Forum >> 159

Dömpi (il dottore)08-02-2017 12:11:58 // 91209
Liquid08-02-2017 11:55:01 // 91208
sajna akörül van :(
Hardy08-02-2017 11:49:51 // 91207
Hát ha nem több mint fél milla lenne a 4 felni meg a 4 gumi rá....
WarbiRunner (Gyuri)08-02-2017 11:46:04 // 91206
Optikai tuning reggelre:



Megint csak 4 fokot tévedett az előrejelzés, mehetek havat seperni. Vártam, hogy leolvad, de nem.. nem úszom meg, ez holnap reggelig nem fog magától visszafeketedni :-)
Kócosw08-02-2017 11:16:30 // 91205
19 es TI felnik? Nem elfelejteni... :D
Ricoe15608-02-2017 11:08:09 // 91204
Az autó behozott, láttam már rajta rendszámot is (magyart), jelenleg nincs rajta rendszám. Beszéltem a sráccal akié (nem amorés) , több konkrétumot nem tudok. Itt lakom a házban, ahol a kép készült :)
Kócosw08-02-2017 10:55:08 // 91203
Mennyit futott a kocsiban az olaj a valtoban? Volt eddig rendszeresen cserelve?
Liquid08-02-2017 09:46:00 // 91202
Tegnap tankoltam Bécsben és 1.084€ volt ~ 335ft, míg a Metronál Győrben 368ft volt a hétvégén, azért ez jelentős különbség. Ennyit számít a jövedéki büntetőadó.
RomeoOne08-02-2017 09:42:14 // 91201
A jövedéki adót negyedévente vizsgálják felül a kőolaj világpiaci árának függvényében? Március után lesz újra váltás? Mert tuti zuhan vagy 10-12 forintot akkor az üzemnyag ár, mert tartósan 50 dollár fölött van a hordónkénti ár.
WarbiRunner (Gyuri)07-02-2017 22:37:22 // 91200
Oks, köszi skacok, kipróbálom :-)
Giuntini07-02-2017 21:59:45 // 91199
Szerintem ne próbáld otthon lecserélni, mert az Aisin váltó nagyon furfangos. A reteszelő arra való, hogy ne tudd átrakni P-ből R-be, vagy D-ből R-be véletlenül. Viszont N-ből D-be a reteszelő lenyomása nélkül is be lehet rakni, bár én mindig lenyomom.
droberto07-02-2017 21:52:26 // 91198
Szedd le a kárpitot (Így.). Lehet csak nem dugták össze a stekkert. :)
Olaj: Szerintem a cserét ne halogasd. :)
Váltógomb.
droberto07-02-2017 21:48:36 // 91197
és ehhez még a kulcsot se kell betenni. :)
droberto07-02-2017 21:47:26 // 91196
Húúúh hát ezt így hallatlanban a kutya nem mondja meg neked. :)
Szerintem független tőle. Ha nagyon kíváncsi vagy, akkor kapd le a kipuffot és menj egyet nélküle. :)
droberto07-02-2017 21:45:13 // 91195
Anno nálam se értette a szaki, hogy mit akarok. Nekem se lett kicserélve a fesszabályzó és a diódasor.
Azt hogy preventív felújítás nem ismerik. :(((
droberto07-02-2017 21:42:44 // 91194
Nem csoda, hogy szétmegy a EGR hőcserélő köpenye. Kicsit közel van a 600+ fokos DPF-hez.
droberto07-02-2017 21:40:54 // 91193
Már pedig a LED-es izzó kiszedéskor mindig kihúzódik a foglalaltból. :)
droberto07-02-2017 21:38:03 // 91192
Sodrott rézvezetékkel nem nehéz kiszedni. Vissza kell blankolni, majd néhány rézszálat vissza kell hajtani. Ezt pedig már könnyen be tudod akasztani a T10-es lábába. :)
droberto07-02-2017 21:34:53 // 91191
Ennyi csak. :)
AR15907-02-2017 21:18:26 // 91190
Sziasztok!
A multkor írtam a kinti hőmérsékletmérővel kapcsolatban, azota leszedtem a tükröt, de csatlakozóval nem találkoztam, a vezeték lemegy az ajtó aljába, na mindegy, majd egy adott pillanatban lebontom az ajtó kárpitot. Más: miként kell cserélni 1.9 automatában váltó olajat? Megoldható egyáltalán házilag?
Néha ránt picit, de csak ha D-böl rakom R-be, vagy fordítva, ja és egyszer előfordult, hogy beragadt a váltón található gomb, aminek igazából nem értem mi is a pontos funkciója.
Köszi a válaszokat előre is ;)
pettinke07-02-2017 21:04:41 // 91189
a hangerő gombot kell megnyomni - szerintem elég röviden is :-)
ProdyG07-02-2017 20:43:18 // 91188
Nem egyszerűen csak a rádió bekapcsoló gombját kell hosszan nyomva tartani?
Liquid07-02-2017 20:39:15 // 91187
viszont akkor "gyújtásra" teszi a gépet, ez engem is zavar, de mindezidáig lusta voltam orvosolni... :)
Zselé07-02-2017 20:37:47 // 91186
Sziasztok,

A véleményeteket szeretném kikérni egy problémával és annak összefüggésével kapcsolatban:

Amikor az autómmal még a vétel előtt próbakörre mentünk, kb. 1 év kereskedésben állás után, a második saroknál ordenáré pattogó-ropogó hang kíséretébe kilukadt/leszakadt a kipufogó és dőlt a füst az autó hátuljából. A kereskedő mondta, hogy természetesen ezt a problémát megoldja. Meg is oldotta, én pedig azóta olvastam, hogy a 2.0-nál ez típushiba, hogy 3-4 év egy hátsó dob élettartama. No, kb. 100 km problémamentes használat után kimentem autópályára, ahol néhány kigyorsításnál éreztem a dob "berezonálását", és nagyobb fordulaton gázelvételnél néhány visszadurrogást, morgást időközönként.

Hívtam a kereskedőt, mondta hogy csak javítás volt (valami hővédő lemezt emlegetett), de megegyeztünk, hogy visszaviszem, és kicserélik a dobot (még időpontra várok).

Ez eddig jó is, lesz egy új dobom. Viszont van egy ezzel párhuzamos probléma, ami 130 felett jelentkezik, gázadásra jobban, gázelvételre kevésbé, üresben/kuplungolásra meg kvázi eltűnik. Ez pedig egy tompa, talán picit erősődő rezonancia. Kb. olyan, mintha enyhén szálszakadt lenne a gumi, de látom az üres anyósülésen, érzem a hátsóm alatt és a fékpedálon is adott esetben, hogy van egy jól kivehető rezonancia magasabb fordulatszám tartományban.

A kérdés: szerintetek ez a két dolog összefügg? Először gondoltam szálszakadásra, motortartó vagy váltótartó bakra, stb. De lehet, hogy egy újra kilukadt/elszabadult dob okoz ilyen remegést?
yani🍀07-02-2017 20:34:21 // 91185
Elég, ha csak simán megnyomod a start gombot.
tirex07-02-2017 20:14:50 // 91184
Én 20-ast veszek nyárinak. Majd teszek fel képet. Remélem el bír vele indulni az 1.9 8v. )))
WarbiRunner (Gyuri)07-02-2017 20:12:25 // 91183
Egy kérdés. Ha leállítom a motort, hogy tudok zenét hallgatni? Ki kell húzni, visszadugni a kulcsot, vagy van valami egyszerűbb, ami a Park állásnak megfelel? Tehát nem kapcsol világítást és nem inicializálja az ECU-t indításhoz.
Hardy07-02-2017 19:47:14 // 91181
Vissza is kaptam az autót. Mint írtam a vakumcso jó volt a nívó már izzadt a váltó kapott új olajat meg xado t. A generátor se volt még a halálán. Nem értette a szerviz miért akarom felújítatni. De ha akarom megcsinálja. Bár volt olyan része amit nem cserélt ki mert azt mondta hogy ez még mindig jobb mint bármi amit bele tudna rakni.
szv7807-02-2017 19:11:28 // 91180
Sziasztok!
A navigációmmal szenvedek elég erősen! Most kaptam egy olyan térkép cd-t ami tuti működik, de nálam nem csinál semmit. Lehet címet keresni, a map ikon is aktív lesz amikor beteszem, de nem találja meg magát sehogy. A kis satelit ikon nem vált zöldre, nem tudom, hogy annak kell e módosulni. (Stiloban zöld amikor működik)
Szeretném a nyelvet is állítani, mert jelenleg olaszul "beszélgetünk", amikor véletlenül megnyomom a gombot, az ugyan úgy gyújtáson kell a setup cd-t beletenni?
159 Indigo Gray 2.4 Monster07-02-2017 18:36:08 // 91179
Ha már ennyire TI akkor legyen 19" TI felni :)
Shadin07-02-2017 17:52:27 // 91178
Fehérvári. Erhard nem ismered? :-)
Bettesp07-02-2017 17:44:29 // 91177
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_1.9_jtd_16v_ti_bor_blueandme_navi_19coll-10894426

Itt van esetleg a tulaj?
Shadin07-02-2017 15:42:18 // 91176
Ismerős...
Hardy07-02-2017 15:31:41 // 91175
A 18 as kerek az utolsó csepp. Ha már van elől hátul oldalt spolier meg sportbelso meg TI pedálok meg TI kormány akkor már legyen Ti magasság is. Lassan már csak ülések kellenek és teljesen TI lesz. Tükrök is vannak csak ebbe a hidegben nem merem felrakni.
Hardy07-02-2017 15:27:11 // 91174
Tudom. Azért vártam ennyit. Nálad elfogyott a nekem szánt alkatrész. :-))) Éppen most csinálja. De a vakumcső hibátlan. Viszont a nívó tömítés már konnyezett.
Liquid07-02-2017 14:23:34 // 91172
az már egy másik kérdés :) Ha már nagykerék akkor hadd szóljon és legyen "nineteen meen" :D
RomeoOne07-02-2017 14:15:41 // 91171
A mi kocsijaink eléggé szinkronban vannak, múltkor is pár nap eltéréssel vittük Csörihez. A te kéréseid alapján csinált meg még pár dolgot az enyémen is :D
RomeoOne07-02-2017 14:14:39 // 91170
Azt értem, csak azt nem, hogy miért a 18-as kerék az ültetésre az indok. Mindegy is, Hardy értse, az a lényeg :D
ProdyG07-02-2017 13:15:44 // 91168
Nekem kb. 1 hónapja, amikor halálán volt az akksi, akkor kezdett el váltóproblémát jelezni a kocsi. Friss akksival se oldódott meg a probléma, így véletlennek tartottam az egybeesést, de most te is hasonlót írsz... még csak pár napja sikerült a kocsit beadnom a szervizbe, még nem szóltak h mizu, de egy proxi rendezést kellett volna csinálnom, mielőtt beadom, ezt sajnálom, hogy nem tettem meg (nem mintha lenne felszerelésem hozzá).
Majd számolj be, hogy egy ilyen rendezés művelet neked segített-e.

Amikor korábban írtam erről az automata váltó problémámról, valamelyikőtök írta, hogy nála akkor őrült meg az elektronika, amikor az üzemanyaszint-jelző ment tönkre. Na nekem is mozog/villog az üzemanyag-szintjelzőm is (tartalék-jelző néha felvillan egy időre tele tank mellett stb...). De hogy egy ilyen szint jelzőnek mi köze lehet pl a váltóhoz... max arra gondolhatok, hogy egy bizonyos elektronikai probléma meghülyíti az egész kocsit, nem tudom ez mennyire lehet igaz...
Hardy07-02-2017 13:12:14 // 91167
Nem baj, elég ha én értem. :-) Amúgy nem kell túl komplikalni. B@ssza a szemem az összhatás. :-) Amúgy Novitec vagy Eibach vagy TI rugokra gondoltam meg valami jó csillapitora. Kendacsolni meg nem én fogok hanem Csöri.
Liquid07-02-2017 12:52:30 // 91166
szerintem Ő a 17-ről akar 18-ra váltani, és leültetni TI szintre
Shadin07-02-2017 12:40:18 // 91165
Nincs külön bizti, lehet h proxy rendezés megoldja. Mondanám h 10 perc akku saru leszedés is, dehát az okozta :-)
Shadin07-02-2017 12:38:40 // 91164
Sárga Bilstein? ;-)
David | Centocinquantanove07-02-2017 12:31:10 // 91163
Na már most nekem ahogy eltört, egyből be is esett a képen látható lehetetlen helyre!

Ezt onnan kiszedni egy darab mobilos fényforrással és egy darab svájci bicskával ueber-szopás.

Ilyen foglalatot lehet beszerezni valahonnan? Van erről valakinek infója?
RomeoOne07-02-2017 12:25:56 // 91162
Nem teljesen értem. Kisebb felnivel miért jó? Azért akarsz ültetni, mert a 18-as felnire a 235/45-ös gumi emeli a kocsit? Mert az csak 6 mm, nem hiszem, hogy ahhoz egy 2 cm-es ültetés kéne. A nagyobb kerék meg egyébként is jobban kitölti a kerékjáratot, szóval jobban néz ki, mint kisebb felnivel. Így nem teljesen értem, hogy miért lenne rosszabb nagyobb felnivel mint az eddigivel. Amúgy ha 235/40R18-at teszel fel, akkor csökkenni fog a hasmagasság, olcsóbb méret is, mint a /45 és a futóművel sem kell kendácsolni :)
Sanyi07-02-2017 12:10:04 // 91161
Sziasztok!
Mikor automata módba kapcsolom az ablaktörlőt, egy idő után hibaüzenetet kapok, hogy nem elérhető a rendszer, és elkezd normál módban működni. Ilyenkor mi lehet a hiba? Érzékelő ? Hozzá tartozik a történethez, hogy kb akkor kezdődött mikor akku haldoklása, azóta kapott új akksit. Viszont a hiba megmaradt. Biztosíték van ennek a rendszernek külön?
Erhard 242 (Pure Energy)07-02-2017 11:52:29 // 91160
a gyári sport gátló eléggé felejthető tempósabb kanyaroknál :( egy jó kis Bilstein vagy Koni sport jobb választás
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.