Forum >> 159

Haddel06-06-2016 22:34:30 // 83579
Tök büszke vagyok a Bocinátorra.Mindenben az első.Csöri mondta ma ,hogy 2.0 -n még nem kellett befecskendezö csatlakozót cserélni,enyém lesz az első nála😃 Mikor kuplungozták ,akkor meg azt mondták Zé-ék,hogy 2.0-n még nem cseréltek kuplungot😃 Ott is első volt😃
Haddel06-06-2016 22:25:52 // 83578
Igen ,100% hogy ez a baja ,ha jok a csillagállásaim ,a héten kész is lesz😃
Giuntini06-06-2016 22:25:29 // 83577
Én is azt mondom, hogy egyszer kellene rendbe tenni. Ez az autó hosszú éveket állt? Mert a 90 ezer km nagyon elképzelhetetlen. Viszont ha nagyon sokat állt az autó az egyáltalán nem tett jót neki.
Liquid06-06-2016 22:15:58 // 83576
Valamit rosszul csinálnak a képben lévő szerelőid...
A hátsó fék nálam is gyári és 18x.000 km van benne :)
thePupill06-06-2016 22:10:46 // 83575
nincs törve semmi főcsavar benne
thePupill06-06-2016 22:10:08 // 83574
80x ezer km el vettem minden ami benne van alkatrészek pl a szijhajtásba full gyári, most cseréltem le szinte az egsézet szijjak feszitők generátor szabadonfutók, tudom h kell rá költeni nem ais azzal van a baj, hanem hogy kicserélem és ugyan ugy kifuj. de most beszéltem a szentbalázsi szerelőkkel azt mondják képben vannak, mondták hogy ha a sortömitést cserélem akkor a csonkot elkell vinni sikoltatni, ez miatt fujhat ki. ebbe a kocsiba még a hátsó fékbetét is gyári volt most cseréltük ki, igazábol szeretem jó vele haladni, egr és dpf nélkül elég jól megy. a léyneg hogy 3 napig tartott még kicserélték a sortömitést és rá 2 napra kifujt megint szép kocsi jó kocsi de sokat szellözik a motorháztető sürün nyitvavan :D
Giuntini06-06-2016 21:47:09 // 83573
Nem ördögfestés. Én csak tapasztalatból mondom, hogy ez is lehet. Egy geometria tisztítás pedig nem a világvége. Nagyon megtanultam, hogy az okot kell megkeresni. A légtömegmérő, EGR hibák azok lehetnek valaminek a következményei. Én azt mondom, el kell menni úgy egy körre, hogy rá van akasztva a comp, és akkor kiderül a probléma. Csak cserélgetni valamit azok próbálkozások, és azok nagyon zsebbenyúlósok.

Mindenesetre akkor rángat, amikor nincs turbónyomás. Akkor ott valami összefüggés van a turbóval. Ha benne van a DPF, akkor a kormolást sem lehet rögtön észrevenni.
Csabi06-06-2016 21:42:22 // 83572
Olyannak kéne vele foglalkozni aki ért is hozzá...Sokat segítene, hidd el..:D
yani🍀06-06-2016 21:41:27 // 83571
Eltörve. Tabblettról írom és dobálja a hülyeséget
Giuntini06-06-2016 21:40:39 // 83570
Mit gondoltál? Egy 200 ezret futott autóra nem kell rákölteni? Bele kell gondolni, hogy egy ilyen autó megvétele nem pénztárcakímélő megoldás. A 2,4 nem fos, csak bonyolult szerkezet. Ha valaki mondhatná rá hogy fos az én lehetnék, de tudom, hogy ez egy nagyszerű autó. Hogy gondoltad, hogy megveszel egy ilyen jellegű használt autót, és arra nem kell rákölteni?
David | Centocinquantanove06-06-2016 21:35:57 // 83569
Azért nem kell mindjárt az ördögöt a falra festeni.
A turbó órája - mint tudjuk - szinte minden autóban más és mást mutat. Erre nem szabad alapozni semmit.
yani🍀06-06-2016 21:35:55 // 83568
Nincs feltöltve valamelyik tőcsavar? Már többször olvastam, hogy a 2.4-nél gyakori ez a hiba.
Az nem az autó hibája, ha nem tudják megcsinálni. Nem tudom mennyiért vetted, de gondolom számították rá, hogy kell majd rá költened. Ha nem, nagy hiba volt. Hidd el, nem véletlenül adták el.
David | Centocinquantanove06-06-2016 21:30:52 // 83567
Szerintem vedd le az akksit, és úgy szedd le a szenzort.
Kitakarít, visszarak, majd akksi saru vissza. Szerintem nem fog dobni semmi hibát.
NGéza06-06-2016 21:30:38 // 83566
Nekem is csinált ilyet. Rángatott az autó az üzemanyag szint mérő pedig ugrált. Hibakód is volt. 3-as injektornál nincs jel. A 3-as injektorra menő vezeték csatija lelazult mert a sárga kis retesz eltört. Nem volt folyamatosan kontakt. Ér!emes ellenőrizni az injektor csatikat is.
Liquid06-06-2016 20:56:25 // 83565
akkor add el, és vegyél egy fasza passzátot
Pozsi8506-06-2016 20:40:34 // 83564
Köszi mindenkinek. Kiolvastam már, és 0 hiba tárolva. Viszont, a kérdésem másik felére tudja valaki a választ, ha lehúzok egy szenzort (hiba feltárás szempontjából), az ugye hibát fog dobni, de el tűnik-e ha vissza dugom? mármint a műszerfalról. Csak hogy ne kelljen megint kölcsön kérnem a kábelt.
David | Centocinquantanove06-06-2016 20:33:03 // 83563
Amúgy nekem is pontosan ezek a tünetek, szóról szóra amiket leírtál.
Ilyen nekem amióta csak megvan, nem jobb és nem is rosszabb.
Télen - szerintem a hideg miatt - kevésbé hajlamos a rángásra, de mostmár néha néha nekem is kezdi.
Prémium üzemanyag és adalékok egyik se segített semmit. Ki kell kormolni, aztán egy ideig megint semmi rángatás...
David | Centocinquantanove06-06-2016 20:23:22 // 83562
Javaslok egy hosszabb, párszáz km-es jó kis taposós autópályás kikormolós menetet.
Ez általában jótékony hatású, és jóidőre elfelejti a rángatást.

Próbáld ki, sokat nem veszthetsz vele, ha mégsem segít.
Giuntini06-06-2016 20:14:17 // 83561
Ki kell olvasni. Én ebben a cipőben jártam, EGR, légtömegmérő, DPF. minden hibát kiírt, minden ki is lett véve, és a végén turbó hiba volt. MAP szenzort kitisztítottad? Ami gyanús, hogy miért nincs turbónyomás alacsony fordulaton? Ha jó a turbód, 1500-on az első osztás fölött kell lennie a nyomásnak. Bár én a 2,4-ből indulok ki, az is igaz, hogy a tiéden kisebb turbó van. Ki kell olvasni, csak nehogy úgy járj mint én. Minden hibát kiírt, csak a valódi hibát nem. Turbócsövet is meg kellene nézni, nem e lyukas.
Pozsi8506-06-2016 19:30:42 // 83560
Köszi a választ, de án úgy érzem ez valami "jel' hiba lehet. Ezt onnan gondolom, hogy ha nyomom a gázt, nem kell padló, vagy odalépni sem, csak úgy normálisan gyorsítok, akkor semmi baja. De, ha pl 4-esben akarok menni 60-al, ahhoz ott tartom a lábam ugye, 1500 ös fordulat körül és akkor csinálja, ha ekkor rá lépek akár picit is a gázra, abbahagyja. tempomattal is, úgyhogy a gázpedál jeladó kilőve. 8V a motor, én úgy tudom az nem változó geo-s...
Giuntini06-06-2016 19:07:45 // 83559
Amit leírsz, az nagyon úgy tűnik, hogy a turbónál van a bibi. 1500-nál kell lennie turbónyomásnak. Tobbfajta hiba lehet, a geometria elkoszosodásától a vákumgombáig. Meg kellene nézni a kért turbónyomást a leadott nyomással. Ezt csak menet közben lehetne megnézni.
Pozsi8506-06-2016 18:49:44 // 83558
Sziasztok, rángat az autó, leírtam az utolsó 2 blog bejegyzésben, hogy mit csinál, meg, hogy én mit csináltam. Segítsetek légyszi, hogy ha ki akar szűrni mi lehet a rossz, akkor lehúzhatom e a csatikat, és utána vissza dugom akkor nem fog világítani a motor check lámpa utána? Mert megpróbálnám, hogy lehúzom az egr csatit, úgy mit csinál, illetve a légtömeg mérőt is (persze külön-külön)... Köszi előre is. ja és a blog: (nem hosszú)
http://alfaamore.hu/tagok/7416/autok/12372/blog
Kócosw06-06-2016 17:46:55 // 83557
Valakinek van esetleg friss navija a 159 hez? Telepítős vagy cdröl megy direktbe a navi?
Szabolcs 15906-06-2016 17:45:06 // 83556
Most emeltem fel nem hallok bugäst :((((((((( de valoszinü nem kizärt
Kócosw06-06-2016 17:42:24 // 83555
Kerékcsapágy lesz valszínű.egyik oldal felemel megpörget,és megtudod pontosan melyik a rossz.
thePupill06-06-2016 17:40:24 // 83554
Kezdem megunni ezt az autot 159 2.4. egy igazi fos, költöm rá a pénzt és nem hogy jobb lenne egyre rosszabb:D kipufogo sortömités kifújt kilett cserélve victor reinz tömitést kapott 2 nap múlva újra kifúj látott már valaki ilyet?
Szabolcs 15906-06-2016 17:18:15 // 83553
Sziasztok rég järtam erre mert nem volt gond a gêppel ma hozzätok fordulok Mert tanäcstalan vagyok jobbra ivelö kanyarba bug a kocsi balra ivelö kanyarba nem Mi lehet a gond ,,,,,
Ricsi 14706-06-2016 08:57:22 // 83552
Grat!! :) Augusztus végén nálunk is érkezik az Alfás kislány :)
Rolee4605-06-2016 23:37:08 // 83551
Gratula!
Haddel05-06-2016 23:17:21 // 83550
Köszönöm,hogy beírtál. ValeRossi kollegának is a csatlakozó miatt csinálta ezt a hibát.Tuti nekem is .
knrdptr05-06-2016 22:29:00 // 83549
Nekem is eljátszotta ugyanezeket a tüneteket nem sokkal megvétel után. A győri szervízbe vittem:
https://drive.google.com/file/d/0B36yHEVmYwsZQWhNRXp0R3IyWUE/view?usp=sharing

Azóta problémamentes.
Angelo Bianco05-06-2016 21:23:34 // 83548
Grat! Sok örömet, boldogságot és egészséget kívánunk az egész családnak!!!
Krisz15605-06-2016 21:14:36 // 83547
Gratulálok!
Giuntini05-06-2016 20:25:34 // 83546
Gratulálok!!! Nagyon sok boldogságot és jó egészséget!
Erhard 242 (Pure Energy)05-06-2016 20:25:32 // 83545
nem egy bonyolult dolog a vezérlése csak kell hozzá a rögzítő készlet...hívj :D
maotun05-06-2016 20:23:20 // 83544
Üdv mester!
Kéne a TBi-hez egy jó szerelő/szervíz aki a vezérlést , olajakat, szűrőket gyertyát, cseréli
és ezt a Proxy resetet is megoldja ha szükséges.
Egyébként a computer szerint 15.000 km-van még szervízig?! de inkább előbb oldanám meg és "tiszta lappal" indulna nálam a kocsi.
(rendszámtábla világítás, hosszbordás szíj is kelleni fog)
Holnap hívhatlak telefonon?
Piritu - 1.000.00005-06-2016 20:21:58 // 83543
Az olajszint jelzés jó móka, nekem izgalmasabb volt a kormoson ilyen volt kétszer is, mert nálam tényleg hiányzott az olaj is...
Piritu - 1.000.00005-06-2016 20:17:08 // 83542
Szerintem a proxit se tudja...
maotun05-06-2016 20:14:16 // 83541
Semmi különös csak megtréfált egy szer az olaj szint jelhzéssel, meg a villogó kilométer óra számlálóval, aztán elhagyta most , normálisan jelez.
Ildiko05-06-2016 20:12:05 // 83540
Gratulálok! Sok örömet, kalandot, jó egészséget nektek!
Erhard 242 (Pure Energy)05-06-2016 20:03:57 // 83539
próba verzió nem tudja a TBi-t
Jupiter15505-06-2016 20:02:43 // 83538
Gratulálok!
Don Gombóc05-06-2016 20:00:54 // 83537
Gratula ! Jó egészséget nektek ! Ha haza mennek, egyből vidd a babát a garázsba ! Azt figyeld ott hogy fog pillázni. :-)
Jupiter15505-06-2016 19:57:58 // 83536
Köszönöm mindenkinek a választ, 77 Ah-s Exide Premiumot vettem bele, szerencsére találtam egy céget, akik kiszállítják és be is szerelik (ez utóbbi volt a legjobb az egészben, nekem egy fél napom ráment volna és lett volna egy félig üzemképes autóm :D :D)
LaciR05-06-2016 19:57:41 // 83535
Gratulálok!
Piritu - 1.000.00005-06-2016 19:53:50 // 83534
Neked csak 45 km Várpalota, nem is kellene messze menni...
Piritu - 1.000.00005-06-2016 19:52:36 // 83533
Innen letölthető a próbaverzió. Némi apróért meg a teljes. Kell hozzá még egy ELM327 csatlakozó.
Mi a baj a Tibivel?
maotun05-06-2016 19:31:25 // 83532
MES/FES? na olyanom nincs, irány a szervíz?
Nekem az 1.8 TBi hez kéne egy jó szaki
Piritu - 1.000.00005-06-2016 19:12:59 // 83531
Amúgy kár, hogy nem árulja el, hogy milyen autóról van szó. Ha jól rakom össze a képet, akkor egy 156 2.0TS Selesről ír.
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-06-2016 19:08:36 // 83530
Gratulálok. Akkor a VTT 4.5-ön erre is iszunk egy pár málnát :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.