Forum >> 159
'''''05-10-2013 21:36:52 // 41815
Voltam az ügyeleten is.Kaptam antibiotikumot és most kúrálom magam. :-)
'''''05-10-2013 21:34:51 // 41814
Bocs srácok,hogy elhúztam de így még oda is értem a gyerek fellépésére.
GTPeti05-10-2013 21:31:12 // 41813
Robi, ez már a Petz. viasz rajta?
droberto05-10-2013 21:30:23 // 41812
Ez provokatív! :)
Én is örülök. Jó volt dumálni veletek.
Én is örülök. Jó volt dumálni veletek.
droberto05-10-2013 21:26:33 // 41811
Pedig piszkosul kívánom a képeket eredeti felbontásban. Sajna otthon maradt a gépem.
Tedd fel Zippy-re. :)
Tedd fel Zippy-re. :)
Dömpi (il dottore)05-10-2013 21:25:07 // 41810
Jövőre mi sem hagyjuk ki :) ... immár öten
droberto05-10-2013 21:23:18 // 41809
Lázasan lett a kifutópályák hőse. :)
mzo05-10-2013 21:20:36 // 41808
Jól néznek ki így együtt! Jövőre ha tudok és lesz KUL megyek én is
GTPeti05-10-2013 21:18:30 // 41807
A la Familia épp árut kapott Kolumbiából? :))
GTPeti05-10-2013 21:11:12 // 41804
Ez az autó olyan, mint amit Dömpi tisztaterméből hoztak. B)
Liquid05-10-2013 21:08:49 // 41803
Liquid05-10-2013 21:03:11 // 41802
a fehér SKrisz-é, és asszem 2.0 JTDm
nekem se megy az ftp :(
de ki is van írva az Amore user oldalára hogy átmenetileg nem elérhető
nekem se megy az ftp :(
de ki is van írva az Amore user oldalára hogy átmenetileg nem elérhető
GTPeti05-10-2013 21:03:03 // 41801
Szépek így együtt. B)
Csabi05-10-2013 21:01:20 // 41800
Liquid05-10-2013 20:52:24 // 41799
mer mindig csak a gázt nyomtad :D
Grando05-10-2013 20:13:48 // 41798
Öt krumpliszsák. :D ;)
'''''05-10-2013 20:13:28 // 41797
Dömpi (il dottore)05-10-2013 20:03:50 // 41796
igen, komoly, és ez nem is durva. egy osztrák telephelyünkön, ahol microchip-et gyártanak, jártam 10-es tisztatérben is. Bakker, úgy be kellett öltözni, mint egy ninjának, és csak lefúvatókamrán keresztül mehettünk be.
mzo05-10-2013 20:01:37 // 41795
Ezt én is sejtem, de mi? :)
Egyébként én arra gyanakszom, hogy talán csak a riasztó előkészítése van benne, mert pl a belső világítás kapcsolói közül nekem hiányzik a riasztót kikapcsoló gomb, ill nem hiányzik, csak vakkapcsoló. Vagy, mégis van benne riasztó, csak ki van kapcsolva... már ha lehetséges ez.
Vagy.... nem tudom.
Egyébként én arra gyanakszom, hogy talán csak a riasztó előkészítése van benne, mert pl a belső világítás kapcsolói közül nekem hiányzik a riasztót kikapcsoló gomb, ill nem hiányzik, csak vakkapcsoló. Vagy, mégis van benne riasztó, csak ki van kapcsolva... már ha lehetséges ez.
Vagy.... nem tudom.
Dömpi (il dottore)05-10-2013 19:52:32 // 41794
tutira valami nem jó nálad, mert nálunk a 147-ben egy bezért légytől is beriaszt.
Dömpi (il dottore)05-10-2013 19:49:48 // 41793
8V = keine lapátka :)
GTPeti05-10-2013 19:48:20 // 41792
Miért, szerinted egy köbláb levegőben mennyi lehet??? :)))
Grando05-10-2013 19:45:25 // 41791
Hű! Benyitottam ide hozzátok, és csak a te hsz.-edet olvastam el.
EZ KOMOLY? :DDDD
EZ KOMOLY? :DDDD
Dömpi (il dottore)05-10-2013 19:44:15 // 41790
bocsi, erre akart menni válaszként:
"Semmilyen rosso brera-ról nem volt szó.
Olasz brera-ról igen.
Olyat már hallottam, hogy valaki félrehall, de hogy félreolvas...?"
"Semmilyen rosso brera-ról nem volt szó.
Olasz brera-ról igen.
Olyat már hallottam, hogy valaki félrehall, de hogy félreolvas...?"
Dömpi (il dottore)05-10-2013 19:42:38 // 41789
Semmilyen rosso brera-ról nem volt szó.
Olasz brera-ról igen.
Olyat már hallottam, hogy valaki félrehall, de hogy félreolvas...?
Olasz brera-ról igen.
Olyat már hallottam, hogy valaki félrehall, de hogy félreolvas...?
Dömpi (il dottore)05-10-2013 19:40:51 // 41788
OFF
Mi az, hogy 200 mikronos szürketér???
Én 10 000-res tisztareket szoktam építeni - vagyis fél mikronnál nagyobb részecskéből lehet 1 köbláb levegőben max 10 000 db.
A Fed.Stand. szerint nincs is olyan, hogy 200 mikronos...már bocsi!
ON
Mi az, hogy 200 mikronos szürketér???
Én 10 000-res tisztareket szoktam építeni - vagyis fél mikronnál nagyobb részecskéből lehet 1 köbláb levegőben max 10 000 db.
A Fed.Stand. szerint nincs is olyan, hogy 200 mikronos...már bocsi!
ON
Alfa 159 Zico05-10-2013 16:01:17 // 41787
Sziasztok!
A heten ketszer elofordult, h alapjaraton, lampanal varakozva elegge razott a kocsi, ez mitol lehet? Bemelegedes utan mar nem ereztem, de nem nyugodtam meg...
A heten ketszer elofordult, h alapjaraton, lampanal varakozva elegge razott a kocsi, ez mitol lehet? Bemelegedes utan mar nem ereztem, de nem nyugodtam meg...
mzo05-10-2013 15:51:19 // 41786
jah igen... :) elvagyok én magammal :))
GTPeti05-10-2013 15:45:17 // 41785
El ne felejtsd megköszönni magadnak, hogy megválaszoltad a saját kérdésedet. :)))
mzo05-10-2013 15:21:34 // 41784
mzo05-10-2013 15:13:20 // 41783
Naaa nem cikizni :D
GTPeti05-10-2013 15:10:52 // 41782
"Még nagyon Skodában gondolkozom." Ajjajaj. >/// ;)
mzo05-10-2013 14:51:46 // 41781
OKé, megvan, köszi, balfasz voltam. Még nagyon Skodában gondolkozom. :)
A lámpatest hátulján van két menetes szár, azokat kell tekergetni. Én meg balga módon csavart kerestem...
Szóval minden lámpatest mögött van két menetes szár azokat kell tekergetni, a külsővel a magasságot lehet állítani, a belsővel pedig horizontálisan, jobbra-balra.
Nekem kicsit közelre világított még 0-as állásban is, bár lehet hogy csak azért tűnt így mert kevés a szórt fénye a lámpának és sötétben éles a határvonal a bevilágított rész és a sötét rész között. már vagy háromszor odanyúltam este a lámpa magasság állítóhoz, mert egy kattanásnyit feljebb tekertem volna, de hát ugye 0-án volt, így csak tekertem volna... :) Most pont annyit állítottam, hogy ha letekerem 1-esre akkor ugyanoda megy vissza ahol eredetileg volt.
A lámpatest hátulján van két menetes szár, azokat kell tekergetni. Én meg balga módon csavart kerestem...
Szóval minden lámpatest mögött van két menetes szár azokat kell tekergetni, a külsővel a magasságot lehet állítani, a belsővel pedig horizontálisan, jobbra-balra.
Nekem kicsit közelre világított még 0-as állásban is, bár lehet hogy csak azért tűnt így mert kevés a szórt fénye a lámpának és sötétben éles a határvonal a bevilágított rész és a sötét rész között. már vagy háromszor odanyúltam este a lámpa magasság állítóhoz, mert egy kattanásnyit feljebb tekertem volna, de hát ugye 0-án volt, így csak tekertem volna... :) Most pont annyit állítottam, hogy ha letekerem 1-esre akkor ugyanoda megy vissza ahol eredetileg volt.
David | Centocinquantanove05-10-2013 13:54:45 // 41780
Elvileg a lámpatesteknek van egy lenyúló szára ami a lökös mögött van, ott azon van 1-1 csavar amivel tudod állítani a fényszórót... ha erre gondoltál...
ALFI15605-10-2013 12:24:40 // 41779
Nem biztos.De ennyiért az biztos,hogy el nem adja.
mzo05-10-2013 11:49:27 // 41778
Üdv mindenkinek!
Ismét egy kis segítséget kérnék. :)
Az hogyan lehet állítani az első lámpákat a lámpatestnél? Akárhogy néztem, nem találtam meg az állítócsavarokat.
Előre is köszönöm a segítséget!
Jah igen kipróbáltam olaszul a hangvezérlést és remekül működik! A navit is felhergeltem, szegénynek adtam egy vatikáni címet de közölte hogy nem áll rendelkezésére adat és csak a pillanatnyi kordinátámat írta ki. :)
Ismét egy kis segítséget kérnék. :)
Az hogyan lehet állítani az első lámpákat a lámpatestnél? Akárhogy néztem, nem találtam meg az állítócsavarokat.
Előre is köszönöm a segítséget!
Jah igen kipróbáltam olaszul a hangvezérlést és remekül működik! A navit is felhergeltem, szegénynek adtam egy vatikáni címet de közölte hogy nem áll rendelkezésére adat és csak a pillanatnyi kordinátámat írta ki. :)
Bilux05-10-2013 09:33:42 // 41777
Hát ezért érdemes volt megvenni, nem is használta de bukott rajta 3 misit
Shadin05-10-2013 09:17:20 // 41776
Sajnos nem az enyém. De lehet, h egyszer az enyém lesz egy ilyen...
Lexlutor04-10-2013 22:17:54 // 41774
mzo04-10-2013 21:48:03 // 41772
Egyébként érdekes, hogy a hangvezérlésnél én angolul próbálkoztam, és elég ad-hoc módon működött, de majd az Olasszal... Mégiscsak egy Olasz autó :)
mzo04-10-2013 21:45:22 // 41771
Szia, köszi, de Neked ami neked van az nagy navi, és sajnos nem hiszem, hogy az jó lenne nekem is. De azért köszönöm. KUL-ra sajnos nem megyek, majd legközelebb. Gyereknek lesz szüreti napi fellépése az ovival, kötelező program :)
mzo04-10-2013 21:41:07 // 41770
Én is kutattam már sokat de sajnos semmi.
Viszont holnap kipróbálok egy két dolgot a hangvezérléssel, hála Shadinnak :)
Viszont holnap kipróbálok egy két dolgot a hangvezérléssel, hála Shadinnak :)
Pityukoma04-10-2013 21:39:47 // 41769
Bocs látom már tárgytalan :-)
Pityukoma04-10-2013 21:38:55 // 41768
Szia nekem van pendrive-on MO. térképem, de az enyém cd-ről olvassa be, úgyhogy nem tudom jó-e a tiédbe. Ha valahol összefutunk akkor bele próbálhatnánk. Csak elötte szólj hogy legyen nálam. A KUL-ra jössz holnap?
mzo04-10-2013 21:37:46 // 41767
"Hogyan használjuk az SOS Emergency szolgáltatást?
A Szolgáltató Központtól történő segítségnyújtás kéréshez nyomja meg az első utastér lámpatest
keretén levő kezelőpanelen elhelyezett
SOS
gombot. A szolgáltatás véletlenszerű aktiválásának elke-
rülése érdekében a rendszer néhány másodperces biztonsági késleltetéssel továbbítja a kérést
a Szolgáltató Központ kezelőjéhez. Az
SOS
szolgáltatás sikertelen hívása esetén automatikusan
a vészhelyzeti telefonszám hívása történik.
A
Blue&Me™ Nav
a biztonsági késleltetés végén hangüzenettel és riasztási hangjelzéssel tájékoz-
tat. A segélykérési eljárás a (műszercsoporton megjelenő) biztonsági késleltetési időtartam után az
SOS
gomb ismételt megnyomásával megszakítható.
A biztonsági időtartam letelte után a
Blue&Me™ Nav
automatikusan küld egy, a segítségkérés ada-
tait és a gépkocsi GPS pozícióját tartalmazó SMS üzenetet, és a kihangosító berendezésen keresz-
tül lehetővé teszi a Szolgáltató Központ telefonon történő hívását, és egy operátorral történő beszél-
getést. Biztonsági okokból a légzsák működésbe lépése esetén a hívás automatikusan továbbítódik,
és a GPS segítségével a gépkocsi helyzete rövid időn belül meghatározásra kerül.
Az
SOS
szolgáltatás a gépkocsi első 2 évében ingyenes.
Ez alapján azt feltételezem, van benne telefon modul és GPS is
A Szolgáltató Központtól történő segítségnyújtás kéréshez nyomja meg az első utastér lámpatest
keretén levő kezelőpanelen elhelyezett
SOS
gombot. A szolgáltatás véletlenszerű aktiválásának elke-
rülése érdekében a rendszer néhány másodperces biztonsági késleltetéssel továbbítja a kérést
a Szolgáltató Központ kezelőjéhez. Az
SOS
szolgáltatás sikertelen hívása esetén automatikusan
a vészhelyzeti telefonszám hívása történik.
A
Blue&Me™ Nav
a biztonsági késleltetés végén hangüzenettel és riasztási hangjelzéssel tájékoz-
tat. A segélykérési eljárás a (műszercsoporton megjelenő) biztonsági késleltetési időtartam után az
SOS
gomb ismételt megnyomásával megszakítható.
A biztonsági időtartam letelte után a
Blue&Me™ Nav
automatikusan küld egy, a segítségkérés ada-
tait és a gépkocsi GPS pozícióját tartalmazó SMS üzenetet, és a kihangosító berendezésen keresz-
tül lehetővé teszi a Szolgáltató Központ telefonon történő hívását, és egy operátorral történő beszél-
getést. Biztonsági okokból a légzsák működésbe lépése esetén a hívás automatikusan továbbítódik,
és a GPS segítségével a gépkocsi helyzete rövid időn belül meghatározásra kerül.
Az
SOS
szolgáltatás a gépkocsi első 2 évében ingyenes.
Ez alapján azt feltételezem, van benne telefon modul és GPS is
mzo04-10-2013 21:36:41 // 41766
Nagyon jó ez a Magyar verzió, köszi Shadin, nagy vagy! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
447
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?