Forum >> 159

droberto26-01-2013 13:56:04 // 29664
Igaz összemostam a saját esetemmel.
Nekem már vannak komponenseim! :)
GTPeti26-01-2013 13:48:24 // 29663
150ért sajnos még nem kapsz "elég komoly" rendszert. Max. "ügyesen összeválogatottat". Ami hangban mérföldekkel a gyári előtt lesz.
B)
droberto26-01-2013 13:45:54 // 29662
Vannak listáim, de most nem érem még el őket.
A barátunkkal keresgélj belga oldalakon.
droberto26-01-2013 13:44:24 // 29661
Én anno foglalkoztam vele. SZVSZ nem éri meg. Még BOSE-al sem.
Úgy tudom, hogy Nav ból is két féle létezet (+ a MY10), a sima, meg a Blue & Me & Nav-os.
Kell hozzá kábelköteg, GPS-es antenna, USB foglalat és kábelkötegek. No és persze vakszerencse hogy a központi kijelző villogást megszüntesse a Proxy rendezés.
Az egész nem állna meg 150-ből. Cserébe lenne egy ugyan szép belső enteriőr, de 2013-ban ez a konfiguráció haloványka teljesítményt tud, mind multimédiás-kommunikációs-hangminőség képességeket figyelembe véve.
Persze ha gyárilag az enyém ilyen lenne nagyon örülnék, de ennyi pénzért igen komoly rendszert lehet építeni az egyébként jó adottságú 159-be.
GTPeti26-01-2013 13:41:37 // 29660
Ha tényleg a hangminőség a cél, akkor sajnos a gyárit el kell felejteni. :(
(Mert egy gyárinál nem az.)
Liquid26-01-2013 13:22:05 // 29659
én az ablaktörlő fém merevítőjéből hajlítotam :)
Shadin26-01-2013 11:06:35 // 29658
Nincs valakinek esetleg elmentve egy 2007-es magyar (vagy belga) opciós lista, árlista?
Shadin26-01-2013 11:01:58 // 29657
Srácok! Ha nagy navi van benne akkor hol van elhelyezve a B&M 1 din-es doboza? Vágyom egy nagy navira, de nagyon macerásnak néz ki. Csak az antenna talp 43e meg vagy 100-150e a fej plusz útban van a B&M plusz nem tudom hogy passzolna a Bose-hoz.

Nincs gyakorlata ebben valamelyikőtöknek?
droberto26-01-2013 10:36:06 // 29656
Addig én nem általánosítok, míg a többit nem hallottam.
Kíváncsi lennék egy Loudlink-re, de még kíváncsibb egy Dension-ra.
Egyébként meg a legkézenfekvőbb egy sima JAG. Arra mindent ráköthetsz.)
mizooo26-01-2013 10:09:35 // 29655
Látom neked nem jött be ez az emulátor dolog, pedig én is gondolkodtam rajta :(
Esetleg egy jobb minőségű cucc produkálhat jobb hangminőséget?
droberto26-01-2013 10:04:13 // 29654
Illetve rendszeresen ellenőrizni MES-el, hogy hány %-os.
droberto26-01-2013 09:55:20 // 29653
Szerintem egyszerű ez!
droberto26-01-2013 09:54:45 // 29652
A blogokban általában mindent megtalálsz.
Én egy 3-as AWI pálcából hajtottam egy PVC csőre.
Boticselli26-01-2013 09:46:04 // 29651
háthát.. kicsit elbizonytalanodtam :D abban bíztam egyszerűbb a mutatvány:)
droberto26-01-2013 09:41:46 // 29650
Műszerfal díszcsík leszedés:

Megnéztem neked mert engem is érdekel, mert rossz úton elkezdett zörögni! :(
Boticselli26-01-2013 09:40:51 // 29649
de a rádió kiszedéséhez is kell egy spéci kulcs nem? vagy Te minden ilyen speckó szerszám nélkül oldottad meg?:)
imi15626-01-2013 09:39:46 // 29648
Még nekem sem világított az erre figyelmeztető lámpa sosem.
Pedig kicsit megkönnyítené az életemet:-)))!
Más megoldás nincs,mint figyelni a pill. fogyasztást,meg alapjáraton a turbónyomás-mérőt:-/.
droberto26-01-2013 09:38:54 // 29647
Ha a rádió kiszedésétől tartasz, akkor tényleg ne állj neki SZVSZ!
Egyébként ha nekiállsz nem nagy ügy. Ha elakadsz segítünk. :)
Boticselli26-01-2013 09:36:03 // 29646
hát most h végig néztem őket, nem biztos hogy neki kéne állnom :D
Boticselli26-01-2013 09:32:34 // 29645
ahhoz hogy az előlap részt levegyem, a rádiót nem kell kiszedni ugye?
droberto26-01-2013 09:15:27 // 29644
Persze az ePer is barát, de most inkább az eLearn tud neked segíteni! :)
droberto26-01-2013 09:05:31 // 29643
Barátod az ePer! :)
Egyébként meg: Goto 24476 ill. 19498 hsz;
Boticselli26-01-2013 08:05:28 // 29642
Hali!
vki tudja hogy kell a piros X-szel jelölt részeket lebontani?
előre is köszi!
Dömpi (il dottore)26-01-2013 00:28:35 // 29641
Még nem!
A helyzet az, hogy nyitott a garázsom (nincs oldala és ajtaja). Ergó bazi hideg van ott. Én majd akkor fogok a MES-el játszadozni, ha jó idő lesz.
GTPeti25-01-2013 23:34:24 // 29640
Finom olasz női kezek engem is ámulatba ejthetnének. :)))
droberto25-01-2013 23:29:23 // 29639
Az, hogy van az fix!
MES-el tesztelheted pl. :)
Dömpi (il dottore)25-01-2013 23:12:49 // 29638
Én még sohasem vettem észre. Pedig a comp. szerint rendesen regenerál.
Se füst, se szag ... na jó, olyan volt már, hogy a piianatnyi fogyasztás megnő és magasabb a turbónyomás.
Viszont a műszerfalon a led még sohasem gyulladt fel. Szerintem az enyémben nincs is.
Dömpi (il dottore)25-01-2013 23:07:59 // 29637
ámulatba ejtett, ahogy a finom olasz női kezek végigsmították:)
droberto25-01-2013 23:01:50 // 29636
Látod, neked tényleg az orrod jó! :)
droberto25-01-2013 23:00:15 // 29635
A szénhidrát SZVSZ nagyobb ellenség mint a zsír.
Én inkább mozgok és kolbászt eszek! :) Persze este én se falok, csak bort iszok. Pl. most, idei Merlot Rosé-t. :)
Pityukoma25-01-2013 22:58:17 // 29634
Nem is tudom, talán mint az odakozmált rántásé :-) De lehet hogy csak az én orrom ilyen kényes, pedig tényleg érzem. Amúgy semmi mást nem venni észre a működésben.
Tozo25-01-2013 22:57:41 // 29633
Szia,
van egy felesleges relém. Szerintem a 2.4-esbe is belemegy.
Cikkszáma: 55199051 meg van még egy szám rajta: 51299012C
Üdv zoli
droberto25-01-2013 22:56:47 // 29632
Ezt is mondtam!
Asszem a Szosza írta, hogy a Nav-os ilyen. :)
Dömpi (il dottore)25-01-2013 22:55:30 // 29631
Miután felhívtalak, megpróbáltuk az általad javasolt technikával. De akkor sem ment. Végül beletekertünk a nyílásba egy egy menetes csavart úgy, hogy csak kb. 1 centire állt ki. Azután fogóval kihúztuk - mármint a fejegységet. Sértetlenül kijött, de szerintem Csabi barátom foga még mindig fáj, úgy összeszorította erőlködés közben :)
Dömpi (il dottore)25-01-2013 22:52:24 // 29630
Nálunk most az is diétásan, zsír nélkül készül. De finom.
Amúgy holnap "ehetsz amit akarsz"nap lesz.
Drága nagyim süt nekem fánkot és csinál madártejet is.
szóval lehet mindent, csak nem este 8-kor, meg 10-kor, és nem addig amíg a fülem kettéáll. Sajnos az utóbbi időben én hajnali kettőkor is képes voltam nekiülni enni, amúgy meg általában nem ismertem mértéket. Ettem, amíg láttam.
droberto25-01-2013 22:51:53 // 29629
Na az akkor remek! :)
Dömpi (il dottore)25-01-2013 22:47:20 // 29628
Huh!
Most lettünk kész az Arkangyallal. Kisszervíz volt, meg egy-két apróság.
A részleteket mindjárt kezdem írni a blogomba.

Amúgy kijött a fejegység...nagynehezen. Most pár napig nézem a lyukat és hallgatom a 4 hengert.
droberto25-01-2013 22:44:32 // 29627
Akkor kérj kölcsön! :)
Szakadás vizsgálóval (sípolós), amiken meg nincs ez a funkció, azokon ellenállás méréssel.
Először a megnézed a gyertyákat (motor-test az egyik kábel, izzítógyertyavég a másik: ha sípol = OK), majd rámérsz a kábelek végeire hasonlóképpen. :)
.......................25-01-2013 22:27:19 // 29626
Nekem is volt ilyen,
Először a kàbeleket nézném meg
direttore25-01-2013 22:23:45 // 29625
Es az menyibe kerül, ha mégis arra van szükség. Saccperkábé?
direttore25-01-2013 22:22:20 // 29624
Azt, hogyan is kell? Nincs müszerem sajnos.
droberto25-01-2013 22:12:23 // 29623
Mérj rá multiméterrrel az izzítógyertyákra és a kábelekre!
droberto25-01-2013 22:09:23 // 29622
Ez nagyon komoly! :)
Ment a kedvencekbe! :)
GTPeti25-01-2013 21:47:10 // 29621
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2013 21:31:59 // 29620
vagy kábel is lehet valamelyik tagnak is az volt a hiba
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2013 21:31:29 // 29619
csak gyári van emlékeim szerint
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2013 21:02:24 // 29617
izzítórelé néha tönkre megy
direttore25-01-2013 20:39:34 // 29616
Sziasztok!

Vezérlőegység hibakódot mi miatt adja be az ecu?

READING ERROR CODES:
1: P0380 - Izzítás vezérlôegység
ERROR DETAILS:
Hiba állapot: Open circuit
Vízhômérséklet: 12,5 °C
Motor fordulatszám : 1495 rpm
Gázolaj mennyiség: 2,4 mm³/i
Gázpedál állás: 0,00 %
Mért gázolaj nyomás: 497 bar
Mért turbónyomás: 972 mBar
droberto25-01-2013 17:48:22 // 29615
No ezt az égett szagot sem éreztem még sose!
Mire hasonlít ez?
Egyébként úgy általában büdös dízel szaga van neki. (Nem is indítom el a garázsban, úgy mint a Tipo-t.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.