Forum >> 159

Haddel05-02-2017 19:34:29 // 91108
Bushmaster05-02-2017 18:44:21 // 91107
Rendben majd megnézem. Csak nem is gondoltam hogy egy teljesen más menü pont alatt kell keresni.
Köszönöm
Smith05-02-2017 18:07:40 // 91106
Vagyis nem ott, hanem arrafelé :)
SanyiJTD05-02-2017 18:04:31 // 91105
Én ilyen kombóra váltottam, egyelőre nem bántam meg. Pár dolgot kellett javítani a 159-en, de hát ez ilyen. A fogyasztása dupla annyi, arra készülj fel, de kb. ennyi.
Smith05-02-2017 17:58:56 // 91104
Alig van pár beállítás, nehéz eltévedni benne. :) Ha otthon lennék meg is nézném neked hamar. Valami car settings-nél rémlék, a door lock-os menüben.
Bushmaster05-02-2017 17:33:42 // 91103
Halló
Nem tud valaki esetleg gyári színes navihoz magyar leírást vagy honnan lehetne ledurni esetleg?
A fényszenzort szeretném állítani de nem lelem.
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2017 16:05:19 // 91102
Nem ott lennél lejebb 1,5 cm-rel :)
Gyuri05-02-2017 15:52:55 // 91101
Sziasztok! A GT-t le szeretném cserélni lassacskán, és kinéztem egy 2.4-es automata 159-est /200Le/. Neten rengeteg pro és kontrát írnak róla, sokszor látom fórumokon, hogy reped a hengerfej. Miből adódik ez? Kissé hülye kérdés, de mennyire érdemes beleugrani egy ilyen kombinációba? Előre is köszönöm a segítő tanácsokat. :)
Hardy05-02-2017 15:21:53 // 91100
Sziasztok!
Egy olyan érdekelne hátha valaki jobban képbe van mint én, A TI illetve a sima futómű csak a rugók magassagaba és a lengescsillapitoba különbözik? Tehát ha véletlenül :-) kicserelnem a rugokat TI re vagy mondjuk egy Eibach szetre ami 2-3 cm t ültet akkor ott lennék mint a TI? Tehát ha futóművesnél a TI parometereire állítjuk akkor minden jó lesz? Igazából szeretnek 18-as felniket viszont az a sima rugokkal olyan fura. Az a pár cm esztétikailag sokat számít szerintem.
Hardy05-02-2017 15:02:27 // 91099
Én is úgy vettem. A merkantil 2 hétig szórakozott aztán beragtam átmentem a Budapest Autóhoz. 3 nap alatt megvolt. Arra vigyázzon az igénylő ne legyen hitelkartyaja. Nekem volt arany Amerikan expres. 4000000 hitel kerettel mert mindig emelték a fizetesemhez és azt is hitelnek veszik hiába nem is használod. A nettó fizetésed felét fordíthatod hitelre. És ebbe minden meglévő hiteled beleszámít.
W.05-02-2017 15:01:48 // 91098
Pont erre gondoltam. Betegágy lehet!
W.05-02-2017 15:00:17 // 91097
Az ilyen nyilvános átverést büntetni kellene! Remélhetőleg senki nem veszi ezt meg!
Hardy05-02-2017 14:48:57 // 91096
Akkor most nem értem. Múltkor valaki azért adta el mert nem ment fel ra, a cső méret miatt. Bár egy kipufogós pillanatok alatt megoldja.
Shadin05-02-2017 14:35:04 // 91095
Ami a lendkerékcserének :-(
RomeoOne05-02-2017 14:24:55 // 91094
Bocsi, *lefojt
a lefolyt az mást jelent, olyan furcsa is volt olvasni :D
RomeoOne05-02-2017 14:18:31 // 91093
Nézd, sokan itt az EGR-t meg a DPF-et is kiveszik, pedig az sokkal kritikusabb pontja a rendszernek, mint a hátsó dob. Én semmi különbséget nem vettem észre, csak hogy most már nem zörög gyorsításnál, mint valami rossz bádogdoboz. Hangja pont ugyanolyan semmi volt, mikor levettük a dobot, mint előtte. A turbó meg a DPF lefolyt mindent, a hátsó dob szerintem csak dísz. Ráadásul jó drága dísz és ha új gyárit veszel, záros időn belül az is szétrohad.
A műszakin valóban rákérdezhetnek, de gondolom műhelytől függ. Nekem vannak még kevésbé műszaki vizsga kompatibilis módosítások az autón, úgyhogy emiatt fáj legkevésbé a fejem.
Giuntini05-02-2017 14:12:35 // 91091
Nálam 225 ezernél lett felújítva turbó. De az is amiatt volt, mert a vákummembrán tönkrement. A tengely lógása nem volt egetverő, mégis felújítattam. Amelyiknél 130 ezernél tönkremegy a csiga annak két oka van:1 Az autóban legalább 300 ezer van, 2. nem volt karbamtartva rendesen az autó, olajcserék hiánya, illetve ütve-vágva volt.
Csöri05-02-2017 14:01:22 // 91090
Viszonylag egyszerű a történet. A vevő az önrészt neked KP-ban adja, a hitelrészt pedig a bank utalja, vagy a bankfiókba készpénzbe kifizeti. Ha vevő mindent intéz, és hitelképes, akkor pár nap alatt el lehet rendezni.
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-02-2017 14:00:35 // 91089
Sok oka lehet. PL haver FR 98000 km nél letérdelt a csiga. Azt mondták a turbós szakik legalább 300 ezer van a kocsiba, hát nem haver az első tulaj csak ugye csakis a szakszerviz mert az a tuti, be lettek írva a kötelező szerviznél az olajcserék csak éppen nem cserélték ki .
WarbiRunner (Gyuri)05-02-2017 13:50:25 // 91088
A gyulus még 4-5 év. :-) Addig élvezem az 5 hengert. Utolsó lehetőség, lassan a 4-nek is örülni kell.
W.05-02-2017 13:44:52 // 91087
Vajon egy 130 ezret futott autónál mi az oka pl. a turbo felújításának??
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.4_jtd_20v_distinctive-11058666
Shadin05-02-2017 13:33:37 // 91086
Én mostanában 1500 alatt nem igazán használom, még "krúzolásra" sem. Jobban szereti a 2-3000-et és kevesebbet is eszik, jobban reagál nyomatékcsúcson. Ami igazolja az elveket. És így tovább is tart a hajtás alatta. Nem véletlenül van így hangolva Piritu TCT-je sem. Nem kell sajnálni a dízeltől a fordulatot, bírja az rendesen és így a lendkerék is.
Greentimus05-02-2017 13:13:49 // 91085
Mostanában van érdeklődő a kocsimra. Egyik aki vinné is hitelre szeretné. Hogy megy ez? Ha pl holnap elmennénk együtt a bankba, akkor nekem ebből mikor lenne pénzem? A kp-s verziót preferálnám amúgy.
Giuntini05-02-2017 12:35:20 // 91084
Egyébként ha most gondolkodnék autóvásárláson valószínűleg én is benzinest vennék, a Giuliában meg sem fordulna a fejemben dízelben gondolkodni.
Giuntini05-02-2017 12:33:19 // 91083
Szerintem meg nem kínzás. Az állandó alacsony fordulaton járás meg a motornak nem tesz jót. Nem véletlen, hogy a 2,4 érezhetően 2500-as fordulat környékén érzi magát jól hosszú távon tempós autózásnál, akkor kezd elélni. Hangra is akkor van a legjobb, legmegnyugtatóbb hangja.
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2017 11:47:14 // 91082
Az aisin válto miatt eszik többet a rovar amivel most járok ugyan az a válto van fent 65nél negyedikben kinozza a motort 1800 fordulaton a kormányon lévö váltoval pöckölöm 5be 1400 fordulatra... itt ki is cserélték zf re csökkent a fogyi 1,5l-et... a maser zf, a gyulus is :)))
Csabi05-02-2017 11:41:02 // 91081
Személy szerint én kicsit tartok a TBi-től olyan téren, hogy hiányérzetem lenne a 2,4 után mondjuk motorhang és így az egész összhatás terén...mert azt nagyon szeretem...
Ennek ellenére most egy benzinest szeretnék, de ezen felül fontosabb a full TI felszereltség, és az autó kora, ha mindhárom megvan csak akkor cserélném le a jó öreg dízelem...
Senki nem temeti a dízelt szerintem, csak néhányan arra szeretnénk váltani jelenleg...
WarbiRunner (Gyuri)05-02-2017 11:35:05 // 91080
Védjük meg :-) Ha már Tibit akartam én is, de dízel lett belőle :-) Ez igaz, a múltkor az alu alkatrészeimet cipeltem át Sóskútra, és őszintén meg is feledkeztem róluk ott a dombok közt. Kicsit ziláltan heverésztek a csomagtartóban végére. Szerencsére alaposan be voltak védve, fóliázva. :-) A fogyasztás meg azért nem emelkedik, mert nincs hova :-P
Azért egy TBi-nél valószínűleg kevesebb, de szerintem nem sokkal. Mondhatjuk, hogy nem vészes a súlyhoz, teljesítményhez és az egészhez amit tud. Engem azért picit bosszant, hogy az a fránya diesel Ghibli is kevesebbet eszik, pedig hengere is több van és kilója is.
A hangja... az az egyik amiben nem hittem. Dízel az dízel. Hát az 5 henger meg 5 henger, tényleg szépen szól a nyavajás. Amikor előkotorja a nyúlmókusokat és megindul, az könyörtelen. Nem olyan izgága autós, hanem olyan meneküljön ki merre lát :-)
A turbó nyomás elengedés hangját bírom még nagyon. Városon belül, ha olyan közepes gázzal gyorsítok, akkorákat szusszan váltáskor, hogy besz..ás. Nagyon félelmetes :-) Az előadás az nagyon pazar én azt mondom :-) Kifelé is és a bent ülőknek is az élmény csillagos 5-ös.
DTamas05-02-2017 11:33:32 // 91079
Sziasztok!
Én egy 2007-es 2.4-es kipufogórendszerét tettem fel a 2.0-rá.
Megmértem a 2.0 gyári dob és a 2.4 dob csőcsatlakozása is 55mm.
SanyiJTD05-02-2017 11:31:33 // 91078
a kipuffos aki csinálta a GT-re az üres rendszert nekem ,szerintem 10perc alatt megoldja. Egy átmérő változtatás rutin feladat.
Shadin05-02-2017 11:30:35 // 91077
:-D
Drukkolok nekünk!
Shadin05-02-2017 11:29:38 // 91076
Nem szokott lenni.

1

2
Hardy05-02-2017 11:20:58 // 91075
Más a csőméret. Bár minden megoldhato :-)
Giuntini05-02-2017 10:26:16 // 91074
Tudod mi a nem semmi a 2,4-ben? Mikor több mint 2 tonnát nyom az összsúly. akkor is ez az autó ebből semmit nem vesz észre! Nem lomhább, és nem emelkedik a fogyasztás, az emelkedőkön ugyanúgy rohan fel, mint két személlyel. És mellette nem csak dízel mértékkel mérve szép a hangja. Tudom, hogy nagyon jó a Tibi, de mán legyen valaki, aki megvédi a dízel becsületét ám! Sok mindent elvesztett a dízel, de szerintem ebből a szempontból a nagy dízellel senki sem tud konkurálni.
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2017 10:14:54 // 91073
egyébként pont a teszttel húzták le a tibit, senki nem mert venni az óriási fogyasztása miatt ..bár ismerősöm a QV julissal 1 teli tankkal 270km-et ment el sokszor csak 4-ben pörgette mert annyira szép a hangja :).... el kellett telnie jó pár évnek mire én is ki mertem próbálni aztán annyira megtetszett, hogy 10 év dejzelezés után átpártoltam... a hülyeség meg ragadós :) egyébként meg akinek nem a fogyasztás a fő szempont teljesen jó alternatívája a 2,4-nek, akinek meg fontos ott az 1.9, 2.0 ami teljesen élhető autó csak írtja a zuzmót :)))
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2017 10:09:03 // 91072
a kettőnégy dobját nem lehet feldobni? az atombiztos :)
Hardy05-02-2017 09:46:16 // 91071
Én is ezen gondolkodtam hogy igy van hangolva meg muszakin nem gond e.De ha veszek egy sportdobot az mar megint mashogy van hangolva. De igy en megcsinaltattam volna mind a két oldalra.
Kunyho05-02-2017 09:43:44 // 91070
Én is így gondolom.
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2017 09:27:15 // 91069
én ezt nem mondom, mindennek megvan a megfelelő helye :)
Hardy05-02-2017 09:14:34 // 91068
Na látod Tibi ezzel az autóval rohadt jól járnál.
Smith05-02-2017 09:10:47 // 91067
Akkor neked nincs hatso dobod? Muszakin mit szolnak az ilyenhez? Nem kotnek bele?
Nekem azt tanitottak, hogy a hatso dob nem csak a hang miatt van. Igy van kitalalva a rendszer, igy van behangolva, igy mukodik jol. Kell es kesz. :)

Az enyemen nem tudom volt-e cserelve, de olyan szep hangja van, hogy nagyon tetszik.

Amugy a 166-on meg az eredeti dob volt es semmi baja, pedig ora szerint 300k, valosagban meg kitudja. Bar annak kozel semmvolt olyan szep mely morgo hangja mint ennek a 159-nek.
Kócosw05-02-2017 08:48:20 // 91066
Ember sztem tul sokat gyurtál az elmult idöben :)
Zselé05-02-2017 08:36:06 // 91065
Én nem olvastam bele, mielőtt vettem dízelt:) Csak annyibol indultam ki, hogy a régi 1.9 8v 156-om király volt... Annyit tudok, hogy ebbe probléma lehet a DPF, illetve típushiba az egr fedél és a hátsó dob. Mi van még, ami szokott jönni? Illetve a futóművön kívül mi az a kopóalkatrész, ami a vártnál kevesebbet bír egy 2011-es autó esetében?
Kunyho05-02-2017 07:18:17 // 91064
Az embered már megvan (ÉN), aki segítene, hogy Tibid legyen, csak a CX7-emet még nem vitték el. Dolgozok rajta erőteljesen!!!!!!!
RomeoOne05-02-2017 00:45:18 // 91063
Néha a legegyszerűbb megoldás a legjobb :)
[link]
Hardy05-02-2017 00:04:10 // 91062
Szerintem minél olcsóbb legyen. Az enyémre gyárit raktak rakás pénzért. Már 1 évesen csorog zörög. Főleg ha regeneral meg nagy melegbe.
Giuntini05-02-2017 00:00:21 // 91061
Öt henger, öt henger, öt henger!!! Q-tronic, Q-tronic, Q-tronic!
A nehézbombázó jobb mint a vitorlázógép:)))
Csabi04-02-2017 23:11:49 // 91060
áh sírok..:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.