Forum >> 159
RomeoOne15-06-2016 09:49:14 // 83815
+1, rájuk fért, nagy volt az arcuk
Erhard 242 (Pure Energy)15-06-2016 09:37:42 // 83814
eddig is büszke voltam magyar létemre, most dagad a mellem főleg, hogy a labancokat legyűrtük :P
Dömpi (il dottore)15-06-2016 09:04:43 // 83813
:)
Giuntini15-06-2016 08:55:16 // 83812
Az autó két nappal előtte érkezett be az országba. Mikor megtaláltam a hirdetést, még szinte bent sem volt az autó, csak le volt fényképezve. Nem hiszem, hogy ennyi idő alatt meg tudnák "manyákolni". A másik, ez a szerelők egyértelmű véleménye volt, hogy ezt nem itt csinálták. Aztán minden csoda lehetséges, de nagyon azt mutatja minden, hogy a sógorok voltak a ludasak! De tegnap megkapták ezért a magukét!!!!
Erhard 242 (Pure Energy)15-06-2016 08:44:23 // 83811
talán annyi, hogy a garancia időig márkaképviseletnél kicserélnek mindent amit kell, ha meg céges volt akkor utána is oda viszik ... meg ami a cartárs is mond, jobbak az utak minősége...
mex8614-06-2016 22:08:29 // 83810
Guintini, csak egy kérdés.
Miért vagy benne olyan biztos, hogy nem a magyar nepper manyákolta meg a hengerfejedet eladás előtt?
Volt esetleg vmi papír h. az osztrákoknál mókoltak bele?
Miért vagy benne olyan biztos, hogy nem a magyar nepper manyákolta meg a hengerfejedet eladás előtt?
Volt esetleg vmi papír h. az osztrákoknál mókoltak bele?
Giuntini14-06-2016 20:59:26 // 83809
Az osztrák szerelők munkája a legrosszabb, nekem elhiheted! A futóműben viszont jobbak a külföldi autók általában az utak minősége miatt... feltéve ha normálisan használják.
RomeoOne14-06-2016 20:19:43 // 83808
Hát ja, el kell felejteni a mítoszt, hogy a külföldi autók jobb állapotúak. Ott is ugyanúgy lelakják, talán még jobban is, mert van pénzük, 5 év elteltével, amikor bele kéne locsolni egy vagyont, akkor vesznek inkább egy újat és eladják keletre, akik örülnek, mert azt hiszik, hogy kapnak egy jó autót gondos nyugati gazdától. Mese habbal
NGéza14-06-2016 19:46:02 // 83807
Köszi a tanácsot. Én sajnos nem vagyok most autó közelben. A tesómék csináltak egy kényszerített regent, azt mondták hogy sikerült. Én sajnos nem voltam ott. Csak azt nem értem, hogy hogyan jutott arra a szintre hogy annyira eltömődik hogy nem tud regenerálni. Nagyjából 70% országúton használom hosszú távokon. Majd ha hazajutok szerintem elviszem márkaszervízbe szoftver frissítésre.
Zolibácsi14-06-2016 16:46:53 // 83806
Csak egy kis szösszenet az autómról:
Elvittem DZ-ékhez( Zsolti) az autót, előre szépen megbeszéltük mi mennyibe kerül. Gondolván nincs sok baja egy 10 éves autónak ami 9 évet Olaszországban futott.
Vezérlés csere, olajok, egr, dpf, pillangó szelepek kiszedése.
Aztán jött a feketeleves része. Kipufogó tőcsavar 3 beletörve, ki kell műteni. Hosszbordás szíj feszítő fix pozícióban áll, csere. klíma kompresszor csapágyas, javítás+töltés.
Meg az olasz szerelők hülyeségeinek kigyomlálása a kocsiból. (facsavarral felfogatott lökhárító, lemezszalaggal rögzített lámpa, holott minden műanyag fül megvan.)
Lényeg az hogy köszönöm szépen a munkájukat :-) remélem kigyomláltuk az elromolható dolgokat és jó pár évig nem kell hozzányúlni ezen részekhez.
Az ár is korrekt volt egy hetes (Zsoltit idézem) szop@shoz, mert még az utolsó utáni pillanatban is megadta magát egy jeladó.
Holnap megprogramoljuk Föckös+Manky segítségével. Aztán kiderül hogy megy a sok 3 betűs dolog nélkül :-)
Elvittem DZ-ékhez( Zsolti) az autót, előre szépen megbeszéltük mi mennyibe kerül. Gondolván nincs sok baja egy 10 éves autónak ami 9 évet Olaszországban futott.
Vezérlés csere, olajok, egr, dpf, pillangó szelepek kiszedése.
Aztán jött a feketeleves része. Kipufogó tőcsavar 3 beletörve, ki kell műteni. Hosszbordás szíj feszítő fix pozícióban áll, csere. klíma kompresszor csapágyas, javítás+töltés.
Meg az olasz szerelők hülyeségeinek kigyomlálása a kocsiból. (facsavarral felfogatott lökhárító, lemezszalaggal rögzített lámpa, holott minden műanyag fül megvan.)
Lényeg az hogy köszönöm szépen a munkájukat :-) remélem kigyomláltuk az elromolható dolgokat és jó pár évig nem kell hozzányúlni ezen részekhez.
Az ár is korrekt volt egy hetes (Zsoltit idézem) szop@shoz, mert még az utolsó utáni pillanatban is megadta magát egy jeladó.
Holnap megprogramoljuk Föckös+Manky segítségével. Aztán kiderül hogy megy a sok 3 betűs dolog nélkül :-)
emGéza14-06-2016 15:48:14 // 83805
... ma , hogy süt a nap ,gazdagon hologramos .
Hívom embert , hogy mi van , gariba megcsinálja .
Arról volt szó , hogy 3 lépcsős polírt lesz ! Lett is .
1. lépésben lepolírozta
2. lépésben én lemosattam
3. lépésben én lewaxoltam
Szomorú vagyok ...
Hívom embert , hogy mi van , gariba megcsinálja .
Arról volt szó , hogy 3 lépcsős polírt lesz ! Lett is .
1. lépésben lepolírozta
2. lépésben én lemosattam
3. lépésben én lewaxoltam
Szomorú vagyok ...
RomeoOne14-06-2016 11:53:17 // 83804
Még jobb, akkor egy lendülettel két saját autót is meg lehet törni :D
Liquid14-06-2016 11:05:09 // 83803
Márti Pandája :D
BigBratyó14-06-2016 09:26:52 // 83802
Remélem nem mögöttem parkolsz.. :D Nekem a tolató néha hibádzik... :D :D
BigBratyó14-06-2016 09:17:41 // 83801
Köszönöm szépen! Németh Mihályhoz viszem délután, remélem a hibakódok mögött semmi komoly hiba nincs... :)
Norby14-06-2016 08:19:03 // 83800
Elég egy kis kuplun fék nélkül😉
emGéza14-06-2016 07:12:57 // 83799
Vagy,ha mögé is így állnak. És már írhatja is, hogy az első és a hátsó kamera rulez. 😂
FinnMate14-06-2016 05:43:47 // 83798
Csak Mari néni egyes helyett nehogy rükit szúrjon.. :D
Liquid13-06-2016 22:11:17 // 83797
Lexlutor13-06-2016 20:31:04 // 83796
Fél órára levettem az aksit is, de semmi.
Lexlutor13-06-2016 20:30:13 // 83795
Azt próbáltam. Nem történt semmi.
RomeoOne13-06-2016 20:27:26 // 83794
Na megjött a rendelésem Alfisti-ről, most már jöhet majd a szerelés :D (1-2. kép)
Meg megjártam Pestet is. A bal első rács a lökhárítóban kicsit el van törve. Gondoltam nem nagy tétel, beugrottam az Iharos és Goller-hez és vettem bele egy újat. Majd be kell tenni még ezt is. (3-4. kép)
Meg megjártam Pestet is. A bal első rács a lökhárítóban kicsit el van törve. Gondoltam nem nagy tétel, beugrottam az Iharos és Goller-hez és vettem bele egy újat. Majd be kell tenni még ezt is. (3-4. kép)
yani🍀13-06-2016 19:56:20 // 83793
Próbáld meg a menüben újra engedélyezni! Lehet,hogy csak összezavarodott az agya.
Hardy13-06-2016 19:52:00 // 83792
Nekem az átmenő kábel elott Kb 10-15 CM vél van a csatlakozó. Neked valahol oldalt lehet gondolom.
Lexlutor13-06-2016 19:17:37 // 83791
Kapcsoló előtt próbáltam. Ott semmi. Kasznin belül nem néztem, ott végig kell követni a kábelt és megtalálni melyik az. Kicsit tőbb munka lesz.
Hardy13-06-2016 18:37:17 // 83790
Esetleg a kábel az ajtó atvezetesenel. Próbáld meg osszezárni a kapcsoló elott a ket vezetéket. Ha nem megy akkor pedig a csomagtér ajtó elott a kasznin a nagy csatlakozonál. Így ki tudod szúrni hol a baj.
Lexlutor13-06-2016 16:22:49 // 83789
Helló. Egy kis segítség kéne. Nem működik sw-n a csomagtér nyitó emblémás gomb. Hiába nyomom nem reagál. Távirányítóval nyílik. Szétszedtem és lepróbáltam a gombot próbalámpával,és tökéletesen működik. Kb 2 éve cseréltem kopottság miatt. A régit is rádugtam de azzal se ment. Csomagtér biztit is megnéztem, az is jó. Furán romlott el. Többször használtam a gombot, majd 10 perc múlva visszamentem a kocsihoz és nem volt jó. Mi fene történhetett vele? Ötlet? Mit nézzek még meg?
Shadin13-06-2016 15:32:51 // 83788
A P1206 hibára a Fiat adott 2011-ben egy sw frissítést ami azt teszi hogy a korábbi 1xx%-os tömítettség helyett a regen ciklust hamarabb, ~86%-nál elkezdi, így egy városi használat mellett a harmadszori regen megszakítás után is marad lehetőség egy kényszerített szoftveres regen-re.
Ezzel a frissítéssel elcsúszik ~4 decit a mért és tankolt fogyasztás értéke, kicsit gyakrabban regenerál értelem szerűen, de nem limpel be többé. Nekem is ez volt és nem volt baja a DPF-nek.
Egy kartárs pl. nem frissítette, ki kellett szerelni neki és kifújatni q nagy nyomáson.
Meg kell nézni a nyom. különbség érzékelő értékeit is, mert az a 94% szerintem már nem annyi :-( De mindenesetre egy kényszer regent rá kell ereszteni, ha megcsinálja akkor a program végén belövi 76%-ra az eltömődés mértékét, majd amilyen hamar lehet, elkezd egy rendes tisztítási programot. Ha nem megy a kényszerített regen akkor sürgősen vidd szakihoz.
Szokott gondot okozni a nyom. kül. szenzor DPF felé menő csövének dugulása ill. sérülése is. Javasolt sűrített levegővel a szenzor felől, arról lekötve kifújatni.
Ezzel a frissítéssel elcsúszik ~4 decit a mért és tankolt fogyasztás értéke, kicsit gyakrabban regenerál értelem szerűen, de nem limpel be többé. Nekem is ez volt és nem volt baja a DPF-nek.
Egy kartárs pl. nem frissítette, ki kellett szerelni neki és kifújatni q nagy nyomáson.
Meg kell nézni a nyom. különbség érzékelő értékeit is, mert az a 94% szerintem már nem annyi :-( De mindenesetre egy kényszer regent rá kell ereszteni, ha megcsinálja akkor a program végén belövi 76%-ra az eltömődés mértékét, majd amilyen hamar lehet, elkezd egy rendes tisztítási programot. Ha nem megy a kényszerített regen akkor sürgősen vidd szakihoz.
Szokott gondot okozni a nyom. kül. szenzor DPF felé menő csövének dugulása ill. sérülése is. Javasolt sűrített levegővel a szenzor felől, arról lekötve kifújatni.
Angelo13-06-2016 14:41:23 // 83787
Még nincs érezhető baja a DPF-nek...igazából csak megelőzés céljából gondolkodtam el a dolgon!
Köszi az infót!!!
Köszi az infót!!!
b007713-06-2016 14:06:28 // 83786
Igen sima fúróval. Ha jól emlékszem a felnin a lyukak alapból olyan felépítésűek voltak, hogy az első pár mm-en az átmérő megegyezett a 159-es csavarjával, de az utolsó 1-2mm már kisebb átmérőjű volt, először azt hittem, hogy egy központosító kis gyűrű van csak benne. Így lényegében csak ezt az utolsó pár mm-et kellett átfúrni, ahová a csavar kúpos része illeszkedik hozzá sem kellett nyúlni!
yani🍀13-06-2016 13:41:57 // 83785
Én inkább csigával fúrnám, mint simával. - DDD
Patrik1.7513-06-2016 13:13:59 // 83784
Sima furóval?
yani🍀13-06-2016 12:50:13 // 83783
Lehet tisztítani, de annak általában komolyabb oka van, ha annyira eltömődik, hogy nem tudja regenerálni.
Giuntini13-06-2016 12:48:13 // 83782
Először meg kéne nézni, hogy minek a következménye az eltömődés. Befecskendezés, turbó, és sok mindennek lehet a következménye.
Angelo13-06-2016 12:11:50 // 83781
Sziasztok!
Tapasztalatok alapján lehet tisztítani a DPF-et?Illetve ha igen,akkor van értelme?166e futott gép esetében?
Tapasztalatok alapján lehet tisztítani a DPF-et?Illetve ha igen,akkor van értelme?166e futott gép esetében?
b007713-06-2016 12:04:59 // 83780
Szia,
Én is pont így jártam, tavasszal beszereztem egy Giulietta turbina felnit, mivel láttam már több helyen is hogy hirdették 159-re, az et számot és az osztókört néztem az stimmelt, még képeket is dobott ki 159-ről ezzel a felnivel a google, így meg sem fordult a fejemben, hogy nem lenne jó. A gumisnál felrakásnál ért meglepetés, kicsit leizzadtam, de a kezdeti sokk után egyszerűen átfúrtuk és már fel is dobhattuk az autóra. :)
Én is pont így jártam, tavasszal beszereztem egy Giulietta turbina felnit, mivel láttam már több helyen is hogy hirdették 159-re, az et számot és az osztókört néztem az stimmelt, még képeket is dobott ki 159-ről ezzel a felnivel a google, így meg sem fordult a fejemben, hogy nem lenne jó. A gumisnál felrakásnál ért meglepetés, kicsit leizzadtam, de a kezdeti sokk után egyszerűen átfúrtuk és már fel is dobhattuk az autóra. :)
Haddel13-06-2016 09:10:22 // 83779
Tomi csinált ilyet.
Patrik1.7513-06-2016 08:41:52 // 83778
Csak ugye akkor a felnibe a kúprész ahova fel ül a csavar kúpja, kisebbb lesz, attól félek egy kicsit, nagy súly, meg a jeljesítmény miatt
Liquid13-06-2016 08:20:13 // 83777
Dömpinek van nyomtávszélesítője. A Julis felnit meg szerintem fel lehet fúrni, ha jól emlékszem akkor csinált már ilyet valaki.
Piritu - 1.000.00013-06-2016 06:48:37 // 83776
Akkor az a turbina felni a Giuliettáé volt. Annak vékonyabbak a csavarjai.
tirex13-06-2016 01:09:14 // 83775
Fúrdd át a felni furatát nagyobbra.
Patrik1.7513-06-2016 00:24:44 // 83774
Valaki nagyfékes 159re rakott nyomtáv szélesíttőt? Mert szeretnék új papucsokat a kicsikére, csak nehéz olyat találni ami a fék miatt felmenne, ebbe kérnék segítséget tőlete! Múltkor voltam egy kartársnál 18as turbina felnit nézni, minden szupi voltcsak mikor raktuk fel a csavar vastagabb volt. Hát el is szomorodtam, szeretnék valami megoldást a problémámra
Előre is köszi
Előre is köszi
Patrik1.7513-06-2016 00:16:38 // 83773
Nálam is ezvan, nekem a turbó geometriát ajánlották kipucoltatni, hnap beszélek a szerelővel, hogy mikor tudja megcsinálni nekem, ha ez lesz azonnal megírom!
Giuntini12-06-2016 22:26:11 // 83772
Nekem egyszer hat hónapos ottalvós buli volt, idén meg három hetes.
Hardy12-06-2016 21:27:27 // 83771
En se örülök az ottalvos buliknak nagyon!
Giuntini12-06-2016 21:22:46 // 83770
Elképzelhető, hogy kilyukadt a nyomáskülönbség érzékelő cső.
NGéza12-06-2016 21:07:29 // 83769
Üdv!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Ma hazafelé menet az autó dobta a check engine lámpát és az autóból elszállt az erő. Elég kellemetlen volt így hazajutni. Otthon ráraktam gépre. A P1206 hibakódot dobta semmi más hibakód nem volt.
Eddig nem volt gondom a részecskeszűrővel. Mindig olyan 900+ km környékén regenerált. Most az eltömődöttség kb. 94%, a megtett távolság az utolsó regenerálás óta 1240 km.
Próbáltam még menni vele, hogy regeneráljon, de többször is dobta a hibakódot. Regenerálni nem akart. Nagyon lassan emelkedett az eltömődöttség.
Még tovább kéne mennem hátha regenerál vagy nyomjak egy kényszerített regent?
Tippje valakinek?
Egy kis segítségre lenne szükségem. Ma hazafelé menet az autó dobta a check engine lámpát és az autóból elszállt az erő. Elég kellemetlen volt így hazajutni. Otthon ráraktam gépre. A P1206 hibakódot dobta semmi más hibakód nem volt.
Eddig nem volt gondom a részecskeszűrővel. Mindig olyan 900+ km környékén regenerált. Most az eltömődöttség kb. 94%, a megtett távolság az utolsó regenerálás óta 1240 km.
Próbáltam még menni vele, hogy regeneráljon, de többször is dobta a hibakódot. Regenerálni nem akart. Nagyon lassan emelkedett az eltömődöttség.
Még tovább kéne mennem hátha regenerál vagy nyomjak egy kényszerített regent?
Tippje valakinek?
Piritu - 1.000.00012-06-2016 21:02:05 // 83768
Járt már ott többször is, de "ottalvós" bulin még nem...
Don Gombóc12-06-2016 20:58:03 // 83767
Belfegor turbo néven megtalálod.
maotun12-06-2016 19:49:03 // 83766
grat ! szép munka hol készült ha szabad tudni?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
509
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?