fogyasztásbeli különbséget én sem éreztem; mikor még volt vagy most mikorra már ledugóztam :P
Miért kellett újra cserélni?
Forum >> 159
Alfonis22-10-2013 13:02:38 // 42480
Shadin22-10-2013 12:14:05 // 42479
Az EGR semmilyen állapotában sem mértem eltérő fogyasztást.
David | Centocinquantanove22-10-2013 11:55:16 // 42478
Én úgy tudom, hogy némileg van köze az EGR-nek a fogyasztáshoz (de majd a nálam tapasztaltabbak biztos kijavítanak, ha nem), de ha esetleg EGR hibád volna azt nem a fogyasztáson fogod először észrevenni szerintem. Inkább erőtlen lesz a motor, rángat, meg-megtorpan, és jobban füstöl...
LaciR22-10-2013 10:46:56 // 42477
Köszi szépen a válaszokat. Hát igen, még van mit tanulnom. Ja és ha az emlékezetem nem csal, azt az égett olajszagot már én is éreztem. És még egy kérdés. EGR-nek van valami köze a fogyasztáshoz? Ki lett cserélve újra és ugrott a fogyasztás +1litert.Komp szerint.
David | Centocinquantanove22-10-2013 08:28:00 // 42476
Gyújtáson és alapjáraton mindenkinél máshol van a tirbonyomás mérő, ezt múltkor kiveséztük. Valakinek nullán, van akinek nulla fölött egy picivel, de valakinek az első osztás közepén, stb. Ez még egyáltalán nem biztos, hogy hiba...
Piritu - 1.000.00022-10-2013 07:01:11 // 42475
Az Ungvári útra bemész a benzinkút felőli végén. A jobb oldalon lesz egy műhely, ahol a srácnak van egy Examiner-je. Szerintem ő meg tudja mondani, hogy működik-e az LMM-ed. (Egy élőadat elemzés megmutatja, amit FES/MES-el is meg lehet csinálni, csak értelmezni nem egyszerű.)
A turbó mutatójának meg nullán kell állnia, ha a motor áll.
A turbó mutatójának meg nullán kell állnia, ha a motor áll.
Szabolcs 15922-10-2013 06:35:51 // 42474
jó reggelt hogy tudnám ki deríteni hogy a légtömegméröm jó e,hibakod nincs ,ja meg az mé van hogy gyujtáson a turbo orám az lsö csikon van szerintem az nem normális üdv
Dömpi (il dottore)21-10-2013 22:05:25 // 42473
Vagy azt, hogy le lett ürítve, majd újra feltöltve. Kíváncsi lennék akkor is reagálna-e, ha ugyanazt az olajat töltötted volna bele vissza. Ha igen, akkor tényleg arra ugrik, hogy érzékeli a csere tényét, de nem a minőséget. (ez csak laikus eszmefuttatás)
Erhard 242 (Pure Energy)21-10-2013 21:39:28 // 42472
még nem férünk hozzá más kábel kell hozzá...ez akkor is érdekes azért valamit újítottak, hogy felismeri friss olaj van benne ...
Piritu - 1.000.00021-10-2013 21:36:29 // 42471
Akkor ott valami más dolog van. Nem nullázta magát? Menyit mutat a visszaszámláló a FES-ben? Lehet, hogy valahol van benne egy mechanikus nullázó?
Erhard 242 (Pure Energy)21-10-2013 21:30:30 // 42470
ez lereagálta valahogy még csak most akarom kinullázni, hogy ne villogjon és lám nem villog hm...
Piritu - 1.000.00021-10-2013 21:28:46 // 42469
A 159 nem reagálja le, ha olajat cserélsz. csak számol. Amikor kalkulált értéke nullára ért kiabált.
GTPeti21-10-2013 21:22:20 // 42468
Maximum a vezetőképességét. A viszkozitását garantáltan nem. Sőt, az eleve csak minimális mértékben változhat.
Erhard 242 (Pure Energy)21-10-2013 21:14:56 // 42467
múltkor volt szó, hogy mi méri az olaj elhasználódást..igaz Punto de gondlom pont ua a rendszer szóval villog az olaj elhasználódott lámpa, kicseréltük az olajat és nem villog...kinullázva lett az olajcsere még...akkor még is mér viszkozitást valahogy?
Erhard 242 (Pure Energy)21-10-2013 21:12:51 // 42466
nyugodtan mehet bele a GI/E is én Eneos vagy Mannol Dex 3-at töltöttem bele pont 2 rugó sincs / L
Dömpi (il dottore)21-10-2013 21:08:11 // 42465
"Érdemes figyelni a ciklust, számolni, hogy mikor lesz kb a következő..."
És még mondja valaki, hogy egy alfa nem olyan, mint egy nő! :)
És még mondja valaki, hogy egy alfa nem olyan, mint egy nő! :)
Dömpi (il dottore)21-10-2013 21:05:34 // 42464
detto, szóról szóra ugyanez van nálam is
Laosz15621-10-2013 20:59:18 // 42463
koszi szepen...
Laosz15621-10-2013 20:48:12 // 42461
mennyi az a draga kb.?
Csabi21-10-2013 20:40:03 // 42460
Tutela GI/R a gyári ajánlás (zöld színű), jó drága....
vagy bármely dexron-III minősítésű olaj pl Castrol (piros színű)
vagy bármely dexron-III minősítésű olaj pl Castrol (piros színű)
Laosz15621-10-2013 20:32:59 // 42459
Sziasztok. Milyen tipusu olaj valo szervoba? Markaja,pontos megnevezese?
David | Centocinquantanove21-10-2013 19:42:03 // 42458
Ja és ami még fontos, hogy regenerálás alatt ha teheted semmiképp se állítsd le a motort, inkább menj még egy kört a háztömb körül.
Akkor sincs nagy vész végülis ha leállítod, max legközelebb hamarabb csinálja, de úgytudom elég sz*rul viseli az autó ha 2-3 alkalommal is félbeszakítod a regenerálást.
Akkor sincs nagy vész végülis ha leállítod, max legközelebb hamarabb csinálja, de úgytudom elég sz*rul viseli az autó ha 2-3 alkalommal is félbeszakítod a regenerálást.
David | Centocinquantanove21-10-2013 19:38:59 // 42457
Nem nézünk hülyének, olyannyira, hogy énis rendre az égett gázolajszagból veszem észre, hogy rájött a (szó szerinti) "havibaj" a vasra.
LaciR! A fedélzeti kompútert álltsd át TRIP A-ra, és állítsd be a jobb oldali kar szélél lévő föl le gömbokkal, hogy lásd a pillanatnyi fogyasztást (Current consumption)! Ekkor, ha azt veszed észre, hogy a fogyasztás a megszokotthoz képest indkolatlanul magas, (nálam 17-20 l/100km) akkor valószínúleg regenerál. Ilyenkor az a legjobb, ha kiszaladsz valami gyorsabb forgalmú útra és hajtod neki, esetleg eggyel alacsonyabb fokozatban mint egyébként. Néhány perc alatt végez, ezt onnan veszed észre, hogy normalizálódik a pillanatnyi fogyasztás. Van, hogy visszaáll normálra, majd megint felszalad, ekkor sincs baj csak nem fejezte még be...
Regen után nálam mintha simábban járna, jobb a hangja. Érdemes figyelni a ciklust, számolni, hogy mikor lesz kb a következő...
LaciR! A fedélzeti kompútert álltsd át TRIP A-ra, és állítsd be a jobb oldali kar szélél lévő föl le gömbokkal, hogy lásd a pillanatnyi fogyasztást (Current consumption)! Ekkor, ha azt veszed észre, hogy a fogyasztás a megszokotthoz képest indkolatlanul magas, (nálam 17-20 l/100km) akkor valószínúleg regenerál. Ilyenkor az a legjobb, ha kiszaladsz valami gyorsabb forgalmú útra és hajtod neki, esetleg eggyel alacsonyabb fokozatban mint egyébként. Néhány perc alatt végez, ezt onnan veszed észre, hogy normalizálódik a pillanatnyi fogyasztás. Van, hogy visszaáll normálra, majd megint felszalad, ekkor sincs baj csak nem fejezte még be...
Regen után nálam mintha simábban járna, jobb a hangja. Érdemes figyelni a ciklust, számolni, hogy mikor lesz kb a következő...
ALFI15621-10-2013 19:34:47 // 42456
Bocs!Igazad van.Csak akkor jelez ha már pár alkalommal nem sikerült neki.Nállam éppen ezért mindig a pillanatnyi fogyira volt nyomva,hogy ha éppen regenerál ne állítsam le.
mizooo21-10-2013 19:17:14 // 42455
Én csak akkor érzem ha le van engedve az ablak, amúgy mivel kb 430 kmenként regenerál az enyém az adott körülmények között, ezért a napi számlálómat is akkor nullázom és majdnem mindig pontosan regenerál. A pillanatnyi fogyin simán látni, hogy nem akar gázelvételre leesni 2-re, hanem tratja. 8-13 vagy nagyobb pill fogyit. Na ailyenkor 2500 fordulat + 1 karika és kész is :P
Pityukoma21-10-2013 19:10:17 // 42454
Ne nézzetek hülyének :-), de nekem az első amit észreveszek regeneráláskor az a furcsa égett szag. Aztán kapcsolom a pill fogyit, úgy nagy átlagban a duplája mint szokott lenni. Ha áll az autó akkor a turbónyomásmérő mutatója kicsit kimozdul a "0"-ról.
Piritu - 1.000.00021-10-2013 18:00:20 // 42453
Mert átlag userként felesleges információ.
Ha nem 5-10 km-eket mész vele, tud regenerálni. Ha nem elsőre, majd másodikra. Ha akkor se, akkor majd a következőre. Ha megunta, akkor úgyis jelezni fog.
Amikor a Párducot vettem fel is hívták a figyelmemet, hogy a DPF-es diesel autó NEM városi forgalomra való, hanem hosszabb utakra.
Ha nem 5-10 km-eket mész vele, tud regenerálni. Ha nem elsőre, majd másodikra. Ha akkor se, akkor majd a következőre. Ha megunta, akkor úgyis jelezni fog.
Amikor a Párducot vettem fel is hívták a figyelmemet, hogy a DPF-es diesel autó NEM városi forgalomra való, hanem hosszabb utakra.
Szabolcs 15921-10-2013 17:36:43 // 42452
igy van nem jelez sajnos hogy aszt miért igy oldották meg ki tudja ,
Szabolcs 15921-10-2013 17:25:19 // 42451
http://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek
Dömpi (il dottore)21-10-2013 17:25:06 // 42450
Nem jelez a fed.comp! Pont ez a gond! Csak a pill.figy.-ból veszed észre, ha figyeled.
Csabi21-10-2013 17:17:15 // 42449
A lényeg az egészben, h a comp 600fok felett akarja tartani a DPF-et... e szerint adagolja a plusz naftát...ha elveszed a gázt, akkor visszahűl, újra gázadásnál pedig gyorsan felakarja tornászni megint 600fokra...
A 2-3ezer azért egy kicsit sok, még nem városi használat mellett is, szerintem max nem vetted észre...MES-el rögtön kiderülne mennyi az átlag...
A 2-3ezer azért egy kicsit sok, még nem városi használat mellett is, szerintem max nem vetted észre...MES-el rögtön kiderülne mennyi az átlag...
ALFI15621-10-2013 17:11:59 // 42448
Én városba egyáltalán nem használtam csak hosszútávon.És mikor regenerált akkor igencsak 20 fölé is felment.De egyszer kétszer csak mert ingadozott.Maga a regenerálás eltartott 10 percig is.De mivel nem városi autó volt így 2-3ezer kilométer alatt egyszer volt ilyen.
Csabi21-10-2013 17:03:36 // 42447
Azért ez városban igaz, lassú araszolgatáskor. Országúti tempóban fix 90-100-nál alig észrevehető 3-4liter a plusz...1.9-nél 10-11litert mutat amikor regenerál...
ALFI15621-10-2013 16:53:16 // 42446
Szia!
Nincs kézikönyved hozzá?Minden benne van.
Egyébként igen jelez a fed.komp.Ekkor ha nézed a fogyasztást az is felugrik 20-30liter közé percekig.
Nincs kézikönyved hozzá?Minden benne van.
Egyébként igen jelez a fed.komp.Ekkor ha nézed a fogyasztást az is felugrik 20-30liter közé percekig.
LaciR21-10-2013 15:59:18 // 42445
Helló.
Még kezdö 59-es vagyok. Egy pár kérdésem lenne. A DPF jelez amikor tisztul? Vagy mikor és hogy kell tisztítani ( hány km-ként vagy önmaga tisztul )? A fedélzeti valahogy figyelmeztet vagy már csak akkor, ha bedugul? 1,9 JTDm 8v. Válaszokat elöre is köszonöm.
LaciR
Még kezdö 59-es vagyok. Egy pár kérdésem lenne. A DPF jelez amikor tisztul? Vagy mikor és hogy kell tisztítani ( hány km-ként vagy önmaga tisztul )? A fedélzeti valahogy figyelmeztet vagy már csak akkor, ha bedugul? 1,9 JTDm 8v. Válaszokat elöre is köszonöm.
LaciR
Liquid21-10-2013 15:26:56 // 42444
megnéztem tegnap a tempomat helyét. Milyen kábelnek kellene lennie ott a környéken? Van valakinek képe róla?
Nem láttam sajna semmilyen lógó csatit
Nem láttam sajna semmilyen lógó csatit
Vermacy21-10-2013 10:51:22 // 42443
Hali!
Akkor is járunk arra, sztem Szombat délután...
Akkor is járunk arra, sztem Szombat délután...
David | Centocinquantanove21-10-2013 09:26:47 // 42442
Liquid21-10-2013 09:03:45 // 42441
szerintem nincs lejjebb, de ha a "bukkanó" után lejt az út kicsit akkor ez ér le sajna
Szabolcs 15921-10-2013 07:50:56 // 42440
http://youtu.be/rDmWtMXjQOo
Szabolcs 15921-10-2013 07:50:35 // 42439
http://youtu.be/rDmWtMXjQOo aki gondolja nézze meg eszt a videot de szerintm ez nem légtömeg mérö hibára utal hanem turbo gond lesz ,he turbo akkor fájni fog de ki tudja ,
Alfonis20-10-2013 22:56:10 // 42438
hja néztem a blogodban. hát nemtom. reménykedem, h az új majd lesem, hmilyen :) 1 év. az sok :P wow :) akkor ez tényleg évekig elég még ha 3 havonta kenném is :D
Pityukoma20-10-2013 22:50:01 // 42437
Basszuskulcs :-( Ezt szépen eltépte. Lejjebb van mint a bölcső? Az a peremezés tényleg állhatna felfelé is, így még inkább képes beakadni.
GTPeti20-10-2013 22:47:51 // 42436
Mivel én szinte csak pályán használom az autót, nekem minimum egy évig jó egy kezelés, de inkább tovább. (No meg garázsban áll az autó, nem mossa le az eső sem.)
Valóban lehet, hogy már nem írják rá már. Bár szerintem igen. De ez puszta megérzés. Itt egy kép a "Verbessert" felirattal (a német verzión).
Valóban lehet, hogy már nem írják rá már. Bár szerintem igen. De ez puszta megérzés. Itt egy kép a "Verbessert" felirattal (a német verzión).
Alfonis20-10-2013 22:45:00 // 42435
nekem a flakonon nincs feltüntetve, h javított változat de azt a bejegyzést már régen írtad...... szal lehet, h azok már kikoptak és nem írják már rá 2013. végén... ha nem így van akkor a régi receptes van :S Még élesbe nem próbáltam, de kb csak autópályán meek úgyh hasznos lesz tuti. Meddig marad fent egy kenés?
Piritu - 1.000.00020-10-2013 21:39:23 // 42434
GTPeti20-10-2013 21:29:12 // 42433
OFF Már látom, hogy a köv. téli garnitúra nálam is 205/55R16 lesz... ON
Piritu - 1.000.00020-10-2013 21:26:43 // 42432
Full gyári. (A blog a terheletlen állapotot mutatja.)
GTPeti20-10-2013 21:03:59 // 42431
A Spidered ültetett, vagy az enyém is 7cm-s lesz, ha felteszem a téliket?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
434
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
