Forum >> 159

Csosznorbert27-08-2011 19:53:28 // 15664
Én épp most néztem az enyémet.... a horvát út kikormolta a sztrádán.
23.96% van tele, 10 perc ketyergés a garázsban és felkúszott 24.9% ra. Ejjha...
Olaj elhasználódás foka: 92%
Ezzel még mindig nem vagyok tisztában, ez most jó, vagy rossz?? (bamba nézés)
'''''27-08-2011 10:36:08 // 15663
Én simán csak belenézek és látom mennyire van eltömődve. :-))
Atek27-08-2011 10:23:21 // 15662
Csak szervíz csatin lehet nézegetni. 7K körül lehet szerezni laptopra csatlakoztatható egységet + egy szoftver és olvashatod törölheted ...stb.
sxr8527-08-2011 10:07:21 // 15661
Sziasztok! Láttam, hogy sokan írjátok hány %-ig van eltömődve a DPF. Ezt hogyan tudom megnézni? Van vmi "billentyűkombinánció" amivel el lehet érni a fedélzetin, vagy szervízporton keresztül lehet csak kinyerni az infót?
Selmak27-08-2011 09:45:07 // 15660
Csak nem nVidia chipsetes volt?
Csosznorbert27-08-2011 08:39:24 // 15659
Pontosan. Nekem a régi rönyóm olaja vezérlése itthon ki lett cserélve, aztán be lett pecsételve a szervizkönyv.
Annak hinni nem lehet. Kis irányadónak jó de a tényleges szervizek bizonyitásához sehogy semmilyen körülmények közt nem jó.
Egy megtörtént eset:
Tag új autót vett, tekert bele 10.000 km, elvitte nem márkaszervizbe, olajcsere és társai megvoltak, óra visszateker nullára. Újból 10.000 km, majd most márkaszerviz. Bepecsétel most a 10.000 (ami valóban 20.000 már) és 3-4 ilyen akció után mindjárt 30.000 km van a 70.000 helyett.
Laikus, hozzánemértő persze ugrik egyből a kevés futott km-re és viszi a 30 ezres kocsit...
'''''27-08-2011 07:26:35 // 15658
Nekem sem szoktak munkalapot csinálni.Így mindenkinek olcsóbb!A szervízkönyvbe meg bármit bármikor be lehet pecsételni.
Piritu - 1.000.00026-08-2011 22:23:52 // 15657
"a FiatECUScan nem mindig, és pontosan azt mutatja amit kell" - ez IGAZ! pl a régi csatis Spiderem km-óra állását mutatja rosszul. Ott még nincsenek beprogramozva az állandók és ki kell számolni a szorzót, de ez le van írva az Ecuscan oldalán is. A régi csatin van a hangsúly, ami nem ODB II. Viszont ott se nullát mutat, hanem x-szeresét a ténylegesnek.
Ne legyen igazam, de eddig a
"Abban a márkakereskedésben vettem, ahol szervizelték," - esetre gondolva eddig kétszer vertek át. Miután lebuktak, csak hümmögtek, hogy ilyen a világ...
Az első kocsim szervizelésének pl SEMMI nyoma sem volt a cég rendszerében, így nem volt költség (gondolom valaki nem kapott friss olajat és ebbe töltötték)
32 ezerig két olajcserének kellett volna lennie. Az elsőnek 5 ezernél, majd a "szokásos" 30-nál :-)
Cgo26-08-2011 08:00:09 // 15656
Pettinke nyert, Volvo V50... pedig a topic szerint akar 159 is lehetne. Ezzek csak azt akartam mondani, hogy (a globalizacionak koszonhetoen) egyre kevesebb az Alfa specifikus hiba, sot. Az egesz autogyartas egy kalap semmi.
Sandree8025-08-2011 21:11:44 // 15655
Valami pimpelt Dacia Logan 1.5 dci? :) :) :)
Sandree8025-08-2011 21:09:30 // 15654
Abban a márkakereskedésben vettem, ahol szervizelték, bár sokat nem kellett, mert 32e volt benne.
Minden esetre beszéltem egy "szakival", aki megnyugtatott, hogy a FiatECUScan nem mindig, és pontosan azt mutatja amit kell, és ez egyáltalán nem jelenti azt, hogy buhera volt a km órában (pl. sw verziótól is függ). Amikor vettem, még kinyomtatott szerviztörténetet is kaptam, szóval reménykedem, hogy nincs semmi. A következő kötelezőnél minden esetre ránézetek...

Minden esetre köszi Piritu, jó éjt!
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2011 20:50:28 // 15653
ez az 530d úgy hogy egy henger nem megy
Roll198325-08-2011 20:04:52 // 15652
Ez audi lesz.
pettinke25-08-2011 20:02:33 // 15651
5 hengeres dízel nem sok helyütt van ... Volvo?
'''''25-08-2011 19:17:37 // 15650
vw?
Kompressz úr25-08-2011 17:45:00 // 15649
Öööö, Audi?
Cgo25-08-2011 16:14:43 // 15648
Talalos kerdes: ez milyen auto ertekelese?

A motor 2004 ota elegge megbizhatonak mondhato, kar a DPF gondoknak, amik elegge gyakoriak a bosszantoak. Nagyobb kilometerteljesitmeny utan valoszinu egy turbo csere, injektor csere, sokan panaszkodtak rossze EGR szelepre ill. a kettostomegu korai halalara. Az 5 hengeres motornal elofordulhat nagyobb merteku olajfogyas is, mig a kisebb dizel az uzemanyag minosegere elegge erzekeny. A futomut illetoen a fo gondok a kopogo elso stabrud, a tul gyorsan kopo elso fekbetet szokott lenni. Neha sztrajkol az elektronika is, ilyenkor egy szoftverfrissites szokott segiteni.

(online es gyors forditas, bocs az esetleges hibakert)
Tibe25-08-2011 14:06:09 // 15647
Lenovo Ideapad :)
GabCsi25-08-2011 13:51:22 // 15646
Lenovo Thinkpad :)
.....25-08-2011 13:43:50 // 15645
asus és toshiba jól bírja nálam, hp és fujitsu-siemens -et én nagy ívben kerülöm!
'''''25-08-2011 13:38:03 // 15644
Küldök egy faéket ErHardnak! :-)))
Shadin25-08-2011 11:25:47 // 15643
Bocsesz, a WR PE 5w-30 jó bele. Csak a Multipower jobb...
Pityukoma25-08-2011 11:03:59 // 15642
Sziasztok,
Hogy jót is írjak az 59-es ről, az enyémben 88e volt mikor megvettem most 106e van benne. Kezdésnek volt egy jobb hátsó rugótörésem, 2 belső féltengely csukló. Azóta csak olaj, vezérlés volt cserélve + a csicsa amire költöttem. Hogy el ne kiabáljam de teljesem hiba mentes. A tényleges futás teljesítményéről fogalmam sincs. Tudom hogy nem jelent semmit a belga vezetett szervizkönyv, de a szerint stimmel az óra. Sajnos én is hittem a könyvnek és WR PE.-t töltöttem bele. De felvilágositottatok hogy C3!!! a következő olyan olaj lesz. Igazatok van tényleg be kéne írni a típus ismertetőbe hogy senki ne szívjon emiatt. Üdv nektek szép napot :-))) Ja és az enyémet most az asszony pajti használja a gyerekekkel.. a lelkére kötöttem hogy szeme mint a sasé figyelje az Alfákat és villogni integetni, mosolyogni... Nekem maradt a G.Puntó dolgozni. :-(
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2011 08:39:03 // 15641
szerintem mindenkinél meg van csak nem figyeljük....minél hidegebb a levegő kevés páratartalommal annál jobb az égés mivel több az oxigén
DrB24-08-2011 22:40:08 // 15640
Az LMM-et még 60 ezer km táján kicserélték, mert előtte dobálta az autó a hibakódokat. Most van a vasban 105 ezer, hibakód azóta sem. De ez az időjárás függés a megvétele óta megvan.
Kompressz úr24-08-2011 22:31:43 // 15639
Szerintem rajtad átok ül egyszerűen, ami egy faéknél bonyolultabb, az nálad biztosan elromlik ... :)
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2011 22:24:19 // 15638
a LMM-ő ben van szenzor ami érzékeli a levegő tulajdonságait....
DrB24-08-2011 22:18:51 // 15637
Valójában tudja a fene. A páratartalom most a legújabb tippem. Korábban azt gondoltam, hőmérséklet függő. ErHard meg is erősített benne. Azt írta, ahogy használódik el a DPF, melegebb napokon szarabbul megy a vas. Most meg itt ez a kánikula, a vas meg megy mint az álom... Pár nappal ezelőtt nagyon párás volt az idő felénk (a Somlót nem lehetett Ajkáról látni), hőmérséklet 30 fok körül, az autó meg olyan kelletlen volt. Megjött a kánikula, páratartalom közben kisebb lett (a Somló-hegy megint látható lett), az autó meg húz, ahogy kell. S ami a röhej, hogy a különben alapból is kelletlennek tartott 1-es és 2-es sebességfokozatokban is. Amióta itt a nagy meleg, rendesen ki tudok lőni a lámpánál. Közben nem takoltam más naftát, nem történ semmi az autóval. S nem csak terheletlenül, de terhelve is ugyanolyan jól megy. Valakinek tippje?
Piritu - 1.000.00024-08-2011 22:07:14 // 15636
Inkább egy békebeli szovjet "Bjatka" mosógépet javasolnák. Az még bombával sem lehet elpusztítani :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2011 22:03:17 // 15635
azon gondolkodom veszek egy használt Mile mosógépet arra van 25 év gari :)
Piritu - 1.000.00024-08-2011 22:02:03 // 15634
Akkor te vagy a fogyasztói társadalom célközönsége :-)
GEORGE24-08-2011 21:56:45 // 15633
Dell inspiron 1525. 2008. 8- ban vásárolt azóta és hibátlanul működik....és nem napi 1-2 órát megy csak.
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2011 21:53:04 // 15632
semmi extrát napi 12 órás használat kb....de jut eszembe a 3 éves LG mosógép is tönkre ment meg az elektrolux? hűtő is ...a TV jól bírja, DVD lejátszóból ez már a 3. pedig alig használom :)
Piritu - 1.000.00024-08-2011 21:51:52 // 15631
Lehet, hogy ez a baj a 159-el is? :-DD
Piritu - 1.000.00024-08-2011 21:50:53 // 15630
Nem tudom, mit csinálsz velük, de előtte Dell-eket nyúztunk a gyárban. Az enyém pl két évig volt nálam, most ipari célra használják a gyártó soron. Három év, napi 12 óra átlagban.
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2011 21:50:25 // 15629
lehet nekem van negatív elektromos kisugárzásom a telefonjaim sem bírnak sokat 1 év után pont tönkre mennek :D
Piritu - 1.000.00024-08-2011 21:48:20 // 15628
Ilyen alapon nem találsz olyan típust, amire ne lenne negatív példa. Többed magammal, régóta, napi 10-14 órát használjuk a gyárban gond nélkül.
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2011 21:46:36 // 15627
most Dell van de az is gatya, faternak szereztem egy über MSI-t na az is most szervizben van...egyéb ötlet? :) Acer nem kell, meg Fujitsu sem...Thosiba bírja?
Piritu - 1.000.00024-08-2011 21:45:41 // 15626
Tény, hogy néhány embernek gondja van vele, ráadásul ők a legaktívabban a fórumban. Sokaknak meg nincs vele gondja, vagy nem tudnak róla.
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2011 21:44:33 // 15625
na a Pavilion dv-t hagyjuk olyan volt 1 év után beszart az integrált videó chip amit javítottak újra rásajtolták bírt 1 hónapot aztán újra, meg újra...a végén alaplapcsere...soha többet HP-t :D
Piritu - 1.000.00024-08-2011 21:42:11 // 15624
OFF
hp Pavilion dv6 - nyűvünk párat a cégnél, nekem is ez van :-)
ON
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2011 21:42:05 // 15623
nem rossz ötlet!
Mióta meg lett csinálva minden az autón azóta tünet mentes pont olyan mint amit elvártam tőle ezért is marad meg....nem soká jön a TI ülésszett is :DDD
Piritu - 1.000.00024-08-2011 21:40:39 // 15622
Komolyra fordítva, tudjuk, hogy ebben szerepe van a gyár által rosszul megadott olajnak is. Mégse használjuk eléggé ezt a fórumot, hogy mindenkivel tudassuk: NEM az kell bele.
Aki nem rendszeres 159 topik olvasó, szerintem észre sem veszi.
Lehet, hogy ilyen infókat be kellene írni a típus ismertetőbe.
SKrisz24-08-2011 21:39:13 // 15621
...érdekes, amikor RS Octavia -m volt, akkor is mindenki azt mondta, hogy abban a legszarabb a részecskeszűrő és tutti cserés lesz 60K -70K Km -nél... Aztán eltelt 100K Km és semmi, aztán még mindig semmi... :)) Nincs egy kicsit felfújva ez a DPF mizéria?
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2011 21:35:03 // 15620
persze és csak a 159-es DPF megy tönkre mert az érzékeny minden más márkáé bírja :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2011 21:33:45 // 15619
így van a legnagyobb problémám most hogy nem találok 150-200e-es kategóriában megbízható notebookot :)
Piritu - 1.000.00024-08-2011 21:33:41 // 15618
"akkor nem hívnának két hetente DPF hülyeséggel kapcsolatban" -akkor most miért is lepődtél meg, hogy a Tied is beállt a sorba? :-DD
Ha beleolvasgatsz a topikokba itt is találhatsz csuda dolgokat, hogy miket töltögetnek a kocsikba. Komoly megalapozottnak vélt teóriákkal...
SKrisz24-08-2011 21:32:57 // 15617
Ne tedd :) Örüljünk annak, hogy van több ellenpélda arra, hogy a 159 megbízhatatlan :)
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2011 21:28:51 // 15616
azt írtam hogy új árán egy 13 millás autó amit használtan vettem (nem 10 évesen) 3 évesen 80e km-rel nem ezt vártam el 60e kilométer használat során...
Csosznorbert24-08-2011 21:28:13 // 15615
Nem várt kiadások mindenhol vannak az életben. Nem csak a kocsinál. De aki használt kocsit vesz, főleg ahogy Piritu mondja 100e km felett, az meg ne is lepődjön meg.
Az enyémben most nemrégg lett meg a 170 ezredik km. két nap alatt tettem bele 1000-et.
Persze nem várom, de azzal tisztában vagyok, hogy akár több 100 ezres alkatrész ktsg is lehet akármikor.
És itt jön a képbe Erhard.... :))))) (majd) :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.