Forum >> 159
☻SKULL☻15-06-2011 22:09:38 // 14590
ezt miből veszed hogy 3x, 90-nnel haladtam és kb. 10 percig tartott
Erhard 242 (Pure Energy)15-06-2011 22:05:17 // 14589
3x állítottad le tisztítás közben :)
☻SKULL☻15-06-2011 22:03:07 // 14588
Erhard 242 (Pure Energy)15-06-2011 20:54:33 // 14587
no volt egy kis tesztem 3 olajjal kapcsolatban mivel kikerült a DPF ezért néztem mennyire füstöl a gép, mennyire kormos a kipuff. Az első a WRPE volt amitől kormos lett az autó hátulja amitől nem is csodálkozom mivel nem tudja a korom megkötést, a második (mivel jött az olajcsere ideje) egy japán olaj volt ami tudott mindent aminek egy DPF-es olajnak tudnia kellett, ez kormolt a legjobban plusz az autó kiírta 7e km után hogy dobjam le az olajat mert elhasználódott, utoljára az Edge került bele amitől alig kormol 800 km után is látszik a króm kipuff....
'''''15-06-2011 18:54:15 // 14586
Tojásokat vittél?Lépj már neki oda rendesen! :-)
Piritu - 1.000.00015-06-2011 18:44:18 // 14585
Hmmm, 598 km csendes országúti kocsikázás után 36,1 liter ment a tankba. Egyre jobban tetszik :-))
Erhard 242 (Pure Energy)14-06-2011 20:40:17 // 14584
a másik kb fele...
GTPeti14-06-2011 20:38:32 // 14583
Ha ultra-jóárasítod(TM) akkor igen. :)))
Erhard 242 (Pure Energy)14-06-2011 20:18:16 // 14582
az árhatékonyabb? :P
GTPeti14-06-2011 19:58:14 // 14581
A Breráéval. :))))
Erhard 242 (Pure Energy)14-06-2011 19:57:23 // 14580
már barkácsolom szét ha sikerül megmondom :)
Piritu - 1.000.00014-06-2011 18:35:13 // 14579
"no meg van mivel egyezik az 59 első jele" - mivel?
Erhard 242 (Pure Energy)14-06-2011 10:27:19 // 14578
no meg van mivel egyezik az 59 első jele méretre :) meglesem hogyan lehet kiszedni csak a jelet vagy ki lehet e ....kicsit ár hatékonyabb lenne...
GTPeti12-06-2011 21:04:34 // 14577
Én is kb. ennyivel szoktam menni. Ausztria, Mo: 140kmh.
Erhard 242 (Pure Energy)12-06-2011 20:31:25 // 14576
6,6-ot nekem 100-nál zabrál kb....mint ma
ALFI15612-06-2011 20:28:22 // 14575
Te mennyivel szoktál menni?
Erhard 242 (Pure Energy)12-06-2011 20:23:10 // 14574
persze így már jobban zabrál :)
GTPeti12-06-2011 19:51:46 // 14573
A 7,5 egész vállalható, mit akarsz. :)
+1 liter a 156 8V-hez képest, egész baráti.
+1 liter a 156 8V-hez képest, egész baráti.
Erhard 242 (Pure Energy)11-06-2011 20:50:49 // 14572
no meg volt egy hosszabb utacska az 59-cel 150 tempomat németeknél amennyivel lehetett a forgalom miatt 7,5L lett a fogyi, nem sok Alfát láttam Münchenben de egy szép Brerát meg egy fehér 59 SW TI-t igen
ALFI15609-06-2011 22:25:25 // 14571
Így van!Bár én továbra is azt mondom 2.4!
ALFI15609-06-2011 22:21:08 // 14570
Az a 200m. nem hinném,hogy 200méter.Az a teljess pálya hossz.A végén 160-at mentünk.Meg nem fél kocsi hossz volt.Én nem indultam bénán és még is elmegy.Ezen nincs mit szépíteni.Az 59 nem erre van.De nem is városi közlekedésre.Hosszútávra kíválló!
ALFI15609-06-2011 22:18:41 // 14569
1.5% van rátéve?Ő 250lóról beszélt.Erre mondtam én,hogy jó ha 220.
Betonl@b-AlfaShop09-06-2011 22:06:29 // 14568
ezt a 2.0 Jtd-t mi is teszteltük az AR Club Mo-ban nekem tetszett :)
Erhard 242 (Pure Energy)09-06-2011 21:17:11 // 14567
mondtuk hogy kell a 2,4 vagy a 170 lovas 2.0 :)
Gábor7909-06-2011 21:06:46 // 14566
Én is teszteltem... a tiédet! :-)))
Köszi szépen mégegyszer e lehetőséget!
Szóval ma kipróbáltam egy 2,4-est is... 1,9 vs. 2,4 = ég és föld... nagy a különbség szerintem. Én nem méregettem másodperceket meg autóhosszokat, egyszerűen csak az érzés, ami a gázpedál lenyomásánál, majd kipörgetésnél (már ha lehet ilyet írni dízelnél) jelentkezett, egészen más volt.
Ugyanakkor megjegyzem - csak nagyon csendben - hogy ez sem rántotta meg gyorsullásnál úgy a kasznit, mint az "off"FordMondeo... Tudom, akkor vegyek azt. Nem fogok... :-P
Illetve még egy fontos különbség az Alfa javára, hogy a "Off"FordMondeo-ban nagyon rövidek voltak a fokozatok; rántott egyet és már váltottam is. Az Alfában ezzel szemben tudtam húzni egy kicsit és közben azért végig szépen húzott... Szóval egy szó mint száz: jó volt :-) Kell egy ilyen...
Köszi szépen mégegyszer e lehetőséget!
Szóval ma kipróbáltam egy 2,4-est is... 1,9 vs. 2,4 = ég és föld... nagy a különbség szerintem. Én nem méregettem másodperceket meg autóhosszokat, egyszerűen csak az érzés, ami a gázpedál lenyomásánál, majd kipörgetésnél (már ha lehet ilyet írni dízelnél) jelentkezett, egészen más volt.
Ugyanakkor megjegyzem - csak nagyon csendben - hogy ez sem rántotta meg gyorsullásnál úgy a kasznit, mint az "off"FordMondeo... Tudom, akkor vegyek azt. Nem fogok... :-P
Illetve még egy fontos különbség az Alfa javára, hogy a "Off"FordMondeo-ban nagyon rövidek voltak a fokozatok; rántott egyet és már váltottam is. Az Alfában ezzel szemben tudtam húzni egy kicsit és közben azért végig szépen húzott... Szóval egy szó mint száz: jó volt :-) Kell egy ilyen...
'''''09-06-2011 21:00:31 // 14565
Kalocsáig(vagy ahol lesz a következő gyorsulás) megpiszkáljuk még egy kicsit.
Csabi09-06-2011 20:59:09 // 14564
hááát nem tudom,semmi hibajel, az autó egyenletesen húz soha egy torpanás, csak ez az egyetlen "overboost" szelepem nem zár le 100%ig!
A nyomás elengedésénél a hajtó kipuf gázt engedik el a szelepek? Bocs a sok hülye kérdésért de ez az első dejzelem, és hát sokféle turbóvezérlés van, és nem nagyon tudom h a mi autónkba milyen is! :)
A nyomás elengedésénél a hajtó kipuf gázt engedik el a szelepek? Bocs a sok hülye kérdésért de ez az első dejzelem, és hát sokféle turbóvezérlés van, és nem nagyon tudom h a mi autónkba milyen is! :)
Erhard 242 (Pure Energy)09-06-2011 20:56:56 // 14563
emeltesd fel :) kivi leszek mit megy :DDD
'''''09-06-2011 20:53:18 // 14562
Kipufogógáz gyorsító is van az enyémben,ha az számít valamit.:-)Meg megszabadultam a kipuffdoboktól is.Turbónyomást is lehetne még emelni.
Erhard 242 (Pure Energy)09-06-2011 20:45:13 // 14561
úgy hogy megkapja a jelet a comptól hogy kéne a szufla és ez által vákummal állítja a változó geometriát amivel a töltőnyomást lehet növelni ...
1. valamelyik vákumszabályzó szelep nem jó
2. az EGR nem nyit teljesen ezáltal nem jut annyi levegő amennyi kéne a szívósorhoz
3. a szívósor lapátkái nem tudnak teljesen nyitott állapotban lenni ezért nincs meg a megfelelő levegő
4. a LMM-ő nem jól méri a légtömeget
5. a DPF el van tömődve ezért fullad a motor
6. le van tapadva a geometria
7. valahol szökik a levegő
talán ennyi a lehetséges magyarázat... ezekből egy vagy kettő kivételével hibát jelez a comp...
1. valamelyik vákumszabályzó szelep nem jó
2. az EGR nem nyit teljesen ezáltal nem jut annyi levegő amennyi kéne a szívósorhoz
3. a szívósor lapátkái nem tudnak teljesen nyitott állapotban lenni ezért nincs meg a megfelelő levegő
4. a LMM-ő nem jól méri a légtömeget
5. a DPF el van tömődve ezért fullad a motor
6. le van tapadva a geometria
7. valahol szökik a levegő
talán ennyi a lehetséges magyarázat... ezekből egy vagy kettő kivételével hibát jelez a comp...
Csabi09-06-2011 20:26:44 // 14560
2-3-ban 1,5 1,55-ig felmegy ahogy ma megnéztem, viszont 4-5-6-ban nem nagyon max 1,4
Valaki nem tudja pontosan hogy a turbónyomás szabályozást hogyan végzik a szelepek, egy leírás vagy link(?), mert eléggé zavaros a kép :)
Valaki nem tudja pontosan hogy a turbónyomás szabályozást hogyan végzik a szelepek, egy leírás vagy link(?), mert eléggé zavaros a kép :)
Ruszi09-06-2011 19:38:12 // 14559
Ma teszteltem 1,6-ig megy fel a turbónyomás az enyémen.
joe7509-06-2011 16:55:50 // 14558
Egy napos gyorsulási verseny lassan nem is lesz elég, hogy az összes, fórumban felmerült nézetkülönbséget tisztázzuk.....:)
P.S.: Nekem max 1,5-ig megy fel a turbónyomás, a belső mérőóra szerint......
P.S.: Nekem max 1,5-ig megy fel a turbónyomás, a belső mérőóra szerint......
joe7509-06-2011 16:53:07 // 14557
Valahol olvastam, hogy az eredetileg 140 km/h-ra állított traffipax egy nap alatt ellőtte az összes filmet, aztán napokig nem tudott rögzíteni. Állítólag hetente cserélik a filmet, meg a kamerák helyét. ugyanis nincs annyi kamera, mint ahány telepített doboz, csak azt kívülről az autóból nem látod, hogy éles-e a box, vagy üres. szóval ezért tették 160-ra a rögzítési tartomány alsó határát, mert így kb. kibír egy hetet, és több a kiszabható bírság is! Rendőr ismerősöm is nem hivatalosan megerősítette ezt.
Piritu - 1.000.00009-06-2011 16:09:47 // 14556
Végre valaki, aki egyet ért :-)
Piritu - 1.000.00009-06-2011 16:07:44 // 14555
"Nem agyon reszelt sajtról beszélünk.A miénk meg van írva.Ráadásul ALFA159-nek se kat,se DPF." - miért, lehet még valamit csinálni (reszelni) vele motorbontás nélkül? :-O
Piritu - 1.000.00009-06-2011 16:03:08 // 14554
Szériaautót szériához hasonlítanék, ha lehet. A feltételek ugyan azok, ugyanott, ugyanazzal az ügyetlen sofőrrel. Ha nem így van nem tartom korrektnek a mérést.
Pont a gyorsulási versenyek mutatják, hogy egy ügyesebb sofőrrel a gyengébb autó is jól tud szerepelni. Ez most azt jelenti, hogy az a kocsi a jobb?
Hogy mit hová lehet felpiszkálni, az meg egy másik kérdés...
Pont a gyorsulási versenyek mutatják, hogy egy ügyesebb sofőrrel a gyengébb autó is jól tud szerepelni. Ez most azt jelenti, hogy az a kocsi a jobb?
Hogy mit hová lehet felpiszkálni, az meg egy másik kérdés...
Piritu - 1.000.00009-06-2011 15:59:55 // 14553
Nálam az 5000-es olajcserélénél volt drasztikus változás. Mintha valami olyan olaj lett volna benne, ami visszafogja a motort.
'''''09-06-2011 14:46:55 // 14552
Tényleg béna voltam az elején!A végére kezdtem belejönni.Az első-második helyért gyorsultunk egy 2.5-ös 156-al.Este megnézem,hogy milyen időt futottam.
Erhard 242 (Pure Energy)09-06-2011 13:04:36 // 14551
meg a TI is ritka...
Erhard 242 (Pure Energy)09-06-2011 13:02:39 // 14550
TI felniket olyan 2 kilóért mérik de antracitot még nem láttam :P
cseko7609-06-2011 12:58:35 // 14549
jó duma "nagyon bénán indultam" :)
SKrisz09-06-2011 12:58:05 // 14548
...és egy 19"-es antracit TI guruló mennyi?
'''''09-06-2011 11:56:17 // 14547
A gyorsulásról,csak annyit,hogy Kalocsán tényleg lehagyott az a bizonyos 1.9-es.Szerintem csak fél kocsihossz volt 200méteren és én ráadásul nagyon bénán indultam.Remélem idén lesz valahol időmérős gyorsulás!
Ruszi09-06-2011 11:10:10 // 14546
csak nem kapsz...
Erhard 242 (Pure Energy)09-06-2011 11:03:11 // 14545
a bontott meg 20-25e a zsír új bontott meg talán 35...
Ruszi09-06-2011 10:59:55 // 14544
kiváncsiságból meg érdeklődtem mennyi egy új üres Ti kormány:230.000Ft
Erhard 242 (Pure Energy)09-06-2011 10:32:05 // 14543
ja és vissza kanyarodva Alfa159-hez vagy hozzám egyikünknek sincs rádobva a progira 10-20%, 1,5%-kal van megemelve a teljesítmény....kivi lennék ha tényleg rátolnának 20%-ot mi lenne
cseko7609-06-2011 10:22:34 // 14542
meg nem kell olyan sokat írni számban sem :) elég csak,h 1 :D
BeeGee09-06-2011 10:20:41 // 14541
Pedig pont úgy kerek, ahogy Piritu csinálja. Ugyanolyan tehetséggel, testsúllyal vezeti mindkettőt. Így pontosabb az összehasonlítás.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
503
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?