Forum >> 159

'''''23-03-2018 10:28:01 // 107216
235. A 7.5-re raknak 225-öt.
antonov23-03-2018 10:23:29 // 107215
Ha már gumi téma. 18-as 8 col széles felnire 235/45-ös gumit illik rakni, vagy jó rá a 225/45 is? Én a 225-re hajlanék inkább.
csokagm23-03-2018 09:47:02 // 107214
Nekem se. Telitank- uj bankkartya uj pin- letiltas. Szopas.
WarbiRunner (Gyuri)23-03-2018 09:37:06 // 107213
Azóta kicsit fejlődött a tudomány. Simán feltenném a quatrac-ot a 159-re is. Én ugyanígy voltam az eco gumival, rühelltem az Energy Savereket. Sírt, nyikorgott, nem tartott. Új prémium /eco gumi. Azóta kerülöm a Michelint, pedig biztos nem rosszak. :-) Szóval megértem, egy rossz tapasztalat elég ahhoz, hogy az ember ne kísérletezzen többet. Nekem a Vredestein vált be mindenféle kategóriában. Volt téli, nyári, négyévszakos, minden autómhoz volt ilyen márkájú gumi (159-hez is van). Eddig egyszer sem csalódtam, a quatrac pedig kifejezett pozitív meglepetés volt. Pontosan az a "user gumi", hogy soha, semmilyen körülmények között eszedbe sem jut, hogy milyen gumi lehet ezen. Ha reggel -5 fok van és jég, akkor is működik, ha délután 8 fok és víz akkor is, ha 30 fok és kánikula, akkor is. Egyszerűen nem kell figyelni rá, csak használni. Ilyen hülye időjárásban ami most tavasszal is összejött, nagyon kényelmes és jó megoldás. Egyik héten 15 fok, ott már nyekeregne a téli, közel sem optimális. Csere? Persze.. Rá egy hétre -10 fok, 10 centi hóval.
'''''23-03-2018 09:14:34 // 107212
Annó a lancsia librán újonnan négy évszakos gumik voltak.Na azok melegben 40-nél sírtak a kanyarokban,hóban meg nagyon szarok voltak.Ott volt az a pont,hogy soha többet négy évszakos gumi.Az azért jó mert mindig szar. :-)
Kunyho23-03-2018 05:39:56 // 107211
És nálam is!
Teljesen feleslegesnek tűnő alkatrész. Én kidobtam, és a fém csőre bilinccsel rögzítettem a gumicsövet.
csokagm22-03-2018 22:10:52 // 107210
Nekem volt 4 évszakos a 66on. Hankook 2 evet lenyomtam vele, teljesen jó volt. Pedig nagy hóban is mentem vele. Nyilván gyorsabban kopik nyáron, de aki nem mehy sokat annak tokeletes.
berobbantam22-03-2018 21:15:41 // 107209
Hello
Nekem a nyári infinity a téli king star.Két szezonos mindkettő.Körbejártam a négy évszakos témát.Ahány gumist megkérdeztem mind azt mondta városba kis futásteljesítményhez jó.Ha sokat megyek akkor viszont ne cseréljem le őket.Hát én napi 300 kilómétert.Két harmada pálya.És semmi gond velük.Épp ma teszteltem 180-al.Egy kettes bravo nem akarta érteni,hogy feltart.De aztán csak rájött nagy nehezen.
gecsa22-03-2018 21:08:39 // 107208
Alin van hozzá alja is, de nem méretpontos, és csúnyán zörög!
Macccy22-03-2018 20:41:49 // 107207
nem megy ez ma nekem ..

Macccy22-03-2018 20:40:54 // 107206
Rakott már fel valaki ilyen kínai felni közép emblémát? Ha jól látom ez hátul öntapadós, de a felnin nem figyeltem múltkor hogyan van gyárilag felrakva. Az is matrica? Gondolom nem, mert rég levertem volna a kärcherrel 😁
Haddel22-03-2018 19:25:53 // 107205
Most nekem a téli gumik elől General ,hátul Nexen . Ezelőtt mindig prénium márkákat vettem .Ami nagyon jó volt az a Michelin Alpin 4. Az elment két teljes szezont. De legutobb mikor a Conti 860 volt fent,és egy szezon alatt elkopott ,mondom f@szom bele,kipróbálom az olcsóbb árkategóriát. És nem bántam meg . Nem mindegy ,hogy 130, vagy 80 € darabja.. A Nexen ,meg a General is tapad jól. Semmi gond velük,pedig én télen is megyek ,mint a hülye. Bár a Generalra ,azt hittem szálszakadásos lett ,hogy hangos lett ,de valószinü a kerékcsapágy miatt van a nagy hang.
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2018 19:11:13 // 107204
mert ott költöttek a normális csatlakozóra, hátul spóroltak 3 eurót/ autó :DDD
Liquid22-03-2018 19:00:11 // 107203
Nekem az a tapasztalatom, hogy szinte márkától függetlenül 4-5 éves korában már nem tapad rendesen nedves úton a gumi. Igaz nem volt egyik se prémium. Az Alfán meg nem érte meg ezt a kort :)
Most Conti van téliben a Pandán, kiváncsi vagyok ez meddig bírja.
gecsa22-03-2018 18:55:05 // 107202
Az ajtókban miért nem jellemző?
Smith22-03-2018 18:33:16 // 107201
Szerintem ezen nem nagyon van mit megjavítani, az a kábel amit állandóan hajlítgatnak, előbb utóbb eltörik. Ahogy eltört anno a szétnyitható mobilokban is az átvezető. Mondjuk elolvasva a hibajelenséget, elképesztő dolgokat tud okozni :)
gecsa22-03-2018 17:19:28 // 107200
Érdekes, hogy ezt a dolgot nem javították, hiszen jelen volt már a 156 és a 166 esetén is.
ProdyG22-03-2018 17:18:13 // 107199
Én pár éve ezt láttam/hallottam sokfelől, hogy milyen csodaszer:
Soft99 Fusso Coat
ProdyG22-03-2018 17:08:43 // 107198
Kövezzetek meg, de nekünk a kis Polo-n 13 évesek a téli és nyári gumik is. Mind a 8 gumi a kocsival egyidős. Csak városban vannak használva, évek óta tervezem az egész bagázs lecserélését 4 darab 4 évszakosra. De újra és újra ráhúzok még egy évet, és a gumik teljesen jól szuperálnak (amikor egyedül vagyok szoktam kanyarokban tesztelgetni őket).
A 159-nél nyilván más a helyzet, de ettől függetlenül én ebben a nagy gumi mizériában nem hiszek... meg nem is vezetek állat módjára :)

@tdemeter: amikor pár hete nekem is kiverte az önindítóm a biztosítékot indításkor, és a szerelőmet felhívtam, ő is azt tanácsolta egyből, hogy ha szedánom van, akkor a csomagtér ajtónál a kábeleket ellenőrizzem elsőnek, mert azok tönkremennek egy idő után. Ezek szerint tényleg.
tdemeter22-03-2018 17:08:15 // 107197
Kollégám fotózta ma😀
Liquid22-03-2018 15:40:27 // 107196
a kisautón a következő valszeg 4 évszakos lesz
Reechyke22-03-2018 14:18:53 // 107195
Sziasztok, a segitsegeteket szeretnem kerni. Van egy 159-es alfäm es a kezdetek ota kiirja az elektromos kormänyzär hibäjät. Volt mär valakinek ilyen problemäja? Effektiv engem nem zavar, hogy nem müködik, de szeretnem azert megcsinältatni. Hol lehet ilyet beszerezni? Illetve hol erdemes javittatni nyugat magyarorszägon?
tdemeter22-03-2018 13:25:27 // 107194
Nos, hála jól bevált "Alfa András" kolegának pikk-pakk kiderült, hogy a csomagtartóban lévő átvezetett kábelköteg a sok nyitogatástól elfáradt, 2 kábel megsérült a szigetelés és ezek zárlatot okozva kivertek egy biztosítékot. Javítás, biztosíték csere és hibatörlés után minden meggyógyult !
Úgyhogy ma nagy sunshine-happy nap van (tényleg az :)
Kicsiadri111122-03-2018 12:38:13 // 107193
Jelenleg pótoltam a hiányzó pár decit ezeket pedig atnezem amit irtatok, addigis köszönöm remélem semmi komolyabb :)
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2018 12:27:53 // 107192
kiegyenlítő tartály visszatérő ága szokott eltörni, a turbó visszatérő ágánál szokott ereszteni, meg a gyors csatinál...
Roll198322-03-2018 12:26:26 // 107191
Van egy műanyag csatlakozójú vízcső, ami már Shadinnál és nálam is tönkrement. (Cikkszám: 50518111).

Itt van róla Shadin blogja: Vízcső
antonov22-03-2018 12:24:07 // 107190
Lehet csak levegős maradt.
Kicsiadri111122-03-2018 12:22:09 // 107189
Üdv
Tapasztalt már valaki vizfogyást Tibinél? Cseréltünk komplett vezérlést mert szivargott a vizpumpánál. Ugyfestett megoldódott a dolog de tegnap gondoltam ranezek csak ugy es megint alacsonyabb volt a vizszint
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2018 12:18:04 // 107188
a CrossKlimate az új a Michleinnél de az meg 55 ropi/db... a téli+nyári guma meg 35e :DDD
WarbiRunner (Gyuri)22-03-2018 12:10:46 // 107187
Ok, megértem :-) Nekem gyakorlatban várakozáson felül bevált, én meg maradok ennél. Tesóm a Firestone allseason-re panaszkodik, azt tényleg nem tennem fel, vizes úton baromira csúszik. Lehet szerencsésen választottam, de ez tök jó. És nyárinak is jó kis 'harapós', a Michelin Energy Saver-eknél leírhatatlanul sokkal jobb.
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2018 11:54:03 // 107186
biztos, maradok télen a télinél, nyáron a nyárinál a teszteken eléggé elhasaltak a 4 évszakosok... kísérletezni meg drága az Ampi semmi nincs hozzá :)))
gecsa22-03-2018 11:27:54 // 107185
Azért, amikor hóesésben kell sietni, akkor jobb a téli. ;)
WarbiRunner (Gyuri)22-03-2018 11:27:44 // 107184
Pedig egész nyugodtan. Abs és esp nélküli autón van napi használatban több mint 2 éve, nem nagyon tudnék negatívumot mondani rá. A mellékutcák totál jegesek voltak kedden, és havas, jégbordás utak voltak a belvárosban. Ennél brutálabb városban nem nagyon tud összejönni. Mindenhol teljesen jól működött. Nem pörgött ki, könnyen elindult, felmászott a padkán, oldaltartása volt jégen, és meg is tudott állni. Használtam Conti télit, Vredestein télit, egyedül tükör jégen voltak jobbak. Az első szezonban... De az all season is simán helytállt, hóban játszani is bőven jó volt, nagyon szépen meg lehet fogni :-)
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2018 11:13:01 // 107183
4 évszakosat nem mertem bekockáztatni, Laufen a téli jól vizsgázott :DDD
WarbiRunner (Gyuri)22-03-2018 11:11:59 // 107182
Egy all season még tökéletesebb.A quatrac5 teljesen hibátlan volt most a jeges havas utakon is, két szezonosan is. És ez hogy sosem kell cserélni, pótolhatatlan :-)
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2018 10:46:12 // 107181
az Ampira Ling-Long-ot fogok venni kb 4 évig jó aztán kuka ... városba tökéletes lesz meg amúgy is sokan használják az ismerősi körben ...az ára meg töredék :DDD
'''''22-03-2018 10:28:14 // 107180
Az előbb rendeltem az asszonyéra valami nevenincs gumit 14.000Ft-ért.
A vizes úton való tapadása meg A osztályos.
Téli is ilyen volt és tök jól tapadt.5 év után keményedett fel.

Persze egy márkás gumi biztosan jobban tapad és többet bír.
Liquid22-03-2018 10:18:53 // 107179
a TI-n elmegy a középkategóriás/kopós bő 30-et, ez alapján normál méretben, futóművel enél többet menne, ergo nem éri meg a dupla árat...szerintem
gecsa22-03-2018 09:23:29 // 107178
Illetve, ha a michelinnel elmész 45-50ezret, a kínaival meg 30ezret, és az mondjuk fele annyiba kerül, akkor melyiknek lesz így jobb ár-érték aránya?

Nem akarom reklámozni azokat a szarokat, semmi pénzért nem tenném autóra, de aki normál használat (nálunk abban nincs 180) mellett leveset autózik, annak lehet jobb választás lehet, ha nincs lóvé rá.
gecsa22-03-2018 09:18:14 // 107177
Mert a közúton Magyarországon pont lehet 180al menni. :D

Hogy melyiknek jobb az ár-érték aránya, az másik kérdés. Még mindig egy új kínai jobb, mint egy sokéves felkeményedett márkás.
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2018 09:09:53 // 107176
ahogy a többiek írták a tapasztalatokat a nevesebb gumik sem bírnak ki 30-40e km-nél többet sajna... a tapadásuk biztos jobb
Giuntini22-03-2018 08:25:02 // 107175
Szerintem a Fulda nem egy rossz gumi, de abban nem értek egyet, hogy normál használatra bármilyen gumi jó. Ha egy Michelinnel elmész normál használat mellett 45-50 ezret, viszont egy másikkal csak 30-at, akkor az ár-érték arány a drága gumi javára billen. Azért normal használat mellett is érződik a tapadás és tapadás közti különbség. Egy V6-nál vagy a 2.4-nél normál használatnak számít a 180-as utazósebesség is.
gecsa22-03-2018 06:54:10 // 107174
Szerintem normál használatra bármelyik gumi jó. Még akár a kínai is. Ha már az ember néha lépeget, akkor meg érdemesebb jobban figyelni. Így az én véleményem szerint ez a gumi pont jó lesz. Tapasztalatom nincs vele, lehet talán a gumis topicban többet tudnak róla.
Marseus21-03-2018 22:49:39 // 107173
Sziasztok!
Nyári gumit szeretnék vásárolni de nem vagyok most túlságosan eleresztve,de ezt (https://www.autogumiakcio.hu/gumi-adatlap/515570/fulda/carat-exelero/225_50r17 ) néztem ki,ha valakinek van tapasztalata erről vagy hasonló fulda tipusról azt szívesen meghallgatnám.Kösz előre is..
gecsa21-03-2018 21:38:54 // 107172
Én ezt használom, hibátlan.
droberto21-03-2018 21:02:14 // 107170
"Az olaj degradálódást honnan számolja, hogyan számolja ki az ECU?" - Használat ideje, módja. Hidegindítások, regenerálás...stb.
Lehet az is, hogy nem lett nullázva az előző cserekor. Ne nagyon foglalkozz ezzel.

"Ja és az érdekel még a ráküldött manuális regent próbálta már valaki?" - Igen, de nem egy nagy élmény a motornak. 6-8 percig 3500-al forog egyálló helyében.
Liquid21-03-2018 20:54:56 // 107169
Gratula! :) Milyen motor kergeti:?
Unalmas volt a V6 mi? :D
ProdyG21-03-2018 20:19:36 // 107168
igen, a políron túl vagyok, most próbálnám fenntartani ezt az állapotot :) beszerzek valami jóféle waxot.
Macccy21-03-2018 19:48:49 // 107167
Jót vettél! Gratz :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.