Forum >> 159

mizooo17-10-2013 18:04:06 // 42264
1.5 éve volt kb kormánymű csere gondolom akkor volt cserélve. Kicsit barnás az olaj.
Piritu - 1.000.00017-10-2013 17:52:05 // 42263
Mikori benne a szervóolaj?
mizooo17-10-2013 17:43:32 // 42262
Jah más: Múlt télen is néha nehezen indult a vas VDC egyéb nyalánságok is hibát jeleztek a kevés kraft miatt, ma jobban vizsgálgatom az akksimat :) 55 Ah van benne... Úristen most tűnt csak fel mekkora hely van benne és milyen kicsi az akkum. Ha jó lesz a szervóm következik egy új akksi.
mizooo17-10-2013 17:40:54 // 42261
Na utolért a kormányszervó tartály démon engem is... Reggel elkezdett sírni mint az állat, felnyitva a motorháztetőt azt láttam, hogy habos olaj ömlik kifelé a tartályból :(...
Fórum kereső felüt: egy csomó Cartársnál hiba volt a szervótartályban levő szűrő letörése. Hívtam Erhardot, Márkaszervizeket de senkinek sem volt sajnos polcon. Végül itt a helyi beszerzőmtől rendeltem egy tartályt elvileg keddre lesz meg addig lepihent a paripa...Kopelezek kicsit.

Hazaérve mondom fateromnak, hogy mi a baj, erre ő honnan tudom, hogy az a baj!
Mesélem neki a fórumon egy csomóan írtak róla, hogy ez típushiba és stimmelnek a tünetek. Leszívtam a tartályból az olajat, lekötöttem a csöveket és hoplá zörög benne a szűrő. Na ezért is jó ez a fórum :D
Piritu - 1.000.00017-10-2013 17:36:24 // 42260
Nem szoktam 100 km-enként tankolni.
Teletöltöm, legurulok vele 800-900 km-t, oszt megint teletöltöm. Hogy közben mikor csinálja, az ő dolga.
'''''17-10-2013 17:32:46 // 42259
Ha pont azon a százon méred akkor egy liter+! :-)
Piritu - 1.000.00017-10-2013 17:30:47 // 42258
Ezért is van pár deci különbség, a jó DPF kiszerelése után.
Az enyém majd ezer km-enként éget. Menjen el egy liter ilyenkor, mennyi is az százra vetítve? (Egy nehéz jobb lábbal nagyobb többletet lehet összeszedni.)
Bezzeg, ha minden villanyoszlopbál teszi mert szar, akkor összejön pár liter.
'''''17-10-2013 17:27:17 // 42257
A jó meg azért jó mert menet közben (plusz gázolajjal) kiégeti a rendszert.Tehát az is többet fogyaszt mint amiben nincs.
Természetesen még nálam is bent lenne ha a városi használatot bírta volna.
Piritu - 1.000.00017-10-2013 17:20:34 // 42256
A jó DPF nem fojt, és nem okoz felesleges kiégetést. A rossz annál inkább. A kettőből simán összejöhet pár liter különbség.
'''''17-10-2013 17:07:52 // 42255
Csak a színén és a motorján gondolkodsz. :-)
.......................17-10-2013 17:06:43 // 42254
a segédvázkeret elöl rohad mint az állat,ami érdekes inkább kívülröl mint belülröl,
nagyon gyenge a festése,
nem tragádia általában ,csak ilyesztö egy 6-7 éves kocsin,hogy tiszta rozsda
de nem kell megilyedni elég vastag (3mm Minimum ) a keret falvastagsága,
szóval kilyukadni nem fog,
'''''17-10-2013 17:06:34 // 42253
180 tempomat Horvátban,négy személy megpakolva 7.5L comp és tankolás szerint is.
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2013 16:57:34 // 42252
autópályán 150-160-nál nekem is 8.3, 8.5 volt, a 7,5 itthon volt vegyiben...
.......................17-10-2013 16:57:33 // 42251
én azt mondom inkább az új 2,0 jtdm et vedd,sokkall kevesebbet (6,5) fog enni
a 2,4 szerintem pont autópályán nem éri meg ,
az 5 hengeres hangját ugysem hallod a pályán
egy 170 lovassal is ugyanúgy tartható a tempó ,és nyomatékban is majdnem ugyanannyi
igaz 4 hengeres,de csippelve dettó ugyanaz az autó gyorsulásban,és 2/3 annyit eszik
és abban nnincs gond a DPF el sem
(van ugyan más)
.......................17-10-2013 16:53:07 // 42250
hat,nem tudom mennyit eszik a 166,de a nekem a Brera Bayorország -Mo viszonylatban 9..8,5 l ,ohne DPF,tempomattal 150-160kmh
szóval ez nem lesz az autópányán kevesebb,
Erhard az a ritka szerencsés akinek kevesebbet evett
.......................17-10-2013 16:42:23 // 42249
a forgalmiban is csak a gyári adat van,nem?
meg kellene mérni ,szerintem a Tbi is van valóságban 1600kg
Competizione17-10-2013 16:38:33 // 42248
A TBi-1430kg.
mex8617-10-2013 14:43:29 // 42247
szuper, akkor ezekben is van már okosság
mex8617-10-2013 14:42:52 // 42246
jó az ár, jó a felszereltség, le is van szervizelve, ez igy ritkán áll együtt
'''''17-10-2013 13:51:34 // 42245
Ha nem használod csak tavasszal,miért nem vársz addig a vétellel?Addigra csak lesz még pár eladó.
Az enyémben van valami fűtés rásegítés.Fél percen belül meleget nyom.
David | Centocinquantanove17-10-2013 13:49:55 // 42244
Fűtés tekintetében olyan megoldás van benne a klímán kívül, hogy előfűti az utasteret addig amíg a motor be nem melegszik, hogy az fűtsön.
mex8617-10-2013 13:46:10 // 42243
köszi a välaszokat!

hät akkor a sinnel nemtom mi lesz bär ha lesz hozzä hozzäértö, aki leszedi nekem, akkor azért ez nem lesz kizäró ok. vagy lefestetem ezüstre vagy valami krómszerüre, úgy még bejön.
holnapra van idöpontom is az embernél, kiv. leszek mit fog mutatni élöben a vas. csak akkor hozom el úgyis ha beleszeretek, van igy is több autó a háznál (eladni szoktam hazavinni ezt-azt M.o.-ra), meg a 166 is ittvan még, és télen ezt fogom hasznälni akkor is ha elhozom az újat.

fogyasztäsra úgy döntöttem a 7,5 még belefér, nagyrészt pályán lesz használva M.o.-N.o viszonylatban ott sztem nem lesz túl rossz a fogyi, meg hideg idöben munkäbajärni napi 2x9 km-t de ez inkäbb országút igy nem hinném hogy ott olyan túl sokat enne.
városban ahol dugó is jellemzö nem igen járok.

még egy kérdés, jellemzö ezeknél is ha hideg éghajlatú országba szállitott a vas, hogy van benne Webasto kieg fütés? (nem älló!)
166oknäl ez volt a helyzet, enyémben nincs mert olasz, de pl cimbi oszträkjäban van.

a vas amúgy 2006 decemberi szóval még a betegesebb korszakból származik, kormánymü, AGR, hengerfej hajszálrepedés és szivosor sztorin már túlvan, így talán nem kell sok meglepire számitsak a jövöre nézve. vagy van vmi amire még figyelnem kell? bölcsö rohadásrol olvastam még itt-ott, ez mennyire jellemzö és gäz? a 166oson is vöröslik itt-ott de semmi vész pedig ez öregebb
'''''17-10-2013 12:17:21 // 42242
Cégünk mellett van egy tüzép.Egyszer direkt a súlya miatt lemérettem a mázsán velük.
Liquid17-10-2013 12:10:23 // 42241
na olyat még nem műveltem, viszont a forgalmiban 1635 van ha jól emléxem. Ez már a súlycsökkentett verzió, viszont pluszban a Q4
'''''17-10-2013 11:47:33 // 42240
Egyszer lemázsáltattam és azt hiszem 1680kg volt. Ő nem írta,hogy a "hekkelés" kizáró ok! :-)
Liquid17-10-2013 09:55:31 // 42239
mennyi a tiéd tömege a forgalmiban?
Amúgy valszeg úgy lenne ahogy Erhard írta, 0-ról jobb lene a Tibi.
Bár a tiéd hekkelve van...:)
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2013 09:17:38 // 42237
alap esetben biztos jobb a benyás 1xx-ig én az osztrák szerpentinen meg hr-ban találkoztam tbi-vel nem tudtak ellógni sehol sem...100 fölött meg a nyomaték a dejzelé
'''''17-10-2013 09:11:41 // 42236
Egyébként,hogy a fenébe lehet 200kg különbség a 2.4 és 18 tibi között?
'''''17-10-2013 09:08:45 // 42235
Nekem nem gond! :-) Csak hosszú fékút legyen mert még nem koptak össze a fékeim.
Liquid17-10-2013 08:41:27 // 42234
rendezzük meg :))
'''''17-10-2013 07:35:11 // 42233
2.4-1.9 között szerintem jó egy liter a fogyi különbség.Teljesítményben meg nagyon más a kettő.Ha csak a fogyasztásra mész és normálisan autózol 1.9-et vegyél.Ha nyomod neki akkor 2.4-et.
'''''17-10-2013 07:31:00 // 42232
Akkor eladnám az enyémet egyből! :-)
Shadin17-10-2013 07:28:04 // 42231
Tétősínt leszeded, biztos kell itt valakinek... Tetőkárpitot le kell szedni és dugózni kell :-(
Extralistán volt anno az a Pio fejegység gyári kiépítésben. Jó lehet...
1.9 vegyesen (nekem) csippelve ~8L Visszamegy rá ma a gyári sw. kíváncsiságból.
2.4 nagyobb fíling.
Shadin17-10-2013 07:23:56 // 42230
Ha jó DPF-et akarsz kidobni akkor meg 3dl-t csökken :-) Ezt megmagyarázhatná valaki.
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2013 07:17:21 // 42229
dpf-fel 9L volt az átlag nélküle lement 7,5-re a fogyi
Zsombor17-10-2013 00:01:30 // 42228
Helló!

Nem fogom elvenni a többiek kenyerét válaszadás terén, az biztos... :) Mindazonáltal az én 2007-es Brerámban van ugyanez a motor. "Autóbuzerátor" gyűjtőtől vettem Belgiumban, szóval biztos, hogy gyári állapotú. Fantasztikusan megy, de cserébe meg kell etetni a lovakat :) A hideg idő beálltával, mintha valamit javult volna a helyzet, de városban azért mégiscsak imádkozni kell, hogy max. 10 körül legyen a fogyasztása :)
A DPF kiiktatásáról hallottam jót is, rosszat is. Szakszervizben nálam is neki akartak esni, hogy cserélik a részecskeszűrőt, mire Novoth mester mért és kijelentette, hogy csak szenzor rossz, a költség pedig töredéke a szűrőcserének. Átadnám a szót... :)
mex8616-10-2013 23:12:15 // 42227
szevasztok Srácok!

159 sw 2.4jtd vásárlás előtt állok, hétvégén elvileg meg is nézem.
Van egy kiszemelt példány, de tetőkorlátos, és én azt nem szeretném hogy legyen rajta. Szét gugliztam az agyam de nem birtam zöldágra vergődni hogy most akkor le kell vegyem a tetőkárpitot ha le akarom szerelni a korlátot vagy sem? Az tiszta hogy a menetes hüvely ott fog maradni és le kell dugózni, az még belefér.

Még kérdés, hogy szól egy 2006 végi vasban a gyári hangszórószett? A gépben egy utólagos Pioneer 2din-es fej van a gyári meghalt navi helyett. Az eladó szerint nem BOSE de így is jól szól. Kissé vájtabb fülű vagyok az átlagnál így a mostani 166osom hangzásától sem vagyok elájulva, viszont ugyanez DPS-vel már tetszett. Szerintetek milyen lehet a 159-ben?

A kiszemelt vas Muschio Green szinű, látott már valaki ilyet élőben? Fotók alapján jól mutat bár a kiszemelt vas épp vizes, de félek hogy élőben igen "erdészes" kinézete lesz. Aki látott már ilyet élőben annak milyennek tűnt? Inkább fekete mint zöld?

Utolsó kérdésem hogy a DPF eltávolítással a fogyasztás változik lefele ha szoftveresen is ki van ütve, valamint mennyiért szokták ezt a beavatkozást vállalni?
AGR már ki van iktatva benne.
A mostani 166osom szenzációsan fogyaszt a 159-ről hallhatókkal szemben, bár tudom hogy ez könnyebb meg az enyém valszeg okosítva is van, de szeretném ha annyira drasztikusan nem volna magasabb az utód fogyija se. Vagy nézzek inkább 1.9-et?


Köszi a ssegítségeket!
Alfonis16-10-2013 23:10:50 // 42226
szerintem én! mert átmennék a piroson! :D
Competizione16-10-2013 22:52:11 // 42225
Hivatalosan 7,7 alatt van százon de még nem mértem és mivel a te dízeled nehezebb,szerintem én lennék a nyerő.
droberto16-10-2013 22:31:35 // 42224
Igen, ezt már a Tipo is tudta.
Engem kimondottan idegesít, hogy fékezéskor kereszteződés előtt nem tudok előrehajolni, hogy jobbra nézzek. Főleg az újabb vasaknál, ahol méteres oszlopok vannak. :(
Alfonis16-10-2013 22:23:58 // 42223
nyilván nem lesz baj. valaki nem is foglalkozik vele.
de már a lábamban van h h kell gyorsulni és mikor meleg csak akkor nyomom jobban. Nyugis közlekedésre ha nulla 8 on áll a mutató akkor is gyorsul eléggé még.
1 éve van meg, de még sosem kellett sietnem sehova mikor hideg volt... :)
Autópálya után kiállónál meg arra a 3 percre le sem állítom vagy ha több akkor csak 2 perc után. EGyből sosem. Az autó van az emberért...persze.... de bízom benne h ezzel a pár dologgal kímélem :D
Liquid16-10-2013 22:19:38 // 42222
én is úgy érzem
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2013 22:15:19 // 42221
előbb lesz maserem mint 69...
Piritu - 1.000.00016-10-2013 22:05:44 // 42220
Akkor várjunk együtt! :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2013 22:03:54 // 42219
arra várhatunk ....
mizooo16-10-2013 22:03:29 // 42218
Mi van akkor ha véletlenül picit felé lendül? Gondolom ha egyszer véletlenül picitt nagyobb gáz kell és felé lendül nem lesz baj.
Alfonis16-10-2013 21:59:51 // 42217
hidegen 'nullanyolc' felé nem nem engedem! :P
Piritu - 1.000.00016-10-2013 21:55:35 // 42216
Ha ferdén állt a kocsi, akkor is reteszelődött.
Anno a Daciához utólag vett automata övet megnéztem belül is. Volt benne egy golyó, ami ha ferdén állt az autó kijött a helyéről és reteszelte. Egy komolyabb fékezésnél ugyan úgy ki tud mozdulni.
Csabi16-10-2013 21:40:34 // 42215
Jah, ha rántottál rajta akkor reteszelődött! :) Itt elég egy közepes fékezés, és már nem tudsz lazítani az övön. Nem hasonlít a Lada feelingre :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.