Forum >> 159

BadBoy18-05-2006 17:27:34 // 1428
Ha tényleg turbós, az azt jelentené, hogy hamarosan megfognak érkezni a nagyobb lökettérfogatú verziók is, amelyek azért már nagyon hiányoznak.
zolee14518-05-2006 17:23:34 // 1427
az 1,9JTS helyett, vagy mellett? 1,8 180LE, nekem ez turbósnak tűnik, mondjuk nem is lenne baj.
BadBoy18-05-2006 17:21:31 // 1426
Ha ez tényleg meglesz és turbó nélkül, az nagy dobás lesz a Fiattól, de ha nem akkor semm rossz teljesitmény.
áiku18-05-2006 17:06:30 // 1425
Olvastam hogy hamarosan egy uj motort kap az Alfa 159. 1.8 JTS - 180 LE, tehat pontosan 100 LE / liter. Ez mar valami :)
TarP18-05-2006 15:37:37 // 1424
Gyönyörű és a 2.2 JTS motorral még nem is olyan elborultan nehéz. 1490kg, azt még el lhet mozgatni. Persze a 2.2-re ráférne egy Túró :)
BadBoy18-05-2006 10:42:33 // 1423
Ebben egyetértek veled én is. Kinek a pap kinek a papné valakinek meg a lánya :))))) De az igaz, hogy az az autó egy ékszerdoboz. Megtudtam, hogy a Piano Fiore bőr mit takat, a műszerfal, és az ajtók műanyag része is be van bőrözve, és nagyon puha az üléseken a bőr. Gyönyörű az az autó.
Tom1217-05-2006 22:54:22 // 1422
Nem vagyunk egyformák... Van, akinek az a fontos, hogy minden benne legyen, ami a kényelmet szolgálja, a motor másodlagos. Gratula a döntéséhez, ha már nem versenyautót akar, legalább "ékszerdoboz" legyen a csomagolása. Egy átlagos "fullos" fócwágen sem megy jobban, egy 159-es után meg majd 5 év múlva is megfordulnak...:-)
BadBoy17-05-2006 18:45:23 // 1421
Én a vw márkakerskedésből tudom, hogy a dizelek 30.000 kilaméterja használatban 19-22 ezer között alakul átlagban.
BadBoy17-05-2006 18:42:56 // 1420
Ezt az állitást, én is aláirom Kb 2 éve láttam egy újságban kimutatást, amiben az EU piacokon milyen a benzin - dizel arány az új autók között. Ausztria vezetett 75%-al, és már akkor 4-5 piacon volt 50%-os részesedés.
BadBoy17-05-2006 18:39:46 // 1419
Volt szerencsém látni, egy átadásra készitett 159-et, 1.9 JZS motorral. Az eladó azt mondta, hogy az a személy aki megrendelte azt mondta, nem kell neki más. A dizeleket ki sem próbálta, csak ezt az egy motorverziót. De az autó fullos: bőr, navi, elektromos ülés stb. stb.
TarP17-05-2006 12:57:30 // 1418
Ja, és padlógáznál feljön egy pop-up ablak, hogy "Do you really want the car to accelerate? "No" "Dismiss" "Cancel" "
Pietro17-05-2006 12:48:42 // 1417
és ha valami nem műxik, elég csak kiszállni az autóból és újra beszállni és már meg is javul! :-)))
Slowfeet17-05-2006 12:18:56 // 1416
Rátöltöm a GTA biosát a 146-omra, azt csókolom! Nem fogok én itt drága pénzér vasdarabokat vásárolgatni....
Halesz17-05-2006 12:10:01 // 1415
Hihi, ez jó :))) És akkor új értelmet nyer majd az Alfa Vírus :))))
Slowfeet17-05-2006 12:06:53 // 1414
két sparco ülés, becsövezés, egy fordulatszám+vízhőfokmérő. Műszerfal egyébb részei kidob (legalább nem lesznek sérült kárpitelemek a totalcarban). Futómű, fék, kuplung megerősít, 3.7-es blokkra biturbó. Lámpákat leragasztani! Kipif kidob...azt hadd szóljon.
BeeGee17-05-2006 12:02:52 // 1413
És faragják le a súlyát igazi allegrita-vá, 4 kerékhajtány maradhat, ülés csere, többi cucc lecsó :)
Slowfeet17-05-2006 11:58:11 // 1412
A merci A osztályban most is egy 2 lityis dolgozik, csak eladják lebutítva olcsóbban is 1.7 megy 1.8-as jelzéssel ha jól emlékszem. Namost ki a fasz vesz 2.0 jelzésűt, ha tényleg elég a bezérlő elektronikát buherálni. Aztán fizeted a biztosítást meg minden mást 1.6-ra.
zolee14517-05-2006 11:57:47 // 1411
4,2 v8 néccázhúszlóerő
BeeGee17-05-2006 11:56:08 // 1410
Mindenesetre a GTA-nak nagyot kell szólnia, mert elég cikis a motorpalettánk. Vagyis inkább a súly / LE arány.
zolee14517-05-2006 11:55:35 // 1409
a tuning meg úgy néz majd ki, hogy a novitec oldaláról letöltöd a szoftvert, rá rakod a frissítést az autó kompjúterére, és csá. Sőt ha valaki megelőz az autópályán akkor rögtön mobilinternet és töltöd a tuningot, vagy emelt díjas sms-ben kapod a szoftvert:))) A gyorsulást meg az nyeri akinek gyorsabb az internetkapcsolata:)) Vagy úgy lesz mint a vírusírtó, állandó internetkapcsolata lesz a kocsinak és csak mindig szól, hogy a +10 LE-s frissítést sikeresen telepítette magára
Slowfeet17-05-2006 11:53:18 // 1408
Szerintem megérdemelnénk a 2.2 JTS-re egy turbót, márcsak a karakter és az ár miatt. 3.2-est kevesen vesznek szerintem. Mostanában a piacon a 2.0-2.5 közötti a menő.
BeeGee17-05-2006 11:53:08 // 1407
:)) Eddig az autótunerek megtermett, edzett kétkezi emberek voltak, ezután kis szemüveges hekkerek lesznek majd :) Legnagyobb ellenségük a pda-król átugráló vírusok lesznek, nem az injektorcső szállítóképessége :)
BeeGee17-05-2006 11:48:36 // 1406
A 2.4es JTD egyébként szerintem jelenleg a legjobb alternatívája a 159esnek. Megy mint a mozdony, országúton nem hagyja le a 3.2es Brera, ergo a 159 3.2 sem mehet jobban :) Engem ez a motor volt az ami meggyőzött, már választanék dizel motort :)
Slowfeet17-05-2006 11:48:29 // 1405
Ráadásul, az 1.4 TSI lesz 140-170 LE között, az 1.6 meg 160-200 LE között, és nem kell több motort gyártani, mert lehet, majd úgy konfigurálni, mint a processzorokat. Aztán majd lesz olyan topicunk, ha ezt a Fiat is megcsinálja, hogy az 1.6 alapot ki tudta 210-re húzni? :)))
Slowfeet17-05-2006 11:46:09 // 1404
Jaja, a vicces az, hogy az 1.6 TSI 300 ezerrel drágább (nem 170, csak 150LE), mint a 115 lovas FSI, akkor meg minek az FSI. Szívóban lassan mindenki agyonveri a gófot.
Viktor8517-05-2006 11:43:42 // 1403
Amikben 30ezer kmenként kell olajat cserélni? :D Kíváncsi vagyok mennyit bírnak ki majd a nagytudású vw tulajok alatt ennyire kihegyezett motorok ...
zolee14517-05-2006 11:42:22 // 1402
szerintem mi hárman ne is beszélgessünk, úgyis kitaláljuk egymás gondolatát:))
zolee14517-05-2006 11:41:17 // 1401
a vw olyannyira dolgozik, hogy már lehet venni 170LE-s 1,4 túrókompresszoros gófot.
BeeGee17-05-2006 11:40:12 // 1400
Ez nemegészen igaz! Új tendencia a downsize motorok is. Kis lökettérfogatú turbós - kompresszoros motorok. Majdnem dizeles fogyasztással, nagyobb kulturáltsággal, ugyanakkora nyomatékkal. Népautógyár már kijött egy 1.4es 170Le-s túrós-kompis motorral, 8 alatti fogyival...
Slowfeet17-05-2006 11:33:51 // 1399
De azt se felejtsd el, hogy a VW, a BMW, sőt a fiat is dolgozik a relative kis 1.4-2.0 turbós projekteken, sőt turbó és kompresszor házasításán. Vagyis az olcsó alapmodellek és a csúcs benzinesek mellett lesznek méregzsák 140-200LE-s fűnyírók.
zolee14517-05-2006 11:28:46 // 1398
szerintem meg egyáltalán nem véletlen, hogy az Alfa, sőt ha a grande puntót nézzük szinte az egész Fiat csoport a dízelek felé vette az irányt. A jövő ( a közeli jövő természetesen, mert a távolabbi az már más dolog) a dízeleké, és olcsó dízelt csak úgy lehet gyártani, ha nagy tételben csinálják (pl.: PSA féle HDi-k) Régebben volt sok benzines a palettán az egyes típusoknál, meg 1 dízel. Ma már kb fele-fele az arány. Sztem pár év, és a paletta tetején lesz egy erős turbós benzines, a többi meg dízel.
Slowfeet17-05-2006 11:23:22 // 1397
Figyelj, ha ennyi pénzem lenne autóra, akkor bevállalnám azt a plusz 2 milkát.
Kiskalap17-05-2006 11:18:18 // 1396
159be csak 2.4 jtd vagy 3.2 jts v6 csak legyen ki megfizesse
Slowfeet17-05-2006 11:12:33 // 1395
Na mivan, a tv felvétel óta megjavult a futómű? Nem is tudom, ki veszi meg az 1.8-as fiat motorral, vagy az 1.9 JTS-sel a 159-et. Mindenki tudja, hogy nem lesz erőgép. Az én 1.6-os fűnyírómotorom szépen viszi a 146-ot, de 156-ot már nem vennék 1.6-tal, ha villám akarok lenni. Ahogy egyetlen autóban sem az alapmotor mutatja meg, mire képes a tipus.
zolee14516-05-2006 00:21:27 // 1393
Megtaláltam a 147-es töréstesztjét is. Ez sem néz ki jobban mint a 156-os, bár elvileg 3 csillagot kapott ahogy olvastam, az oldalütközésre max pontot kapott, az húzta fel...3*-ra.
BadBoy15-05-2006 17:30:00 // 1392
Ezeknek az elektromos számitógép vezérelt ketyerék a fele csak reklámfogás, hogy megfogja a potenciális vevőket, de olyan dolgokról van szó, amelyeket a normális körülmények között autózó autós észre sem veszi.
BadBoy15-05-2006 17:27:18 // 1391
Ha igazán védenék a piacot, akkor nem engednének szemét kinai autót eladni. A jövőben kinai autók is lesznek (rövid időn belül) az európai utakon. Azok ellen kéne védekezni.
Slowfeet15-05-2006 17:26:11 // 1390
Chuck vigyázz, mer elnézek Debrecen felé a "szememmel"!
zolee14515-05-2006 17:18:38 // 1389
Chuck "Slowfeet" Norris :)
Slowfeet15-05-2006 17:05:46 // 1388
Ja már kiskoromban is fél kézzel nyomtam ki a lekvárt a palacsintából!!! Most meg alfákat török a mutatóujjammal :))
zolee14515-05-2006 17:01:17 // 1387
lehet hogy le kéne állni az izomfejlesztő szerekkel :))))))))))
TarP15-05-2006 16:40:07 // 1386
Erre való a sok év garancia, hogy kérjél rá egy betonpajzsot, ha ilyen bitang erős kezed van :)
Slowfeet15-05-2006 16:29:23 // 1385
"(asszem így mondják, de majd jön valami közlekedésmérnök és lehülyéz:D)" semmi, csaj jól esett beteljesíteni a jóslatodat :) Kiborulási sebessége nálunk az asszonynak van!
Slowfeet15-05-2006 16:27:52 // 1384
Gyerekek, én nagyon megijedtem szombaton. Pécsen nézegetük a szalonautókat. A 159 pajzsának két oldalán van két fém (persze, krómozott műanyag) hatású dísz elem...az egyiken végighúztam az ujjam, és a kezemben maradt. Egy mozdulattal visszapasszintottam a helyére (de ugyanúgy lejár), de akkor is. Mér kell ezt az amúgy jó autót így elbaxni??????
zolee14515-05-2006 16:26:55 // 1383
akkor halljuk a helyes megoldást:)
mesa15-05-2006 16:22:05 // 1382
Jól van, legyen igazad, csak hogy jól érezd magad! (perzse marhaság amit írsz) A Trabantok sem borulnak meg a rallye-kon a 135-ös gumikkal, bezzeg ha 205-ös lenne rajtuk, akkor igen ?! Te tudod a saját nézeted, én viszont a valóságban ezt láttom. :)) Na mindegy, mert ez itt erősen OFF.
Slowfeet15-05-2006 16:18:51 // 1381
Hülye! egy közlekedési mérnök
zolee14515-05-2006 16:08:41 // 1380
"Egyébként a boruláshoz nincs szükség tapadásra, így a kereken levő gumi szélessége kevésbé befolyásoló tényező, mint a per szám, vagyis a gumiköpeny netto magassága... :)" Nem értek veled egyet, de ezt már gonolom megszoktad. Valamilyen tapadás kell a boruláshoz. csak abba gondolj bele, hogy van-e az a sebesség amivel fel tudsz borítani egy Suzuki WagonR+-t a jégen? Ugyanez száraz aszfalton, akár peres slick gumikkal is viszonylag könnyen kivitelezhető. Akkor nem borulékony egy autó, ha a kiborulási sebessége (asszem így mondják, de majd jön valami közlekedésmérnök és lehülyéz:D) nagyobb mint a kicsúszási sebessége. Vagyis nem tudod elérni a boruláshoz szükséges sebességet, mert már előtte elkezd csúszni az autó. Mondjuk adott egy Wagoner ami alapból (hasra ütök) 120 nál csúszna, de már 115 -nél borul. Ha olajjal felkened a pályát, vagy raksz rá lefutott szar tapadású gumit akkor lehet hogy már 80-nál elkezd csúszni, így nem fogod tudni felborítani, mert már előtte beesel az árokba.:)
mesa15-05-2006 15:54:54 // 1379
Virsli guminak nagyobb a / értéke, tehát magasabban van a felni az úttól, így a gumi külső/belső pereme révén rugalmasabb, ettől jobban megdől az autó, hiszen hozzáadódik a gumi rugalmassága a kerkékfelfüggesztés tehetetlenségéhez, magyarán borulékonyabb. Egyébként a boruláshoz nincs szükség tapadásra, így a kereken levő gumi szélessége kevésbé befolyásoló tényező, mint a per szám, vagyis a gumiköpeny netto magassága... :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.