Forum >> 159

Slowfeet04-04-2006 13:07:55 // 1140
Nem a legjobb lett, hanem év autója, mi jelentősége van? A pug 307-es év autója volt, azóta meg nem halottam olyan 307 tulajról, aki ne rémmeséket adott volna elő a gépéről. Az új Citroen C4 meg ugye 70%-ban 307-es, azt meg is láccott a tavalyi TC népítélet összesítésben a szervízigénye. Most a röné elad párezerrel többet a clióból, mintha nem nyert volna díjat, azt mégis a Grande Punto vezeti a statisztkát a kategóriában.
Tom1204-04-2006 12:59:29 // 1139
Azóta megnéztem közelebbről is a kliót, de még mindig nem értem, mitől lett a "legjobb"... Lehet, hogy nem értek hozzá.:-))
Peti16V04-04-2006 12:44:47 // 1138
Ma reggel ment előttem egy nero SW! Először nem hittem a szememnek. Gyönyörű a segge! :))
zolee14503-04-2006 19:45:14 // 1137
szóval ő az, az alfaamore tagjainak közös kedvence...csókoltatom majd keresek tőle egy OFF rönyó klió tesztet, bár sejtem mit fogok benne olvasni.
BadBoy03-04-2006 19:38:04 // 1136
Az A2 tesztelője Surányi Péter volt
zolee14503-04-2006 15:05:02 // 1135
elolvastam néhány 159-es tesztet, egyedül az A2 (autó kettő) tesztjében húzzák le, abban viszont nagyon, ráadásul az összes többi teszttel ellenkező infokat mondanak...több mint érdekes. Ja, az A2 tesztelő nevét nem találtam sehol a cikkben, no comment.
zolee14502-04-2006 22:04:07 // 1134
Bocsi ha már volt: 159 SW teszt
BadBoy31-03-2006 12:19:22 // 1133
Melyik modelre gondolsz?
Gabriel31-03-2006 12:05:54 // 1132
Én lefelé gondoltam. OFF Pandának volt egy gyengébb változata amit a magyar piacon nem is vezettek be. Na ilyenre gondoltam.
BadBoy31-03-2006 11:29:29 // 1131
Ez azért van, mert olyan magas lenne a Magyarországi ára az autónak, hogy nem lenne rá kereslet, és úgy érzik, hogy nincs értelme bevezetni a piacra.
BadBoy31-03-2006 11:27:37 // 1130
Szerintem ez az a teszt, amibe nem nagyon érdemes belekötni. Megirják azt amiről eddig is irtunk, hogy az ujságirók német autó pártiak. Na ehhez a cikkhez csak gratulálni tudok.
Gabriel31-03-2006 09:59:24 // 1129
ez érdekes meg az is, hogy a magyar paicon nem az egész palettát szokták bevezetni az olaszok. Láttam olyan Fiat-ot ami magyar piacon nem is volt elérhető olyan motorral mint pl. Szlovákiában. Na ezt elmagyarázhatná nekem valaki. Ha rendelni kell a gyárból úgyis a konfigurációt, akkor ez miért gond?
Gabriel31-03-2006 09:51:18 // 1128
OFF ááááááááááááááááá On :-)))))))))))))))))
Tom1231-03-2006 08:44:25 // 1127
"Mintha csak át akarnának verni. Valami nagy disznóságról akarják elterelni a figyelmemet, azért ilyen szép ez az autó." Azt hiszem, itt a válasz a "lehúzós" cikkekre. Szerintem nem hisznek a szemüknek a "hitetlenek", pedig ez van...:-) Egyébként nagyon tetszik a teszt...;-) ...csak nem tudom, miért annyira "szűk" a belseje a 156-nak? Nekem pont jó, igaz én egy átlagos méretű emberke vagyok, de vittem már 2 m körüli ismerőst is /hátul is !/ és azt mondta, hogy sokkal nagyobb a hely, mint az Octáviában, neki az van...
Tom1231-03-2006 08:32:23 // 1126
A Gold CAR szavazása szerint meg első! :-)) Ott legalább értenek az AUTÓkhoz... :-)
Balázs156SW31-03-2006 08:30:52 // 1125
Urak, Hölgyek! Végre egy normális teszt a 159-ről! /valaki küldje el kedvenc Surányimnak.) www. vezess.hu Olvassátok, várom a véleményeket!
BadBoy30-03-2006 22:27:38 // 1124
Most olvasom a hirt, hogy a 159-es lett Szlovákiában az ujságiroi év autó szavazáson a második helyezett. Csak a Honda Civic tudta megelőzni.
BadBoy30-03-2006 22:08:44 // 1123
Ha jól tudom ezt a 3.0V6 JTD-t fejlesztik a 166 utódjának, meg lehet a Brera is megkapja. Nagyon kipróbálnám:).
GEORGE30-03-2006 21:57:05 // 1122
3.0 V6 JTD 300cv & 600 Nm (!!!!!!!!!) Na ez nagyon ütős lesz majd!!!! A 2,4 -es 400Nm már próbáltam és ehez hozzá adok +200-at hmmmm :-))))
Tibe30-03-2006 21:51:27 // 1121
Bazze 300 lovas 600NM-es diesel moci Úristen!!! :)) A biturbos 3.2-es se kutya :P
BadBoy30-03-2006 21:32:25 // 1120
Nem tudom, lehet elfogult vagyok a dizelek felé, de a 159-et sikerült kipróbálnom a 2.4 JTDm motorral. Hát annak a hangja valami gyönyörű. Nagyon szépen morog, nem érezni az erős dizeles kerregést. De az 1.9 JTD-vel is ki vagyok békülve.
csocsi30-03-2006 18:29:07 // 1119
Legalábbis erős fenntartással kell kezelni a véleményét :))))
zsocso30-03-2006 18:08:43 // 1118
Eddig nemertettem melyik cikkrol beszeltek, de nemreg kezembe kerult az ujsag. Nemakarom reszletezni, mert mar elottem paran megtettek, de beszaras a manus. Vegig rohogtem a cikken. Szegeny csavo nemlat ki hatra mikozben a klimat buzeralja. El sem hiszem hogy ult a kocsiban.
csocsi30-03-2006 17:57:27 // 1117
Úgy látom a napellenzős megjegyzés sokaknak -köztük nekem is- megnyerte a tetszését :(
Tedi30-03-2006 17:50:01 // 1116
1.6 JTD a 159-nek iszonyatosan kevés szerintem. Az 1.9-es motor pont elfogadhatóan viszi, az egyhatos örül, ha meg tudja mozdítani. Igaza van count M-nek, inkább a 149-nek lesz jó az 1.6-os.
Zool30-03-2006 17:46:38 // 1115
Ha jól emlékszem 120LE 1.6 JTD-t igérnek a 149-be, kb az 1.9 8v tudásával. Ha már most lett volna tuti most is 147-est vettem volna, így úgy néz ki hogy felére csökken az Alfa parkom, leglább egy két évre :( !
count M30-03-2006 17:19:05 // 1114
Hát az majd inkább a 149-be lesz jó, nem? Lehet ehhez kicsi lenne (nem ismerem a motor adatait, csak gondolom).
Zool30-03-2006 17:10:27 // 1113
Én továbbra is az 1.6 JTD-re várok. Ha lett volna, most is azt vettem volna.
Ferke30-03-2006 17:04:58 // 1112
Van itt néhány adat, de szerintem első körben még tuti nem lesz mind a palettán: 2.2 JTS Turbo 310cv & 400 Nm (version Quadrifoglio Verde) 3.2 V6 JTS Biturbo 405cv & 680 Nm (version GTA uniquement pour le marché des Européens et Japonnais) 3.6 V6 JTS 310cv & 400 Nm 3.6 V6 JTS Biturbo 480cv & 720 Nm (version GTAm Autodelta) 4.3 V8 JTS 400cv & 540 Nm (version GTA) Diesel : 3.0 V6 JTD 300cv & 600 Nm (!!!!!!!!!) Na ezek lesznek a durva dolgok!:)
Zool30-03-2006 17:01:15 // 1111
Egy szó mint száz, megintz az alfa csinálja az egyik legjobb motort a piacon...
Zool30-03-2006 16:59:01 // 1110
egyébbként ezt meg tudom erősíteni: a volvo 2.0d je nagyon csúnya hangot ad ki magából (az 1.6 szerncsére jobb). A fócvágenből Passatot próbáltam ki. Csúnya hangja volt. A fucus kuplungja hidegen szabályosan morzézott a talpamon, később se lett jobb (lásd volvi 2.0d ) Egyedül az X type-ban volt eliselhető. Mindegyiknél az utastérben hallahtó zajokat értettem. Kívülről mindegyik motor alkalmas a gyalogosok figyelmztetésére. Dízeklt nem kell ehhez külön túráztatni:)
count M30-03-2006 16:58:38 // 1109
De, a szabályoknak megfelelően a főképen rajta vagyok. ;) Szia! (énis bocsi az OFFért)
Gabriel30-03-2006 16:53:22 // 1108
főleg, hogy most már kép sincs az oldaladon magadról (sorry az OFF-okért) na mentem ciao tutti
count M30-03-2006 16:52:31 // 1107
Nem probléma. :) Oksi, rádszólok. ;)
count M30-03-2006 16:51:54 // 1106
A használhatósága sztem nem is kérdéses! Csak arra értettem, hogy most már a szubjektíven értékelhető tulajdonságokban (pl. motorhang) is jön fel a dízel. Legalábbis az alfa-dízel. ;)
Gabriel30-03-2006 16:51:41 // 1105
sorry, akkor nagyon keverlek valakivel :-)))))) először BeeGee-re hittem, hogy te vagy most meg ekkora baki :-)))))))) elnézést :-) majd szólj rám Egomban ok?
count M30-03-2006 16:50:22 // 1104
Hm. Ha ez a Brera bemutatón volt, akor én nem voltam ott. :) Amúgy láttalak már IRL (amikor Kaposon az asztalunknál beszélgettél a Békával), csak akkor vhogy elmaradt a bemutatkozás a nagy kavarodásban... :)
Gabriel30-03-2006 16:49:21 // 1103
Nagyon nagy biztonságérzetet ad a gép ezt tanúsíthatom és suhan az úton :-)
Zool30-03-2006 16:46:48 // 1102
A legfélelmetesebb, h a 8V is hazsnálható volt. Ment 130-al szépen nyugisan (zaj semmi), egy padlógáz és szépen megy fel 160-ra, sé még tartalék bőven. Autópálya-felhajtó besorolás elfogadható lendülettel, ura volt brmilyen közlekedési helyzetbek. Úgy éreztem, h fel tudom vállalni ezzel a menetteljesítménnyel a kocsit. Csak hát az a pár apróság amit felvitte az árát. Amúgy a 150LE nem volt sokkal virgoncabb, valszeg a váltó miatt. A 120LE csak 190-et bírt, cserébe a rövidebb áttételekkel rugalmasabb volt.
Gabriel30-03-2006 16:44:36 // 1101
a feliratkozó pultnál én szembe álltam te meg nekem bal kéz felől és nyomtad a poénokat :-)

ööö hát izé ez lennék én igaz Brera-ban

OFF sorry
Gabriel30-03-2006 16:42:19 // 1100
íratkoztam fel a tesztvezetésre, erre a szalonvezető kérdezte benzin, vagy dízel? Én meg benzin. erre te: Dízelt kell vezetni, próbáld ki az helyből felszáll :-)))
count M30-03-2006 16:40:13 // 1099
Ööö várj, ez tuti? :) Mikor volt ez? :)
Gabriel30-03-2006 16:38:00 // 1098
Ja mondtad is nekem, hogy helyből felszáll :-) amikor iratkoztam fel a vezetésre aztán csak később esett le, hogy te vagy a Miki gyerek :-)
Zool30-03-2006 16:36:35 // 1097
Amikor először autót kerestem, én is így gondolkodtam. Aztán véletlenül alám tettek egy dízel Focust (nem én kértem ez maradt a bérautóflottából aznapra). Bár a Focus úgy Xar ahogy volt, a motor nagyon megteszett. Az előzések játszi könnyedséggel mentek, és 6 litert fogyasztott. Persze 4 nap alatt 3szor fulalsztottam le (a 147esemet is 1.5 év alatt kb 3szor sikerült lefulalsztani), de ez inkább megszokás kérdése. Belül a JTD hangja egész szép. Az meg nem érdekel h kívül mit szólnak (azon felül h itt csak az M3-as bömök meg az imreza STI-k benzinesek, szal 90%-osra tippelem a dízel penetrációt). A Focus után nem is kérdeztem benzines árakra. TS alfát ki sem próbáltam, csak JTD-t. A következő autóm is (sajna offos lett) is dízel. A 159-est 2007-re tervezem, csak JTD jöhet szóba (majdnem most is azt vettem, csak elcsúszott pár ezer euróval a legjobb ajánlatról).
count M30-03-2006 16:35:26 // 1096
Nekem ami nagyon fura volt, hogy a 159-ben - fordulaton - szebb hangja volt a dízelnek mint a benzinesnek (1.9mJTD 16V vs 1.9JTS). Alapjáraton a dízel kerregett. De amúgy is nagyon bejött a kályha... félig el vagyok veszve. :)
Gabriel30-03-2006 16:32:15 // 1095
....ráadásul az Alfa nem dob ki annyi modellt a piacra mint a francia gyárak
TarP30-03-2006 16:28:04 // 1094
A JTD-t én is említettem. Nem tudom, örömteli-e a TD-k ilyen arányú terjedése... Én még nem békéltem meg teljesen a kerregéssel...
Zool30-03-2006 16:13:36 // 1093
Szerintem volt néhány olyan maradandó érték néhány év autójában, ami túlélte az autó jeletősségét. A 156-147 nem csak azért lett év autója, mert hatalmas előrelépés volt a márkának, hanem olyan dízeleket vezetett be amit most tarolnak a piacon. Persze ehhez kellett egy részecskeszűrő amit a 307 vezetett be, így szerintem megérdelte a címet. Nem az autó, hanem egy jövőbe mutató techológiája. A C-rail dízelek részecskeszűrővel egyes országokban meghatározóak. A németeknél már csak a nagy teljesítményű sportlimuzonokat veszik benzines motorral... Ilyen értelemben a 159 kevés újat mutat, persze a Clio sem erőlteti meg magát (ha rosszmájú lennék akkor azt mondanám,h a 3-as bömöben is több techológia újítás volt). Ha mindenáron kell nyertes akkor a 159 érdemelte volna meg vagy a bömö. Az alfának tényleg pár újságíró tett nagyon rosszat a szavazásnál...
Zool30-03-2006 15:56:54 // 1092
15 % asszem.
Gabriel30-03-2006 15:49:50 // 1091
ez a "prütyök" szó ez megmosolyogtatott :-) aranyos :-)))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.