Forum >> 159
droberto13-07-2012 21:45:52 // 22490
Megvette, elromlott, csalódott. Vagy több km-volt benne, mint amit az órában, vagy állat módon használták korábban!
GEORGE13-07-2012 21:36:58 // 22489
Egy autóból véleményt alkotni, óvatosan nevezve is baromság!
Gondolom azt hiszed, hogy más márkára nem is kell költeni, csak tankolni kell bele és menni.
Gondolom azt hiszed, hogy más márkára nem is kell költeni, csak tankolni kell bele és menni.
GEORGE13-07-2012 21:34:54 // 22488
Olajcserét a megadott km vagy 1 év után kell cserélni. Értelemszerűen az számít ami előbb bekövetkezik.
Erhard 242 (Pure Energy)13-07-2012 21:34:50 // 22487
nem is mondtam hogy szitkozódni kell a kopó alkatrészek elkopnak ha tetszik, ha nem egy biztos tényleg tartósabbak mint az eddigiek de nem örök életűek ...
Dömpi (il dottore)13-07-2012 21:29:20 // 22486
továbbra is feszült izgalommal várom hogy bővebben kifejtsd mit értesz "Dömpis feeling" alatt !!!
droberto13-07-2012 21:11:40 // 22485
Míg az ember AR márkaszervizbe hordta, addig biztosan nem cseréltek futóműalkatrészt. Egy fékcsövet cseréltek, segédberendezés szíjfeszítő szorult meg + a vezető görgő törött el, továbbá a csomagtérajtó zárat b.sztatták 2009.01.05.-én. 2010-től pedig a márkafüggetlen Wensink-nél szervizelték. Tőlük most tervezek információ begyűjtést...
Egyébként meg, a korábbi AR modellekhez képest, az 59-nek klasszisokkal tartósabbak a szilentjei, gömbcsuklói, ennek okát, néhány napja, pont te fejtegetted...
Meg merem kockáztatni, hogy még a korabeli karikás márkák modelljeinél is tartósabbak.
És ha már itt tartunk végezhetnénk egy közvélemény kutatást, hogy eddig kinek mi, és mikor romlott el futóműalkatrésze.
Egyébként meg, ha elszállna valami, nem kezdenék szitkozódásba (max csak az anyagiak miatt).
Egyébként meg, a korábbi AR modellekhez képest, az 59-nek klasszisokkal tartósabbak a szilentjei, gömbcsuklói, ennek okát, néhány napja, pont te fejtegetted...
Meg merem kockáztatni, hogy még a korabeli karikás márkák modelljeinél is tartósabbak.
És ha már itt tartunk végezhetnénk egy közvélemény kutatást, hogy eddig kinek mi, és mikor romlott el futóműalkatrésze.
Egyébként meg, ha elszállna valami, nem kezdenék szitkozódásba (max csak az anyagiak miatt).
enká13-07-2012 20:29:41 // 22484
köszi a reagot, intézkedem :)
Dömpi (il dottore)13-07-2012 19:32:46 // 22483
mi az hogy "Dömpis feeling" ???
Erhard 242 (Pure Energy)13-07-2012 18:18:56 // 22482
s az előző tulaj cserélte már azt honnan tudod? egyébként pont ma beszéltem egy 59 tulajjal aki 0km-en vette neki 180e km van benne elöl mind a két felső cserélve lett már...
GTPeti13-07-2012 17:34:13 // 22481
Én a racsnis szárat, ami a (feszítőgörgő anyáján volt) megtoldottam egy csővel, így gyerekjáték volt a szíj felrakása (a klímakomp. tárcsájára).
droberto13-07-2012 16:55:55 // 22480
Katasztrófa turizmus? :)))
droberto13-07-2012 16:52:55 // 22479
Nem értem! Nekem min170k-nál a futómű a nyugalom szigete.
Egyébként kicsit dejvu érzésem van. Ez nem kicsit Dömpis feeling?
Egyébként kicsit dejvu érzésem van. Ez nem kicsit Dömpis feeling?
droberto13-07-2012 16:49:03 // 22478
"Két szerelő teszi fel a szíjat a tárcsára olyan bivaly erős!!!!" Már bocs, de akkor ostobák. Ráteszed a feszítő görgőre a racsnis szárat és legyőzve a rugóerőt, te magad egyedül ráteszed! :)
droberto13-07-2012 16:45:52 // 22477
"100.000 kilinként, vagy 5 év a vezérlés csere!!!! Nem pedig 60.000 kili!!!" - Erről kérdezd meg DrB véleményét - vízpumpa vonatkozásban.
droberto13-07-2012 16:41:48 // 22476
Nekem bőrös, de szerintem amiket csak írsz városi legendák!
droberto13-07-2012 16:39:33 // 22475
"Gond nincs, de 64 ezernél volt szíj csere (vízpumpa nem) - mindezt az előző magyar tulaj állítja - és most van benne 125 e km körül" - A fentiek és a számtalan 60-80k km közti vízpumpabeállások tükrében, szerintem ne sokat teketóriázzál!
Kérdéseddel kapcsolatban, pedig véleményem szerint az összes feszítő és vezető görgőt cseréld a vezérlés és hosszbordás körén, + ellenőrizzétek le a generátor és klímakompresszort is!
Ezek cseréjével, nagy eséllyel elmúlik az egyenetlenség...
Kérdéseddel kapcsolatban, pedig véleményem szerint az összes feszítő és vezető görgőt cseréld a vezérlés és hosszbordás körén, + ellenőrizzétek le a generátor és klímakompresszort is!
Ezek cseréjével, nagy eséllyel elmúlik az egyenetlenség...
droberto13-07-2012 16:24:39 // 22474
Akkor, ahogy GTPeti is mondja vsz. belpiacos!
Itáliában pedig bármi megtörténhet! Az Olasz, nem afféle rendkövető népség! :)
Itáliában pedig bármi megtörténhet! Az Olasz, nem afféle rendkövető népség! :)
Laci.7313-07-2012 15:28:06 // 22473
Én úgy írtam hogy 30.000km olajcsere, vagy 2 év! 100.000km a vezérlés, vagy 5 év mivel itt elöregszik a szíj! Mivel én általában 10.000km megyek vele egy évben, így a vezérlés csere nálam is 50.000km van! És az olajcsere is 20.000km
-ént! Szóval az a lényeg hogy azért évente vagy két évente nem kell 200.000 FT elkölteni csak olaj, és vezérléscserére!!! Én láttam az enyémet amit most cseréltek ki! Az ékszíjtárcsa még ment volna 200.000km-ig. A vezérlésnél a görgök, és a feszítő is simán ment volna még vagy 20-30ezer kilométert. A vízpumpa is aránylag jó állapotban volt! Csak jobb ha most egyben letudtam a cserét a munkadíj, és hogy innen kezdem a következő intervallumot!
-ént! Szóval az a lényeg hogy azért évente vagy két évente nem kell 200.000 FT elkölteni csak olaj, és vezérléscserére!!! Én láttam az enyémet amit most cseréltek ki! Az ékszíjtárcsa még ment volna 200.000km-ig. A vezérlésnél a görgök, és a feszítő is simán ment volna még vagy 20-30ezer kilométert. A vízpumpa is aránylag jó állapotban volt! Csak jobb ha most egyben letudtam a cserét a munkadíj, és hogy innen kezdem a következő intervallumot!
Kazes☻13-07-2012 15:00:07 // 22472
Ne is foglalkozz ezzel a gondolatommal amit csak lejegyeztem. Szeretem olvasgatni a topicot, a kis eszmefuttatásaitokat főleg, hogy megy anyázás nélkül is általában. :)
Kardosdoktor13-07-2012 14:02:26 // 22471
Megalike!!! :-)))
Liquid13-07-2012 13:47:39 // 22470
A 30e-es olajcsere periódus kissé merész, az enyémben 20e-rel ezelőtt volt olajcsere és durván fekete az olaj, ezenkívül nem tudom elképzelni, hogy egy olaj megfelelően teljesítsen 30e km után is, de meggyőzhető vagyok...
A vezérlés cseréje nem túlzott dolog, az Alfa gyakorlatilag minden modelljénél megfelezte/visszavette a gyári ajánlott periódust. A TS-eknél 120e! km volt, majd 60 lett, mivel sok szíjszakadás volt 70-80e km körül, sajnos a vízpumpa a 159-nél se biztos hogy kibírja a 100e-et, ezért érdemes cserélni, mert ha beüt a ménkű kicsit nagyobbat buksz mint a csere ára.
A vezérlés cseréje nem túlzott dolog, az Alfa gyakorlatilag minden modelljénél megfelezte/visszavette a gyári ajánlott periódust. A TS-eknél 120e! km volt, majd 60 lett, mivel sok szíjszakadás volt 70-80e km körül, sajnos a vízpumpa a 159-nél se biztos hogy kibírja a 100e-et, ezért érdemes cserélni, mert ha beüt a ménkű kicsit nagyobbat buksz mint a csere ára.
Erhard 242 (Pure Energy)13-07-2012 13:35:25 // 22469
azért az a szerelőd faxsága hogy nem cserélt főtengely szimeringet és ezért még egy kuplungszett kell...
Erhard 242 (Pure Energy)13-07-2012 13:28:32 // 22468
azért ne kiabáld el lassan meg fog szólalni a jobb felső :P
Erhard 242 (Pure Energy)13-07-2012 13:26:39 // 22467
mi jönne ? az hogy én is 80e km alatt X-et költöttem az autóra az nem azt jelenti hogy a következő 80-ra nem Xx2 lesz
Laci.7313-07-2012 13:13:42 // 22466
Dömpi teljesen igazad van!!! Egy használt autót rendbe kell tenni, és utána élvezni minden percét! Nem sok olyan embert ismerek aki 500.000FT költ a kocsira úgy hogy nincs baja!! Engem már sokan hülyének néztek miatta! De egy luxus autónál ez nem olyan vészes! Csak akinek ezelőtt Suzukija volt, annak ez elég ijesztő tud lenni!!!
Dömpi (il dottore)13-07-2012 13:04:58 // 22464
Az, hogy én beleszaladtam, részben a saját hülyeségem: megbíztam a helyi (!) kereskedésben és megvezettek.
Attól még a 159-es jó autó lehet, főképp, ha kezdetektől nálad van és vigyázol rá.
Amit használtan veszel, az már lutri mindenképp (kevés kivteltől eltekintve). Vagy vigyázott rá az előző tulaj, vagy nem. Soha, ismétlem soha nem fogod pontosan tudni.
Innentől kezdve meg tökmindegy, hogy alfa, ford, opel vagy valamilyen japó. Ha kijöbnnek a hibák, rendbe kell tenni és utána van egy jó géped X évig. Amiben az alfa verhetetlen, az a vezetési élmény az, hogy mindenki a kocsid után fordul az úton. A 159-nél szebb autót még nem gyártott senki a világon! Ezt ki merem jelenteni!
Az opel futóműves történetet pedig már rég túlbeszéltük, kissé le vagy maradva :), mellesleg elég nagy hülyeség volt tőlem, ki is szeretném törölni még az emlékezetemből is, úgyhogy ezzel ha lehet ne szívjátok tovább a vérem :)
Attól még a 159-es jó autó lehet, főképp, ha kezdetektől nálad van és vigyázol rá.
Amit használtan veszel, az már lutri mindenképp (kevés kivteltől eltekintve). Vagy vigyázott rá az előző tulaj, vagy nem. Soha, ismétlem soha nem fogod pontosan tudni.
Innentől kezdve meg tökmindegy, hogy alfa, ford, opel vagy valamilyen japó. Ha kijöbnnek a hibák, rendbe kell tenni és utána van egy jó géped X évig. Amiben az alfa verhetetlen, az a vezetési élmény az, hogy mindenki a kocsid után fordul az úton. A 159-nél szebb autót még nem gyártott senki a világon! Ezt ki merem jelenteni!
Az opel futóműves történetet pedig már rég túlbeszéltük, kissé le vagy maradva :), mellesleg elég nagy hülyeség volt tőlem, ki is szeretném törölni még az emlékezetemből is, úgyhogy ezzel ha lehet ne szívjátok tovább a vérem :)
Grando13-07-2012 13:01:57 // 22463
Az utolsó mondatod zseniális! Te is mi a fenét kersel egy Alfa rajongói oldalon? Mert ahogy az árból kivehető, még csak anyagi hasznodra sem válik. ://
Laci.7313-07-2012 12:58:09 // 22462
Lengőkarok, kuplung 100.000kilinél beszarik!! Ott már nagy a baj!!! Akkor vagy az asszony hadja lábát állandóan a kuplungon, vagy széria hibás! Nekem ezelőtt 147-es alfám volt, na azon kellett lengőkarokat cserélni!! De a 159 futóműve a tesztek alapján is a topp!!!! És nekem 160.000km-nél olyan mintha új lenne!!! Az tény hogy kukoricásba ne ilyen autót használjunk!:)))
Csosznorbert13-07-2012 12:54:39 // 22461
Az autó jó, minden más egyéb az igénybevétel formájától függ. Nálam 194ezer km van most, és lekopogom eddig semmi komolyabb gond, kivéve a szükséges cserék. Most jön majd egy kisebb költekezés rá, úgy mint fékbetétek, izzitógyertyák, 4 new gumi, hűtőfolyadék, fékfolyadék. De ezek mind a normál használattal járnak együtt. SZVSZ
Amúgy másik cartárs 30 ezres olajcsere periódusa elég merész húzás.
Amúgy másik cartárs 30 ezres olajcsere periódusa elég merész húzás.
Laci.7313-07-2012 12:52:51 // 22460
Dömpi!
Az előző tulaj 35.000 kilit ment vele évente, és nem cserélt benne olajat 4!! havonta. Meghálálja? Azt hiszem hogy a 160.000km ami benne van most már elég bizonyíték erre!:)) Sajnálom hogy beleszaladtál egy ilyen autóba, és hogy ennyi bosszúságod van vele! Az én szerelőm azt mondta hogy a 8v alfák a legmegbízhatóbbak, csak a 120LE kevés e-hez a kasznyihoz! De viszont a 16szelepes meg a világ egyik legjobb diesel motorja!! Azért teszik az Opelbe, és Saabokba!! Még hogy az Opel fejlesztette ki!! Mekkora hülyeséget tudnak írni egyesek!!!!
Az előző tulaj 35.000 kilit ment vele évente, és nem cserélt benne olajat 4!! havonta. Meghálálja? Azt hiszem hogy a 160.000km ami benne van most már elég bizonyíték erre!:)) Sajnálom hogy beleszaladtál egy ilyen autóba, és hogy ennyi bosszúságod van vele! Az én szerelőm azt mondta hogy a 8v alfák a legmegbízhatóbbak, csak a 120LE kevés e-hez a kasznyihoz! De viszont a 16szelepes meg a világ egyik legjobb diesel motorja!! Azért teszik az Opelbe, és Saabokba!! Még hogy az Opel fejlesztette ki!! Mekkora hülyeséget tudnak írni egyesek!!!!
sxr8513-07-2012 12:46:06 // 22459
Én 1 év alatt 43e km-t mentem vele, 98e km volt a kocsiban garantált futásteljesítménnyel. Mi bajom volt vele? Igazából nem sok, csak ennyi:
- összes stablizátor, axiál csuklók,
- mindkét felső lengőkar,
- alsó lengőkar szilentek,
- kettős tömegű lendkerék + kuplung,
- nemsokkal ezután még 1 kuplung szett mert a váltónál egy szimering elfosta magát,
- egr szelep,
- generátor,
- dpf off muszájból.
Ez így munkadijakkal egyutt kb 800e, egy év alatt. Nekem senki ne mondja, hogy ez egy jó autó.
- összes stablizátor, axiál csuklók,
- mindkét felső lengőkar,
- alsó lengőkar szilentek,
- kettős tömegű lendkerék + kuplung,
- nemsokkal ezután még 1 kuplung szett mert a váltónál egy szimering elfosta magát,
- egr szelep,
- generátor,
- dpf off muszájból.
Ez így munkadijakkal egyutt kb 800e, egy év alatt. Nekem senki ne mondja, hogy ez egy jó autó.
Dömpi (il dottore)13-07-2012 12:33:39 // 22458
én minden autómban 10e-ként cserélek olajat, ez nálam minden év január közepe (merthogy én is kb. 10e-et megyek évente). Szerintem meghálálja a gondoskodást.
Amúgy nálam vélhetőleg azért ütött be a krech, mert ngyon nagy valószínűséggel - több szerelő akik mentek vele és chartárs egybehangzó vélemény szerint a 120 LE nem 120, hanem kb. 140 LE (meg van chip-pelve) és Giovanni (az előző tulaj, akárhogy is hívták olasz barátunkat) kitaposta a belét. Most hozhatom helyre.
Amúgy nálam vélhetőleg azért ütött be a krech, mert ngyon nagy valószínűséggel - több szerelő akik mentek vele és chartárs egybehangzó vélemény szerint a 120 LE nem 120, hanem kb. 140 LE (meg van chip-pelve) és Giovanni (az előző tulaj, akárhogy is hívták olasz barátunkat) kitaposta a belét. Most hozhatom helyre.
Kazes☻13-07-2012 12:27:47 // 22457
Tyűűű, ez jó kis iromány! Kíváncsian várom a sűrű olvasni valót, kisebb lavina formájában, ami ezután jöhet. :)
Laci.7313-07-2012 12:21:51 // 22456
Sziasztok!
Az elmúlt pár napban sokat vitáztatok a mennyit költünk az autóra, és hogy milyen sokba van egy ilyen autó! Na akkor pár dolog: 160.000km van most az enyémben. Eddig semmi baja sem volt egy DPF duguláson kívül!!! Azt pedig egy gyári szűkítővel orvosoltam!! Én egy évben 10.000km megyek az autóval. Szóval ha újonnan lenne 8 millám, és vennék egyet, akkor 16!!! évig csak olajat kéne benne cserélnem. Azért ez elég jó kis adat nem?!!! De mivel én 140.000 kilóméterrel vettem, ezért most ki kell benne cserélni a főbb dolgokat!!! Teljes fékrendszer, teljes vezérlés csere szíjtárcsástól. 100.000 kilinként, vagy 5 év a vezérlés csere!!!! Nem pedig 60.000 kili!!! És a gyári gumijaim is már elkoptak. Olajat 2 év, vagy 30.000km cserélek!!! Na akkor lássuk a költségeket!!
Teljes vezérlés csere, ékszíjtárcsa, olaj vízpumpa, munkadíj: 130.000FT
Féktárcsa, fékbetét csere, munkadíj: 140.000FT
Hankook gumi 225/45: 124.000FT
Futóműbeállítás, szerelés: 15.000FT
Teljes olajcsere, fékolaj,szűrők, munkadíj, 80.000FT
3.600000FT volt a 2007 autóm! Most ráköltöttem 490.000FT. Szóval 4.100000-ért van egy majdnem új szuper Alfám, amivel újabb 100.000km-ert autózhatok nyugodt szívvel!!!
Ja és hogy a klíma visszafogja a 150Le autót? Vicces!! Két szerelő teszi fel a szíjat a tárcsára olyan bivaly erős!!!! Ez úgy van megtervezve, azért automata klíma, hogy állandóan menjen!!
Fölösleges költségekbe ne verjétek magatokat!!! 10.000km-es olajcsere, 50.000km vezérléscsere, stb!!!
Ui: Élvezzétek a 159-el eltöltött minden egyes kilométert!
Az elmúlt pár napban sokat vitáztatok a mennyit költünk az autóra, és hogy milyen sokba van egy ilyen autó! Na akkor pár dolog: 160.000km van most az enyémben. Eddig semmi baja sem volt egy DPF duguláson kívül!!! Azt pedig egy gyári szűkítővel orvosoltam!! Én egy évben 10.000km megyek az autóval. Szóval ha újonnan lenne 8 millám, és vennék egyet, akkor 16!!! évig csak olajat kéne benne cserélnem. Azért ez elég jó kis adat nem?!!! De mivel én 140.000 kilóméterrel vettem, ezért most ki kell benne cserélni a főbb dolgokat!!! Teljes fékrendszer, teljes vezérlés csere szíjtárcsástól. 100.000 kilinként, vagy 5 év a vezérlés csere!!!! Nem pedig 60.000 kili!!! És a gyári gumijaim is már elkoptak. Olajat 2 év, vagy 30.000km cserélek!!! Na akkor lássuk a költségeket!!
Teljes vezérlés csere, ékszíjtárcsa, olaj vízpumpa, munkadíj: 130.000FT
Féktárcsa, fékbetét csere, munkadíj: 140.000FT
Hankook gumi 225/45: 124.000FT
Futóműbeállítás, szerelés: 15.000FT
Teljes olajcsere, fékolaj,szűrők, munkadíj, 80.000FT
3.600000FT volt a 2007 autóm! Most ráköltöttem 490.000FT. Szóval 4.100000-ért van egy majdnem új szuper Alfám, amivel újabb 100.000km-ert autózhatok nyugodt szívvel!!!
Ja és hogy a klíma visszafogja a 150Le autót? Vicces!! Két szerelő teszi fel a szíjat a tárcsára olyan bivaly erős!!!! Ez úgy van megtervezve, azért automata klíma, hogy állandóan menjen!!
Fölösleges költségekbe ne verjétek magatokat!!! 10.000km-es olajcsere, 50.000km vezérléscsere, stb!!!
Ui: Élvezzétek a 159-el eltöltött minden egyes kilométert!
Alfa156SW13-07-2012 10:42:05 // 22455
szövet kárpit alfa tex
ha tőlem kérdezed nem szeretem a bőr ülést télen bele fagy az ember nyáron szintén szívás bele izzad vannak belső képek az oldalamon!
ha tőlem kérdezed nem szeretem a bőr ülést télen bele fagy az ember nyáron szintén szívás bele izzad vannak belső képek az oldalamon!
Erhard 242 (Pure Energy)13-07-2012 09:22:27 // 22454
a Tied bőrős?
Alfa156SW13-07-2012 08:51:31 // 22453
106000 KM van benne remek állapotban van belül is
a KM valós benne megnézettem mielőtt megvettem garantáltan törés mentes volt az autó ez idáig a hátulja sérült de javítható!
a KM valós benne megnézettem mielőtt megvettem garantáltan törés mentes volt az autó ez idáig a hátulja sérült de javítható!
Alfa156SW13-07-2012 08:49:52 // 22452
Csosznorbert12-07-2012 23:35:49 // 22451
Cserélem ám. Szigorúan. :)))))
enká12-07-2012 21:22:49 // 22450
yoyo :)
Kis segítséget kérek, urak. (Tiszakécske) Szolnok, Kecskemét térségében tudtok-e olyan szerelőt javasolni, akire rábízhatom a 159-esem vezérlés cseréjét (vezérműszíj, vízpumpa, meg ami ilyenkor kell). Gond nincs, de 64 ezernél volt szíj csere (vízpumpa nem) - mindezt az előző magyar tulaj állítja - és most van benne 125 e km körül.
De ha már itt vagyok, még egy kérdéssel fárasztalak benneteket és magamat is:
alapjáraton kb. 2 mp-ként indokolatlanul felmordul a motor és kicsit megremeg a kaszni. Nyilván nem csak alapjáraton, de feljebb, menet közben ez már nem érződik. Ha kikapcsolom a klímát, akkor a morgás megszűnik, szép egyenletes minden. Volt már valakinek ilyen tapasztalata? Mit kell ugyan cserélnem benne...
Köszi a valaszt előre is, és hátra is.
Kis segítséget kérek, urak. (Tiszakécske) Szolnok, Kecskemét térségében tudtok-e olyan szerelőt javasolni, akire rábízhatom a 159-esem vezérlés cseréjét (vezérműszíj, vízpumpa, meg ami ilyenkor kell). Gond nincs, de 64 ezernél volt szíj csere (vízpumpa nem) - mindezt az előző magyar tulaj állítja - és most van benne 125 e km körül.
De ha már itt vagyok, még egy kérdéssel fárasztalak benneteket és magamat is:
alapjáraton kb. 2 mp-ként indokolatlanul felmordul a motor és kicsit megremeg a kaszni. Nyilván nem csak alapjáraton, de feljebb, menet közben ez már nem érződik. Ha kikapcsolom a klímát, akkor a morgás megszűnik, szép egyenletes minden. Volt már valakinek ilyen tapasztalata? Mit kell ugyan cserélnem benne...
Köszi a valaszt előre is, és hátra is.
Imi12-07-2012 17:31:09 // 22449
Sziasztok!
Van egy novitec első szoknyám eladó(eredeti novitec)
http://de.novitec.nl/webshop/alfa-romeo/159/aerodynamik/Default.asp?prodID=58
Meg egy világítós alu küszöb párom(50903129)
http://www.ebay.co.uk/itm/Alfa-Romeo-Genuine-159-Official-Front-Illuminated-Kickplates-Door-Sills-50903129-/320760877829
Ha valakit érdekel keressen.Mindegyik vadonatúj!!!!
Van egy novitec első szoknyám eladó(eredeti novitec)
http://de.novitec.nl/webshop/alfa-romeo/159/aerodynamik/Default.asp?prodID=58
Meg egy világítós alu küszöb párom(50903129)
http://www.ebay.co.uk/itm/Alfa-Romeo-Genuine-159-Official-Front-Illuminated-Kickplates-Door-Sills-50903129-/320760877829
Ha valakit érdekel keressen.Mindegyik vadonatúj!!!!
GTPeti12-07-2012 16:14:23 // 22448
"plusz minden autóban ez van már akkor nem fogsz újabb autót venni?"
Uram, én ilyet nem mondtam. ;)
Uram, én ilyet nem mondtam. ;)
Imyx12-07-2012 16:05:19 // 22447
Az 1.8-as TS. Kíváncsi lennék rá. Ezen felül más "gyárilag tuningolt" darabról nem hallottam.
Erhard 242 (Pure Energy)12-07-2012 16:04:43 // 22446
mondom még 1x a szűrő házban van a szelep és 2x akkora a szűrő...plusz minden autóban ez van már akkor nem fogsz újabb autót venni? :)
van ami nem jó van ami jó....
van ami nem jó van ami jó....
GTPeti12-07-2012 14:14:56 // 22445
"gondolom azért vették át mert a bökő meg a merci 12 éve használ ilyet"
Én meg gondolom azért vették át, hogy ők is spóroljanak, mint a németek. Múlt héten spec. nem az jött át, hogy annyira klassz minden, amit ők használnak...
Én meg gondolom azért vették át, hogy ők is spóroljanak, mint a németek. Múlt héten spec. nem az jött át, hogy annyira klassz minden, amit ők használnak...
Erhard 242 (Pure Energy)12-07-2012 14:12:26 // 22444
gondolom azért vették át mert a bökő meg a merci 12 éve használ ilyet és egy fos bizonyára :P csak azt is tegyük hozzá hogy kb 2x akkora felületen szűr a szűrő mint a hagyományos ...na ez már egy lényegibb dolog
GTPeti12-07-2012 13:47:33 // 22443
Hivatalosan, Olaszországon kívül szerintem sem. Viszont van egy cartárs, akinek a 156-osa állítólag olasz rendőri állományban volt és állítja, hogy tuningolva van. (Asszem az is 1.9-es. De lehet, hogy 1.8as benzines.) Az olaszoknál sosem lehet tudni. :)
'''''12-07-2012 13:36:51 // 22442
Próbált már másik 150lovast de az övé erősebb.Neki a forgalmiban is több ló szerepel.Az extrák is megvannak neki papíron,ahogy a gyárból rendelték.Ő törötten vette egész kevés km-el itthon.Igazából a kérdésem az,hogy létezett-e 1.9 150lovas dízelből gyárilag megpiszkált és kiadott változat?Szerintem nem.
Liquid12-07-2012 12:44:12 // 22441
tökmindegy, mert úgyis csak a végén ágazik el :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
375
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?