"Sorozatban tönkremegy???"
Ezt úgy értettem, hogy több cartársnál tönkrement az utóbbi időben. Ez azt jelenti, hogy nem egyedi esetekről van szó. Másrészrőll a 156-nál eddig nem nagyon volt téma a szíjtárcsa.
"Azt gondolom, hogy a főtengely ékszíjtárcsát vezérlés cserekor ki kellene cserélni. Ez a gyártó hibája, hogy nem hívja fel a Userek figyelmét rá!"
Ezt én is így gondolom.
"Ez gyakorlatilag két vulkanikusan összekapcsolt acéltárcsa, mely komoly lengő igénybevételnek van kitéve."
Ja... ugyanúgy, mint a 156-ban. És ott meg nem ennyire tönkremenős - a fórumos tapasztalatok alapján. (Persze jobb félni... én is cserélni fogom.)
"Az meg hogy Dayco, én nem tudtam képeken látható szám alapján kivenni, az enyémen látható volt a márkajelzés."
Nincs rajta márkajelzés... de tökéletesen ugyanúgy néz ki.
Van tapasztalatod a Contival, hogy így pártolod?
A "hogy így pártolom" az túlzás. Egyszerűn ha valami "tönkremenős fajta", akkor megpróbálom egy másik nagy gyártó termékét. Hátha jobb egy picivel. Ha most valaki jön saját tapasztalataival, hogy 50e-t sem bírt ki a Conti, akkor maradok a Dayconál.
	Forum >> 159
GTPeti29-08-2012 20:05:05 // 23830
	
Erhard 242 (Pure Energy)29-08-2012 19:52:25 // 23829
	na persze miért kéne? 200e-nél érdemes kicserélni és ennyi....a BMW-nek Corteco a gyárija ott is cserélni kell 200 után....
	
'''''29-08-2012 19:51:02 // 23828
	Vasárnap sikerült a kapum ütköző vasába elakadnom.Persze kitört egy darabot a műanyag doblemezből.
Hétfőn nitró szerelés közben megcsúszott a sziké és kilukasztottam a nitró csövét.
Kedden megmostam a vasat és sikerült az egyik félköríves ledet kimozdítsam a helyéről.
Ma elvittem a fényezőhöz,hogy felrakja az első lökös toldatot és lefújja a lökössel együtt.Természetesen ott is kicsit faragni kellett.
Remélem vége a pehhsorozatnak.!(Igaz,hétvégén még gondolkodom a gyorsulásin is.)
	
Hétfőn nitró szerelés közben megcsúszott a sziké és kilukasztottam a nitró csövét.
Kedden megmostam a vasat és sikerült az egyik félköríves ledet kimozdítsam a helyéről.
Ma elvittem a fényezőhöz,hogy felrakja az első lökös toldatot és lefújja a lökössel együtt.Természetesen ott is kicsit faragni kellett.
Remélem vége a pehhsorozatnak.!(Igaz,hétvégén még gondolkodom a gyorsulásin is.)
droberto29-08-2012 15:39:16 // 23827
	
	
droberto29-08-2012 15:31:40 // 23825
	Sorozatban tönkremegy??? Azt gondolom, hogy a főtengely ékszíjtárcsát vezérlés cserekor ki kellene cserélni. Ez a gyártó hibája, hogy nem hívja fel a Userek figyelmét rá! Más típusoknál 50 ezrenként cserélik.
Ez gyakorlatilag két vulkanikusan összekapcsolt acéltárcsa, mely komoly lengő igénybevételnek van kitéve.
Az meg hogy Dayco, én nem tudtam képeken látható szám alapján kivenni, az enyémen látható volt a márkajelzés.
Van tapasztalatod a Contival, hogy így pártolod?
	
Ez gyakorlatilag két vulkanikusan összekapcsolt acéltárcsa, mely komoly lengő igénybevételnek van kitéve.
Az meg hogy Dayco, én nem tudtam képeken látható szám alapján kivenni, az enyémen látható volt a márkajelzés.
Van tapasztalatod a Contival, hogy így pártolod?
Coolby29-08-2012 14:17:29 // 23824
	A műszaki tartalmát nem ismerem, de nekem mondták, hogy ez lehet az izzótól is, és az is lett, azóta új izzókkal már 2 hete kábé tökéletes, semmi pislogás. Ha csak egyik oldal csinálja, akkor cseréld fel izzókat és kiderül. Izzó csere kb 10 perc.
	
GTPeti29-08-2012 12:59:48 // 23823
	Nekem a képek alapján nagyon úgy tűnik, hogy gyárilag is Dayco volt benne. (Vagy tévedek?)
Márpedig, ha az sorozatosan tönkremegy, akkor vegyen olyat, aki akar. Én asszem maradok a Continál.
	
Márpedig, ha az sorozatosan tönkremegy, akkor vegyen olyat, aki akar. Én asszem maradok a Continál.
direttore29-08-2012 12:21:21 // 23822
	köszi a választ!
De ha valami kiég akkor kiég, nem? Tudom gázzal megy. De ha szar akkor a visszakapcsolásnál miért villan fel eés ég egy darabig.
	
De ha valami kiég akkor kiég, nem? Tudom gázzal megy. De ha szar akkor a visszakapcsolásnál miért villan fel eés ég egy darabig.
droberto29-08-2012 11:59:59 // 23821
	Én nem mertem megvárni a következő szervizt én nyomban kicseréltem. Nálam egy kis finom hangja volt.
	
droberto29-08-2012 11:53:38 // 23820
	Hmm... ez érdekes!
Tudtommal a gyárban volt Basis (Impression) Medium (Progression) High (Distinctive) és Ti.
FL után eképpen nézett ki a Progression és a Distinctive közti különbség.

E képet simán árnyalhatják az opciós extrák és csomagok.
Nálad van ugye Tempomat és recés aluminium, ami Dist.-re utal, viszont a kormányod "sima" bőr nem Frau Pieni Fiore. Ja és pluszba még van Nav-od is!
A vasad inkább Dist. ha van króm küszöb-, és csomagtartó betéted és van vezetőoldali világítós piperetükröd, továbbá 8 irányba állítható első üléseid.
	
Tudtommal a gyárban volt Basis (Impression) Medium (Progression) High (Distinctive) és Ti.
FL után eképpen nézett ki a Progression és a Distinctive közti különbség.

E képet simán árnyalhatják az opciós extrák és csomagok.
Nálad van ugye Tempomat és recés aluminium, ami Dist.-re utal, viszont a kormányod "sima" bőr nem Frau Pieni Fiore. Ja és pluszba még van Nav-od is!
A vasad inkább Dist. ha van króm küszöb-, és csomagtartó betéted és van vezetőoldali világítós piperetükröd, továbbá 8 irányba állítható első üléseid.
Coolby29-08-2012 07:44:56 // 23819
	Nekem is detto ugyanez a jelenség volt, már reflexből fel-le kapcsoltam a lámpát, hogy újra égjen az izzó. Felcseréltem aztán a két izzó és akkor a másik oldali pislákolt, így nálam hálisten izzócsere kellett csak, már féltem én is, hogy trafó lesz, azért az nagyobb beruházás...
	
Csabi28-08-2012 22:47:21 // 23818
	Hali!
Ime egy szétszakadt főtengely szíjtárcsa,...szerencsémre nem okozott komolyabb bajt, mivel az általam látogatott szervíztől 3-4km-re történt a szakadás. Nem tudom felfogni hogy gyárilag miért nem tudják olyan szíjtárcsával felszerelni, h egy esetleges szakadásánál azért még legyen esélyed eljutni egy szervízbe.
Megjegyzem azért volt előjele, a jobb első kerék felöl érkező fémes kopogás alapjáraton,már nyugtalanított, de bíztam benne, h kibírja a következő szervizig....sajnos nem bírta.



	
Ime egy szétszakadt főtengely szíjtárcsa,...szerencsémre nem okozott komolyabb bajt, mivel az általam látogatott szervíztől 3-4km-re történt a szakadás. Nem tudom felfogni hogy gyárilag miért nem tudják olyan szíjtárcsával felszerelni, h egy esetleges szakadásánál azért még legyen esélyed eljutni egy szervízbe.
Megjegyzem azért volt előjele, a jobb első kerék felöl érkező fémes kopogás alapjáraton,már nyugtalanított, de bíztam benne, h kibírja a következő szervizig....sajnos nem bírta.



Csosznorbert28-08-2012 22:37:20 // 23817
	vagyis menjek pofozkodni az előző tulajhoz vagy se.... :D
	
Csosznorbert28-08-2012 22:36:47 // 23816
	Akko' átku*tak, én distinctivet vettem :-O
	
direttore28-08-2012 21:53:06 // 23815
	Köszi! A FES nem jelzi, hogy hiba lenne a világitásban.
	
Alfa156SW28-08-2012 21:47:59 // 23814
	nekem is a Xenon trafót kellett cserélnem az izzó jó volt nekem bontottan 40.000 be került!
	
Alfa156SW28-08-2012 21:46:24 // 23813
	
 Jó éjszakát!
Jó éjszakát!ha valaki éppen egy minőségi laptopot keres az írjon!
Minőségi üzleti kategóriás laptopok Garanciával!
szöveg...
droberto28-08-2012 21:35:12 // 23812
	Nézd meg a kontaktusokat. Ha oxidmentes akkor elég ha megmozgatod. Ha ez nem segít, cseréld meg az izzókat. Ha továbbra is a jobb cseszekedik akkor vsz. trafó, de előtte FES-el is kérdezd ki, hátha az elárul valami okosat!
	
direttore28-08-2012 21:31:08 // 23811
	Sziasztok!
Valaki tudja mi lehet a hiba:
xenon fényszórot bekapcsolom és egy kis idő után villan egyet a jobb oldali(mert ott lehet vmi) és elalszik, majd ha újrakapcsolom, megint világit egy ideig és ismét villan egyet és elalszik???
Álló helyzetben nincs ez, csak menet közben.
Xenon trafó lehet???
	
Valaki tudja mi lehet a hiba:
xenon fényszórot bekapcsolom és egy kis idő után villan egyet a jobb oldali(mert ott lehet vmi) és elalszik, majd ha újrakapcsolom, megint világit egy ideig és ismét villan egyet és elalszik???
Álló helyzetben nincs ez, csak menet közben.
Xenon trafó lehet???
droberto28-08-2012 17:24:56 // 23810
	Nem nagyon hiszek benne, de ha már megvan megtartanám. Hogy hogyan oldanám meg az még rejtély. Talán beletoldanék a két darabot a hosszú oldalába... (de miből?)
	
Tibcsi16628-08-2012 16:05:45 // 23809
	Jaa :)  Ezért ne foglalkozzatok vele, ha nagyobb akkut vesztek és nem fér rá.
	
droberto28-08-2012 10:17:14 // 23808
	Kérdezd Pityukomát, neki közvetlen tapasztalatai vannak a Thule-os tetőcsomagtartókról.
	
droberto28-08-2012 09:58:37 // 23807
	Ha jók az infóim a MEDIUM, a Progression felszereltséget takarja.
	
Liquid28-08-2012 09:58:29 // 23806
	az szigetel, eltakarja a vasbugyit :))
	
droberto28-08-2012 09:57:28 // 23805
	Ez kb. annyit szigetelhet mint egy kislányon a miniszoknya!
	
Csosznorbert28-08-2012 05:54:55 // 23804
	VIN ZAR93900007046458 
MODELL 159 SW MEDIUM 1.9 JTD 16V
ÜZEMANYAG DÍZEL
KÜLSŐ SZÍN GRIGIO (SZÜRKE)
eLum infói :)
	
MODELL 159 SW MEDIUM 1.9 JTD 16V
ÜZEMANYAG DÍZEL
KÜLSŐ SZÍN GRIGIO (SZÜRKE)
eLum infói :)
Tibcsi16628-08-2012 00:25:31 // 23803
	Ez elég szomorú :( Lehet akkor mégis THULE lesz.
	
Tibcsi16628-08-2012 00:23:13 // 23802
	Ja persze ez az akksi hőszigetelésére való. Hallottam már ilyenről. Szerintem egy normálisan töltött "egészséges" akkunál tök fölösleges.  Ha az akku a végét járja nagy hidegben segíthet  bizonyos körülmények között. 
Nekem 20 éve van diesel autóm, de sosem volt még bundás akksim. Mégsem volt problémám.
A 166-al pl. voltam párszor síelni pályaszálláson. 6 éves gyári akksi egy hétig állt -15 -25 fokban éjjel nappal szabadban. Kicsit én is aggódtam mi lesz 7 nap után. De simán bepöccent, 2 fordulat és járt a motor. Na ezért bízok meg az exide-ban.
Igaz a 159-ben csak 4 évet bírt, de már leírtam, hogy miért (alul van méretezve)
	
Nekem 20 éve van diesel autóm, de sosem volt még bundás akksim. Mégsem volt problémám.
A 166-al pl. voltam párszor síelni pályaszálláson. 6 éves gyári akksi egy hétig állt -15 -25 fokban éjjel nappal szabadban. Kicsit én is aggódtam mi lesz 7 nap után. De simán bepöccent, 2 fordulat és járt a motor. Na ezért bízok meg az exide-ban.
Igaz a 159-ben csak 4 évet bírt, de már leírtam, hogy miért (alul van méretezve)
Liquid27-08-2012 22:58:22 // 23801
	köszi a képeket, hamarosan kiderül mi van az enyémben :)
	
droberto27-08-2012 22:33:19 // 23800
	
	
droberto27-08-2012 22:30:54 // 23799
	
	
Liquid27-08-2012 22:30:18 // 23798
	ez valóban jobban hangzik .)
	
Tibcsi16627-08-2012 22:24:09 // 23797
	Érdekes nálam 8 évet ment a 166-ban. És a maxima szerintem most is megy valahol a Cromában.
	
droberto27-08-2012 22:13:54 // 23796
	Sörből a világos, nőből a barna nagymellű! :)))
	
Tibcsi16627-08-2012 22:13:14 // 23795
	Pontosítsunk! Inkább 2,387 Liter :):)
	
Tibcsi16627-08-2012 22:08:57 // 23794
	Milyen bunda?  Nálam nincs körbe semmi.
Nálam a 31cm-es belefér.
	
Nálam a 31cm-es belefér.
Erhard 242 (Pure Energy)27-08-2012 21:52:27 // 23793
	az sem rossz :) de legalább 4 pohárral :P
	
Liquid27-08-2012 21:48:40 // 23792
	hideg búza sör :) ja és 2.42 dl legyen ugye? :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)27-08-2012 21:44:41 // 23791
	szerintem egy hideg barna sör a legjobb ilyen melegben :)
	
Liquid27-08-2012 21:44:19 // 23790
	arra lennék kíváncsi én is van-e valami extra szerepe
méretre az amit te is mértél, nem vettem ki így csak az "Originali Ricambi" feliratokat láttam rajta :) meg valami 5 vagy 6 jegyű szám van, de abból nem tudtam meg semmit, ha jól emléxem akkor a könyve szerint 70-74 körüli van benne
	
méretre az amit te is mértél, nem vettem ki így csak az "Originali Ricambi" feliratokat láttam rajta :) meg valami 5 vagy 6 jegyű szám van, de abból nem tudtam meg semmit, ha jól emléxem akkor a könyve szerint 70-74 körüli van benne
droberto27-08-2012 21:35:26 // 23789
	Már a szerepét, vagy hogy mivel lehet megtoldani, ha nagyobb akkut veszel?
A 2.4-ben mekkora van (hosszméretét és teljesítményt tekintve)?
	
A 2.4-ben mekkora van (hosszméretét és teljesítményt tekintve)?
droberto27-08-2012 21:33:22 // 23788
	:(
És szerinted mi a jó most? Te is akkor "az olcsó aksit bele, mert a drága is ugyan annyit bír" elvet vallod?
	
És szerinted mi a jó most? Te is akkor "az olcsó aksit bele, mert a drága is ugyan annyit bír" elvet vallod?
Liquid27-08-2012 21:32:54 // 23787
	ezt a bundát én is kérdezni akartam
	
droberto27-08-2012 21:29:46 // 23786
	Lehet nagyobb a 2.4 akkutálcája?
Én kattig hátratoltam, ugye a jobb súlyelosztás végett :), és így mértem az akksi (240 mm) előtt, alul 60 mm-t. (A fém tartón még van egy műanyag tálca ~2 mm-es peremmel meglehetősen lazán illesztve.)
Más. Ha nagyobb akksit veszünk a bunda nem fogja körbeérni. :(
Hőszigetel az ott, vagy milyen célzatból került az oda?
A 80Ah-ás Zap hossza 275 mm (ekkora az AGM is).
A 77Ah-ás Exide Premiumé 278 mm (ekkora az AGM is).
	
Én kattig hátratoltam, ugye a jobb súlyelosztás végett :), és így mértem az akksi (240 mm) előtt, alul 60 mm-t. (A fém tartón még van egy műanyag tálca ~2 mm-es peremmel meglehetősen lazán illesztve.)
Más. Ha nagyobb akksit veszünk a bunda nem fogja körbeérni. :(
Hőszigetel az ott, vagy milyen célzatból került az oda?
A 80Ah-ás Zap hossza 275 mm (ekkora az AGM is).
A 77Ah-ás Exide Premiumé 278 mm (ekkora az AGM is).
Erhard 242 (Pure Energy)27-08-2012 21:19:00 // 23785
	nekem Exide elvből nem kell mind a három autómban meghalt 3 évesen ...még a Jász is jobb náluk
	
Liquid27-08-2012 21:18:55 // 23784
	a 300 nem 315? nem szereltem ki az aksit de így "felülről" mérve én 31,5cm-t láttam, és ez pont a 80AH-ok mérete
	
Liquid27-08-2012 21:15:57 // 23783
	A 156-omban van ZAP, meg vagyok elégedve vele, olcsó és jó
	
droberto27-08-2012 21:04:28 // 23782
	Nem nagy a tolongás...
	
droberto27-08-2012 21:04:00 // 23781
	5-ös imbusz, ha jól emlékszem!
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
2
		Guests2
395
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?





