Forum >> 159

Dömpi (il dottore)11-06-2016 19:36:25 // 83733
Ma voltunk a dokinál (szerencsére Csabi barátom tavaly beruházott egy klímagépre és kitanulta a szakmát).

Íme a bűnös:


A forrasztásnál ereszt mint állat. Két hete 450 gr lett beletöltve, most 40 gr jött le😛.
Cső megy javításra, utána visszaszereljük, majd nyomáspróba, majd feltöltés.
Giuntini11-06-2016 19:19:58 // 83732
Csak ezzel még alacdonyabb lesz. Így is mindenhol kell vele nagyon vigyázni. Megértem hogy olcsóbb méret, csak egy garázsbejárónál vagy feljárónál fél centi is számít.
Laca6211-06-2016 18:13:21 // 83731
Nyugodtan ! Én is és sokan mások is ezzel a mérettel gurulnak.
Pizza1711-06-2016 17:43:49 // 83730
Helló! 225/50/r17 helyett tehetek fel pl.: 225/45/r17 gumikat? (ALFA ROMEO 159)
Giuntini10-06-2016 23:08:16 // 83729
Én imádom a 2,4 automatát de városba csak úgy jó ha hetente kiviszed a pályára és meghajtod mint Singer a varrógépet. A Q- tronic nagyon jó kombináció a 2,4-el, de.... Fogyasztas aránytalanul sok a városban, és egyebek. De a hangja csodálatos!
Liquid10-06-2016 22:50:15 // 83728
Jók az automaták, én ugyan csak 2.4-est vezettem automatával, de nagyon pozitív volt.
A fogyasztás nem minden, csak egy összetevő s okból. A rövid utakon használt dízel bőven ki fogja kompenzálni a benzines 1.5-2-szeres fogyasztástöbbletét, ami egy TBI esetében nem is biztos hogy megvan.
Pl. az enyém télen -10-ben a bő 2km-es úton 15-20 közötti vagy afeletti átlagot produkál.
NGC10-06-2016 22:37:09 // 83727
156 semmiképp, épp most hullik ki alólam. hosszabb táv is előfordul, nem csak város.
NGC10-06-2016 22:33:26 // 83726
mindenképp dízelt szeretnék, pont a fogyasztás miatt. az automatától kissé tartok. amiket nézek, 2005-2006-os évjáratúak. ezüst. :)
Zolibácsi10-06-2016 22:29:20 // 83725
A 2.4 városban nem lesz jó. Max ha a dpf és egr-t kiiktatod. Nekem is most van folyamatban ez, mert a regenerálás 100 km volt. Munkaba jártam 10 oda 10 km vissza plusz napi rohangálás. Van egy 1.9 jtd 156 is páromnak sima 8v ezerszer jobb varosba, 6 liter alatt elvan. Szóval 1.9 8v 120 lovas az én voksom
Liquid10-06-2016 22:17:06 // 83723
Ha város, akkor ne 2.4. Nem oda való, hidegen hidegben qurva sokat eszik, nem melegszik be, nem araszolásra termett. Igazából ez bármelyik dízelre igaz, de a 2.4-re a leginkább. Automatával szerintem élhettőbb városban, ha mindenképp dízelt akarsz, de én elgondolkodnék valamelyik benzinesen inkább.
NGC10-06-2016 22:06:03 // 83722
leginkább város
NGC10-06-2016 22:04:58 // 83721
tudom, kösz!
Zolibácsi10-06-2016 22:01:06 // 83720
Basszus jókor szólsz.....😁
Erhard 242 (Pure Energy)10-06-2016 21:54:07 // 83719
autóúton... terepre elég gáz :P
Zolibácsi10-06-2016 21:48:08 // 83718
Hol akarod használni?
Mattee8910-06-2016 21:27:54 // 83717
Sziasztok, egy olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek az normális dolog, hogy a turbó vezérlő vákuum szelep meglehetősen melegszik? (Ami a hűtők felett van felcsavarozva) Indítás után nem sokkal már teljesen forró.
Liquid10-06-2016 21:03:33 // 83716
Ha árban belefér akkor az 1.9-et cseréld ki a 2.0-ra újabb konstrukció, jobb DPF-ügyileg, erősebb is.
Liquid10-06-2016 20:57:35 // 83714
Nem bántólag írtam, csak mivel 2 hetente feldobja valaki ugyanezt a kérdést ezért ha keresel kicsit, bőven találsz érveket.
Amúgy meg alapvetően papírforma:
az 1.9 keveset eszik de nem megy (annyira), egyszerűbb/olcsóbb a fenntartása, a 2.4 erős, többet kajol, drágább....
NGC10-06-2016 20:49:28 // 83713
köszi. más valaki?
Liquid10-06-2016 20:43:04 // 83712
olvass vissza van kilóra mindkettőből
NGC10-06-2016 20:26:23 // 83711
Üdv!
Érveket és ellenérveket szeretnék 1.9 illetve 2.4-gyel kapcsolatban.
muszkarin10-06-2016 18:03:28 // 83710
Nálad mi volt végül a probléma?
Giuntini10-06-2016 17:56:08 // 83709
Igen. Nekem is ez volt. Sok minden lehet.
muszkarin10-06-2016 16:29:43 // 83707
2016.06.08-án kitakarították a részecskeszűrőt, azóta mentem vele 100 km-t és megint kidobta a hibaüzenetet, az autó nem úgy húz ahogy kellene.
Előfordulhat, hogy nem a szűrővel van a gond?
Hardy10-06-2016 15:19:00 // 83706
Hétfőn kiderül. Ha csak a kinyomócsapágy és a kuplungnak semmi baja akkor nem cserélem. De Csöri azt mondta szerinte a kuplungszerkezet hullott szét.
emGéza10-06-2016 14:25:20 // 83705
Nem lesz matrica, lett gépi polír 😉
Piritu - 1.000.00010-06-2016 13:53:14 // 83704
A 156-omé meg 110-nél csúszott meg, emiatt cserélni kellett. A tárcsa teljesen ép volt még...
Hardy-nál is - ha jól értelmezem - a kinyomó munkahenger távozott.
Hardy10-06-2016 11:11:38 // 83703
:-))))) Az nem is vészes.
Erhard 242 (Pure Energy)10-06-2016 09:31:42 // 83702
látod mindig adunk neked elfoglaltságot :)))
Shadin10-06-2016 09:23:22 // 83701
dehát az semmi :-D
akkor holnap szét is dobom az autót
:-D
Erhard 242 (Pure Energy)10-06-2016 09:21:36 // 83700
átlagosan pedig 200-250e az élete a kuplungnak...benne vagy a statisztikába
Haddel10-06-2016 09:01:09 // 83699
Én is csak pályán használtam ,meg sztem az első tulaj is ,mégis megcsúszott 197 ezernél.Jo lehet rá tett a tuning is.
Erhard 242 (Pure Energy)10-06-2016 09:01:05 // 83698
jaja benyásban nincs akkora nyomaték a rezgés meg nulla bírja is a kettőstömegű ...
Erhard 242 (Pure Energy)10-06-2016 08:59:22 // 83697
lendkerékkel 230e :))) a komplett szett nálam a lendkerék, kuplungszett, kinyomócsapágy ...
Haddel10-06-2016 08:59:12 // 83696
Enyém ma jön el onnan😃
Shadin10-06-2016 08:51:58 // 83695
Akkor az alaphangon 400k a lendkerékkel együtt :-)
Shadin10-06-2016 08:51:05 // 83694
A C635-öt betenni a 170 lovas dízelbe hiba volt. Eleve a váltó 350Nm-t tud és a 159 2.0 360-ra van belőve. Ha a váltót eltervezték akkor akár a kuplungot is.....
Ez a váltó T-Jet-ekbe meg a TBi-kben van kisebb nyomaték mellett. Ez van pl. a Dodge Dart-ban is.
Erhard 242 (Pure Energy)10-06-2016 08:33:26 // 83693
asszem, hogy sachs a gyárija a c36-os váltónak arról meg meg van a véleményem...230e a komplett szett....
Shadin10-06-2016 08:30:33 // 83692
De nem gondolom hogy ezekből messzemenő következtetéseket lehet levonni.
Shadin10-06-2016 08:29:01 // 83691
Mikor megvettem is már tudtam hogy mindennapos és nem segített neki a 420Nm sem.
Hardy10-06-2016 08:16:44 // 83690
Úgy látszik ezek a 2.0 ás dieselek nem bírnak sokat. Valaki írta korábban hogy neki 200 at ment el úgy hogy szinte csak pályán használta.
Giuntini10-06-2016 08:13:20 // 83689
Rendben:)
Shadin10-06-2016 07:57:11 // 83688
Amit most betettél az kvázi gyári.
Ez meg a tényleg gyári:
Shadin10-06-2016 07:51:35 // 83687
Enyém is kehes 130k-nál :-(
Pozsi8510-06-2016 07:12:51 // 83686
Persze, mindenképpen újat, gyárit veszek, ha veszek! Csak előtte ki szeretném majd próbálni, hogy a csere biztos megoldja-e a problémát, ne feleslegesen dobja ki pénzt. Mert én is a "gyáriság" híve vagyok, tehát ha egy új egr-el jó lesz, egyértelműen azt választom. (bár a mostani szűkített megoldás is nevezhető félig gyárinak, mivel gyárilag lehet kapni ilyen lapkát... :) )
Piritu - 1.000.00010-06-2016 07:12:37 // 83685
Kíváncsi leszek, hogy mennyire lesz elkopva az a kuplung. Szerintem nincs még egy 200ezret futott autó, aminek ilyen kevésszer volt használva a kuplungja.
RomeoOne10-06-2016 06:31:17 // 83684
Helyes, helyes, vigyétek csak a 2.0-sakat Csörihez, mire én odaérek vele, már jó gyakorlata legyen benne :DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.