Az enyém havas. Ez a "tiszta" :-P
Forum >> 159
Piritu - 1.000.00013-02-2012 18:36:40 // 19271
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2012 18:27:47 // 19270
na akkor ezért jó a DPF az olaj miatt....nekem meg a fos WRD-t rakták bele az idióták :(((
Csabi13-02-2012 18:26:25 // 19269
Amikor megvettem sima gázolajat tankoltam akkor kb 500km után regenerált(30-40% város mellett), ha hosszabb távokat mentem akkor volt nagyobb az átlag.(6-700)
Az olaj az elejétől C3 volt ( castrol edge 5W-30)
Szerintem a max átlagot ilyen használat mellett így lehet elérni, a spuri is meg a prémium is hozzátesz...;)
Az olaj az elejétől C3 volt ( castrol edge 5W-30)
Szerintem a max átlagot ilyen használat mellett így lehet elérni, a spuri is meg a prémium is hozzátesz...;)
Csabi13-02-2012 18:17:12 // 19268
Nyáron átlag 7,5-8lityi, most a hidegekben 8,5-9. Nem kell mondanom hogy mióta ezt nyomom alapjárati ingadozás nincs, -21ben is gond nélkül indul, és ami talán fontosabb az injektorok is együtt futnak, nincs gigakorrekció! :)
droberto13-02-2012 18:16:55 // 19267
Akkor itt az ellenpélda! Tisztelet Csabiii159-nek! :-))
És az nem lehet, hogy csak a spuritól van a ritka eltömődés és nem a prémiumlétől?
Milyen olajjal jársz?
És az nem lehet, hogy csak a spuritól van a ritka eltömődés és nem a prémiumlétől?
Milyen olajjal jársz?
SKrisz13-02-2012 18:15:42 // 19266
Aham... erre nem is gondoltam volna. De logikusan hangzik :)
Piritu - 1.000.00013-02-2012 18:11:52 // 19265
Mennyit fogyaszt ebből a turmixból?
Csabi13-02-2012 18:09:10 // 19264
A regenerálás nagyban függ attól is hogy mit tankolsz, milyen az égés, tapasztalatból és hetenkénti ecu "turkálásból" mondom... 30-40% városozással evoneo-val +spuri keverékével 1200km az átlagom.(10 tank átlagából) Mindez a napokban bizonyosodott be,amikor is kifogytam a spuriból , és csak simán az izmosabb dizelt tankoltam, így a regeneráció már 700km után bekövetkezett. Tudom, hogy így jóval drágább az autózás, de a szívósorom nem panaszkodik, és az EGR-em is csak fekete,korom lerakodásnak nyoma sincs...
110e km (óra szerint, a valóságban ki tudja) után is a regeneket követően 20%alá pucolja ki, szóval nem nagyon látom hogy itt egyszer is kuka lenne a DPF...:)
110e km (óra szerint, a valóságban ki tudja) után is a regeneket követően 20%alá pucolja ki, szóval nem nagyon látom hogy itt egyszer is kuka lenne a DPF...:)
droberto13-02-2012 18:08:33 // 19263
Nem sok kedvel, de majd lenyúzom róla a bőrt és majd mondom a diagnózist! Most kéne a cucc, de ilyen hidegben nem fogok nekiállni!
Piritu - 1.000.00013-02-2012 18:04:52 // 19262
Mármint, hogy meddig megy el a Párducban :-)
Piritu - 1.000.00013-02-2012 18:04:26 // 19261
No majd meglátjuk :-))
Piritu - 1.000.00013-02-2012 18:02:01 // 19260
Valamiféle átlagot mutat, de nem a pillanatnyi értéket az biztos...
Kérdés hogy hol van a hőmérője. A Spiderben a termosztátban van, egy az egyben a blokkból kifolyó vizet méri, relatíve kis hőtehetetlenséggel. A 159-é nem tudom hogy van, de eléggé furcsán mozog felfelé. Darabosan. Olyan mintha nagy lenne a hőtehetetlensége, vagy az elektronika integrálná az értéket. Nem látni rajta azt sem, hogy hol nyit a termosztát. A TS-nél látni, mert kicsit visszahűl a víz, aztán újra nekirugaszkodik.
Kérdés hogy hol van a hőmérője. A Spiderben a termosztátban van, egy az egyben a blokkból kifolyó vizet méri, relatíve kis hőtehetetlenséggel. A 159-é nem tudom hogy van, de eléggé furcsán mozog felfelé. Darabosan. Olyan mintha nagy lenne a hőtehetetlensége, vagy az elektronika integrálná az értéket. Nem látni rajta azt sem, hogy hol nyit a termosztát. A TS-nél látni, mert kicsit visszahűl a víz, aztán újra nekirugaszkodik.
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2012 17:57:50 // 19259
nem valós értéket mutat csal 15-20%-ot le meg fel...ezért áll be középre nekem is nem ilyen ordas hidegben
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2012 17:56:11 // 19258
áhh ne írassa ki új DPF-et kell venni potom 4 kilóért 100e-ként :)
Piritu - 1.000.00013-02-2012 17:55:27 // 19257
Könnyen el lehet törni a szálat ( a 156-ban is) ha pl rátérdelsz az ülésre.
.......................13-02-2012 17:45:37 // 19256
DPF nélkül sem füstöl,ha csippes,tök fölösleges bele
ezt úgy mondom ,hogy én is a tiszta dolgokat szeretem
ezt úgy mondom ,hogy én is a tiszta dolgokat szeretem
droberto13-02-2012 17:36:13 // 19255
Ez így igaz! Az a jó, ha közel van a DPF a motorhoz, mert így magasabb hőmérsékletű gáz áramlik be, így jobb az öntisztulása, és regeneráláskor könnyeben bemelegszik! Ezért elég egy kisebb koromszűrő!
A gond az, hogy 4 regent félbeszakítottam restarttal (mivel ugye nem tudtam, hogy épp éget), ezen kívül és gőzöm sincs milyen kukás olajat csepegtettek bele. Ha kicsit jobb idő lesz, végre ledobom és megy bele a C3!
Nem hiszem egyébként, hogy bármelyik 100k km feletti DPF kibírna 800-1000 km-eket regen nélkül.
Én már az 5-600-nak is örülni fogok, 50-50%, országúti - rövid városi használat mellett!
A világért sem szeretném kiíratni, én még hiszek a tiszta dízelmotorokban. ;) Tudjátok, csudaszép zöld, fák, csicsergő madarak, zéró emisszió! Phúúúh... :))
Na lépek ECU-t túrkálni, ma végre megjött - egy hónap alatt - Honkongból a BT-s ELM-em! ;)
A gond az, hogy 4 regent félbeszakítottam restarttal (mivel ugye nem tudtam, hogy épp éget), ezen kívül és gőzöm sincs milyen kukás olajat csepegtettek bele. Ha kicsit jobb idő lesz, végre ledobom és megy bele a C3!
Nem hiszem egyébként, hogy bármelyik 100k km feletti DPF kibírna 800-1000 km-eket regen nélkül.
Én már az 5-600-nak is örülni fogok, 50-50%, országúti - rövid városi használat mellett!
A világért sem szeretném kiíratni, én még hiszek a tiszta dízelmotorokban. ;) Tudjátok, csudaszép zöld, fák, csicsergő madarak, zéró emisszió! Phúúúh... :))
Na lépek ECU-t túrkálni, ma végre megjött - egy hónap alatt - Honkongból a BT-s ELM-em! ;)
SKrisz13-02-2012 17:16:50 // 19254
Azért erre kíváncsi vagyok, hogyha nem a valós értéket mutatja akkor mit? :)
DrB13-02-2012 17:14:13 // 19253
A visszahülést a vízfokra értettem, az utastér szépen bemelegszik, aztán azt tartja is, fügetlenül, hogy épp városi tötyörgés van.
DrB13-02-2012 17:12:40 // 19252
Az ülésfűtés a vezetőoldalon nálam is megadta magát. Szerviz megnézte, s a fűtőszálak eltörtek diagnózist hozta. Valaki itt nálunk is említette, hogy nála is előfordult, s német fúrumokon is bele-belefutottam.
droberto13-02-2012 17:10:10 // 19251
Könnyű építés! :) Ez jó! Ez teccik!
Sejtettem, hogy hasonló lesz egyesek reakciója.
Az azért túlzás, hogy nehezményezem, meg küzdök, inkább mondjuk azt, hogy mást/többet vártam egy 18 évvel frissebb, 1 kategóriától feljebb levő dög nehéz autótól.
Pont ezért írtam le, mert más még ezt nem említette, viszont nekem furcsa volt. Nagy hideg ide, vagy oda.
Fontos megjegyezni, hogy ez csak a szóban forgó dolgokra igaz. Egyébként bazi elégedett vagyok mindennel.
Kegyeleem! :)
Sejtettem, hogy hasonló lesz egyesek reakciója.
Az azért túlzás, hogy nehezményezem, meg küzdök, inkább mondjuk azt, hogy mást/többet vártam egy 18 évvel frissebb, 1 kategóriától feljebb levő dög nehéz autótól.
Pont ezért írtam le, mert más még ezt nem említette, viszont nekem furcsa volt. Nagy hideg ide, vagy oda.
Fontos megjegyezni, hogy ez csak a szóban forgó dolgokra igaz. Egyébként bazi elégedett vagyok mindennel.
Kegyeleem! :)
DrB13-02-2012 17:08:58 // 19250
Nekem, biza visszahül.
Piritu - 1.000.00013-02-2012 17:08:33 // 19249
A 159-é már németautós, nem a tényleges hőmérsékletet mutatja. Oda van szegezve a 90-re. Mintha tizedfokokkal szabályozna a rendszer, meg se mozdul a mutató. Ilyen nincs a valóságban.
Piritu - 1.000.00013-02-2012 17:05:54 // 19248
Köszönöm :-DD
SKrisz13-02-2012 17:05:49 // 19247
Nincs ott semmi gond :) Ha egyszer belegeszik, nekem sem hül vissza, még ilyen időben, városi menetben sem :)
DrB13-02-2012 17:04:33 // 19246
Droberto, irasd ki a csudába! :D
Piritu - 1.000.00013-02-2012 16:54:55 // 19245
Az enyém kisebb. A kattal együtt a motor előtt van. Ha sűrűbben eltömődik, ott valami gond lesz.
Most majd jönnek a többiek és közlik, hogy írasd ki a csudába :-))
Most majd jönnek a többiek és közlik, hogy írasd ki a csudába :-))
Piritu - 1.000.00013-02-2012 16:50:55 // 19244
Nem volt szó fikázásról -)
Csak kicsit érdekes dolgokat "nehezményezel", főleg egy könnyű építésű autó után.
2005-óta vagyok topiklakó, de még sose olvastam, hogy valaki hasonló problémákkal küzdene.
Az én utastársaim átkérezkednek az 535-ös bömbiből, mert komfortosabban tudnak utazni a 159-ben :-P
Csak kicsit érdekes dolgokat "nehezményezel", főleg egy könnyű építésű autó után.
2005-óta vagyok topiklakó, de még sose olvastam, hogy valaki hasonló problémákkal küzdene.
Az én utastársaim átkérezkednek az 535-ös bömbiből, mert komfortosabban tudnak utazni a 159-ben :-P
Föckös13-02-2012 14:59:42 // 19243
az nem izzítás gond lesz.
saját tapasztalatból tudom, hogy (5ből jó 1 izzító esetén is be tud indulni az autó, legfeljebb) nehezen, de beindul.
saját tapasztalatból tudom, hogy (5ből jó 1 izzító esetén is be tud indulni az autó, legfeljebb) nehezen, de beindul.
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2012 14:38:47 // 19242
benyás
Tozo13-02-2012 14:18:29 // 19241
Sziasztok!
Elöször is üdv mindenkinek :-)!
Lenne egy kérdésem az autómmal kapcsolatban (1.9 JTDm 8v). -20 fokban hibátlanul indul, különösebb erőlködés nélkül, izzitógyertya kb 7-8 másodpercig fűt indítás elött. Ha ilyenkor elindulok és 1-2 km után megállok (pl. kirakom gyereket ovodába) majd újra beülök, gyújtás 1-2 másodperc izzítás és nem indul a gép. Vmiért olyan érzésem van, mintha melegnek érezné a vezérlője a motort, de közben még hideg, és nem izzít rendesen. Ha hagyom állni fél-egy órát, akkor megint pöcre indul :-)!
Ötlete vkinek?
Zoli
Elöször is üdv mindenkinek :-)!
Lenne egy kérdésem az autómmal kapcsolatban (1.9 JTDm 8v). -20 fokban hibátlanul indul, különösebb erőlködés nélkül, izzitógyertya kb 7-8 másodpercig fűt indítás elött. Ha ilyenkor elindulok és 1-2 km után megállok (pl. kirakom gyereket ovodába) majd újra beülök, gyújtás 1-2 másodperc izzítás és nem indul a gép. Vmiért olyan érzésem van, mintha melegnek érezné a vezérlője a motort, de közben még hideg, és nem izzít rendesen. Ha hagyom állni fél-egy órát, akkor megint pöcre indul :-)!
Ötlete vkinek?
Zoli
Föckös13-02-2012 13:59:10 // 19240
Olvasom Petikém, nem veszekedni akarok én! Nálam meg úgy van, ahogy írtam, felmegy 90re, aztán NEM HŰL VISSZA.
így az enyém kiesik az összes dízel kategóriából.
ne bántsatok már, a végén azt fogom gondolni, hogy az én autómmal van a baj, mert nem hűl le
így az enyém kiesik az összes dízel kategóriából.
ne bántsatok már, a végén azt fogom gondolni, hogy az én autómmal van a baj, mert nem hűl le
droberto13-02-2012 13:50:59 // 19239
A Punto 1,3-as vagy benzines?
droberto13-02-2012 13:48:17 // 19238
Ez már lehet egy indok a gyors lehűlésre! Az alumínium 3x jobb hővezető mint a vas!
Viszont az átlag motortól ugye nagyobb a tömege, ami miatt azt vártam, hogy jobban tartja a hőt! Tévedtem!
A víz szerintem nem olyan kevés 7,5 l, a 2.0-ban már csak 6,1 liter van! Viszont az olaj az több! :) 4,6 4,9 l. :)
Viszont az átlag motortól ugye nagyobb a tömege, ami miatt azt vártam, hogy jobban tartja a hőt! Tévedtem!
A víz szerintem nem olyan kevés 7,5 l, a 2.0-ban már csak 6,1 liter van! Viszont az olaj az több! :) 4,6 4,9 l. :)
GTPeti13-02-2012 13:25:17 // 19237
Remélem ezt Bőrmacy is olvassa. :)
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2012 13:20:18 // 19236
mínusz 10-15ben nagy csodát ne várjál ha talpalod neki 100 fölött akkor beáll 90-re ahogy város jön vissza hűl 60-70 fokra ....az összes dejzel ilyen sőt a csaj puntoja is ugyan ilyen felmegy 90 fokra a városban meg vissza 70-re...
droberto13-02-2012 13:18:00 // 19235
Még nem sok használati tapasztalatom van, meg még az interfészem sem jött meg!
Tartok tőle, hogy az én szűrőm tárolókapacitása töredéke a tiednek!
A szöveget félreértettem! Akkor korábban is mindig tisztított, mikor felment a fogyi. Nem kellet volna restartoljak. GRRR! Vártam az ikont, az ugye nem jött és azt hittem gond van!
Köszi a tippet! Ettől függetlenül közölhetné a vas az userrel, hogy mi a fogynövekedés oka!
Szar látni, hogy az átlagot - amiért jól megdolgoztál -, megdobja egy literrel!
Tartok tőle, hogy az én szűrőm tárolókapacitása töredéke a tiednek!
A szöveget félreértettem! Akkor korábban is mindig tisztított, mikor felment a fogyi. Nem kellet volna restartoljak. GRRR! Vártam az ikont, az ugye nem jött és azt hittem gond van!
Köszi a tippet! Ettől függetlenül közölhetné a vas az userrel, hogy mi a fogynövekedés oka!
Szar látni, hogy az átlagot - amiért jól megdolgoztál -, megdobja egy literrel!
droberto13-02-2012 13:05:25 // 19234
Akkor ezzel van a baj! :) Nem megy az ülésfűtésem! Tartok tőle, hogy ebben a szezonban már nem is fog! Hidegben nem szerelek!
Remélem, hogy meg tudom kendácsolni és nem kell semmit vennem hozzá!
Remélem, hogy meg tudom kendácsolni és nem kell semmit vennem hozzá!
droberto13-02-2012 12:59:36 // 19233
A Search után mi történik?
Próbáld meg a Alternatív Frekvenciák (AF switching) keresését,
illetve a körzeti adások vételét (Regional Mode)
kikapcsolni!
Valószínű elfosta magát egy vagy több hidraulikus rezgéscsillapító!
A korszerűbb lejátszóknál mindig előre beolvas egy részt az beteszi egy memóriába és csak később játsza le! Így elkerülve a lemez ugrását!
Nézz utána típus szerint a neten, hogy ez a tiednél, hogy működik!
Talán segíthetsz azzal, hogy ha a tár rögzítését átalakítod rugalmasra! Próbaképpen támaszd ki szivaccsal!
Nekem még nem ürült ki. A 159 ablakmosója az átlagnál nagyobb. A könyve szerint 6 l.
Próbáld meg a Alternatív Frekvenciák (AF switching) keresését,
illetve a körzeti adások vételét (Regional Mode)
kikapcsolni!
Valószínű elfosta magát egy vagy több hidraulikus rezgéscsillapító!
A korszerűbb lejátszóknál mindig előre beolvas egy részt az beteszi egy memóriába és csak később játsza le! Így elkerülve a lemez ugrását!
Nézz utána típus szerint a neten, hogy ez a tiednél, hogy működik!
Talán segíthetsz azzal, hogy ha a tár rögzítését átalakítod rugalmasra! Próbaképpen támaszd ki szivaccsal!
Nekem még nem ürült ki. A 159 ablakmosója az átlagnál nagyobb. A könyve szerint 6 l.
droberto13-02-2012 11:51:58 // 19232
Már leírtam! (18429 hsz.)
Miért fikáznám azt az autót, melynek kiválasztása 4 évig érlődött bennem?
Ezek az én, és utastársaim tapasztalatai - nyilván az előző saját/céges autókhoz képest -, pont ezért kérdeztelek titeket.
Az üvegfelületek aránya meg szerintem nem nagy, a magas övvonal és az oszlopok szélessége miatt. (Bunkerfeeling) Bár ez szinte az összes mai autóra igaz.
Én ezekben a dolgokban csalódtam!
Miért fikáznám azt az autót, melynek kiválasztása 4 évig érlődött bennem?
Ezek az én, és utastársaim tapasztalatai - nyilván az előző saját/céges autókhoz képest -, pont ezért kérdeztelek titeket.
Az üvegfelületek aránya meg szerintem nem nagy, a magas övvonal és az oszlopok szélessége miatt. (Bunkerfeeling) Bár ez szinte az összes mai autóra igaz.
Én ezekben a dolgokban csalódtam!
Piritu - 1.000.00013-02-2012 11:46:09 // 19231
1. lehet, pl ha valami zavarja. Felénk ilyen a Kossuth. Valami horváth nyelvű izé jön a helyén és a nyomorult rádió állandóan próbálkozik jobbat keresni.
2. a CD-tár rázkódásvédelmét kellene megoldani, valószínűleg kissé odavan már amechanika. Vagy kidobni és egy Loudlinket betenni a helyére és SD kártyáról zenélni.
3. Lámpamosó nélkülinél is fogy. A nagy ablakra sokat nyom. (A Spiderből pl. ősszel ki kellett szívnom, mert semmi sem hiányzott belőle:-D )
2. a CD-tár rázkódásvédelmét kellene megoldani, valószínűleg kissé odavan már amechanika. Vagy kidobni és egy Loudlinket betenni a helyére és SD kártyáról zenélni.
3. Lámpamosó nélkülinél is fogy. A nagy ablakra sokat nyom. (A Spiderből pl. ősszel ki kellett szívnom, mert semmi sem hiányzott belőle:-D )
Piritu - 1.000.00013-02-2012 11:41:36 // 19230
Mert alumínium, ami hamar leadja a hőt. Egy "békebeli" öntöttvasdarab sokkal nehezebben hűl ki. Ráadásul elég kevés víz is van a rendszerbe, aminek egy része a hűtőben amúgy is hideg. (Amit a motor termel, az gyakorlatilag a fűtésre elmegy.)
Piritu - 1.000.00013-02-2012 11:32:04 // 19229
Most már tényleg érdekes lenne, hogy milyen csodajárgányod volt. Az eddigi járműveim (146-147-156-156SW-Spider és jó néhány OFF) alapján semmi baját se találok. Se hangszigetelésileg, se fűtésileg. Sőt, kintről befelé ilyen jó hangszigeteléssel még nem nagyon találkoztam.
-8 fokban minden kihűl nagyon hamar, főleg ekkora üvegfelületek mellett.
Amikor a síterepről jöttünk, nem igazán bírta leolvasztani a tetőről a jeget, pedig bennt ugyancsak meleg volt.
-8 fokban minden kihűl nagyon hamar, főleg ekkora üvegfelületek mellett.
Amikor a síterepről jöttünk, nem igazán bírta leolvasztani a tetőről a jeget, pedig bennt ugyancsak meleg volt.
Piritu - 1.000.00013-02-2012 11:22:06 // 19228
Az enyém a comp adatai szerint kb 900-1000 km-enként regenerál. A regenaráció átlag 10 percig tart. A növekedés nálam is 3-4 l/100 km. A legkönnyebben úgy venni észre, hogy motorféknél nem áll be 2-re a pillanatnyi fogyasztás.
A lámpa akkor villan, ha már többször nem tudta befejezni a regenerlást, mert idő előtt le lett állítva a motor. Ilyenkor kéri, hogy ne állítsd le. (A szöveg is ezt akarja írni.) Normál esetben nem világít. Szerintem a hópihének nincs köze hizzá.
A lámpa akkor villan, ha már többször nem tudta befejezni a regenerlást, mert idő előtt le lett állítva a motor. Ilyenkor kéri, hogy ne állítsd le. (A szöveg is ezt akarja írni.) Normál esetben nem világít. Szerintem a hópihének nincs köze hizzá.
stukker198713-02-2012 09:39:30 // 19227
Sziasztok CARtársak!
Rég írtam már ide,de mindig olvastam az eszmecserétek. Most lenne 3 kérdésem hozzátok.
1: Mi lehet a hiba ha 1 bizonyos rádióadót az istennek sem akar megtartani az autó? Pár percig megy aztán Searchre lép a rádió. Minden más adó rendben van.
2: A CD tárral felszerelt 59-es esetében van-e arra valami jólbevált megoldás,hogy a lejátszás folyamatos maradjon az autó rázkódása ellenére is?
3: Nálatok is hihetetlen gyorsan eszi az ablakmosó folyadékot? (lámpamosós az enyém)
Rég írtam már ide,de mindig olvastam az eszmecserétek. Most lenne 3 kérdésem hozzátok.
1: Mi lehet a hiba ha 1 bizonyos rádióadót az istennek sem akar megtartani az autó? Pár percig megy aztán Searchre lép a rádió. Minden más adó rendben van.
2: A CD tárral felszerelt 59-es esetében van-e arra valami jólbevált megoldás,hogy a lejátszás folyamatos maradjon az autó rázkódása ellenére is?
3: Nálatok is hihetetlen gyorsan eszi az ablakmosó folyadékot? (lámpamosós az enyém)
papajax13-02-2012 09:12:27 // 19226
Ha több szigetelés lenne akkor még nehezebb lenne.
Szerintem meg nincs kisajnálva a szigetelés, egyszerűen hideg van.....:)
Szerintem meg nincs kisajnálva a szigetelés, egyszerűen hideg van.....:)
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2012 09:04:50 // 19225
mert nincs annyi hőtermelés
droberto13-02-2012 08:48:44 // 19224
Ez világos is! De ha már felmelegszik, miért hűl ki ilyen gyorsan?
droberto13-02-2012 08:47:06 // 19223
Köszi! Megértettem!
Pedig kár, hogy nem jelzi! Jelzésnek akkor marad a magas fogyasztás!
Pedig kár, hogy nem jelzi! Jelzésnek akkor marad a magas fogyasztás!
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2012 08:42:46 // 19222
azért mert dejzel lófsz hőt termel ...de ez nem alfa jellegzetesség ha nem dejzel
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
603
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?