Forum >> 159

'''''05-04-2011 20:07:12 // 13364
Nekem bármelyik gyári jobban bejön.A nagy navi főleg nagyon szép a szememnek! :-)Bár gondolom ez többet tud.
Piritu - 1.000.00005-04-2011 20:05:58 // 13363
A gáz az, hogy a rádió alatt van a Blu&Me doboza,

ha egyszerűen kidobom (mert a beépítő keretben ott egy tároló van) hiányolja az autó. Beindítás után villog a km számláló számjegye. Ha visszadugom nem. Egyenlőre visszadugtam és elrejtettem a jobb oldalra a szőnyeg alá.
Holnap rákötöm a rádióra, csak kell vennem egy csatit hozzá, a gyári csatlakozót nem akarom szétszedni.
W.05-04-2011 20:05:45 // 13362
Nem tecc.... Én is ezen gondolkodtam, de ezt látva nem cserélem ki 1 din-esre. Marad a 2 dines drága megoldás valamikor...
SKrisz05-04-2011 20:05:04 // 13361
Hát biztos jobban szól, mint a gyári :)) Azért remélemlesz majd 2 DIN-es fejed, mert ez így nemgyerebe. :)
Piritu - 1.000.00005-04-2011 20:02:18 // 13360
Ilyen a műszerfal a gyári rádió nélkül:
'''''05-04-2011 19:32:12 // 13359
Ha már benzines,legalább 2.5 vagy 3.2
ALFI15605-04-2011 18:57:24 // 13358
Én nem ismerem.De nekem benzines nem kéne.Egyébként mennyit fizetne a tiédre ha szabade kérdezni?
'''''05-04-2011 18:40:12 // 13357
Ezúton is köszönöm ErHard kollégának az olajcserét és az olajat+a fuvart a kórházig.Különben a hibaüzenet ami megjelent egyszer az első indításnál,már nem írta ki többet.
Norby05-04-2011 17:28:31 // 13356
156

Erre lecserélném. Ismeri valaki véletlen?

Köszi!
SKrisz05-04-2011 16:55:34 // 13355
Vagy ebben a 2 napban nem is volt semmi kommunikáció a topicban? :)
SKrisz05-04-2011 16:53:53 // 13354
Hova tűnt 2 napi hozzászólás ??? :-O

Vagy csak nekem tűnt fel a dolog?
Erhard 242 (Pure Energy)05-04-2011 16:35:27 // 13353
ma kipróbáltam Alfa159 tagunk 59-ét nagyon jót tett neki az optimalizálás no meg a DPF-telenítés ebben a hónapban nekem is meg lészen :)
Erhard 242 (Pure Energy)05-04-2011 14:05:28 // 13352
kb nekem is ennyi 10e ft-ból 350-370km-et megyek el azaz 27L-ből nekem viszont 8,7-et mutat a comp...
W.05-04-2011 13:37:36 // 13351
Friss fogyasztási adatok: 840km 65lityi. Kompi: 8.1L/100km, vagyis 4 decit csal felfelé. Mindez 75% városi használat és rövid távok sok hideg motoros gurulással. Szerintem nem rossz.
Erhard 242 (Pure Energy)05-04-2011 13:28:40 // 13350
nem is tudom ki istenítette régebben ebben a topicban az 1.4TSI-t fogyasztásra igaz ez DSG-s váltós..
"Ami pedig a fogyasztást illeti, oszlassunk el minden tévhitet: a kis turbómotor nem csodaszer! A fizika törvényei erre is érvényesek, méghozzá különös érzékenységgel. Ha úgy közlekedsz vele, mint egy 1.4-essel, akkor kevésből kijöhetsz, ha pedig úgy, mint egy 122 lovassal, akkor nem úszod meg kilenc liter alatt. Rövid utakra pedig végképp nem ajánlom; van a számítógépnek egy menüpontja, ami minden 2 órát meghaladó motorleállítás esetén nullázza az átlagfogyasztást. Itt remekül nyomon követhető nap mint nap, mit eszik a gépezet, és bizony elég sokkolóak a rövid, 8-10 kilométeres távok 15 liter körüli értékei."
DrB03-04-2011 19:14:00 // 13349
Ezt az ADAC-os szaki is megerősítette egyébként, mármint, hogy a VW elég szarul áll a statisztikájukban, az Alfa pedig a BMW, Audival egy szinten, miközben vontattuk a vasat a szervizbe a vízpumpás sztori után, sovány vigasz volt... :D
Norby03-04-2011 16:17:33 // 13348
A cseréhez visszatérve.
166 faceliftes?
GTPeti03-04-2011 13:47:15 // 13347
Nem kell. Régebben örömükben a farkukat csóválták az autógyártók, hogy valami jót tudtak gyártani. Ma pedig a szivarfüstbe vesző gazdasági igazgató utasítására tervezik be sorra a garanciaidő+1nap élettartamú alkatrészeket a mérnökök. Engem is zavar ez a túlpörgetett fogyasztói társadalom.
DrB03-04-2011 13:26:49 // 13346
Ez egyben, sajnos, minősíti napjaink autógyártását en bloc. De ezt pont neked nem kell magyarázni...
DrB03-04-2011 13:05:17 // 13345
Idekint baromi kevés Alfát látok, többel futok ofahaza össze... Szóval, ebből a kevés Alfából, a Deutschwagen tengerben, elhiszem, hogy "nagyobb" az elégedettségi faktor...
GTPeti03-04-2011 13:04:40 // 13344
Így van. Mindamellett pár dologtól (szívósor, kormánymű, tőcsavar) eltekintve (vagy inkább elfogadva) nem tűnik megbízhatatlan autónak a 159.
DrB03-04-2011 13:02:26 // 13343
Aha, ezt már tavaly megbeszéltük. Az Auto Buildben is benne volt. Ez egy vásárlói elégedettségi lista.
GTPeti03-04-2011 12:56:26 // 13342
SKrisz03-04-2011 12:41:06 // 13340
Hát szerintem is nagyon nem mindegy, hogy honnan második, de gyanítom, hogy hátulról a második a 159 :( Szép magyar kifejezéssel: utolsó előtti :(
DrB03-04-2011 12:34:24 // 13339
Mármint előröl a 2. vagy hátulról??? :)

Van egy linked?
GTPeti03-04-2011 12:05:39 // 13336
Úgyhogy a VW-kkel több baj van.... ;)
Erhard 242 (Pure Energy)03-04-2011 12:02:53 // 13335
nem tudom hogyan lett a 2. a német megbízhatósági teszten a 159 :(
Erhard 242 (Pure Energy)03-04-2011 11:55:27 // 13334
ha volt hangja akkor csere érett ha jól működött akkor meg felesleges cserélni ...én ha cserélek kormányművet akkor a pumpát hagyni fogom az jól funkcionál
GTPeti03-04-2011 11:39:39 // 13333
SZVSZ teljesen korrektek voltak és a te érdekeidet képviselték azzal, hogy a pumpát is kicserélték gariban.
DrB03-04-2011 11:35:45 // 13332
Ja, a szervópumpát is javasolták cserélni még a gari lejárta előtt. Amennyire értettem az indoklást, furcsa hangja volt, illetve eresztette az olajat, bár ez utóbbit, lehet a kormányműre mondták. Nem értek ezekhez a dolgokhoz,majd ti elmagyarázzátok szépen. :)

Nem az átverős fajtából valók, megbízom abban, amit mondtak.
Erhard 242 (Pure Energy)03-04-2011 10:53:38 // 13331
de pumpát minek cseréltek? az is gallyra ment?
SKrisz03-04-2011 08:07:04 // 13330
Kérdezd Tommi-t. Szerintem Ő tud segíteni.
'''''03-04-2011 07:47:37 // 13329
Tud valaki jó szállást Egomban?A jobbik felem azt mondja,legalább két napra menjünk.
Tibe03-04-2011 03:57:11 // 13328
Ez Prágában van, én is láttam adventkor voltam ott. :)
Erhard 242 (Pure Energy)02-04-2011 20:57:12 // 13327
kormánymű száma csak sokat kell váltogatni :)
Erhard 242 (Pure Energy)02-04-2011 20:44:25 // 13326
ez a szervó száma :)
SKrisz02-04-2011 20:36:29 // 13325
Jé, egy tesó! :) Szép ótó' :)))
GTPeti02-04-2011 20:03:14 // 13324
SKrisznek:


(egy sógor vasa)
DrB02-04-2011 09:42:56 // 13323
DrB02-04-2011 09:33:26 // 13322
Most kaptam meg a számlát a kormányműcseréről, az alábbi alkatrész szerepel benne a szervópumpa mellett:

71793496

http://ricambi.alfisti.net/product_info.php?info=p9077_Power-steering-Alfa-159---SW--Brera--Spider--939-.html

Ez a sokat emlegetett berozsdásodó kormánymű?
SKrisz02-04-2011 07:54:41 // 13321
Szerintem mindegyik modellre és annak verzióira megvan 2 - 3 konkrét gumi amit szerelnek. Nem nagyon tudják keverni őket :)
GTPeti01-04-2011 23:21:36 // 13320
Pedig elvileg pont a Primacy az inkább kényelemre hangolt sportos limuzin abroncs. A Pilot Exalto pedig még sportosab. Furcsa, hogy a valóságban fordítva van.
Tudtommal a Pirelli, Conti, Michelin és Bridgestone elsőszerelésű abroncsok.
Piritu - 1.000.00001-04-2011 23:14:12 // 13319
Már nem tartom számon, hogy mi is volt. Még a TS 156-on használtam a 16-os keréken.
GTPeti01-04-2011 23:11:43 // 13318
Múltkor a gumis topicban nem is mondtad, hogy volt ilyened.
Piritu - 1.000.00001-04-2011 23:05:44 // 13317
Ezek szerint a gyárban ami van a polcon alapon szerelnek fel gumit? Mondjuk amikor megláttam csodálkoztam is a Michelinen.
SKrisz01-04-2011 23:00:57 // 13316
Nem ismerem, nem használtam még egyik vasaon sem. Nekem a Pirelli P Zero Nero igencsak tökéletesen funkcionál :) Persze cserébe örülök, ha a szezon végéig bírni fogja csere nélkül... Valamit valamiért :)
Piritu - 1.000.00001-04-2011 22:45:13 // 13315
Hát még engem, volt Exaltom, az nagy király volt. Mélynyomó nélkül nem úszom meg. Egyszerűen nagyobb hangerő kell az autópályázáshoz.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.