Ezt a verdát ismeri valaki?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/brera/alfa_romeo_brera_2.4_jtd_sky_window_szervizkonyves_-5076881
Forum >> 159
'''''06-09-2011 20:32:09 // 15890
Erhard 242 (Pure Energy)05-09-2011 21:51:28 // 15889
biztos nem szerintem a legkisebb dejzel
ALFI15605-09-2011 21:49:03 // 15888
Milyen motor volt benne?Biztos nem 4.2
GTPeti05-09-2011 21:46:00 // 15887
Akkor te vagy Laurence FISHburne. :)
Erhard 242 (Pure Energy)05-09-2011 21:35:49 // 15886
a Balatonon szoktam hekkelni :)
Piritu - 1.000.00005-09-2011 21:33:07 // 15885
Ha beleolvasol a fórumokba, minden nap jön valaki egy "történt valami a Vasammal, ez meg ez a jelenség, ki tud segíteni?" kérdéssel. mennek is a jobbnál jobb tippek. Így lenne még egy lehetőség a tanácsadásra :-DD
Piritu - 1.000.00005-09-2011 21:28:57 // 15884
a mienkel is, csak előtte meg kell hekkelni :-))
Erhard 242 (Pure Energy)05-09-2011 21:26:19 // 15883
lehetséges okok...a szerelők nem fogják kiadni ami érthető is mivel ebből élnek :)
Erhard 242 (Pure Energy)05-09-2011 21:25:10 // 15882
nem tudom Ti mit használtok ami a Banánnak van azzal mindent ki lehet olvasni, a komfort elektronikát meg az ABS-t is :)
GTPeti05-09-2011 21:24:40 // 15881
Van egy olyan német mondás, hogy "Wer lesen kann ist klar im Vorteil." :))
Csosznorbert05-09-2011 21:18:14 // 15880
Luk az stimm, szeg is van, csak nem akartam ennyire brutálba menni, de ha már javaslat.... :)
Piritu - 1.000.00005-09-2011 21:15:15 // 15879
Viszont már minden topik tele van a hogyan kell használni - milyen csati kell - stb, kérdésekkel. Aztán jó téma lenne az egyes kódok mögötti lehetséges okok...
GTPeti05-09-2011 21:14:23 // 15878
Gondolom kiszedőrudakat (értsd: 100as szögek) kell betolni a rádió szélén a lyukakba és akkor kihúzható. Majd jön vmi 59 tulaj mindjárt és jól megmondja. :)
Csosznorbert05-09-2011 21:12:01 // 15877
Magyarra forditva navi kikap (jó-jó, de hogyan? pájszer? :D ) átmozgat, befuj kontaktsprayvel.
Motor ECU??? ahol a csati is van?? (ha necces inkább hagyom a szakiknak)
Sarut egy éjszakára lekapom, reggelig lehet hibernálva. Úgy 12 órára, vagy az sok?
ÁÁÁÁ bakker, mondtam anno faternak, hogy nem fekszik nekem a faipari suli.... :DD
Motor ECU??? ahol a csati is van?? (ha necces inkább hagyom a szakiknak)
Sarut egy éjszakára lekapom, reggelig lehet hibernálva. Úgy 12 órára, vagy az sok?
ÁÁÁÁ bakker, mondtam anno faternak, hogy nem fekszik nekem a faipari suli.... :DD
GTPeti05-09-2011 20:38:01 // 15876
Az a 1601-es a net alapján egy elég gusztustalan hiba... Vszínüleg kontakthiba. A rádió mögötti csatlakozónál kezdeném és a motorECU csatijával folytatnám. (Akksisarut levenni!! 30+ percig lenthagyni az elvileg kitisztítja az agyát is.)
Ez a CAN dolog egy nagyon hülye ötlet volt anno. Mert egy jó mérnök nem csak azt tudja, hogy elméletben mi működHET, hanem azt is, hogy mindent összekötözni tiszta technikai provokáció, mivel az egyes egységek (a szoftvereket is beleértve) nem tökéletesek...
Gondolom a külön K-Line-nal rendelkező ECU-k túl jól működtek...
Ez a CAN dolog egy nagyon hülye ötlet volt anno. Mert egy jó mérnök nem csak azt tudja, hogy elméletben mi működHET, hanem azt is, hogy mindent összekötözni tiszta technikai provokáció, mivel az egyes egységek (a szoftvereket is beleértve) nem tökéletesek...
Gondolom a külön K-Line-nal rendelkező ECU-k túl jól működtek...
Csosznorbert05-09-2011 20:24:08 // 15875
Az enyém is, amig benn a DPF :P
Csosznorbert05-09-2011 20:23:20 // 15874
Üdv. Kikerestem a hibakódot.
Igy néz ki:
READING ERROR CODES:
1: U1601 - C-CAN vezeték hiba
No help available
A hiba jelen van!itt a lehetoseg hogy torolje. Erre a hibara aktivalodott a hibajelzo lampa.
Igy néz ki:
READING ERROR CODES:
1: U1601 - C-CAN vezeték hiba
No help available
A hiba jelen van!itt a lehetoseg hogy torolje. Erre a hibara aktivalodott a hibajelzo lampa.
Erhard 242 (Pure Energy)05-09-2011 20:21:45 // 15873
no ma ismét össze akadtam egy A8-cal azt hitte könnyű dolga lesz 2x is el akart menni de csak szeretett volna :)
.....05-09-2011 15:30:17 // 15872
GTPeti tudnál segíteni,hogy mit kellene átkötni az elm 327-es interfészen,hogy az ABS-t is olvassa?
Erhard 242 (Pure Energy)05-09-2011 15:29:37 // 15871
nem sok értelmét látom mivel az esetek többségében köszönő viszonyban sincs a hibajelzés a valódi hibától....
.....05-09-2011 15:27:47 // 15870
kellene, én szavazok :)
Kompressz úr05-09-2011 13:01:19 // 15869
Az én autóm kipuffja még mindig fémtiszta.
Csosznorbert05-09-2011 12:45:54 // 15868
Látom ki lett kormolva kicsike. :)
Graben&Zsu05-09-2011 12:19:42 // 15867
vm04-09-2011 23:07:18 // 15866
Ááá... Tegnap Vértesszőlősön túra után ittam egy akkora pohár szűretlent ;-)
Piritu - 1.000.00004-09-2011 22:58:02 // 15865
OFF
ha a kedvemért, akkor inkább barna búzasör
ON
ha a kedvemért, akkor inkább barna búzasör
ON
Csosznorbert04-09-2011 22:27:30 // 15864
Egészségedre! :) Én már lassan utántöltésre szorulok.
Piritu - 1.000.00004-09-2011 22:14:59 // 15863
Hoztam is egy Steffl-t, egészségedre :-)
Piritu - 1.000.00004-09-2011 22:10:35 // 15862
?? Milyen bolgár, mit csinál?
GTPeti04-09-2011 21:58:02 // 15861
Lárifári. :))
Csosznorbert04-09-2011 21:57:23 // 15860
Az nőknek való... :D
GTPeti04-09-2011 21:56:49 // 15859
Jó ötlet. Piritu kedvéért nézek vmi narancsost, vagy citromost. :)
Csosznorbert04-09-2011 21:53:19 // 15858
Holnap utánanézek, lenn van a garázsban a másik gép. (csak a 159 miatt :) ) Most nincs kedvem már kimászni és bekapcsolni. Inkább javaslok egy sört mindenkinek. :)
GTPeti04-09-2011 21:52:01 // 15857
Meg kell hagyni... jól csinálja a bolgár fickó.
Piritu - 1.000.00004-09-2011 21:49:55 // 15856
A FES eltárolja a kiolvasottakat a könyvtárában. Minden egyes mérést egy fájlban, dátum szerint. ott meg tudod nézni :-)
GTPeti04-09-2011 21:48:28 // 15855
Mintha úgy derengene, hogy a FES csinál vmi naplófélét.
Csosznorbert04-09-2011 21:47:44 // 15854
Hú bakker.... nem jegyeztem meg. Valami CAN-BUS volt, meg 1161, de nem vagyok benne biztos. Legközelebb bedobja jegyzem :)
Piritu - 1.000.00004-09-2011 21:37:42 // 15853
Lassan nyitni kellene egy FES topikot. :-)
GTPeti04-09-2011 21:36:16 // 15852
S azt is elárulod, hogy mi az a hibakód? :)
Csosznorbert04-09-2011 21:34:22 // 15851
Egy hibakód szokott elvétve előfordulni, de biztos nem vagyok benne, hogy pontosan mit jelez. Törölni szoktam utána ok. De szerintem az elektromos rész nem keverendő a mechanikai résszel (hibával)
Van valami utaló jel amit keressek? (pl. turbónyomás gázolajhőmérséklet stb. )
(Bocsi, de papíron asztalos vagyok, amúgy meg mezőgazdaságban dolgozok)
Van valami utaló jel amit keressek? (pl. turbónyomás gázolajhőmérséklet stb. )
(Bocsi, de papíron asztalos vagyok, amúgy meg mezőgazdaságban dolgozok)
GTPeti04-09-2011 16:12:23 // 15850
A FES mit mond?
Csosznorbert04-09-2011 15:31:23 // 15849
Hazafele Dunaújvárosból ismét beremegett a kocsi. 3-4 rántást csinált a motor, mintha nem lett volna nafta. 2 hónapja van benn új gyári gázolajszűrő.Érdekes. És ami még érdekesebb, hogy otthon megállva az alapjárat fűllel is hallhatóan magasabban maradt, és a turbónyomás se ment le teljesen alulra, ahogy szokott. Köv. inditásnál már minden okés volt.
Azt hozzáteszem, hogy hazáig meg se álltam, a 8-ason is állandó 130-140 et jöttem :P (remélem csekk nem jön) Pattogott is a kipuff rendesen mikor "kikapcsoltam a gyújtást". :)
Azt hozzáteszem, hogy hazáig meg se álltam, a 8-ason is állandó 130-140 et jöttem :P (remélem csekk nem jön) Pattogott is a kipuff rendesen mikor "kikapcsoltam a gyújtást". :)
'''''04-09-2011 12:54:53 // 15848
Kíváncsi leszek,mit tud.Beszámolót írj majd.
vm04-09-2011 12:30:15 // 15847
Hát igen... A szervízes tisztítás biztos hogy fuck. Főnökömnek is azt mondták a három éves autóra, hogy 600 az új DPF, de ő jófejségből megkapja 3-ért... Azt nem tudom hogy ez a lötty hány km-enként játszik majd, meg annyira a DPF témába nem is akarok beleokoskodni, de azért ha már lesz a cucc, megírom, amit tudok róla. Már az érdekesség kedvéért is ;-)
'''''04-09-2011 12:05:11 // 15846
És még mindig gondolkodsz rajta?
'''''04-09-2011 12:03:42 // 15845
Hááát,sok fajt megoldás létezik! :-) Én a régi dpf-en gyakoroltam,de azon már semmi nem segített.Az,hogy két-három havonta leszedem-kipucolom-visszarakom,szerintem nem az igazi.Különben a szervízben sem tudtak már mit kezdeni vele.(Vagy nem is akarnak,jobb nekik az új alkatrészt berakni)
Graben&Zsu04-09-2011 12:01:57 // 15844
Erh....
Én is Castrol-t használok,nincs vele gond!
A DPF kiíráson gondolkodom én is,de akkor megy a chip is!
:)))))
Én is Castrol-t használok,nincs vele gond!
A DPF kiíráson gondolkodom én is,de akkor megy a chip is!
:)))))
vm04-09-2011 11:56:35 // 15843
Pont ezért kérdeztem, hogy milyen tisztítás volt, mert ez most egy új anyag.
Nem biztos hogy alternatíva, még az árát sem tudom pár napig, de nem ismerem az eddigi megoldásokat.
Nem biztos hogy alternatíva, még az árát sem tudom pár napig, de nem ismerem az eddigi megoldásokat.
'''''04-09-2011 11:54:53 // 15842
Közben megelőztetek! :-) Én,mivel még akkor nem tudtam,kicseréltettem a szívósort,(80.000Ft) és szereztem egy alig használt részecskeszűrőt(100.000Ft).Kb 2000Km után kezdődött elölről az egész.Na utána kidobtam mindent.
'''''04-09-2011 11:50:32 // 15841
Én örülök,hogy kikerült! Mennyi is egy dpf tisztítás?(időben,munkában,pénzben)
Nekem: 20.000Ft kiírás,5.000Ft karosszériás munka,5.000Ft kipuffcső.Ezt egyszer kell megcsinálni és nincs gond.
Nekem: 20.000Ft kiírás,5.000Ft karosszériás munka,5.000Ft kipuffcső.Ezt egyszer kell megcsinálni és nincs gond.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
539
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?