Forum >> 159

DrB13-10-2009 21:23:44 // 5890
Ma lemértem én is. Kint 5 fok volt, így a kocsiban is, mikor indultam. Hármas fokozaton kb. 4-5 perc után kezdtem érezni egyértelműen, hogy melegszik, 7-8 perc után már rendesen meleg volt. Vissza is vettem 1-esre.
Ferko13-10-2009 20:55:20 // 5889
ÉN is kipróbáltam ma. 4-5 perc után érezni lehetett a meleget a popóm alatt.:-))))) Szal Erhardnál van valami gigszer.
Erhard 242 (Pure Energy)13-10-2009 20:53:53 // 5888
mondjuk bőrkabátban ültem ma :D
BadBoy13-10-2009 20:38:10 // 5887
Hát nem tudom, ki kellene próbálni, és össze kellene hasonlítani, de ténylegesen, a legmagasabb fokozaton nem lehet kibírni az ülésben, mert éget, és kezd már kellemetlen lenni az ülésben ülni, annyira melegít.
Erhard 242 (Pure Energy)13-10-2009 20:33:04 // 5886
hm nekem kb 10 perc utána jó meleg :)
Inter156 (il mascalzone)13-10-2009 20:22:13 // 5885
Jó duma:))) Képzeld ha nem láttál volna semmit.-DDD
Kompressz úr13-10-2009 18:31:45 // 5884
Csatlakozom. 5 perc után pecsenyét lehet sütni a legmagasabb fokozatán az ülésfűtésnek.
BadBoy13-10-2009 17:40:17 // 5883
Gyárilag tutira nem olyan, a 3-as pozícióban tartva a tapasztalataim szerint 4-5 perc alatt meleg az ülés, és ha teljesen bemelegszik, nem lehet benne kibírni, mert mar majdnem hogy égeti az ember ülőgumóit, annyira forró. Ez tapasztalat, és nem biztos, hogy mást is ennyire irritál. De el tudom képzelni, hogy széria hiba lehet, hogy eltörnek, mert ahogy már írtam nálunk azóta nincs semmi gond, mióta kicserélték.

És akkor sem volt rátérdelve, mert előtte is és most is tudtuk, hogy az eltörheti a fűtőszálakat. És amikor ez megtörtént garanciában cserélték, egy szó nélkül.
DrB13-10-2009 16:05:05 // 5882
Fényszórómosóm sincs, sajnos, úgyhogy a xenon felejtős...
Erhard 242 (Pure Energy)13-10-2009 15:17:29 // 5881
kint nem tudom mennyire toszogatnak érte a rendőrök de ha van lámpamosód akkor egy büdös szót nem fog mondani szerintem :)
DrB13-10-2009 14:48:06 // 5880
Tudja valamelyikőtök, a 159-es gyári Bose HiFi-jének AUX bemenetéhez hogy tudok a legegyszerűbben, minél kevesebb macerával hozzáférni? Illetve milyen kábel kell ehhez? A telefonom jack kimenetét szeretném rákötni. Most csak az fontos, hogy a telefonon lévő zene ill. navi hangja az autó hangszóróin keresztül szóljon.
DrB13-10-2009 14:41:33 // 5879
Akkor vagy mindkettőnkében eltört pár helyen, és nem fűt mindegyik szál, vagy ez gyárilag ilyen.
DrB13-10-2009 14:40:29 // 5878
Nem akarok hülyeséget írni, de a xenon hivatalosan csak fényszórómosóval és automatikus fényszóró állítással együtt használható, nem? Nálam ezek kilőve. Idekint meg nem kockáztatnám, hogy a hatóság elkapjon emiatt. Vagy tudja valaki, Németországban mi a szabályozás?

Utánanézek ennek a Night Breakernek, kösz a tippet!
Erhard 242 (Pure Energy)13-10-2009 14:31:53 // 5877
melegít igen csak nem fürge :)
Erhard 242 (Pure Energy)13-10-2009 14:31:34 // 5876
utólagos xenon :) van olyan izzó mint a night breaker pl az ki lehet próbálni csak egy pár 6 rugó (nálatok nem tudom hány euro) aztán ha kiég 2x akkor xenon ár lassan....
Ferko13-10-2009 14:18:57 // 5875
Legalábis azt ne, ami abbam van, amit most használok. Én többet vártam tőle. Azt hittem, hogy jó messzire el fog világítani, ehelyett ugyanannyira világít el, mint a Fiat Bravoé (az újé),c sak éppen jobban kivilágítja azt a teret. Azért a Bravot írtam, mert annak bűn sz@r a lámpája.
DrB13-10-2009 14:13:41 // 5874
Szóval, akkor ne bánjam azt a gyári xenont. De akkor mi a tuti megoldás?
DrB13-10-2009 14:08:32 // 5873
Vártam már, ki csapja le a magas labdát! :D

Viccet félre téve, valamiért behajolsz a kocsiba, az első ülésről akarsz a hátsó traktusban kotorászni, stb., s azért térdelsz rá.
Ferko13-10-2009 13:52:15 // 5872
A 159-ben, ami most apopóm alatt van xenon van. Háááát én ettől sem vagyok elájulva, mert ugyan megvilágítja az utat rendesen, de nem elég hosszan.
BadBoy13-10-2009 13:26:52 // 5871
Mondjuk azt nem tudom elképzelni, hogy a sofőr miért térdelne az ülésen. Az anyósülés esetében el tudok képzelni ilyen szituációt, hogy valaki térdel rajta.
DrB13-10-2009 13:19:09 // 5870
Nem vagyok megelégedve sem a tompított, sem a reflektor fényerejével. Sajnos, nem xenon, az első gazdája nem avval rendelte. Nem akarok utólagos xenon beszerelésével bajlódni. Gondolom, a gyári halogén izzók lehetnek benne. Berakható annál erősebb fényérejű halogén izzó is? Ha igen, mit ajánlatok?
Ferko13-10-2009 13:17:08 // 5869
Én meg bekapcsolni sem tudtam tegnap este. Hiába tekergettem volna; meg sem mozdult.:-DDDDDD
Ferko13-10-2009 13:16:23 // 5868
Most Te vagy a lány.:-))
DrB13-10-2009 13:15:46 // 5867
Valamelyik topikban olvastam az Amoren, nem emlékszem, melyik típusnál írták, hogy nem tanácsos rátérdelni az ülésre, mert hajlamos a fűtőszál eltörni...
DrB13-10-2009 13:13:54 // 5866
Az enyém sem fürgébb, de ha felmelegszik, akkor érezhető.
BadBoy13-10-2009 13:13:28 // 5865
Akkor menj be szervizbe, és nézesd meg, vagy próbáld ellenőrizni te magad, mert a mienkben mar voltak cserélve a fűtőszálak, mert eltörtek. Lehet, hogy anyaghiba, mert a csere az első 40 km alatt volt, és azóta minden ok, mert arra gyanakodtunk, hogy az apum 140kg-s súlya végett történt, de azóta már 90km-el több van és még mindig működik hibátlanul.
Erhard 242 (Pure Energy)13-10-2009 12:42:19 // 5864
ma reggel nem volt meleg ezért kipróbáltam az ülésfűtést....10 perc alatt sem melegedett be igazán :(
Buksi13-10-2009 12:18:15 // 5863
Csak láttam valamit! :-DDD
Buksi13-10-2009 12:17:38 // 5862
Nyasgem! :-DDDDDDDDDD
Inter156 (il mascalzone)12-10-2009 18:07:29 // 5861
Húú de jó kép az elsö!! Olyan mintha most ültél volna először Alfában.-DDD Na ne izgulj én is megcsodáltam:)))))
Ferko12-10-2009 10:11:45 // 5860
Neeeem, én nem azt mondtam, hogy nagyon lomha, hanem, hogy a 2.4-eshez képest lomha. Mert azért van benne dinamika.:-DD

A 2.4-est meg már ismered, mert az 56-ot is próbáltad te birka.:-DDDDDDDDDDD


Amúőgy meg máskor is. De legközelebb a szöszi marad az autóban; fizetség gyanánt.:-DDDDDDDDDDDD
Buksi12-10-2009 03:50:00 // 5859
Pár kép! :-)))))


Buksi11-10-2009 14:35:11 // 5858
Na pont ezt éreztem én is! :-))
Tom1211-10-2009 14:24:23 // 5857
Érzetre a dízel sokkal nagyobbat gyorsul /a GT topicba írtam róla tegnap/. Mikor én átültem a 2.0 TS-be, azt hittem, hogy behúzva felejtettem a kéziféket. Nagyon "átverős" az érzés...:-))
Buksi11-10-2009 14:17:33 // 5856
Nah, szombaton lehetőségem nyílt kipróbálni a Ferko barátunknál lévő 1.9-es 159-est! Hát mit mondjak, nagyon bejön! TI felszereltségű volt a gép, engem nagyon levett a lábamról! Ferko szerint nagyon lomha, de nekem a 2.0 TS után valami iszonyat! Röviden ennyit tudnék róla mondani, rohadtul kellene egy ilyen! Na jó, azért a 2.4-es moci az durvább lehet! :-)

Köszi Ferko a tesztkört! :-))
Ferko06-10-2009 09:13:15 // 5855
Nem kell kivárni az 5 évet. Leselejtezheted most is; csak ahhoz rommá kell törni.:-DDDDDDDDD

De amúgy leselejtezni is csak úgy szabad, hogy piaci értéken. Tehát nem teheted meg azt, hogy 5 év után leselejtezel mondjuk 1.000 Ft értéken egy kifogástalan autót.:-)
Buksi05-10-2009 20:14:39 // 5854
WarbiRunner (Gyuri)05-10-2009 15:43:21 // 5853
Hát igen...:-))
WarbiRunner (Gyuri)05-10-2009 15:40:06 // 5852
5 év után leselejtezhetem (magamnak), ugye? Csak vissza kell írni a nevemre, aztán lehet eladni?
De lehet érdemes inkább elhasználni míg fenntartható, 2. autónak. Úgy hozzám nőtt, sajnálnám :-DD
Ferko05-10-2009 15:00:40 // 5851
Vagy eladod maradványértéken.:-DDDD Nem kell kivárni az 5 évet.:-D
Ferko05-10-2009 14:59:36 // 5850
És sokkal ülésbepréselősebb is.:-DD
WarbiRunner (Gyuri)05-10-2009 14:03:11 // 5849
Meglátjuk 2-3 év múlva mi lesz a helyzet, addig úgyis marad a 146 , hamár 5 év alatt lehet leírni költségként :-)
DrB05-10-2009 13:11:38 // 5848
Gondolom, majd beszámolsz róla, ha megvan. Érdekel engem is, mik a tapasztalataid evvel az upgrade-del. Lehet, majd én is beneveznék egyre. :)

Próbálgatom egyesben, amit javasoltál, de általában nem jön össze az a nagy meglódulás, még nem éreztem rá. Viszont amikor sikerül, akkor nagyon rendben van. :)
Erhard 242 (Pure Energy)05-10-2009 11:39:31 // 5847
szerintem egy árban mérik őket...
pettinke05-10-2009 11:07:23 // 5846
naná, hogy egyenletesebb, 5 henger, több lityó... tök másképp kell bánni vele mint az 1.9essel. el lehet vele rotyogni alapjáraton, én is vezettem olyat.

az a baj, hogy azóta ugye Euro4(?) környezetvédelmi normára kellett átállni, ami miatt módosítottak a vezérlésen a károsanyag-kibocsátás javára, viszont a teljesítmény / használhatóság kárára. ez van.
WarbiRunner (Gyuri)05-10-2009 11:06:04 // 5845
Márcsak az a kérdés, hogy melyik mennyibe fog kerülni, aztán lehet számolgatni :-)
WarbiRunner (Gyuri)05-10-2009 11:04:12 // 5844
Én ezt nem is vitatom, de mondom, nem a 150 ló a baj, a program rossz. Amúgy ezen kívül kifogástalan autó. És lehet 2.4-el is szeretném, egyszer ha adódik alkalom, kipróbálom. A Ferko 156-osában próbáltam a 2.4-et, az sokkal egyenletesebb nyomatékleadásúnak tűnt, mint az 1.9.
Erhard 242 (Pure Energy)05-10-2009 08:47:30 // 5843
bár az biztos ha bejön a multiair a TBI-ben és lesz plusz 10% erő meg -10% fogyi akkor jó lehet na de a dejzelben is ez lesz szóval maradok az eredeti kijelentésemnél :)
Erhard 242 (Pure Energy)05-10-2009 08:44:18 // 5842
persze a beavatkozás előtt új vezérlés+vízpunyesz, hosszbordás szett...
Erhard 242 (Pure Energy)05-10-2009 08:42:26 // 5841
ebben a hónapban viszem irtani a gépet semmi plusz lóerő vagy nyomaték a gázpedál reakcióhoz lesz hozzá nyúlva meg a befecskendezési időhöz azaz kap egy normális upgrade-t :DDD
A TBI engem nem mozgat mivel volt alkalmam versenyezni vele és nem jobb ellenben többet zabál vagy 5-6 lityóval ...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.