de a rádió kiszedéséhez is kell egy spéci kulcs nem? vagy Te minden ilyen speckó szerszám nélkül oldottad meg?:)
imi15626-01-2013 09:39:46 //
29648
Még nekem sem világított az erre figyelmeztető lámpa sosem.
Pedig kicsit megkönnyítené az életemet:-)))!
Más megoldás nincs,mint figyelni a pill. fogyasztást,meg alapjáraton a turbónyomás-mérőt:-/.
Ha a rádió kiszedésétől tartasz, akkor tényleg ne állj neki SZVSZ!
Egyébként ha nekiállsz nem nagy ügy. Ha elakadsz segítünk. :)
hát most h végig néztem őket, nem biztos hogy neki kéne állnom :D
ahhoz hogy az előlap részt levegyem, a rádiót nem kell kiszedni ugye?
Persze az ePer is barát, de most inkább az eLearn tud neked segíteni! :)
Barátod az ePer! :)
Egyébként meg: Goto 24476 ill. 19498 hsz;
Hali!
vki tudja hogy kell a piros X-szel jelölt részeket lebontani?
előre is köszi!



Még nem!
A helyzet az, hogy nyitott a garázsom (nincs oldala és ajtaja). Ergó bazi hideg van ott. Én majd akkor fogok a MES-el játszadozni, ha jó idő lesz.
GTPeti25-01-2013 23:34:24 //
29640
Finom olasz női kezek engem is ámulatba ejthetnének. :)))
Az, hogy van az fix!
MES-el tesztelheted pl. :)
Én még sohasem vettem észre. Pedig a comp. szerint rendesen regenerál.
Se füst, se szag ... na jó, olyan volt már, hogy a piianatnyi fogyasztás megnő és magasabb a turbónyomás.
Viszont a műszerfalon a led még sohasem gyulladt fel. Szerintem az enyémben nincs is.
ámulatba ejtett, ahogy a finom olasz női kezek végigsmították:)
Látod, neked tényleg az orrod jó! :)
A szénhidrát SZVSZ nagyobb ellenség mint a zsír.
Én inkább mozgok és kolbászt eszek! :) Persze este én se falok, csak bort iszok. Pl. most, idei Merlot Rosé-t. :)
Nem is tudom, talán mint az odakozmált rántásé :-) De lehet hogy csak az én orrom ilyen kényes, pedig tényleg érzem. Amúgy semmi mást nem venni észre a működésben.
Tozo25-01-2013 22:57:41 //
29633
Szia,
van egy felesleges relém. Szerintem a 2.4-esbe is belemegy.
Cikkszáma: 55199051 meg van még egy szám rajta: 51299012C
Üdv zoli
Ezt is mondtam!
Asszem a Szosza írta, hogy a Nav-os ilyen. :)
Miután felhívtalak, megpróbáltuk az általad javasolt technikával. De akkor sem ment. Végül beletekertünk a nyílásba egy egy menetes csavart úgy, hogy csak kb. 1 centire állt ki. Azután fogóval kihúztuk - mármint a fejegységet. Sértetlenül kijött, de szerintem Csabi barátom foga még mindig fáj, úgy összeszorította erőlködés közben :)
Nálunk most az is diétásan, zsír nélkül készül. De finom.
Amúgy holnap "ehetsz amit akarsz"nap lesz.
Drága nagyim süt nekem fánkot és csinál madártejet is.
szóval lehet mindent, csak nem este 8-kor, meg 10-kor, és nem addig amíg a fülem kettéáll. Sajnos az utóbbi időben én hajnali kettőkor is képes voltam nekiülni enni, amúgy meg általában nem ismertem mértéket. Ettem, amíg láttam.
Huh!
Most lettünk kész az Arkangyallal. Kisszervíz volt, meg egy-két apróság.
A részleteket mindjárt kezdem írni a blogomba.
Amúgy kijött a fejegység...nagynehezen. Most pár napig nézem a lyukat és hallgatom a 4 hengert.
Akkor kérj kölcsön! :)
Szakadás vizsgálóval (sípolós), amiken meg nincs ez a funkció, azokon ellenállás méréssel.
Először a megnézed a gyertyákat (motor-test az egyik kábel, izzítógyertyavég a másik: ha sípol = OK), majd rámérsz a kábelek végeire hasonlóképpen. :)
Nekem is volt ilyen,
Először a kàbeleket nézném meg
Es az menyibe kerül, ha mégis arra van szükség. Saccperkábé?
Azt, hogyan is kell? Nincs müszerem sajnos.
Mérj rá multiméterrrel az izzítógyertyákra és a kábelekre!
Ez nagyon komoly! :)
Ment a kedvencekbe! :)
GTPeti25-01-2013 21:47:10 //
29621
vagy kábel is lehet valamelyik tagnak is az volt a hiba
csak gyári van emlékeim szerint
izzítórelé néha tönkre megy
Sziasztok!
Vezérlőegység hibakódot mi miatt adja be az ecu?
READING ERROR CODES:
1: P0380 - Izzítás vezérlôegység
ERROR DETAILS:
Hiba állapot: Open circuit
Vízhômérséklet: 12,5 °C
Motor fordulatszám : 1495 rpm
Gázolaj mennyiség: 2,4 mm³/i
Gázpedál állás: 0,00 %
Mért gázolaj nyomás: 497 bar
Mért turbónyomás: 972 mBar
No ezt az égett szagot sem éreztem még sose!
Mire hasonlít ez?
Egyébként úgy általában büdös dízel szaga van neki. (Nem is indítom el a garázsban, úgy mint a Tipo-t.)
Ez teljesen normális. Igen ilyenkor regenerál. Én az első amit észreveszek az a furcsa "égett" szag. Ilyenkor szoktam a pil. fogyit nézni, és addig megyek vele amíg vissza nem áll a normál 5-7 lityis megszokottra. Azt is jól figyelted meg hogy ilyenkor állóhelyben alapjáraton is van egy kicsi turbónyomás.
Nálad tényleg teátrális volt.
Én szinte a mai napig ritkán veszem észre.
(Illetve az elején gyakran leállítottam, mert azt hittem baj van a befecskendező rendszerrel, hogy többet eszik. Félreértettem a könyvet: Azt hittem, hogy minden regen-kor jelez a sárga LED.)
mizooo25-01-2013 15:11:28 //
29612
OK csak úgy érezhettem magam reggel, mint kislány az első vérzésénél, hallott már róla de ilyesztő volt átélni :D
Marha pörkölt nokedlivel és savanyú uborkával!
Erre gondoltál? :)))
a saláta is álmaim kajája, főleg ha van mellé döglött állat :)
Sajnos ez is 159 es típushiba ,hogy beázik az antenna mellett,
aztán hazavágja a navi vevöjét is ,ami a lemezen kívül van
Ilyet kérünk máskor is! ;)
Igen, az tuti. De még egy, hogy az ELM327-el nem csinálja meg, csak a VAGCOM kábellel:))
mizooo25-01-2013 06:07:16 //
29602
Sziasztok, ha hirtelen azt látom, hogy megnő az pill fogyi az DFP regen-t jelent? Ma reggel jöttem melózni és az M0-ról leérve felment 17-18 literre a fogyasztás, ha visszaengedem a gázt akkor is. Az utolsó pár KM-en meghajtottam kicsit, teljesen jól ment. A parkolóban hagytam alapjáraton pár percet visszahülni, de eközben meg azt vettem észre, hogy a turbo nyomás nem megy vissza 0-ra, hanem kicsit magasabban áll. Gázadásra fellendült majd 0 és újra kicsivel magasabbra. Ez kapcsolatban áll a regennel? Hibajelenség, ill jelzés nem volt.
Jah és kicsit éget szagot éreztem mikor kiszálltam, hazafelé vegyek egy poroltót? :D
üdv!
Igen.
Most már látszik az enyémen is. 2.5 éve nyúzom, idáig csak pószívóztam. Majd tavasszal kárpit tisztítás jön. Szerintem az eltünteti. Ne cserélj ezért ülést.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.