Forum >> 159

Csabi22-10-2013 16:55:50 // 42490
mi indokolná a sírást? :)
.......................22-10-2013 16:47:04 // 42489
e hir hallatán nem tudom ,hogy sírjak vagy nevessek
Shadin22-10-2013 16:20:15 // 42488
Piritu - 1.000.00022-10-2013 15:53:40 // 42487
Hogy csináljátok, hogy ilyen tiszta a kocsi orra? Hiába mosom le, mire bárhová odaérek nekem tele van bogárral, lepkével :-(
Szabolcs 15922-10-2013 14:07:12 // 42486
ime csak lazán
Szabolcs 15922-10-2013 14:06:41 // 42485
ime
Szabolcs 15922-10-2013 13:59:00 // 42484
ja kb 3 hete irattam átt az agyát
Szabolcs 15922-10-2013 13:58:05 // 42483
érdekes ez az olaj téma múltkor irattam átt az olaj számlálomat 15000 re de ugye joval elötte volt olajcsere ugy 13000km rel most meg irja a laptopom hogy 97 %os az olaj cseréljem le pedig gép szerint még mehetnék de jövö hét végén csere lesz mert 15000km meg lesz a hangján észre venni hogy már nem olyan jo az olaj minösége kicsit hangossabb lett ugy hogy ennyi
Vermacy22-10-2013 13:45:19 // 42482
NA ez! Érdekes kérdés! Lehet, legközelebb megcsinálom... Még van 8 ezer km-erm a 30 ezerig >:-)
Vermacy22-10-2013 13:28:02 // 42481
http://www.youtube.com/watch?v=2tIOmEXGkEk
Alfonis22-10-2013 13:02:38 // 42480
fogyasztásbeli különbséget én sem éreztem; mikor még volt vagy most mikorra már ledugóztam :P
Miért kellett újra cserélni?
Shadin22-10-2013 12:14:05 // 42479
Az EGR semmilyen állapotában sem mértem eltérő fogyasztást.
David | Centocinquantanove22-10-2013 11:55:16 // 42478
Én úgy tudom, hogy némileg van köze az EGR-nek a fogyasztáshoz (de majd a nálam tapasztaltabbak biztos kijavítanak, ha nem), de ha esetleg EGR hibád volna azt nem a fogyasztáson fogod először észrevenni szerintem. Inkább erőtlen lesz a motor, rángat, meg-megtorpan, és jobban füstöl...
LaciR22-10-2013 10:46:56 // 42477
Köszi szépen a válaszokat. Hát igen, még van mit tanulnom. Ja és ha az emlékezetem nem csal, azt az égett olajszagot már én is éreztem. És még egy kérdés. EGR-nek van valami köze a fogyasztáshoz? Ki lett cserélve újra és ugrott a fogyasztás +1litert.Komp szerint.
David | Centocinquantanove22-10-2013 08:28:00 // 42476
Gyújtáson és alapjáraton mindenkinél máshol van a tirbonyomás mérő, ezt múltkor kiveséztük. Valakinek nullán, van akinek nulla fölött egy picivel, de valakinek az első osztás közepén, stb. Ez még egyáltalán nem biztos, hogy hiba...
Piritu - 1.000.00022-10-2013 07:01:11 // 42475
Az Ungvári útra bemész a benzinkút felőli végén. A jobb oldalon lesz egy műhely, ahol a srácnak van egy Examiner-je. Szerintem ő meg tudja mondani, hogy működik-e az LMM-ed. (Egy élőadat elemzés megmutatja, amit FES/MES-el is meg lehet csinálni, csak értelmezni nem egyszerű.)
A turbó mutatójának meg nullán kell állnia, ha a motor áll.
Szabolcs 15922-10-2013 06:35:51 // 42474
jó reggelt hogy tudnám ki deríteni hogy a légtömegméröm jó e,hibakod nincs ,ja meg az mé van hogy gyujtáson a turbo orám az lsö csikon van szerintem az nem normális üdv
Dömpi (il dottore)21-10-2013 22:05:25 // 42473
Vagy azt, hogy le lett ürítve, majd újra feltöltve. Kíváncsi lennék akkor is reagálna-e, ha ugyanazt az olajat töltötted volna bele vissza. Ha igen, akkor tényleg arra ugrik, hogy érzékeli a csere tényét, de nem a minőséget. (ez csak laikus eszmefuttatás)
Erhard 242 (Pure Energy)21-10-2013 21:39:28 // 42472
még nem férünk hozzá más kábel kell hozzá...ez akkor is érdekes azért valamit újítottak, hogy felismeri friss olaj van benne ...
Piritu - 1.000.00021-10-2013 21:36:29 // 42471
Akkor ott valami más dolog van. Nem nullázta magát? Menyit mutat a visszaszámláló a FES-ben? Lehet, hogy valahol van benne egy mechanikus nullázó?
Erhard 242 (Pure Energy)21-10-2013 21:30:30 // 42470
ez lereagálta valahogy még csak most akarom kinullázni, hogy ne villogjon és lám nem villog hm...
Piritu - 1.000.00021-10-2013 21:28:46 // 42469
A 159 nem reagálja le, ha olajat cserélsz. csak számol. Amikor kalkulált értéke nullára ért kiabált.
GTPeti21-10-2013 21:22:20 // 42468
Maximum a vezetőképességét. A viszkozitását garantáltan nem. Sőt, az eleve csak minimális mértékben változhat.
Erhard 242 (Pure Energy)21-10-2013 21:14:56 // 42467
múltkor volt szó, hogy mi méri az olaj elhasználódást..igaz Punto de gondlom pont ua a rendszer szóval villog az olaj elhasználódott lámpa, kicseréltük az olajat és nem villog...kinullázva lett az olajcsere még...akkor még is mér viszkozitást valahogy?
Erhard 242 (Pure Energy)21-10-2013 21:12:51 // 42466
nyugodtan mehet bele a GI/E is én Eneos vagy Mannol Dex 3-at töltöttem bele pont 2 rugó sincs / L
Dömpi (il dottore)21-10-2013 21:08:11 // 42465
"Érdemes figyelni a ciklust, számolni, hogy mikor lesz kb a következő..."

És még mondja valaki, hogy egy alfa nem olyan, mint egy nő! :)
Dömpi (il dottore)21-10-2013 21:05:34 // 42464
detto, szóról szóra ugyanez van nálam is
Laosz15621-10-2013 20:59:18 // 42463
koszi szepen...
mizooo21-10-2013 20:52:20 // 42462
5334 Ft 1L
Laosz15621-10-2013 20:48:12 // 42461
mennyi az a draga kb.?
Csabi21-10-2013 20:40:03 // 42460
Tutela GI/R a gyári ajánlás (zöld színű), jó drága....
vagy bármely dexron-III minősítésű olaj pl Castrol (piros színű)
Laosz15621-10-2013 20:32:59 // 42459
Sziasztok. Milyen tipusu olaj valo szervoba? Markaja,pontos megnevezese?
David | Centocinquantanove21-10-2013 19:42:03 // 42458
Ja és ami még fontos, hogy regenerálás alatt ha teheted semmiképp se állítsd le a motort, inkább menj még egy kört a háztömb körül.
Akkor sincs nagy vész végülis ha leállítod, max legközelebb hamarabb csinálja, de úgytudom elég sz*rul viseli az autó ha 2-3 alkalommal is félbeszakítod a regenerálást.
David | Centocinquantanove21-10-2013 19:38:59 // 42457
Nem nézünk hülyének, olyannyira, hogy énis rendre az égett gázolajszagból veszem észre, hogy rájött a (szó szerinti) "havibaj" a vasra.

LaciR! A fedélzeti kompútert álltsd át TRIP A-ra, és állítsd be a jobb oldali kar szélél lévő föl le gömbokkal, hogy lásd a pillanatnyi fogyasztást (Current consumption)! Ekkor, ha azt veszed észre, hogy a fogyasztás a megszokotthoz képest indkolatlanul magas, (nálam 17-20 l/100km) akkor valószínúleg regenerál. Ilyenkor az a legjobb, ha kiszaladsz valami gyorsabb forgalmú útra és hajtod neki, esetleg eggyel alacsonyabb fokozatban mint egyébként. Néhány perc alatt végez, ezt onnan veszed észre, hogy normalizálódik a pillanatnyi fogyasztás. Van, hogy visszaáll normálra, majd megint felszalad, ekkor sincs baj csak nem fejezte még be...
Regen után nálam mintha simábban járna, jobb a hangja. Érdemes figyelni a ciklust, számolni, hogy mikor lesz kb a következő...
ALFI15621-10-2013 19:34:47 // 42456
Bocs!Igazad van.Csak akkor jelez ha már pár alkalommal nem sikerült neki.Nállam éppen ezért mindig a pillanatnyi fogyira volt nyomva,hogy ha éppen regenerál ne állítsam le.
mizooo21-10-2013 19:17:14 // 42455
Én csak akkor érzem ha le van engedve az ablak, amúgy mivel kb 430 kmenként regenerál az enyém az adott körülmények között, ezért a napi számlálómat is akkor nullázom és majdnem mindig pontosan regenerál. A pillanatnyi fogyin simán látni, hogy nem akar gázelvételre leesni 2-re, hanem tratja. 8-13 vagy nagyobb pill fogyit. Na ailyenkor 2500 fordulat + 1 karika és kész is :P
Pityukoma21-10-2013 19:10:17 // 42454
Ne nézzetek hülyének :-), de nekem az első amit észreveszek regeneráláskor az a furcsa égett szag. Aztán kapcsolom a pill fogyit, úgy nagy átlagban a duplája mint szokott lenni. Ha áll az autó akkor a turbónyomásmérő mutatója kicsit kimozdul a "0"-ról.
Piritu - 1.000.00021-10-2013 18:00:20 // 42453
Mert átlag userként felesleges információ.
Ha nem 5-10 km-eket mész vele, tud regenerálni. Ha nem elsőre, majd másodikra. Ha akkor se, akkor majd a következőre. Ha megunta, akkor úgyis jelezni fog.
Amikor a Párducot vettem fel is hívták a figyelmemet, hogy a DPF-es diesel autó NEM városi forgalomra való, hanem hosszabb utakra.
Szabolcs 15921-10-2013 17:36:43 // 42452
igy van nem jelez sajnos hogy aszt miért igy oldották meg ki tudja ,
Szabolcs 15921-10-2013 17:25:19 // 42451
http://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek
Dömpi (il dottore)21-10-2013 17:25:06 // 42450
Nem jelez a fed.comp! Pont ez a gond! Csak a pill.figy.-ból veszed észre, ha figyeled.
Csabi21-10-2013 17:17:15 // 42449
A lényeg az egészben, h a comp 600fok felett akarja tartani a DPF-et... e szerint adagolja a plusz naftát...ha elveszed a gázt, akkor visszahűl, újra gázadásnál pedig gyorsan felakarja tornászni megint 600fokra...
A 2-3ezer azért egy kicsit sok, még nem városi használat mellett is, szerintem max nem vetted észre...MES-el rögtön kiderülne mennyi az átlag...
ALFI15621-10-2013 17:11:59 // 42448
Én városba egyáltalán nem használtam csak hosszútávon.És mikor regenerált akkor igencsak 20 fölé is felment.De egyszer kétszer csak mert ingadozott.Maga a regenerálás eltartott 10 percig is.De mivel nem városi autó volt így 2-3ezer kilométer alatt egyszer volt ilyen.
Csabi21-10-2013 17:03:36 // 42447
Azért ez városban igaz, lassú araszolgatáskor. Országúti tempóban fix 90-100-nál alig észrevehető 3-4liter a plusz...1.9-nél 10-11litert mutat amikor regenerál...
ALFI15621-10-2013 16:53:16 // 42446
Szia!
Nincs kézikönyved hozzá?Minden benne van.
Egyébként igen jelez a fed.komp.Ekkor ha nézed a fogyasztást az is felugrik 20-30liter közé percekig.
LaciR21-10-2013 15:59:18 // 42445
Helló.
Még kezdö 59-es vagyok. Egy pár kérdésem lenne. A DPF jelez amikor tisztul? Vagy mikor és hogy kell tisztítani ( hány km-ként vagy önmaga tisztul )? A fedélzeti valahogy figyelmeztet vagy már csak akkor, ha bedugul? 1,9 JTDm 8v. Válaszokat elöre is köszonöm.
LaciR
Liquid21-10-2013 15:26:56 // 42444
megnéztem tegnap a tempomat helyét. Milyen kábelnek kellene lennie ott a környéken? Van valakinek képe róla?
Nem láttam sajna semmilyen lógó csatit
Vermacy21-10-2013 10:51:22 // 42443
Hali!

Akkor is járunk arra, sztem Szombat délután...
Liquid21-10-2013 09:03:45 // 42441
szerintem nincs lejjebb, de ha a "bukkanó" után lejt az út kicsit akkor ez ér le sajna
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.