tesz a vasnak, ha inkább valamivel többet forog.
A kettőstömegűnek meg nem tudom hogy mindegy e hogy van e ereje alacsony fordulaton vagy nincs... de a vibráció az vibráció...
Azért írtam, hogy nem tudom a 2.4-nek hol van ereje, de írták már itt többen is, hogy 5-ösben erőlködtetik a vasat a városban. Nem kell azt félteni, jobbat tesz a vasnak, ha inkább valamivel többet forog.
A kettőstömegűnek meg nem tudom hogy mindegy e hogy van e ereje alacsony fordulaton vagy nincs... de a vibráció az vibráció...
.......................18-11-2013 13:06:58 // 43776
átgurulni elég
Liquid18-11-2013 12:57:23 // 43775
lehet, de az 1500 már nem olyan kicsi fordulat, sőt minden leírás szerint a 210 lovas 2.4-nek ott van a nyomatékcsúcsa, a 200 lovasnak is 1750-nél
Nicola Romeo18-11-2013 12:51:58 // 43774
Sziasztok!
Még kora ősszel, valaki írt egy honlapcímet, "alfás" gumis honlapról. Még Rudolf Péter is animálva volt a honlapján emlékszem rá :))) A téligumik kapcsán jött fel a link. Lenne olyan kedves a kolega és kitenné mégegyszer?
Előre is köszi!
Még kora ősszel, valaki írt egy honlapcímet, "alfás" gumis honlapról. Még Rudolf Péter is animálva volt a honlapján emlékszem rá :))) A téligumik kapcsán jött fel a link. Lenne olyan kedves a kolega és kitenné mégegyszer?
Előre is köszi!
direttore18-11-2013 12:51:42 // 43773
Ezért kell huzatni, nem kell kímélni a motort semmi baja nem lesz!
direttore18-11-2013 12:48:00 // 43772
mit?
David | Centocinquantanove18-11-2013 12:39:31 // 43771
Kettőstömegű majd "meghálálja"....!
Liquid18-11-2013 12:20:26 // 43769
nem mondtam, hogy így gyorsítok ki, de átgurulni egy falun elegendő sztem
direttore18-11-2013 12:19:06 // 43768
Látom gyüjtöd a kormot az autóba. 5.-ben 50-nel. Szép lesz:))
mex8618-11-2013 11:53:43 // 43767
na ja, a 66ban még nincs DPF
lehet ezek miatt ezt a használati módot mellözni fogom
lehet ezek miatt ezt a használati módot mellözni fogom
mex8618-11-2013 11:44:22 // 43766
a chippes 166om szintén 2.4el 1200as fordulaton már használható ha läjtoskodni akarok :)
persze manuäl.
de ahogy észrevettem a 159 se ellenzi nagyon
és itt nem rängat meg semmi nyilvän nem fog kilöni de finom gäzkezeléssel rängatni sem fog és lájtos gyorsitásra is képes
persze manuäl.
de ahogy észrevettem a 159 se ellenzi nagyon
és itt nem rängat meg semmi nyilvän nem fog kilöni de finom gäzkezeléssel rängatni sem fog és lájtos gyorsitásra is képes
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
493
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?