Forum >> 159

Szabi(kispalinagyobbikfia)23-11-2009 18:01:42 // 6090
olvastam... pont ezért írtam...
Vikking 31123-11-2009 17:59:21 // 6089
Olvastad az eddigi hozzászólásaimat? :DDD Komolyan kérdezem.
Szabi(kispalinagyobbikfia)23-11-2009 17:58:06 // 6088
megint kezdődik :D:D:D mit kell ezen ennyit okoskodni??? ez főleg Vikking cartársnak szól... én benzines párti vagyok mégsem hülyézem le a dieseleseket sőt azt sem mondom, h nem mennek meg nincs meg bennük a feeling mert megvan... legalább annyira mint az általad használt Alfákban... sőt...
Vikking 31123-11-2009 17:56:58 // 6087
Értem. Nem ez volt a fontos a hsz-emben, de mindegy :P
GEORGE23-11-2009 17:48:10 // 6086
ezek az új dieselek, nem csak erősnek tűnnek, hanem azok is!
Vikking 31123-11-2009 17:10:58 // 6085
Bazgé, mit láttál Te akkor az én tekintetemen? :DDDDDDD

Már maga Sigmund Freud sem vett volna ki semmi mélyreható véleményt az én szememből :DDDD

Egyébként azon meglepődtem, hogy nem kormol a Te géped :)
atesssz23-11-2009 17:08:07 // 6084
"Hát én azért ha tehetném, sosem vennék dízel Alfát :) "

tudom, hogy kései válasz, de azért Te is meglepődtél Szolnokon, mikor akárhogy nyomkodtad a gázt az osztott hengerfejesnek, nem dobott kormot :P. Láttam a tekinteteden!:D
Vikking 31123-11-2009 15:56:44 // 6083
Igen, Kru autóját annyiért én sem hagytam volna ott, ez biztos.
Vikking 31123-11-2009 15:55:52 // 6082
Bazzeg nem kutyát akarok én venni :DDDD Azok szoktak morogni :P :DDD

Nekem sikítson - üvöltsön - hörögjön - durrogjon vissza egy autó ha má erősnek akar tűnni :DDD
Ferko23-11-2009 08:32:50 // 6081
Mondom, tényleg, a fogyasztás az egyetlen pozitívuma az én szememben a dízelnek. Mondhat bárki bármit, a benzines autóban több lélek, meg érzés van.

Ha a popód alatt lenne jó pár hétig, akkor tutkó mást mondanál. :-)

Én sem akartam dízelt venni anno. Csak a benzines; mondtam én. Hát töki, nem bántam meg.....sőt.:-DDD És nem olyan szar az a morgós 5 hengeres hang.:-))
Ferko23-11-2009 08:23:23 // 6080
Én azt nem értem, hogy miért nem csináltak 2.2-ben TBI-t vagy akár még nagyobb motorral?
A szakik mindig azt mondják, hogy a köbcenti az köbcenti. Nagyobb mocival biztos nem enne annyit.
Ferko23-11-2009 08:20:55 // 6079
Hát én azért ha tehetném, sosem vennék dízel Alfát :)

Az a Te bajod!:-DDDDDD Veeheeeheeheee:-DDDD

Én azért vettem meg a kormost, mert baromi jó áron volt, Kru hozzáállása több mint korrekt volt (ergo nem vettem zsákba macskát; legalábbis most ezt érzem) és nem egy nem két embertől hallottam, hogy ezt az autót érdemes megvenni.
V6-ot akartam 166-ban. De nem akartam sokáig autó nélkül maradni és a 166-ok, amik voltak és számításba jöttek azoknbak volt ilyen olyan baja, vagy a kereskedést volt érdemes kerülni.


de azt ne mondjuk, hogy egy GTA vagy egy 2.5 V6 nem nagyobb élmény :)

Ilyet senki nem mondott. Nekem azok a bizonyos mondatok nem tetszettek. És hidd el, 227-el erepszteni, meg tolni mindenkit le a pályáról nem olyan rossz élmény a kormosban.:-DDD
Szabi(kispalinagyobbikfia)21-11-2009 22:53:07 // 6078
jó én erre mondtam, h neked bejött örülj neki;)
én nem fogok replikát venni mint ahogy másból sem veszem meg a habosat:D
nehogy ilyenen vitázni kezdjünk ;)
ez olyan mintha azon veszekednénk, h a benzines vagy a dízel jobb:D:D:D
úgy ez megy most ebben a topicban:D
Tom1221-11-2009 22:45:56 // 6077
Ez a dízeles - benzines téma kb. olyan, mint a F1-es topicban a Kimi - nem Kimi téma, "elnyűhetetlen", csak ez lappangó, hol itt, hol ott üti fel a fejét, mint a középkorban a pestis...
Szerintem senki nem fog meggyőzi senkit az igazáról, amíg el nem fogy a kőolaj...:-)
Vikking 31121-11-2009 22:25:04 // 6076
Óbazz... Ez megint regény lett :( Bocsi.
Vikking 31121-11-2009 22:24:06 // 6075
Ha neked az jó, hogy megfájdul a fejed hosszú utazáskor,arra nem tudok mit mondani....tetudod. Biztosan keveset jársz hosszútávon.

Nem - nem, nem jó ha megfájdul benne a fejem, de el tudom fogadni, mert egyébként nagyon szép a hangja.

És hosszútávon sokat járok - jártam mindkét autóval, de mivel az autópályát gyűlölöm, ezért autóúton. Ami azért más, mert ott folyton változik a hang, így nem is fájdul meg tőle a fejed. Valamint el sem alszol, valamint nincs az életveszély állandóan a hátad mögött :)

Egyébként az 56-é már nekem is sok, sőt Wik cartársé is picit túlzás szerintem, én azoknál halkabbat szeretnék jóval, de a gyárinál azért hangosabbat :)



A dízel nem dízel dolgot pedig szerintem fölösleges túlmisztifikálnod.
Általában a dízelesek mondják, hogy hú mennyivel jobb mint a benzines, én pedig azt mondom, hogy a 8.2-es gyorsulást huszonéve tudta egy 75 2.0 TS. 147 lóerővel, 8 szeleppel. Igaz, hogy a légellenállás miatt 160-tól már csak mint a rágógumi, de azért az akkor is 1 kemény tizedmásodperccel üti a 2.4 JTD 156-ost :)) Mindenféle abrakadabra nélkül ráadásul, maximum 9-10 literes fogyasztással, de volt egyszer 6.5 is (folyamatos 90-95nél, 200 km-es távon).


Nem kell visszaváltani a 2,4-el ha megakarok indulni, a benzinessel meg muszáj különben "ott állsz egy helyben"


Váltani EGYÉBKÉNT én pl szeretek :)))

Na szóval: mégegyszer fussunk neki :) Nekem nem jön be nem egyenlő azzal, hogy az így szar meg úgy szar. (Szerintem egyébként 150-160 (ideírom, hogy benzines :P mert a dízellel nincs annyi fölös kiadás a tankolásnál ) lónál több mindennapokra csak fölösleges pazarlás, csak akkor nem, ha könnyű kasztniról tudunk beszélni, ami gyorsulást is ad. Az, hogy mittudomén, 220-ról 240-re hogy megy egy autó, az a mindennapokban nem releváns adat.

A vadállatkodás az más! Oda nincs elég és főleg nincs sok lóerő. De ahhoz meg nem egy 156-os Alfa, vagy egy 5-ös BMW kell. Max 1000 kiló, hátsókerékhajtás, sperr és 200+ ló. És versenypálya. Ofkoz vannak M5-ös BMW-k, de nem lehet megb@szni a fizikát, ezerhétnyolcszáz kiló az akkor is sok, ha mellé ott az 507 ló.

Lehet kompromisszumokat kötni, lehet azt mondani, hogy egy 156-os ilyen jó meg olyan jó, és lehet, hogy a köridőkben meg is veri az összehasonlítási alapot. De az akkor sem arról fog szólni, hogy egy szál bukósisakban, Sparco kesztyűben beszállsz, és egy óra múlva teljesen izzadtan, adrenalintól remegő lábakkal kiszállsz.
Más világ. De ezt csak így zárójelben :) )




Fogyasztás - élmény szempontjából valószínűleg nem a legjobb választás a GTA, mint ahogy szerintem igazából mindennapokra pazarlás is, de az meg szubjektív, hogy a seggberúgás 1700-nál az élmény, vagy a pincétől a padlásig effekt :)

Mégegyszer mondom George: Fikázásról SZÓ SEM VOLT! Én csak azt mondtam, hogy nekem nem kellene. Ez miért sértő bárkire nézve? Ezt én nem értem. Ráadásul mondom, vezettem MultiJetet, nem a hasamra ütök. Irigység?
Ugyanmár... Talán ha Ferrarikról lenne szó a Suzuki fórumon, mondhatnánk hogy irigység meg mittudomén. De ne vicceljünk. A saját nevemben beszélek, lehet hogy van aki úgy áll itt az Amoren a dolgokhoz, hogy "húaköcsög XY-nak milyenjóautója van, biztos lopta rá a pénzt, a szemét!!!!", de azért szerintem ezt ne feltételezzük senkiről.

Záró gondolatként:

Ha valakinek a dízel kell, az kell. Nincs ebben semmi gond! De el kell - szerintem - fogadni azt, hogy valakinek más tetszik. Nem utálja, nem megveti, nem gyűlöli, csak éppen nem tetszik neki! A hitében pedig nem szép dolog másokat erőszakkal megtéríteni, emlékezzünk csak vissza a conquistadorokra, meg az inkvizícióra :))))
GEORGE21-11-2009 21:47:18 // 6074
Ettől nem is kell nagyobb elismerés :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2009 21:42:26 // 6073
nálam 3e felett jön be a hang, mikor jöttem haza s velem volt a BMW-s emberem ő is mondta hogy bizony nagyon szép a hangja van abszolut nem dízeles :D
GEORGE21-11-2009 21:37:00 // 6072
Szerintem már 2000-től :-)
Nagyon meg vagyok vele elégedve, jól eltalálták ezt a mocit a digók :-))


Willyvel voltunk a 7végén a Marissal Andrásbá-nál.
Mikor húzatgattam azt mondta, hogy ennek olyan a hangja mint a 156-nak csak hangosabb :-)))))))
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2009 21:34:36 // 6071
még egy dolgot felejtettél ki hogy 3000 felett olyan szépen duruzsol mint ha nem is dízel lenne :D
GEORGE21-11-2009 21:32:24 // 6070
ha lesz a 2,4 jtd-től nagyobb moci ami már lazán 7-hez közel alatt rátnja fel a kasznit 100-ra gondolom az sem érdekes....mert diesel....

lassan ideje lenne a begyöpösött felfogásokon változtatni a diesel erőforrások terén....főleg, hogy "dettó úgy működik" mint egy benzines csak nagyobb üza nyomással.

Amúgy meg a benyások is kezdik emelni a nyomást, az 1,8 TBi már 150 bar-os üza rendszerrel van, pont mint a régi adagolós diesel mocik üza nyomása :-))))
és ugye tök dieseles a karekterisztika is. 1300-tól 5500-ig. Ja és nagyobbat bólint mikor elfogy mint az 1,9 jtd :-)))))
GTPeti21-11-2009 21:30:40 // 6069
Amíg az ember nem "kőgazdag", addig az ár/érték arány számít. Egy autónál nevezhetjük ezt ár/élvezet aránynak. Vagyis mennyi üzemanyagköltségért mennyi élvezetet ad. És ebben bizony nagyon jó egy erősebb dízel. Vagyunk ezzel egy páran így, akik így látjuk.
GEORGE21-11-2009 21:23:27 // 6068
Nos a 2,4 jtd 20v-nek nem az az egyedüli erénye, hogy keveset iszik.
Pl 8,3 alatt meg van a 100km/h szakadatlanul húz tovább is.
A benzineshez képest az is ütőkártya, és nem kicsi, hogy 15001700-től megindul és lazán elpörög 5000-ig.
Szóval míg a benzinesnél várni kell arra, hogy meginduljon addigra a 2,4-es már vígan iramodik előre.
Nem kell visszaváltani a 2,4-el ha megakarok indulni, a benzinessel meg muszáj különben "ott állsz egy helyben".....asszem ezek igen csak erős pozitívumok a diesel javára.
Már 100ezeret mentem evvel a 2,4-el és sok sok 100ezret benzinessel, tudom miről írok.
A 2,4 jtd 20v a legjobb választás a 156-ba. Minden téren......

Ha neked az jó, hogy megfájdul a fejed hosszú utazáskor,arra nem tudok mit mondani....tetudod. Biztosan keveset jársz hosszútávon.
Tuti el lehet rontani a diesel hangját is, neked tetszőre.....
nekem pl kimondottan tetszik, hogy 160-200 közt haladva úgymond nincs hangja az autónak.

És tetszik nem tetszik nekem sem arról szól az Alfa érzés, hogy mennyit tankolok.
Na de ne menjünk már el amellett szó nélkül, hogy ha széttaposom a dieselt akkor sem eszik 10 liter felett. Ugyan ilyen taposásnál egy 170 lovas benyás a dupláját kéri.
Igen is élvezet nyomulni a 2,4156-al, rendesen halad, jól húzatható, robbanékony, stb stb..aki ennek az ellenkezőjét állítja az irigységből mondja meg tudatlanságból, hisz itt a döntő többség aki fikázza a 2,4 jtd 20v-t még a hátsó ülésen sem ült ilyen autóba!

Még1...a Mareából próbáltam 1,9 jtd-t, mivel siralmasan megy így nem kellett. Ezért vettem meg belőle a 2.0 20V-t. Ráadásul melós verdának. Szóval nálam nem olyan nagy gond ha valami fogyaszt......de ha lett volna jó állapotú 2,4 jtd maris akkor azt vettem volna...
Vikking 31121-11-2009 20:58:02 // 6067
Vezettem már 2.4 mJTD 156-ost.

Nem mondom, hogy rossz, de nem übervadállat.

És persze, kevesebbet fogyaszt, de ezen kívül nem tudok felhozni egy jó tulajdonságát sem egy hasonló kaliberű benzinessel szemben.

Én pl konkrétan ragaszkodom hozzá, hogy ne legyen halk egy autó semmilyen tempónál sem, még akkor sem, ha az fejfájással jár hosszútávon (pl a 156-nál..).

Azt nem említetted meg, hogy a 156 FL azért teljesen más kaliber mint egy Marea, persze, hogy csendesebb. És gondolom, szélzajjal is jóval kevesebbel számolhatunk benne, nem csak a motorzaj a különbség.

Én pl a 45-re amint tudok teszek egy kipuffot, pedig alapvetően sem halk autó a 145 boxer!

Mondom, tényleg, a fogyasztás az egyetlen pozitívuma az én szememben a dízelnek. Mondhat bárki bármit, a benzines autóban több lélek, meg érzés van. Tudom, ne jöjjek a 6000-ig forgatással, pedig jövök. Az egy nagyon jó dolog. Mondom ezt úgy, hogy az én autóm 4000 fölött már nem hoz túl sokat. Ez van. De azért még határozottan szeretem leforgatni 6K-ig, csak a fíling miatt.

Ettől még nem leszólom a dízeleket, félreértés ne essék. De én csakis benzinmotorral tudok elképzelni egy autót, ami Cuore Sportivot hirdet magáról.

És mondom ezt úgy, hogy pl a 156 SW 1.9 JTD szerintem egy nagyon jó kompromisszum, és lehet, hogy az lesz a TS utóda, de az akkor sem az igazi. Nekem nem arról szól az Alfa érzés, hogy mennyit tankolok bele. Úgyis megeszi azt amit beleteszek, akkor meg legalább a hangtól hadd csurogjun az adrenalin a fülemen egy kiadós menet után. Nem nem számít, de egy dízelbe is ugyanennyit tankolnék :) (mármint összegre...)

Ettől még másnak lehet más az ízlése- a véleménye meg aztán főleg!!!
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2009 20:56:43 // 6066
a motorjuk miatt én is hasra vagyok esve egy szívó 1.6 160 ló azért az nem semmi ... ugyan úgy hasra vagyok esve az Alfa dejzel motorja előtt is ...ezért van ilyen autóm :P
GEORGE21-11-2009 20:54:05 // 6065
160kontra 175 lovacska asszem súlyra is rendesen nehezebb az Alfám.
Még is mindenki a hondától van "hasra" esve, hogy de kurvául megy........
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2009 20:46:29 // 6064
ne essünk át a ló túloldalára az 1.6VTI mellet ellépsz a 2.0TypeR mellet nem igazán..:)
GEORGE21-11-2009 20:41:27 // 6063
Sokat b@sztattak már itt engem avval, hogy 7000-ig jó forgatni egy motort....
Mindig mosolygok és eszembe jut mikor 7-8000-ren erőlködik mellettem pl egy H.VTi és nem bír elmenni.......szóval minek jó ha 7-8000-ig forgatható valami ami lassabb a 2,4 mjettől????
Somez21-11-2009 20:24:54 // 6062
George megmondta a frankót. Kit érdekel, hogy a dízel nem forgatható 7000-ig, ha hatalmasat tol és alig fogyaszt? A hétköznapokban a 145-öt sem forgatom 3500 fölé, csak autópályán. Aki versenyezgetni akar, az meg kockáztassa az életét zárt pályán. Nekem a következő autóm vagy JTDm 147 lesz, vagy egy 1.4 T-Jet Mi.To, de csak azért, mert abból a 120 lovas dízelt lehet venni mindössze.
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2009 20:23:00 // 6061
mondjuk azért abban van némi igazság hogy a 159-ben nincs meg az a feeling mint a 156-ban :(
GEORGE21-11-2009 20:00:38 // 6060
Ezért szánalmasak az ilyen tesztelők......
mesa21-11-2009 19:58:35 // 6059
Mondok jobbat GEORGE:
Autómániában 1,6-os 1es BMW 11 másodperces gyorsulással, sportos karakterű autónak lett elkönyvelve.
És igen, a 9 mp alatti Alfa pedig -számukra- lomhának tűnt ...
GEORGE21-11-2009 19:51:52 // 6058
Hát én azért ha tehetném, sosem vennék dízel Alfát :)

Mondod ezt addig míg nem ülhetsz egy kis ideig egy jó fajta diesel Alfába.
A konkurenciáknál is tarolnak a jó deiselek, pl béemvé 335D na az überel házon belül is pár benzineset.
A mai dieselek nagyon kulturáltan működnek és nagyon nagyon haladnak cserébe röhejes fogyasztással........és csendes bennük az utazás magas tempónál is.
Nos mi a gond a diesellel ha a fentieket tudja??

Egy hete van nálam az újabb verdánk egy 2.0 20V Marea. Hát a Mareának a 140-e utazónál hangosabb az utastere mint az 156 2,4 mjet-nek 200-nál.
Tényleg ennyire jók ezek a benzinesek??? A Marislka messze nem tud úgy menni mint a 156-om ja és dupláját igényli 100km-re....Most ne hozakodj avval elő, hogy a diesel turbós meg stb stb.....két autót hasonlítok össze.
Ha a Marea turbósl enne jobban menne a 156-tól de viszont már több mint a 3szorosátfogyasztaná 100-on.
Akinek nem próbléma ha egy verda 6-7 helyett 18-at eszik akkor tessék bátran csak benzinest használni.....

Részemről amíg ilyen jók leszenek a diesel mocik maradok a "fekete" oldalon. :-)
GEORGE21-11-2009 19:43:22 // 6057
A mai világban nem egyszer kiderült, hogy a replikákat is az a gyártó gyártotta aki az valódit is.
A név nélküliséggel olcsóbbak tudtak lenni és más piacra is bekerülhettek.
Értem ez alatt azt, hogy a gyártókkal leszerződött felni gyártókat szerződés kötötte ahhoz, hogy x-yévig ne árulhassa saját névvel a felnit, csak a márkakereskedéseken keresztül. A replika név alatt futó felnik meg megjelenhettek ugyan azon a piacon.

Nem egy ismerősem, barátom jár replikával a mai napig gond mentesen.
mesa21-11-2009 19:41:40 // 6056
Súlyos eset. Teljesen mindegy mit beszélsz, egyik szavad üti a másikat. Azt hiszem ignorállak... Szerintem te magaddal egész jól elbeszélgetsz.
GEORGE21-11-2009 19:35:58 // 6055
Teljesen igazad van.
Ha egy német autót tesztelnek akkor ott egy 400literes csomagtartó király...ha egy olaszt akkor ott a nagyobb csomagtartó is kicsi....
Meg sorolhatnám.


Nem értem a tesztelőket, el kéne dönteni, hogy ha mondjuk 10mp alatt gyorsuló német átlag verda sportos nekik, akkor egy 9,2 alatt gyorsuló olasz miért csak átlagos???

Sajnos a németeknek kell nyalni ebben az országban.

nekem eléggé szokott hízni a májam, mikor az autómba utazó németes emberkék rácsodálkoznak a dolgokra, és megjegyzik, hogy ezt nem gondolták volna, hogy ennyire jó az Olasz! Mert mindenkitől csak azt hallják, hogy olaszt ne! De mikor kérdem őket miért ne? arra nem tudnak semmi elfogadhatót mondani....
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2009 19:31:32 // 6054
3.2-es-re utaltam :P
igen csak 1.8-as kicsit megy jobban és sokkal többet zabrál :DDD
GEORGE21-11-2009 19:29:23 // 6053
Ciki akkor ha alaptalan.
A szóban forgó teszt elég jóra sikeredett, és valóban azt a tényt közli, hogy sokat iszik a 159-es.....ezt ugyan megkiabálják itt páran, de főleg olyanok akik eddig még csak képről látták ezt a típust....

A másik dolog, hogy nagyon sok teszten tényleg direkt "rúgnak" bele az Alfákba, ezeket pedig jogosan morogja meg mindenki!!
Vikking 31121-11-2009 18:31:05 // 6052
159 GTA? Valamiről lemaradtam? :))))

Sztem a 2.4-nek messze nem párja a 2.2 JTS. Max a TBi lehet párja. Az meg viszont csak 1.8-as... :P
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2009 12:23:00 // 6051
nem furcsa hogy a 159 GTA miért ilyen "olcsó" használtan? ez az opelkonszern féle eléggé szarra sikeredett nem is kell a kutyának sem ...a 2.4-nek a 2.2 volt a párja benzinesben én sem hasonlítom a 2,4-et az 1.6-hoz bár igaz az 1.6 eszik annyit mint a 2,4 :P
pb_21-11-2009 11:42:06 // 6050
Használni lehet a 100k HUFosat is.)))
Vikking 31121-11-2009 11:29:34 // 6049
:))) 5 kiló környékén azért már használni lehet őket sztem.
pb_21-11-2009 11:23:07 // 6048
Rre azért ne vegyél mérget.)
Vikking 31121-11-2009 11:20:21 // 6047
De 5 kiló környékéért pl már lehetne jó 33-mast csinálni. Pl. De ezt találtam megfelelő kompromisszumnak...
pb_21-11-2009 11:15:05 // 6046
Akkor szíved szerint, miért nem vettél?)) Amúgy a felsorolt típusokból, nem fogsz találni tuit, max ha +építed magadnak.
Vikking 31121-11-2009 11:01:42 // 6045
Itt most nem arról van szó, hogy F430 vagy GTA...
Hanem arról, hogy ugyanannyi pénzből (nagyjából) lehet venni GTA-t is, mint 2.4 mJTD-t.
És azért a GTA jóval nagyobb élmény.
Vikking 31121-11-2009 10:59:54 // 6044
Nem tudom. Én azért azt venném, ha tehetném.
Pl olcsóbb is elvileg, ha jól tudom :)

Szívesebben vásárolok benzines autót, mint dízelt. Emmeg lehet hogy pelvelzitás', de akkor is :)

(Meg hát nem büdös a tankolás :DD)
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2009 10:33:15 // 6043
Ausztriában versenyeztem egy TBI-vel szerpentinen nem igazán tudott ellépni cserébe +5L akkor minek a TBI?
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2009 10:31:32 // 6042
hát ha én tehetném vennék egy F430-at s ha megtehetném nem érdekelne hogy 30L-et eszik százon...nem nagyobb élmény mint egy GTA? :DDD
addig is csak dízel Alfát veszek a benzinest meghagyom másoknak :P
Vikking 31121-11-2009 10:04:42 // 6041
Hát én azért ha tehetném, sosem vennék dízel Alfát :)

Szóval vannak ugye kompromisszumok, ezeket szerintem nincs értelme letagadni!
Szívem szerint ugyanannyiért mint a 45-öst, én is vettem volna egy 75-öst, vagy egy tuti 33-mast, de nem vettem.
Ez van.

De nem mondom, hogy tévedhetetlen vagyok és csak az a jó döntés, amit én hoztam. Sok szempontból nem.

Te nem inkább vettél volna egy GTA-t, vagy legalább egy V6-ot, ha minden úgy áll? De mivel ez keveset is fogyaszt, meg azért AHHOZ KÉPEST jól is megy, ezért azt vetted. Én megértem, meg szerintem majdnem mindenki, de azt ne mondjuk, hogy egy GTA vagy egy 2.5 V6 nem nagyobb élmény :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.