Forum >> 159

Shadin22-11-2013 13:11:55 // 44064
Na de most a párásodásból indultunk ki, persze hogy van szitu mikor tök felesleges, mondjuk én nem gyilkolom rövid távon, arra a párom Micrája tökéletes, a 159 pedig alkalmatlan. Pont ezért nem szoktam kapcsolgatni, nem megyek rövidet. Viszont nem érzem a működésének teljesítmény csökkentő hatását, pedig direkt figyeltem a múltkori kerregős állapotában. Pontosan tudtam mikor ment a kompresszor, figyeltem és semmi extra ami miatt a kardomba dőlnék. Pedig akkor még olaj sem volt benne. Mondjuk gáz sem sok :-)
David | Centocinquantanove22-11-2013 13:04:44 // 44063
Igen, de a kívánt hőfok és a befújt levegő hőfoka között egy darabig nagy különbség is lehet...
A másik, meghogy nyáron a hőségben 15 perc mire hazaérek mondjuk munkából; ha induláskor bekapcsolom a klímát, akkor mire hazaérek pont kezdem érezni a hatását. Ezért tök felesleges, hogy menjen.
Csabi22-11-2013 13:03:29 // 44062
Pedig észrevehető alacsony fordulaton, amikor még kevés a nyomaték.... Azért nem kevés teljesítményt vesz fel...3-5kW
ha már szóba hoztad a 156 1.6TS-t többek között ezért cseréltem le..., mert nagyon észre lehetett venni a bekapcsolt klímát, ...lámpánál nagyobb gáz, jobban kellett pörgetni h életre kelljen...
Norby22-11-2013 13:03:08 // 44061
nekem a 225/50 r 17 nem fért be. Ennek tükrében nem valószínű.
David | Centocinquantanove22-11-2013 13:01:25 // 44060
A 215-ös gumijaim csont nélkül beférnek hátra állítva egymás mellé, csak az előrehúzható takarót nem bírod behúzni.
.......................22-11-2013 12:58:19 // 44059
Kedves SW tulajok
kérdés:
a 159 SW be befér a 4 gumi 19 es gumi a hátsó támla lehajtása nélkül?
Shadin22-11-2013 12:58:13 // 44058
Semmit sem spórol az ember fia ha kikapcsolja az automata klímát olyan körülmények közt, mint pl. kint 10Fok van és a bent a kívánt hőfok 21. De így is szárít.
Shadin22-11-2013 12:55:34 // 44057
Olyan időben amikor párásodás van, akkor már nem nagyon dolgozik a klíma kompresszor. Én nem érzem...
David | Centocinquantanove22-11-2013 12:54:56 // 44056
Ha "nem kell kapcsolgatni", minek van rajta kapcsológomb? :)
Jó, hogy te a 200 HP-nál nem érzed, énsem nagyon a 120-nál, de anno a 74 lovas fábiában úgy volt, hogy vagy haladtál a melegben, vagy szütymögtél a hűvösben. Előzés előtt 1 perccel ki kellett kapcsolni, hogy meg tudd csinálni a menővert...

Amit spórolok a kikapcsolással, abból veszek egy sört már jobban jártam :))
Indításkor is szerintem jobb, ha nincs bekapcsolva... Ki hogy szokja meg...
Liquid22-11-2013 12:49:03 // 44055
azé van a a digitklíma hogy ne kelljen kapcsolgatni, amúgy meg kizártnak tartom hogy érezhető legyen 200 lóerőnél, legalábbis én még sose éreztem, még a 156-nál se
David | Centocinquantanove22-11-2013 12:46:49 // 44054
Ezzel én is így vagyok. Meg ugye havonta 3-4 alkalommal bekapcsolom egy 10-20 percre, hogy ne száradjon ki, aztán nóta. Nem kell, hogy egyfolytában menjen.
Nyáron meg csak hosszabb távra.
Erhard 242 (Pure Energy)22-11-2013 12:27:52 // 44053
nekem egyszer motoztak ...a táskámat... de azt úgy irányítottam, jól össze baszta a kezét :DDD
Csabi22-11-2013 12:08:20 // 44052
Valószínűleg már megszoktad, de nem zavar, h megfogja az autót? A turbolyuk közelében azért észre lehet venni, h be van kapcsolva...engem zavar vagyis jobb nélküle...csak akkor kapcsolom be amikor muszáj a pára, vagy a meleg miatt.
Csabi22-11-2013 11:59:03 // 44051
A végletek elkerülésével, a kettő között. :)
Liquid22-11-2013 11:53:43 // 44050
detto
Shadin22-11-2013 11:52:42 // 44049
Nem kapcsolom ki a klímát sosem. Nincs is pára meg para.
David | Centocinquantanove22-11-2013 10:39:29 // 44048
Páramentesítés az autóban...

Az utolsó előtti (nyomaték kontra fordulaszám) bekezdés nekem kicsit ködös... Most akkor mi a jobb? Ha pörgetem, vagy ha ovatosban megyek? :))
ValeRossi4622-11-2013 10:16:31 // 44047
aszonták...ruházat átvizsgálása,és a gépjármű átvizsgálását is megtehetik..
Gondolom nem csak úgy fogják,de ha belegondolunk simán találhat rá ürügyet....
David | Centocinquantanove22-11-2013 10:11:53 // 44046
Naja, még ha van is motozás a kopasz hústorony terepjárósokat meg sem merik közelíteni, de a 40 kilós nőkkel nagyon bátrak a rend őrei... Tapasztalat!
Erhard 242 (Pure Energy)22-11-2013 09:48:56 // 44045
motozás? azért az nem csak úgy van..
ValeRossi4622-11-2013 09:34:48 // 44044
Ma hallottam a rádióba,hogy megint 3napos razzia lesz mától,sebességmérés,alkoholteszter és még motozás is lehet...jön a karácsony kell a prémiumra a píííííz....
Dömpi (il dottore)22-11-2013 09:30:05 // 44043
Én ma reggel vetettem sűrű kereszteket hálát adva Gabriel Arkangyalnak, mert úgy néz ki tényleg vigyáz a róla elnevezett vasamra :)

Az történt ugyanis, hogy sűrű ködben a négysávoson ereszkedtem 125-130-cal a belső sávban, mikor is Cegléd alatt a felüljáró tövében hirtelen megláttam a yard-ot. Na, gondoltam, Karácsony előtt, f@sza lesz a célfotó meg a csekk. Már nem is fékeztem - úgyis mindegy.
Mikor azonban közel értem, láttam, hogy épp akkor szerelik rá a 3-lábúra a berendezést...uhhhh

Nem gondoltam volna, hogy a ködben is képesek/tudnak mérni.
ValeRossi4622-11-2013 09:23:23 // 44042
azaz,de most már kiállnak,miután a fészen kirakta valaki a fényképet,h ott állnak :)
kalo166TB22-11-2013 07:48:48 // 44041
a nagykőrösinél nem csak ott, hanem ahogy kezdődik az 50es szakasz, bebújnak a hang gátló fal mögé. Van ott egy rész, ahol mag van szakítva, pont egy autó fér be oda...hát a szemetek nem beállnak..?? észrevehetetlen....
ValeRossi4622-11-2013 07:30:49 // 44040
előnyös kép :) legalább tudom hogy mutat majd az enyém is ha megkapom a csekket..remélem 30-al megúszom Én is :D

Jelzem,h IX ker. Vágóhíd és Haller között rendszeresen mérnek,addig 70es a tábla de onnan 50..ja és a Nagykőrösin is az 50-es tábla után a felüljáró alá állnak már Wekerlei részen.
mex8621-11-2013 22:10:14 // 44039
na ha már izzó hibaüzi.

múltkor már kérdeztem de nem volt tipp, hátha.

hátsó ködlámpa bal oldal sikít hogy rossz
izzó jó szemre, cseréltem azért, ugy is maradt a hiba
aztán biztosítékot kerstem de csak úgy találtam hogy ködlámpa (gondolom az első mégis független) azért ami játszhatott még azt megnéztem mindet.

mi lehet a baja? van valami tipikus?


ja másik, volt tulaj mesélte és tapasztaltam is ha ráraksz egy utánfutót (ó jaj :D ) utána pár napig meggajdul a jobbos index, gyorsabban villog a visszajelző és azt jelzi hogy kiégett vmi a jobb oldalon, ehhez képest minden rendben van kintről nézve :D
ez baj?
vagy ez ilyen? :)
Dömpi (il dottore)21-11-2013 22:02:20 // 44038
nekem sima led van a helyzetjelzőmben, és hibát jelzett...maaajd rá lett kötve a helyzetjelzőre a led-sor - éééés nem jelez hibát, és nem égett ki már több mint 1 éve

megoldás tehát: sok sok sok led :)
Liquid21-11-2013 22:01:31 // 44037
na azt én is várom, :)
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2013 21:54:20 // 44036
a tavaszt már én is várom :)
Dömpi (il dottore)21-11-2013 21:51:57 // 44035
azért van kivétel :)

Ma elhoztam a gumikat! :) Alig várom a tavaszt!
direttore21-11-2013 20:38:59 // 44034
részemről ok, mindig tanul az ember....:)
GTPeti21-11-2013 20:33:21 // 44033
Azt javaslom, felejtsük el ezt a TELJESEN HELYTELEN megnevezést. NINCS CAN-buszos LED, csak "műterheléses". (Ezért írtam, hogy "agyrém elnevezés". Mert az.)
Lexlutor21-11-2013 20:32:45 // 44032
Ludas köszöni! :-)
direttore21-11-2013 20:29:07 // 44031
Elnézést a helytelen fogalmazásért, az enyém sem canbus-os. De nem jelez hibát!
Liquid21-11-2013 20:15:56 // 44029
ha már LUD legyen kövér :D
Shadin21-11-2013 19:37:24 // 44028
Üdv a klubban.
Lexlutor21-11-2013 19:34:14 // 44027
Helyesbítek: enyém Can-buszos.
GTPeti21-11-2013 19:26:11 // 44026
"azt hiszem nekem nem ellenállásos van bent"
DE. Előtétellenállás mindegyikben van. Egy LED-re nem kapcsolhatsz direktbe 12V-ot, mert azonnal elég a belseje.

A plusz terhelés az az ami nem mindben van. (Ami az agyrém "CAN-buszos" elnevezés mögött van.)
Lexlutor21-11-2013 19:18:20 // 44025
Enyém ellenállásos , de kell különben állandóan hibát jelez és ez idegesít. Kísérletezgetem meglátjuk mi lesz.
Lexlutor21-11-2013 19:14:01 // 44024
Nem muszáj nekem kínai. De hát más nem nagyon van. Majd én kifejlesztem és meggazdagodok belőle.
direttore21-11-2013 19:12:24 // 44023
azt hiszem nekem nem ellenállásos van bent, ha minden igaz az melegszik nagyon....ha jól emlékszem!
GTPeti21-11-2013 19:11:39 // 44022
Dehogynem lehet... A kínaiak CSAK akkor csinálnak jót, ha megfizeted. Ennyi.
Lexlutor21-11-2013 19:09:39 // 44021
21. században ezt nem lehet megoldani. Elég gáz.
Vermacy21-11-2013 19:08:42 // 44020
Én támogatlak! Leírtad, hogy kipróbáltad és jó! A többiek meg csak irígykedjenek... :o) Ém Köszönöm, hogy megosztod a tapasztalataidat!
GTPeti21-11-2013 19:07:23 // 44019
Egy barátom is szívott már LED-ekkel. Elkezdtek neki is vibrálni. Ahogy szosza írta a túlzott hőterhelés teszi. Elengednek a belső forrasztások.
Lexlutor21-11-2013 19:05:34 // 44018
Én mindig szívok ezekkel. Régi kocsimba is ez volt a bajom.
direttore21-11-2013 19:02:42 // 44017
több, mint egy éve az van bent nekem, semmi bajom nincs vele.Tökéletes. :))
Lexlutor21-11-2013 19:02:36 // 44016
Szerintem nem a feszültség nagy, inkább a ledek kínai, gyenge minőségűek. Nem igaz hogy sehol nem lehet normális minőségűt kapni. (illetve hozzá való megfelelő feszültség átalakitó elektronikát). Másképp nem tudnának ennyit eladni belőlük, egy embernek.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.