Sziasztok!
Ma munkából hazajövet kigyulladt az "akkumulátor töltés nem megfelelő" hibaüzenet.
Holnap egy 100 km-es útra kéne indulnom, necces? :-)
Aksicsere, vagy generátor lesz szerintetek?
Forum >> 159
Alfa 159 Zico15-04-2013 20:11:39 // 34149
Csabi15-04-2013 20:10:51 // 34148
Nekem az én verzióm hihetőbb :))
Ha úgy lenne ahogy írod, akkor miért nem "tapad" le pl 2órás állás után?És télen? Melegen soha nincs probléma.
Amúgy a lényegen nem változtat az ok, az injektorok a felelősek ezért...
Ha úgy lenne ahogy írod, akkor miért nem "tapad" le pl 2órás állás után?És télen? Melegen soha nincs probléma.
Amúgy a lényegen nem változtat az ok, az injektorok a felelősek ezért...
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2013 20:03:17 // 34147
szerintem meg mivel letapad a mágneses része az a porlasztó nem megy ezért darabos a járása vagy csak 5 ütem helyett 3-at csinál...ez a mikronnyi beszivárgást nem fogod észre venni főleg füst formájában szerintem
Csabi15-04-2013 20:01:55 // 34146
Nincs, minden a gyári állapotban van.
.....15-04-2013 19:49:00 // 34145
Így értehető. Amúgy nálad ki van iktatva a DPF?
VMate15-04-2013 17:56:09 // 34144
sziasztok, valaki találkozott már olyan problémával, 159 , 1.9 jtdn, hogy nem tölt a turbo, de!, bennt is van egy hibakód
P0045 Turbo/Super Charger Boost Control Solenoid Circuit: Open
Below Minimum Threshold
Test complete or N/A, DTC stored.Warning lamp illuminated for this DTC
konkrétan ez, a mágnesszelepnek egyébként nincs meg a kivezérlése, a vezeték nem szakadt, kimértem csak nem jön meg rá a vezérlővillany, ez egy zöld-fekete vezeték, a másik egy narancs-fehér, az állandó testen van, esetleg valakinek van hozzá kapcsolási rajza ? Vagy ha valaki találkozott már hasonlóval ne tartsa magába :)
Map szenzort kipucoltam, adtam a geometriának állandó vákuumot úgy természetesen tötl a turbo, a map szenzor is tökéletesen látja a nyomást.
P0045 Turbo/Super Charger Boost Control Solenoid Circuit: Open
Below Minimum Threshold
Test complete or N/A, DTC stored.Warning lamp illuminated for this DTC
konkrétan ez, a mágnesszelepnek egyébként nincs meg a kivezérlése, a vezeték nem szakadt, kimértem csak nem jön meg rá a vezérlővillany, ez egy zöld-fekete vezeték, a másik egy narancs-fehér, az állandó testen van, esetleg valakinek van hozzá kapcsolási rajza ? Vagy ha valaki találkozott már hasonlóval ne tartsa magába :)
Map szenzort kipucoltam, adtam a geometriának állandó vákuumot úgy természetesen tötl a turbo, a map szenzor is tökéletesen látja a nyomást.
Csabi15-04-2013 17:20:00 // 34143
Amit igazol az esetem is, h csere után megszűnik...
Csabi15-04-2013 17:16:55 // 34142
A kezdetekben, nekem is csak nyáron csinálta,ezt többször le is írtam ide...amit még észre vettem,h akadozó vagy szoruló EGR csak ront a helyzeten...
De nagy mínuszokban nekem sem csinálta soha...Én ezt azzal magyarázom, h az injektor csúcsánál levő golyófészek kopottsága miatt, melegben szivárog az injektor magyarán kicsöpög a nafta a hengerbe több óra alatt...ezért indul fehéres füst kíséretében, és dadogva amíg fel nem épül újra a nyomás az egész rendszerben
Télen pedig kisebb vagy nulla ez a tömörtelenség, akkor nem szivárog...azért megjegyzem, h itt mikronos illesztésekről beszélünk...
Szerintem nálad is, és a többi kartársnál is az injektorok kopottságára vezethető vissza ez a jelenség.
De nagy mínuszokban nekem sem csinálta soha...Én ezt azzal magyarázom, h az injektor csúcsánál levő golyófészek kopottsága miatt, melegben szivárog az injektor magyarán kicsöpög a nafta a hengerbe több óra alatt...ezért indul fehéres füst kíséretében, és dadogva amíg fel nem épül újra a nyomás az egész rendszerben
Télen pedig kisebb vagy nulla ez a tömörtelenség, akkor nem szivárog...azért megjegyzem, h itt mikronos illesztésekről beszélünk...
Szerintem nálad is, és a többi kartársnál is az injektorok kopottságára vezethető vissza ez a jelenség.
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2013 16:57:44 // 34141
tudom ezért írtam :) alapjárati problémáknál pl be sem lehet mérni normálisan a porlasztókat
Scaniamen15-04-2013 15:53:04 // 34140
szerintem csak hidegen mint írtam nekem csak hidegen csinálta.
.....15-04-2013 14:59:22 // 34139
Szerintem ha injektor hiba lenne nálam is akkor a hidegben is jelentkezne,de egész télen nem jött elő.
Scaniamen15-04-2013 12:20:35 // 34137
én azért írtam 34140 hogy ez az én tapasztalatom csak.
Liquid15-04-2013 12:11:07 // 34136
én korrekciós értékeket figyeltem, komoly különbség van az egyes hengerek között, hogy ez mennyire jó azt még nem tudom, de nincs semmi parajelenség némi füstön kívül
Scaniamen15-04-2013 11:48:10 // 34135
mért a csúcs nem elkopott szerintem igen.
.......................15-04-2013 11:44:29 // 34134
a résolajveszteség csak a kopottságra utal,
igazából csak a nagyon durva hiba kiszürésre alkalmas
igazából csak a nagyon durva hiba kiszürésre alkalmas
Scaniamen15-04-2013 11:37:31 // 34133
nekem volt olyan hogy gyengébb aksi be se indította töltőről levéve és akkor índultbe, olyan nagy volt a résolaj de csak hidegen melegen semmi baja nem volt porlasztó csúcs csere megoldotta másik alkalommal nem hagytam odáig mert mikor fehér füstel indult ,izzitó természetesen jó akkor bemérettem és megint egy másik csúcs volt rossz..Tudom úgy kellene hogy négyet cserélni de én bevállaltam hogy egyesével cserélgettem.
Scaniamen15-04-2013 11:16:32 // 34132
nekem kétszer volt ez a jelenség mind a kétszer bejött ,ez a tapasztalatom csak azt adtam át.
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2013 11:14:59 // 34131
ez sem feltétlen igaz...
Scaniamen15-04-2013 11:11:09 // 34130
a többihez képest nagyobb, úgyis látni mert nem egyformák az értékek.
Liquid15-04-2013 11:08:12 // 34129
mennyi a túl nagy?
Scaniamen15-04-2013 10:59:56 // 34128
szerintem a túl nagy rés olaj vissza folyás meg mutatja melyik csúcs nem tökéletes.
Scaniamen15-04-2013 10:56:22 // 34127
igen de csak pármásodpercig utána el mult a fehér füst és kisimult a járása is.
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2013 08:35:54 // 34126
az nem hosszabb az a szokásos, pár ismerősömnél a darabos indulás az izzítás miatt volt
Coolby15-04-2013 07:44:36 // 34125
A hosszabb ideighez elég egy éjszaka, akkor már tud darabosabban indulni és fehéren füstölni...
Egyébként tényleg van ilyen 2.4-ből itt pár darab, még 166-ról is hallottam.
Egyébként tényleg van ilyen 2.4-ből itt pár darab, még 166-ról is hallottam.
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2013 07:07:51 // 34124
én azt feltételezem mindenki használja napi szinten az autóját
.....15-04-2013 06:46:55 // 34123
Aki cserélt injektort annak télen is egyenetlen volt az alapjárata?
Scaniamen15-04-2013 06:19:36 // 34122
sziasztok nekem is cserélnem kellet kettőt és ugyan ez volt a jelenségem mint Csabinak .
Alfonis14-04-2013 23:35:53 // 34121
most a középső konzolrol van szó fent? :P
nekem nincs benne napszemcsitartó ami eléggé hiányzik. Parkradar nincs. Hátsó csom ajtó nyitó gombom sincs :P De ha cserélhető akkor engem érdekelne :)
nekem nincs benne napszemcsitartó ami eléggé hiányzik. Parkradar nincs. Hátsó csom ajtó nyitó gombom sincs :P De ha cserélhető akkor engem érdekelne :)
Csabi14-04-2013 23:20:29 // 34120
"szerencsére nagyon ritka az Alfáknál az injektor probléma"
Csak itt,az aktív fórumozók között van 4-5 ember akinél a jelenség szintén ugyanez...
Nem nagy probléma, mert ettől még ugyanúgy megy a vas...csak zavaró lehet az egyenetlen alapjárat hosszabb állás után...meg jobban kopog a motor mint új korában...
Csak itt,az aktív fórumozók között van 4-5 ember akinél a jelenség szintén ugyanez...
Nem nagy probléma, mert ettől még ugyanúgy megy a vas...csak zavaró lehet az egyenetlen alapjárat hosszabb állás után...meg jobban kopog a motor mint új korában...
Dömpi (il dottore)14-04-2013 21:18:35 // 34119
Én reggel cserélek kerekeket!
Takarítani már nem tudom ,mert már néhány napja a gumisnál vannak.
Takarítani már nem tudom ,mert már néhány napja a gumisnál vannak.
Pityukoma14-04-2013 21:05:47 // 34118
Én is cseréltem már akkut, és nem írt.
Liquid14-04-2013 21:04:27 // 34117
hm ez érdekes így. Ha nincs benne a DPF és nincs kiírva, akkor valóban dobálnia kellene a hibákat, ha benne van akkor viszont nem kéne füstölnie.
Gábor7914-04-2013 20:05:01 // 34116
Nekem még nem dobott, pedig ált vagy 2 hétig aksi nélkül...
Gábor7914-04-2013 20:03:46 // 34115
Ez is okozhat füstölést? Szoktam szisszenő hangot hallani mostanában akkor, mikor a turbonyomás visszaesik magas értékről... Kapcsolódhat a két dolog (sziszegés és füstölés) egymáshoz?
Erhard 242 (Pure Energy)14-04-2013 20:00:24 // 34114
Alfa? az nem...
ALFI15614-04-2013 19:26:12 // 34113
Aksi csere után kiírhat hibakódot?
ALFI15614-04-2013 19:25:39 // 34112
Esetleg valamelyik túrbócső ki van repedve vagy felazulva?
stukker198714-04-2013 19:10:12 // 34111
Múltkor én ipari zsíroldót szereztem féknyereg tisztításhoz.
4-5 percig áztattam a nyerget,majd tiszta állapotban szedtem ki az oldatból.
Másnapra a kezemről is szépen lehámlott a bőr:)
4-5 percig áztattam a nyerget,majd tiszta állapotban szedtem ki az oldatból.
Másnapra a kezemről is szépen lehámlott a bőr:)
Pityukoma14-04-2013 18:52:52 // 34110
Sziasztok :-)
Ma nálam is beköszöntött a nyári szezon. Felraktam a nyári kerekeket az én vasamra és asszonkám Puntójára is. Trehány módon a nyári kerekeket koszosan raktam el telelni. Úgyhogy most 16db kereket tisztítottam meg.
Vettem még a télen felni tisztítót, -gondoltam kipróbálom- mert már a gőzborotva sem hozta le a küllőkről a rákövült dzsuvát.
Gyerekek- próbáljátok ki!
Még soha nem használtam ilyet. Ledöbbentem mit hozott le a felniről. Gyakorlatilag kristály tiszta lett mindenhol. Még a belsejéről is leszedte az évek alatt rárakódott, besárgult fékport, kátránydarabokat...stb. Nagyon egyszerű használni: permetezd rá a felnire, várj 1-2 percet majd dörzsöld át egy erős kefével. Ezután öblítsd le erős vízsugárral. Én hobbi házi nagynyomású mosót és egy kiszuperált mosogató kefét használtam.
Pár kép a felnikről:


És íme a belseje:


Ezt használtam: Dr.Marcus:

Ma nálam is beköszöntött a nyári szezon. Felraktam a nyári kerekeket az én vasamra és asszonkám Puntójára is. Trehány módon a nyári kerekeket koszosan raktam el telelni. Úgyhogy most 16db kereket tisztítottam meg.
Vettem még a télen felni tisztítót, -gondoltam kipróbálom- mert már a gőzborotva sem hozta le a küllőkről a rákövült dzsuvát.
Gyerekek- próbáljátok ki!
Még soha nem használtam ilyet. Ledöbbentem mit hozott le a felniről. Gyakorlatilag kristály tiszta lett mindenhol. Még a belsejéről is leszedte az évek alatt rárakódott, besárgult fékport, kátránydarabokat...stb. Nagyon egyszerű használni: permetezd rá a felnire, várj 1-2 percet majd dörzsöld át egy erős kefével. Ezután öblítsd le erős vízsugárral. Én hobbi házi nagynyomású mosót és egy kiszuperált mosogató kefét használtam.
Pár kép a felnikről:


És íme a belseje:


Ezt használtam: Dr.Marcus:

'''''14-04-2013 17:53:01 // 34109
Ha át lenne fúrva a dpf és nem lenne kiírva,egyből vészüzemmódba rakná a verdát.
Hogy mitől füstöl ennek ellenére,azt nem tudom de nem kéne neki.
Hogy mitől füstöl ennek ellenére,azt nem tudom de nem kéne neki.
Shadin14-04-2013 17:32:06 // 34108
.......................14-04-2013 14:39:00 // 34107
sajna a 159 ben àtlag 150e km ert bírnak ki,
ha pàlyàn hasznàlod 2szer ennyit
ha pàlyàn hasznàlod 2szer ennyit
Gábor7914-04-2013 14:07:48 // 34106
Szevasztok!
Az történt, hogy megkértem a haveromat, menjen 1-2 kört az autómmal, én meg megyek után, hogy megnézzem mennyire füstöl a gép. Konklúzió: hát füstölget ez szépen. Alap temponál nem igazán látszik, de minden gázadásnál, illetve huzamosabb ideig történő gyorsításnál tolja kifelé...
DPF elvileg van benne, program nincs kiírva, kb. 650km-enként van regen is meg minden, de akkor hogy lehet, hogy mégis füstöl. Laikusként azt gondolom, hogy ha átfúrta volna valami baroma DPF-et, és a programot ugyebár nem íratta át, akkor már sikítana valami hibakód. Ha viszont nincs átfúrva a DPF, akkor meg hogy lehet, hogy füstöl?
Az, hogy átlag 650km-enként van regen, elfogadhatónak számít?
Egyébként telefonon tartottuk menet közben a haverral a kapcsolatot, mondtam neki gyorsuljunk egyet. Neki 2,2 Ford Mondeo-ja van (azt hiszem 175LE), én mentem azzal... hát, simán álva hagyott az1,9 150LE Alfámmal :-)
Az történt, hogy megkértem a haveromat, menjen 1-2 kört az autómmal, én meg megyek után, hogy megnézzem mennyire füstöl a gép. Konklúzió: hát füstölget ez szépen. Alap temponál nem igazán látszik, de minden gázadásnál, illetve huzamosabb ideig történő gyorsításnál tolja kifelé...
DPF elvileg van benne, program nincs kiírva, kb. 650km-enként van regen is meg minden, de akkor hogy lehet, hogy mégis füstöl. Laikusként azt gondolom, hogy ha átfúrta volna valami baroma DPF-et, és a programot ugyebár nem íratta át, akkor már sikítana valami hibakód. Ha viszont nincs átfúrva a DPF, akkor meg hogy lehet, hogy füstöl?
Az, hogy átlag 650km-enként van regen, elfogadhatónak számít?
Egyébként telefonon tartottuk menet közben a haverral a kapcsolatot, mondtam neki gyorsuljunk egyet. Neki 2,2 Ford Mondeo-ja van (azt hiszem 175LE), én mentem azzal... hát, simán álva hagyott az1,9 150LE Alfámmal :-)
Alfonis14-04-2013 14:04:59 // 34105
igen azért kérdeztem mert nekem is van. Elég halk de még nem múlt el. Majd kipróbálom akkor a klímát :) leginkább 5 ben hallatszik 80 nál mikor még nincs menetszél semmi mert az elnyomja . már az 1es rádió is elnyomja kb :D
direttore14-04-2013 13:10:53 // 34104
Mennyiben fájt a történet?
direttore14-04-2013 13:09:49 // 34103
Ez nagyon kemény!:)
Erhard 242 (Pure Energy)14-04-2013 11:32:13 // 34102
mágnesszelep letapad azt nem lehet tisztítani szerencsére nagyon ritka az Alfáknál az injektor probléma
Csabi14-04-2013 10:34:04 // 34101
Nem próbálkoztam...nem akartam fölösleges köröket futni. Mivel egy vagy több injektorom elengedte a nyomást álló helyzetben...A tisztítás ezen nem segít...a felújítás pedig kb annyiba kerül mint a gyári felújított...Ezért maradtam mind az öt cseréjében...
130e km van benne óra szerint, de szerintem inkább 200körül van...
130e km van benne óra szerint, de szerintem inkább 200körül van...
Shadin14-04-2013 09:12:53 // 34100
Én is megtekergettem a csatlakozókat és elmúlt a néha jelentkező hibajelzés.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
492
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?