Forum >> 159
Coolby12-04-2013 07:46:38 // 34049
Hát az már elég régen volt, de rámértünk és akkor egyiknél sem volt még mérhető gond, bár te mérted, ezért a módszerre nem emlékszem tisztán :)
Tibcsi16611-04-2013 23:42:48 // 34048
Na ez szuper! Végre lesz nagyféked :) Mennyi volt az egész cucc?
Tibcsi16611-04-2013 23:40:37 // 34047
Hát múltkor rámértünk Pityukománál. Mi lett akkor az eredmény? Mér nem emlkészem.
Tibcsi16611-04-2013 23:38:15 // 34046
Ezt mondtam én is, első körben a csatlakozókat tisztítsd meg. Még a csomagtartóban lévő ECU-t is megnézném. Lehet ott a kontakt hiba, sztem azt könnyebb megnézni, mint a lökőst leszedni.
droberto11-04-2013 22:27:02 // 34045
Nem hiszem, hogy szét tudod szedni. A hátfal mögött van már az. Nagy a lökös íve is ahhoz
DrPulzis11-04-2013 22:01:43 // 34044
Épp most olvastam a helyi újságunkban, hogy a Rutesheim-ban, a hétvégi 17. hely autókiállításon ki fogja állítani a Alfa Romeo 4C-t az a kereskedő akitől én is vettem a 159-et!
Megnézem közelről milyen lesz az Alfa jövője és mire fogok gyűjteni a következő években :) Még lehet, hogy mint régi törzsvásárló, próbakör is lesz :)
Megnézem közelről milyen lesz az Alfa jövője és mire fogok gyűjteni a következő években :) Még lehet, hogy mint régi törzsvásárló, próbakör is lesz :)
DrPulzis11-04-2013 21:52:34 // 34043
A német autók megbízhatóságáról --> Két kollégám birtokol BMW 3-as kupét. De mind a kettővel volt már probléma. Motorikusan, automata váltó előválasztó karjával, vagy lepergett az autókról a festek.
Csak ezekről nem illik beszelni egy BMW-vel kapcsolatban. Igazából mindegy melyik autót ki gyártotta, a komponensek nagyon nagy százalékban ugyanazok. A BMW-nél is csak vízzel főznek.
Csak ezekről nem illik beszelni egy BMW-vel kapcsolatban. Igazából mindegy melyik autót ki gyártotta, a komponensek nagyon nagy százalékban ugyanazok. A BMW-nél is csak vízzel főznek.
Dömpi (il dottore)11-04-2013 21:40:54 // 34042
Pont azt írtam, hogy ha megmarad az alfa egyedisége, akkor tök mindegy ki a tulaj, ha nem, akkor meg ráb@sztunk
Dömpi (il dottore)11-04-2013 21:39:28 // 34041
na, ezt megkaptam :(
Erhard 242 (Pure Energy)11-04-2013 21:31:48 // 34040
adjuk, mire várunk? :) ki kell rakni a találkozók közé és ennyi
Vermacy11-04-2013 21:15:26 // 34039
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_16v_progression-6579618
Erről van infótok? Esetleg megvenném a másik piros mellé...
Erről van infótok? Esetleg megvenném a másik piros mellé...
mizooo11-04-2013 17:23:31 // 34038
Vermacy11-04-2013 17:10:31 // 34037
Ach so! Ezért IS jobb :o)
Ez csak egy a sok közül, de a "jobb" tág fogalom. FOSwagen GolFOSt unalmas emberek vesznek, meg nagy, német dízeleket! Ők a szomszédnak akarják mutatni, milyük van...
Ez csak egy a sok közül, de a "jobb" tág fogalom. FOSwagen GolFOSt unalmas emberek vesznek, meg nagy, német dízeleket! Ők a szomszédnak akarják mutatni, milyük van...
Coolby11-04-2013 17:07:51 // 34036
Elmúlt 2 napban éledezik a tolatóradarunk, amíg fix nedves idő volt hetekig nem működött, úgyhogy remélhetőleg "csak" dugónál lesz kontakhiba... hétvégén alánézek, hogy elérem-e egyáltalán a dugóját bontás nélkül...
droberto11-04-2013 17:06:23 // 34035
Néhány fotó és mennyiségi infó, az igénybe vehető szállásokról!
Faház (3 db - összesen 9 db szoba, szobánként 2 max. 3 személy):



Mobil ház (10 db - 2 db kettő-, max három fős szoba (szobánként franciaágy felette egy kis ágy) saját konyhával WC-vel, zuhanyzóval. Magyarul 1 házban max. 6 fő fér el.):




Telepített lakókocsi (4 db - 2 max. 3 személy):


Telepített sátor (5 db - 4 max. 6 személy):

10% kedvezményt kapunk az árakból. :)
Szóban lefoglaltam, de szükséges lenne mielőbb leadnunk a jelentkezést.
Faház (3 db - összesen 9 db szoba, szobánként 2 max. 3 személy):



Mobil ház (10 db - 2 db kettő-, max három fős szoba (szobánként franciaágy felette egy kis ágy) saját konyhával WC-vel, zuhanyzóval. Magyarul 1 házban max. 6 fő fér el.):




Telepített lakókocsi (4 db - 2 max. 3 személy):


Telepített sátor (5 db - 4 max. 6 személy):

10% kedvezményt kapunk az árakból. :)
Szóban lefoglaltam, de szükséges lenne mielőbb leadnunk a jelentkezést.
Piritu - 1.000.00011-04-2013 16:45:54 // 34034
..és akkor még a "combos" 1,6-okról nem is beszéltem :-)
Piritu - 1.000.00011-04-2013 16:40:25 // 34033
Hány lovas is volt a német 1,4 még 2000 után is, és hány az Alfa 1,4TS már a 90-es években? Ennyi...
Ildiko11-04-2013 16:09:59 // 34032
Szerintem sincs semmi gond az Alfák megbízhatóságával. Egyébként se egy vadiúj autót hasonlítsanak össze egy 20 évessel! - mert eddig nekem csak ilyen példákat tudtak mondani. De azért nagyon jó érzés, amikor még a mai napig a kollégák is megnézik és megdícsérik a verdámat, pedig most már sokszor látták. :) Gergő kollégám minden reggel elmondja, hogy nagyon tetszik neki a vagány autóm és ha teheti mellém parkol, sőt reggelente sokszor mögöttem jön. :) Pedig még nem is ült benne, hogy lássa, milyen kényelmes!
Pityukoma11-04-2013 15:54:20 // 34031
Hú de szép ajándék :-) kis v. nagy Brembo ? Rádiót is újítottál? Hol vetted?
Vermacy11-04-2013 15:46:44 // 34030
A "jobb" mit is jelent?-)
GTPeti11-04-2013 15:42:02 // 34029
SZVSZ ha a külsőt NEM nézzük, akkor is jobb autókat gyárt(ott) az Alfa, mint a VW.
mizooo11-04-2013 15:30:47 // 34028
Az én autóm is megnyerte a szépségversenyt a parkolóban :) Azért engem is szurkálnak a megbízhatóságával, dehát semmi baj nincs vele, ezt nem értik meg. NINCS VELE TÖBB GOND MINT EGY MÁSIK AUTÓVAL. :)
Ildiko11-04-2013 15:22:51 // 34027
Én is az Alfa egyediségét féltem, ilyen szépet és stílusosat csak az olaszok tudnak. S persze majd hallgathatjuk a VWsektől a magukét... Az egyik kollégám már szúrkálódott a megjegyzésével: "Akkor már nem csak a formája lesz szép az Alfáknak, hanem a megbízhatóság is javul!" Azért mégiscsak az én autómat nézik meg minden nap a céges parkolóban... :)
Angelo Bianco11-04-2013 14:21:35 // 34026
:))) SZUPER!!!
Nagyon köszi!!!
Így már könnyebb lesz tuti!
Nagyon köszi!!!
Így már könnyebb lesz tuti!
Piritu - 1.000.00011-04-2013 14:08:36 // 34025
Angelo Bianco11-04-2013 14:04:51 // 34024
Üdv!
SEGÍTSÉG, TANÁCS, INFO KELLENE!
159 ajtókárpitot szednék le az elkövetkezőkben...
Kérdésem, van-e valami taktikája, fortélya a műveletnek, hogy ne törjek el és ne tegyek tönkre semmit?!
Előre is köszi aki ír!
SEGÍTSÉG, TANÁCS, INFO KELLENE!
159 ajtókárpitot szednék le az elkövetkezőkben...
Kérdésem, van-e valami taktikája, fortélya a műveletnek, hogy ne törjek el és ne tegyek tönkre semmit?!
Előre is köszi aki ír!
Piritu - 1.000.00011-04-2013 14:02:32 // 34023
1-ben nekem is csúnya értékeket mutat. Fordulatszám van, sebesség nincs, természetes.
Piritu - 1.000.00011-04-2013 13:57:31 // 34022
Ezekbe az előnyökbe bukott bele a Seat is...
Piritu - 1.000.00011-04-2013 13:56:33 // 34021
Nemcsak te nem tudsz, senkisem. Már régóta ígérgetik, hogy lehessen, de 2003-óta, mióta itt vagyok még nem mozdult semmi :-(
St.Tomi11-04-2013 13:26:57 // 34020
Hali Kartársak!
Megvan a friss műszaki-hurrá!
Viszont abban kérném a segítségeteket,hogy LMM hiba esetén lehet-e iszonyat fogyasztás?
Tegnap este 1-esben döcögtem haza a rossz út miatt és 50 litert mutatott a fogyasztás!
Ez ugye nem oké?
Köszi
Megvan a friss műszaki-hurrá!
Viszont abban kérném a segítségeteket,hogy LMM hiba esetén lehet-e iszonyat fogyasztás?
Tegnap este 1-esben döcögtem haza a rossz út miatt és 50 litert mutatott a fogyasztás!
Ez ugye nem oké?
Köszi
Vermacy11-04-2013 13:11:19 // 34019
Meg a megbízható japánok, ha már a német precizitást elővettük...
http://www.vezess.hu/hirek/millionyi_japan_autoban_hibas/43237/
http://www.vezess.hu/hirek/millionyi_japan_autoban_hibas/43237/
Vermacy11-04-2013 13:03:44 // 34018
A VW legnagyobb hátránya, hogy a designereinek csak balta jutott! Nincs ceruzájuk és szépérzékük! Ezért akarták annak idején a Lambót (csak mellé nyúltak, mert az nem szép volt, csak különleges) és ezért vették meg a Ducatit! Olaszos, temperamentumos autókat akarnak!
Jó autót tudnak már gyártani, a széphez még fejlődniük kéne, de olyanok, mint a Goauldok, csak "lopják" a dolgokat... :o)
Jó autót tudnak már gyártani, a széphez még fejlődniük kéne, de olyanok, mint a Goauldok, csak "lopják" a dolgokat... :o)
Vermacy11-04-2013 13:00:41 // 34017
Azért a német prcizitás is kompromisszumos. Nem beszélve arról, hogy inkább egy 1,9 JTDM, mint bármilyen német traktor dízel...
Liquid11-04-2013 12:27:13 // 34016
igen, mert nem tud vele mit kezdeni, szerintem kb. ugyanez lenne az Alfával is
Shadin11-04-2013 11:22:49 // 34015
Kutya meg a macska :-)
Bilux11-04-2013 11:12:22 // 34014
Test meg a tüske ahova megy a csatlakozó ohmos méréssel.
GTPeti11-04-2013 10:13:13 // 34013
"Azért egy ilyen fúziónak lehetnének előnyei is"
Pontosan azokat a tulajdonságokat vesztené el az Alfa, ami miatt te is szereted.
Azt, hogy a VW-alkatrészek jobb minőségűek nem venném biztosra. Főleg manapság...
Az amerikai piacra a 4C-vel tér (éppen) vissza az Alfa. A (felújított) Chryslereket pedig azért árulják Lancia néven, mert minimális összegbe került ezeket lanciásítani és egy kis pénzt talán kereshetnek ezzel is.
Pontosan azokat a tulajdonságokat vesztené el az Alfa, ami miatt te is szereted.
Azt, hogy a VW-alkatrészek jobb minőségűek nem venném biztosra. Főleg manapság...
Az amerikai piacra a 4C-vel tér (éppen) vissza az Alfa. A (felújított) Chryslereket pedig azért árulják Lancia néven, mert minimális összegbe került ezeket lanciásítani és egy kis pénzt talán kereshetnek ezzel is.
Erhard 242 (Pure Energy)11-04-2013 10:07:50 // 34012
a vágen a seatot le akarja adni.....
Liquid11-04-2013 09:53:19 // 34011
szerintem ebből nem jönne ki jól senki, a fócvágennek lenne még egy Seatja, és az Alfa meg beszürkülne szépen.
Nem mondom hogy feltétlenül rossz lenne, de szerintem az uniformizálás nem tenne jót neki, azt meg nehezen tudom elképzelni, hogy megmaradna az önállóság
Persze lehet hogy növelnék az eladásokat, és menne a szekér, de szerintem biztosan elveszne az "olaszság"
Nem mondom hogy feltétlenül rossz lenne, de szerintem az uniformizálás nem tenne jót neki, azt meg nehezen tudom elképzelni, hogy megmaradna az önállóság
Persze lehet hogy növelnék az eladásokat, és menne a szekér, de szerintem biztosan elveszne az "olaszság"
.......................11-04-2013 09:44:29 // 34010
"- jobb minőségű alkatrészek
..az ´59 jó minöség,ATE Brembo,fék,TRW futómü,Bosch befecskendezö rendsz.
- szigorúbb minőségbiztosítás
minek? csak drágább lesz,plusz minöséget nem hoz
- nagyobb fegyelem a gyártósorokon"
ez meg csak a Gyári munkamorált ássa alá,egész európa útálja a Német stresszes,idegölö munkastílust
ez szerinted jobb minöségü autót eredményez,Nem..
a Konstuktöröknél döl el minden,
ha ök elb**ák akkor hiába bármi minöségbiztosítás,
sz**r lesz az egész
..az ´59 jó minöség,ATE Brembo,fék,TRW futómü,Bosch befecskendezö rendsz.
- szigorúbb minőségbiztosítás
minek? csak drágább lesz,plusz minöséget nem hoz
- nagyobb fegyelem a gyártósorokon"
ez meg csak a Gyári munkamorált ássa alá,egész európa útálja a Német stresszes,idegölö munkastílust
ez szerinted jobb minöségü autót eredményez,Nem..
a Konstuktöröknél döl el minden,
ha ök elb**ák akkor hiába bármi minöségbiztosítás,
sz**r lesz az egész
Coolby11-04-2013 09:40:53 // 34009
hát igen, pár dolog, közössé váló dolgok jók is lehetnek, de az egyediség innentől tényleg csak a designban maradhat... külön fejlesztgetni motorokat nem fognak, az tutti...
Erhard 242 (Pure Energy)11-04-2013 09:29:59 // 34008
a Fiat dejzelt innentől elfelejtheted ...
Dömpi (il dottore)11-04-2013 09:21:56 // 34007
Azért egy ilyen fúziónak lehetnének előnyei is:
- jobb minőségű alkatrészek
- szigorúbb minőségbiztosítás
- nagyobb fegyelem a gyártósorokon
(tapasztalatból mondom, német cégnél dolgozom)
- ráadásul innentől a német-autó buzik nem szidnák az alfát
Nem azt mondom, hogy örülnék neki, csak azt, hogy nem feltétlenül járna hátrányokkal.
Amúgy meg tökmindegy hogy az AR melyik konszernhez tartozik, ha megmarad a rá jellemző sajátosság (egyedi design, finoman hangolt motor stb.). Ez pedig jelenleg is veszélyben van, a Crysler-hatás már kiütött a Lancián, és hát korábban az a hír járta, hogy az AR-t be akarják vinni az USA piacra.
- jobb minőségű alkatrészek
- szigorúbb minőségbiztosítás
- nagyobb fegyelem a gyártósorokon
(tapasztalatból mondom, német cégnél dolgozom)
- ráadásul innentől a német-autó buzik nem szidnák az alfát
Nem azt mondom, hogy örülnék neki, csak azt, hogy nem feltétlenül járna hátrányokkal.
Amúgy meg tökmindegy hogy az AR melyik konszernhez tartozik, ha megmarad a rá jellemző sajátosság (egyedi design, finoman hangolt motor stb.). Ez pedig jelenleg is veszélyben van, a Crysler-hatás már kiütött a Lancián, és hát korábban az a hír járta, hogy az AR-t be akarják vinni az USA piacra.
Coolby11-04-2013 08:52:47 // 34006
egyszer valaki már leírta úgy emlékszem részletesen, hogy izzítógyertyát hogy érdemes kimérni, de itt amore-n soha nem tudok semmi visszakeresni... valaki esetleg?
Erhard 242 (Pure Energy)11-04-2013 08:42:00 // 34005
úgy tűnik nem, bár érthető a mito, juliska páros gondolom nem fedezi a költségeket a 4c-ről nem is beszélve.... akkor lehet ez volt az utsó Alfám
Ildiko11-04-2013 08:37:45 // 34004
Köszi! Megvárom, mit mond a szerelő, ha szétszedte, aztán megírom. Nem értek hozzá, de én is azt mondtam, cseréljük, amit kell, hogy utána rendben legyen. Viszont nem Alfa specialista, ezért majd a márkában biztosan kérek segítséget.
Coolby11-04-2013 08:02:50 // 34003
Tegnap rámértem akksira, úgy annyira amennyire én értek hozzá, mert írtátok, hogy itt kezdjem izzítógyertya nyomozást...
Persze három számot ma reggelig nem sikerült megjegyezni, de a kocsi alaphelyzetében pár óra állás után az akksi 12,4V-ot mutatott. Gyújtásra rakva kicsit lejjebb ment, talán 12,1-12,2 körülre. Indítózáskor leesett 11 körülre egy másodpercre kb, aztán alapjáraton 14,1 körül volt... Amennyire értek hozzá, ez kb jó érték, nem?
Úgy akksival jelenségként sosem volt semmi gond egész télen, még 2 hét városi rövid ingázásokkal sem.
Közben Bárdival beszéltem és egy céges kedvezménnyel NGK gyertyát kapok 3700 HUF körül. NGK jóféle? Bárdis azt mondta, hogy az jónak számít...
Persze három számot ma reggelig nem sikerült megjegyezni, de a kocsi alaphelyzetében pár óra állás után az akksi 12,4V-ot mutatott. Gyújtásra rakva kicsit lejjebb ment, talán 12,1-12,2 körülre. Indítózáskor leesett 11 körülre egy másodpercre kb, aztán alapjáraton 14,1 körül volt... Amennyire értek hozzá, ez kb jó érték, nem?
Úgy akksival jelenségként sosem volt semmi gond egész télen, még 2 hét városi rövid ingázásokkal sem.
Közben Bárdival beszéltem és egy céges kedvezménnyel NGK gyertyát kapok 3700 HUF körül. NGK jóféle? Bárdis azt mondta, hogy az jónak számít...
Coolby11-04-2013 07:58:33 // 34002
indul a nagyfék projekt :)
Coolby11-04-2013 07:55:29 // 34001
nálam is 2.4 jtdm esetén gyári felnivel tényleg kb egy papírlap megy el a féknyereg és a felni között... (mondjuk pogácsám nekem nincs, bár most ennék egyet :))
Alfonis10-04-2013 23:28:37 // 34000
áh so :D köszi. Nem is figyeltem :P
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
548
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?