Forum >> 159

GEORGE03-07-2011 23:31:02 // 14714
A Chrysler "házasság" és 2007 közt azért eltelt pár év, meg a gazdasági válság sem tett túl sok jót, imádott márkánknak...
Külföldön 100% hogy vették volna a 156 GTA azért abban még is csak 4 V8 duruzsolt volna.....szerintem az amerikai piacon való megjelenés elmaradása okozta, hogy eme 159 nincs a kínálatban....
ALFI15603-07-2011 22:25:46 // 14713
Szerintem hamarossan roló le.Da valyon miért?
Kompressz úr03-07-2011 22:06:49 // 14712
Ahhoz marketing kellett volna, meg az, hogy kilóra megvegyék az európai autós sajtót. E helyett inkább a Chryslert vették meg...
GEORGE03-07-2011 21:38:38 // 14711
Tényleg kár, hogy nincs nagyobb motor a 159-ben.....ha Magyarországon nem is lenne rá piac, máshol tuti fogyna. Annak aki meg szeretne ilyent meg tudná szerezni kintről...
2007-ben mikor kint voltunk a gyár múzeumában, az étterem előtt parkolt egy ezüst próba rendszámos gyári tesztautó. Az első sárvédők motorháztető lökhárító hátsólökös bőrözve volt.
A pilótának tetszett, hogy bámuljuk, majd kilőtt a parkolóból, mind a négy kerék finoman kapart és nem 4-5-6 hengers motor volt benne......kár, hogy csakígy létezik a GTA 159...
Pityukoma03-07-2011 21:15:27 // 14710
Köszönöm, megfogadom a tanácsod.
Pityukoma03-07-2011 21:10:23 // 14709
Szervusztok, ha valakit érdekel a csomagtartóban lévő 12v-os csatlakozó, én most szereltem az enyémbe. 3800ft-ért vettem a Fiat Kelet Pest-nél. (két színben létezik:fekete és bézs) A fedelet pattintsd ki, utána az izzó cseréhez kialakított fedelet szedd ki és nyúlj be a kárpit mögé. Ott lóg a gyári csatlakozó. Ezután dugd ki a kábelt a nyíláson és csatlakoztasd össze az aljzattal és nyomd vissza a helyére. Nekem nagyon hiányzott, mert az előző kocsimban volt és megszoktam. Üdv nektek: P
Piritu - 1.000.00003-07-2011 20:58:20 // 14708
A 14651-es hozzászólásba tettem be képet arról a Seleniáról, ami a Vasba kellene, az tudja a c3-at.
Én is a szervizre hagyatkoztam, de ezt nem igazán találták el, mint ahogy anno a 2,4-hez is rossz olajat írtak be a könyvbe. Emlegetik is a 2,4 tulajok a feljebbvalóikat....
Pityukoma03-07-2011 20:54:30 // 14707
Mi az a "Hsz 14651" világosíts fel légyszi mert nem tudom. A WR-PE-t a használati utasítás-ból néztem ki (266.old.). Az olajat a Selenia kereskedésben vettem ott is ezt ajánlották. Egyébként igazad van ez tényleg C2-es.
Kompressz úr03-07-2011 20:15:54 // 14706
Kénytelen, mert a sok külföldről behozott, ki tudja milyen előéletű autóval ez az árszínvonal alakul ki...
Piritu - 1.000.00003-07-2011 20:01:45 // 14704
Amúgy nekem is ez van benne, de csak a következő cseréig.
Piritu - 1.000.00003-07-2011 20:01:00 // 14703
A gáz az, hogy ez C2-t tud, a motor meg c3-at két. Hsz 14651 a megoldás.
GEORGE03-07-2011 19:50:09 // 14702
legyen, de az esetek többségében egy 3-4 éves autóban jóval 100e felett van a kilométer...
Csosznorbert03-07-2011 19:48:52 // 14701
Sziasztok.
Én 166.000 km-vel vettem az 1.9 es 159-em. Ez azért reálisnak tünik. 5 éves és 2.8milláért adták. Utolsó szervizkönyvi bejegyzés tavaly október körüli, és az 152.000 km-t jegyez. Ez belga járgány és mindig ugyan az a szerviz van bepecsételve.
Erhard 242 (Pure Energy)03-07-2011 19:47:01 // 14700
szép a kép csak ott az elején az a C2 miért nem C3? más kérdésem nincs is....
Erhard 242 (Pure Energy)03-07-2011 19:46:05 // 14699
az enyémben garantáltan 138e km van csak nem eladó :)
Pityukoma03-07-2011 19:42:24 // 14698
Szervusz cartárs! Én ezt az olajat használom és ajánlom mindenkinek a JTDm motorokhoz: SELENIA WR PE. Fontos a PE jelölés (pure energy), mert ez a részecske szűrős dieselekhez való. Üdv:P
Gábor7903-07-2011 18:43:48 // 14697
...vagy lehet félreértettem a hsz-od... :-) Sajnos a hangsúly nem jön át a betűkkel :-)
Szóval lehet nyilván 100ekm egy 2,4-sben 5 évesen is, csak azt nem hiszem, hogy 3MFt-ot teszik fel...
Gábor7903-07-2011 18:38:17 // 14696
"Másrészt pedig szerintem inkább arra kell felksézülni, hogy ha veszel egy ~10MFt-os autót ~3MFt-ért, akkor abban - ahogy előttem már többen leírták - nagy valószínűséggel nem 80-98ekm van, hanem jóval több"
Pont azt írom, hogy nem tudok... :-) Ha lenne, már megvettem volna :-P
Már én is a műszaki állapotra megyek, nem nézem a km-t, miután nagyjából sikerült felmérni a mostani piacot... :-(
Gábor7903-07-2011 18:35:32 // 14695
Ok, mutass egyet, ami most eladó és garantáltan 100e van benne... Én használtauto.hu-n nézegettem, csak 2,4-et... Először csak SW-t, majd sedan-t is. Mind külföldi, 98ekm-rel. Aki elhiszi, hogy annyi van benne, vegye meg.
Nyilván létezik 100ekm alatt is (volt amit néztem, az 100 alatt volt és el is hittem), de min. az esély rá... sajnos.
Csabi03-07-2011 16:44:17 // 14694
rosszul van értelmezve, mert a Fiat Ecuscan is így írja ki, friss olajcserénél nálam is 100 volt, 4000km után most 94%. Akkor van gáz ha 0 :)
Erhard 242 (Pure Energy)03-07-2011 15:07:27 // 14692
ha tudsz 3 milláért 40-60e km-es 2,4-es 59-et jól felszerelve szóljál lenne rá pár vevő :D vagy lehet a magyar még mindig jobban örül annak ha valami jó műszaki állapotban van de vissza van tekerve az óráj 150e-ről 70-re :P
Kompressz úr03-07-2011 13:17:12 // 14691
Azért hadd legyen már 100.000 km egy autóban...
Kompressz úr03-07-2011 13:15:51 // 14690
Az enyémre a kötelező most 16.000 Ft B9-ben.
stukker198703-07-2011 13:03:00 // 14689
Értem:)
Gábor7903-07-2011 12:50:40 // 14688
:-)
Egyrészt úgy értettem, hogy akinek van pénze min. 3MFt-ért autót venni, az ne nézze, hogy 2-3eFt-al többet kell évente fizetni a kötelezőért (amúgy megnéztem az én adataimmal, 1.000Ft-al fizetnék többet 1 év alatt, mint most 156-ra). Másrészt pedig szerintem inkább arra kell felksézülni, hogy ha veszel egy ~10MFt-os autót ~3MFt-ért, akkor abban - ahogy előttem már többen leírták - nagy valószínűséggel nem 80-98ekm van, hanem jóval több. Ez pedig szerintem azt rejti magában, hogy nagyobb valószínűséggel romolhatnak el benne dolgok. Mivel egy 159-eshez jellemzően nem annyiba kerül az alkatrész, mint egy F Astrába, így vélhetően ez lesz inkább plusz költség a mostani állapothoz képest, nem pedig a KGFB plusz díja (igyekeztem mindent feltételes módban írni, hiszen ez sem törvényszerű).
Gábor7903-07-2011 05:44:40 // 14686
Szerintem a legbiztosabb választ akkor kapod meg, ha beírod az adatokat egy kalkulátorba, egyszer 1.9-el, majd 2,4-el. De azt gondolom, hogy nincs nagy különbség, nyilván biztosítótól is függ, mert sztm mindegyik másként határozza meg, hogy mi az a tényező (pl. kor, teljesítmény), amit figyelembe vesz és milyen szintnél emel (pl. 30 év alatt, 100LE felett stb...).
De ha már 159-ben gondolkodsz, és 2,4 is felmerül, akkor ne a KGFB díj miatt aggódj :-))
stukker198703-07-2011 00:13:23 // 14685
Srácok!

Tudom h nem feltétlenül ide illő a kérdés,de azért felteszem!:D

Mennyi a különbség első autó esetében a KGFB összegében, ha 1,9 vagy 2,4 mocija van a 159-nek?
Piritu - 1.000.00002-07-2011 21:11:44 // 14683
Az olajat elfelejtettem kiolvasni, abból egyértelmű lenne. No, majd holnap megnézem. Viszont, ahogy látom hamarosan regenerálni fog a Párduc :-)
Erhard 242 (Pure Energy)02-07-2011 20:59:01 // 14682
nem tudom nekem kb 6e km alatt elfogyott a tesztolajam ...visított is a coputer ...
Piritu - 1.000.00002-07-2011 20:54:11 // 14681
No megnéztem a progit:
2070 - Részecskeszûrõ eldugult
Verschmutz. Partikelfilter
Particle filter obstruction (google fordító: Részecskeszűrő elzáródása)
2075 - Olaj elhasználódás foka
Verschlechterungszahl des Öls
Oil deterioration indicator (google: Olaj romlását jelző)

Szóval itt sem egyértelmű, viszont ez is benne volt a Párducban:
"Km-állás utolsó regen óta: 714,3 km
Részecskeszûrõ eldugult: 99,17 %"
Erhard 242 (Pure Energy)02-07-2011 20:13:52 // 14680
lehet rosszul lett lefordítva a program ....ez alapján az elhasználódás foka 86% mivel matematikailag 1-től indulunk felfelé nem pedig 100-tól vissza felé....a DPF sem 58% vissza felé eldugulásra ha nem 42% ami kiír....
Piritu - 1.000.00002-07-2011 20:00:56 // 14679
A 86% szerintem a jelenlegi állapotára utal, 16%-ot romlott.
Ruszi02-07-2011 17:22:12 // 14678
Csak azt nem értem,hogy 1000km után miért ilyen magas az olaj elhasználtsága.
Ruszi02-07-2011 16:35:08 // 14677
Cak úgy:
Erhard 242 (Pure Energy)28-06-2011 13:25:34 // 14675
jobb felső képen ahova becsatlakozik a stabpálca....első lépésben stabpálca nem egy horror tétel
Norby28-06-2011 12:55:24 // 14674

Valahol lehet látni, azt ami nekem kellene?
Matta15628-06-2011 12:43:40 // 14673
A 156-é is, én azt tettem!
Erhard 242 (Pure Energy)27-06-2011 20:24:49 // 14672
a 166 faceliftnek pont akkora az első jele mint az 59-nek ha normálisan ki lehet szedni és átrakni akkor pont ugyan úgy fog kinézni mint a gyári ha nem lehet szépre megalkotni akkor marad a gyári
Erhard 242 (Pure Energy)27-06-2011 20:13:58 // 14671
inkább 13-14e az első jel...
Matta15627-06-2011 17:37:22 // 14670
Rakok majd fel egy képet az elejéről, nem lehet észrevenni.
Wr dieselt rakom bele én is, ez nem spórolás hanem leleményesség, van akinek sokat jelent a mai világban 10 ezer ft :S
Kompressz úr27-06-2011 16:47:04 // 14669
Én úgy vagyok ezzel, hogy ha már prémium autóm van, akkor pont az elején, ahol kiüti mindenkinek a szemét, nem barkácsolós megoldást alkalmazok...mint ahogy az olajon se illik spórolni. Szerintem.
Matta15627-06-2011 16:22:10 // 14668
Nekem 16 ezer lett volna az új a Fiatnál és 7 volt a sima, így nekem is megért 9 ezret fél óra pepecselés :D
Erhard 242 (Pure Energy)27-06-2011 08:51:22 // 14667
:DDD régen volt már 10e....
Kompressz úr27-06-2011 08:40:29 // 14666
Ha ezt tudom, akkor 12 ezret mondok :)
Erhard 242 (Pure Energy)27-06-2011 08:12:26 // 14665
annyiért hozhatsz nekem is :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.