Forum >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2012 08:41:38 // 19221
ülésfűtés bekapcs és nem érzékeled a hideget egyébként én eddig bármilyen autóban ültem mindegyik kihűl elég gyorsan ez nem családi ház no meg nem szibériában lakunk
droberto13-02-2012 08:40:47 // 19220
Az 1.4 benzinhez képest mindenképpen!
Grando13-02-2012 08:40:20 // 19219
A lámpa csak akkor gyullad ki, ha a rendszer épp regenerálna, de az ahhoz szükséges feltételek (amiket utána ismertet) nem teljesülnek. Ezért figyelmezteti a vezetőt, hogy kapkodjon egy kicsit jobban.
Ha a regeneráláshoz szükséges feltételek adottak, akkor nem szól, nem jelez. ;)))
ALFI15613-02-2012 08:15:49 // 19218
Az 1.9 az nagy diesel motor? :)
droberto13-02-2012 07:40:26 // 19217
A harmadik észrevételem, pedig szintén a kihűléssel kapcsolatos: A bemelegedett motor, extra hamar lehűl! Miért? Mit lehetne csinálni? Az alsó takarólemez és a felső szigetelés meg van.
Teszi ezt annak ellenére, hogy a nagy dieselmotorok általában nehezebben hűlnek ki!
Hiába, olasz barátaink nem a szibériai hidegre tervezték az autót! :)
droberto13-02-2012 07:35:56 // 19216
Még egy észrevétel: Nemcsak a hangszigetelés, de a kocsi hőszigetelése is - finoman fogalmazva - gyenge!
Eddig is figyelgettem, de most már egyértelmű! Vasúti átjárónál leállítottam, és mire szabad utat kaptam, vagy 5 fokkal hidegebb lett! Kb. 5 percet álltam és érezhetően hűlt bent a levegő! Kint -8 volt!
A régi vasam ebből a szempontból jobb volt!
Az 156 is ilyen hővezető?
Kéne egy termo kép, hogy hol szökik a hő! Nem tudna valaki ilyet produkálni?
Tippem a tető és az ajtók! A tető már csak azért is, mert ha az lefagy, és megy az utastérvilágítás annak hője a jeget leolvasztja! Elég megdöbbentő látvány!!!
droberto13-02-2012 07:27:09 // 19215
Tegnap mentem egy 2 x 125 km etapot és most már biztos vagyok, hogy amikor 3-4 l több a pillanatnyi fogyasztása, akkor éppen regenerál, és nem pedig valami rendellenesség! Az érdekes az, hogy erről egyébként semmi nem tájékoztat! Nem gyullad ki az ikonja! Erre is csak akkor jöttem, rá amikor tűzforró levegőt tolt ki a kéményen!
Lehet, hogy a hópihe nem engedi felgyulladni az ikonját???

A kijelölt mondatot ki tudnátok fejteni?
Én még sosem láttam az ikonját menet közben!
Vagy nem érdemes foglalkozni vele?
Piritu - 1.000.00012-02-2012 22:18:33 // 19214
Gyári 17-es. 225/50x17 gummával.
direttore12-02-2012 20:55:18 // 19213
Hello! Milyen méretű felni ez ami a képen van?
Erhard 242 (Pure Energy)12-02-2012 20:41:46 // 19212
jó lenne ha már ilyen este lenne :)
Piritu - 1.000.00012-02-2012 20:38:24 // 19211
Szép estét mindenkinek!
droberto11-02-2012 19:19:20 // 19210
dunakömlődi
droberto11-02-2012 19:16:05 // 19209
Elvitt ma a vas a Dunakömlődi sí komplexumba ;)

Mit mondjak elég indtabil a feneke! Modjuk pont ezért fordul olyan jól! Csúszós úton résen kell lenni, bármikor szükség lehet a gépészkedésre. Nem az a minden helyzetben orrtolós típus (amihez szoktam)!
Fura érzés, ahogy megindul a hátulja és egy picit később a VDC visszaterelgeti! Olyan szintetikus és valószínűtlen az egész. Egyértelműen szoknom kell!
ALFI15611-02-2012 08:40:25 // 19208
Hát ez se egy utolsó szempont.Ha 2.4-et vennék most akkor nem jut eszembe a nickneve sötétkék kombiát árulja ami magyarországi.Lehet megnézném azt is.Vagy attól függ ezt az autómatát mennyibe lehetne elhozni.Azért sokminden belefér 500-700ezerbe.De egyértelmű jobb lenne magyar.Az meg talán csak az az 1 van.
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2012 21:05:05 // 19207
na igen nehéz elhinni az enyém is kb ennyi idős 150e km-rel....
Kompressz úr10-02-2012 20:44:49 // 19206
Nomen est omen.
Nézte valaki a rendszámtáblán lévő feliratot? "Crash-car"....
Kompressz úr10-02-2012 20:41:19 // 19205
Esetleg a valós futásteljesítmény hiányozhat... :-P
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2012 20:32:55 // 19204
az automata nekem sem annyira bár Skullé egészen egyben van amikor kipróbáltuk
ALFI15610-02-2012 20:29:38 // 19203
Miért ez nem extrás?Nekem egyedül az autómata ami nem szimpi.A többi ok.
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2012 20:25:44 // 19202
a Tied ilyen volt? miért nem ilyet vettél anno? vagy az más volt? bírom hogy ilyenkor kikeresed a legolcsóbbat mikor más tette mikor neked volt akkor itt írtad neked csak a fullos a jó :) most mi történt?
olyat keress ami neked is volt xenon, bőr, stb, stb....találsz majd 3,5-ért....ha most eladnám én sem adnám oda 2,5-ért akinek ezek nem fontosak vegye meg azt ami a legolcsóbb
ALFI15610-02-2012 20:20:42 // 19201
Ebből mi hiányzik?Szerintem elég jól felszerelt.
159 2.4
ALFI15610-02-2012 20:15:55 // 19200
Én csak úgy hasonlítottam,hogy a 3-as bmw-nek a csúcsmotorválsztéka a 330 az 59-nek meg a 2.4.De ha kategóriába hasonlítsuk akkor nyugodtan hasonlíthatjuk a 320-hoz is :)
Kompressz úr10-02-2012 20:08:20 // 19198
A 2.4mjtd meg a 330D azért nem egy kategória, a 2.4mjtd közelebb vagy a 20D motorhoz mint a 30D-hez mind teljesítményben, mind pedig árban.
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2012 20:04:23 // 19197
nem fogok az autómhoz olyat hasonlítani amiben semmi sincs csak legyen 2,4...tudod újkorában is a fapad meg a full között 4 mihály különbség van ...de ha már itt járunk ami a legjobban veszít az értékéből az a ford meg az opel :P
ALFI15610-02-2012 19:43:35 // 19196
Én a cikk alja felé raktam le a volksomat :)
jati15910-02-2012 16:01:35 // 19195
Én ezt a cikket is olvastam amikor nézegettem az autókat...
Cikk
ALFI15610-02-2012 15:11:28 // 19194
Hát ha a xenon a lényeg akkor lehet igazad van.De ha nem akkor 2.5-körül indul a 2.4m-jet 159.De legyen 3misi mondjuk egy 2007-es.Ha nézem a 2007-es 330bmw-ket akkor az meg 6-körül indul.
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2012 08:51:40 // 19193
egy 3-as meg 3mill-tól indul tényleg jól tartja az árát
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2012 08:49:23 // 19192
jah egy db 2,4-es xenonos van fent 2007-es 3,6-ért nem az alapokról beszélek de ezt írtam is
ALFI15610-02-2012 08:38:43 // 19191
Jól beállt 2-2.5-re.Nézz meg egy 2006-os 2007-es diesel bmw-t mennyibe kerül.
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2012 08:32:54 // 19190
azért tartja az árát ami normális állapotban van és felszerelt 1 éve nem nagyon esik az ára beállt egy szintre
papajax10-02-2012 08:31:21 // 19189
Amikor meg akarod venni használtan, akkor jól jön, hogy olcsó....:)
ALFI15610-02-2012 08:07:25 // 19188
Ez így van!
Azért az brutális,hogy mennyire nem tartja az árárt :(
Nézzél meg egy más márkát mennyibe kerül az azonos évj.Ha csak az olaszt nézem még a fiat baravo is jobban tartja az árát.
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2012 07:19:49 // 19187
persze hogy ott is elromlik valami csak jóval kevesebb dolog jóval több km után...engem nem hat meg a külső méret főleg úgy hogy az 59 kívülről nagyot mutat, belülről meg a legkisebb a kategóriájában ...meg a legnehezebb is, meg a legszebb is
Zsolt15510-02-2012 04:40:38 // 19186
Nem hasonlítgattam semmit semmihez, csak mondtam, hogy az általad dicsért 5-s BMW sem az az elromolhatatlan "istenkirály". Azt, hogy egy autót mennyiért akarnak eladni új korában, az nem befolyásolja sem kategóriáját, sem a minőségét.
Méretre a 159-st inkább a 3-s és az 5-s közé lehetne poziciónálni. Szerintem.
Piritu - 1.000.00009-02-2012 16:02:35 // 19185
Ma mentünk 2x60 km-t. A hidegben végre be tudott melegedni a motor is, meg az utastér is.
Ismét meglepett, hogy csúszós úton mennyire stabil a Párduc. Kényelmes, mondhatni öreguras tempóban mi voltunk a leggyorsabbak a félig havas úton :-)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((09-02-2012 10:43:20 // 19184
Péceli mini alfa tali :)
Shadin09-02-2012 10:25:42 // 19183
Nekem is akkor csinálja csak amikor hideg van és eleve magasabb az alapjárat indítás után pár mp-ig...
Ernest09-02-2012 08:29:39 // 19181
Hi! segítség kéne...
2.4 jtdm-hez tud valaki szerviz kézikönyvet? pdf link jo lenne
jati15909-02-2012 07:20:05 // 19180
Tényleg lehet, hogy a szivattyú adja a hangot, mert elsőre mikor hallottam, erős lapátos szivattyú jutott eszembe... :-)
Pityukoma08-02-2012 23:54:11 // 19179
Az enyém -7 fok alatt hallatja a bennmaradó bendix hangot kb 1mp-ig. Ha melegebb van nem csinálja.
Csabi08-02-2012 22:54:58 // 19178
Nekem csak a szervószivattyú kiabált ilyen hidegben pár másodpercig, öntöttem utána olajat, és néma csend reggelenként...
Ami tetszett a mai esti órákban (-19°C Tolna) az a regeneráció,ahogy a ~600°C-os kipufogógáz találkozik a -20°C-al... nem lehet nem észre venni amikor padlógázra sűrű tejfehér füstöt lövel ki megterítve az aszfaltot 2-3 méter magasan... :)
jati15908-02-2012 20:36:07 // 19177
A zaj szerintem a valamilyen műanyag alkatrész okozhatja... Az enyém is csinál zajt, ezért inkább beállok vele a garázsba.
jati15908-02-2012 20:32:58 // 19176
Porlasztó csúcs! :( Meg kell nézetni, hogy milyen értékeket mutat!
.....08-02-2012 15:28:15 // 19175
Nálam is ez van,de nem tudom mi lehet ...
papajax08-02-2012 10:20:19 // 19174
Ahány autó, annyi féle és most összesen 3féle autóról beszélünk, amiknek már kapásból az ajtajaik más paraméterekkel rendelkeznek, így mindegyiknek más zenei stílus az erőssége.....:)
Shadin08-02-2012 09:58:17 // 19173
-15 -nél nekem is csinálja. Kint marad a bendix? Idegesítő...
.......................08-02-2012 09:57:39 // 19172
Nekem BOSE van Connect el a Brerában,
azt kell mondjam ,a Mito gyári hifi SZEBBEN!! szól
jobb a színpadkép,dinamikusabbak a mélyek is,

de attól is függ mit halgatsz rajta

A BOSE Metallikával szól a legjobban,
A mito pedig az elektronikussal
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.