Forum >> 159

Liquid20-04-2016 10:34:09 // 82033
Tudom hogy csak tüneti kezelés, de sajna nem tudom az okot. Elvben minden egység kiválóan működik. Izzítás rendben, áramlásterelők lekötve, injektorok jók, ésatöbbi.
Idegesít a dolog nagyon.
Martin Kovacs20-04-2016 10:26:59 // 82032
Na akkor megpróbálom így ! :D
Kikkó20-04-2016 10:24:36 // 82031
Sziasztok,

Lenne egy kérdésem. Az Alfámban kétzónás digitklíma van. A hátsó üléssornak szánt középső fúvókákból a hűtés/fűtés idejétől, intenzitásától és hőmérsékletétől függetlenül csak enyhe langyos fuvallat jön. Azt hiszem már kipróbáltam minden józan paraszti ésszel lehetséges kombinációt, nyomogattam a fűtés irányát, erejét, de semmi változás. Van valami trükk, vagy a hátsó üléssor légkondicionálása csak illúzió?
Liquid20-04-2016 09:58:57 // 82030
Az teljesen jó érték. Hogyan indítod? Próbálj meg gyújtás ráadása után 10-15s-t várni (vagy amíg kattan a relé), és utána indítani. Nekem is csinál ilyet, hogy nehezen indul, ha nem csinálom meg a procedúrát és hűvös van. Egyelőre ismeretlen az oka.
Martin Kovacs20-04-2016 08:56:05 // 82029
Turbo, szívósorra nézek rá akkor egr és dpf már nincs benne :D
yani🍀20-04-2016 08:54:49 // 82028
Az előzőnél nekem is azt mondták, hogy nem érdemes piszkálni, ha nincs más panasz
(könnyen indul, nem kopog, nem tömődik el állandóan a DPF), Én a gödöllőiekkel beszéltem, teljesen korrekt volt a fószer. Azt mondta ő bevizsgálja nekem szívesen, de ha nincs panaszom, akkor csak felesleges pénzkidobás. Elmondása szerint a plusszos értékekkel úgysem tud mit kezdeni. az ECU dolga pedig az, hogy korrigáljon.
Volt itt a fóromon akinek 4-es érték közelében volt a korrekció, de a motor szépen dolgozott. Szerintem érdemes inkább más alkatrészeknél kutakodni, ha valami rendellenességet tapasztalsz! Pl: EGR, szívósor, turbó, csövek, DPF
Martin Kovacs20-04-2016 08:45:48 // 82027
+- 1.56 volt a legtöbb.

CSak azért mondom mert nekem hidegen pár mp-ig füstöl, és dadogva indul be...
Izzítókat átnéztük, mind jó. Viszont dinamikában meg jó az autó nem fogyaszt többet, és jól is húz minden tartományban. Ez a dadogás meg a füst a reggeli első indításnál jelentkezik csak
Roland15920-04-2016 08:37:38 // 82026
Én fél év alatt 2szer szedettem ki beméretni a porlasztókat padon mert úgy gondoltam hogy nem jók...volt amikor 2.2 is volt a korrekció!A porlasztóknak semmi bajuk nem volt....azt mondták gond nélkül 2.8 ig korigálnak!az enyém 2006 os 1.9 jtdm 150 lovas!A korrekció az a működéshez hozzá tartozik hogy szépen járjon a motor!befolyásolhatja a kéttömegű,ékszíjtárcsa,porlasztó kifújás,egy repedt levegő cső...igazából bármi befolyásolhatja!ha szar a porlasztó akkor az kopog mint az állat,meg füstöl tőle!mennyi a max értéked?
Martin Kovacs20-04-2016 08:08:00 // 82025
Cartarsak !

Rá akarom tenni gépre az autót mert nem hagy nyugodni szerintem valamelyik porlasztóm nem 100-as....

Valaki tudja esetleg mennyi a hengerekben a +- korrekciós tűréshatár ?
-+ 1.5 vagy 2.5 ?

Köszi !!
Norby20-04-2016 07:20:24 // 82024
Jó reggelt!
Ma kaptam egy hibaüzenetet, részecskeszűrő eltömődött.

Ilyen van az újakban, vagy az EGR lefalazás miatt csipog?
Az EGR,DPF kiiktatást FES-el megoldható, vagy csak szervíz?

Piros féknyereg témában.
Az enyém Ti, itt ott jön le a festék és a piros alatt sárga.
Piritu - 1.000.00019-04-2016 23:04:08 // 82023
Ha lehet, én is csatlakoznék :-DD
Liquid19-04-2016 22:39:20 // 82022
nem tudom mit kell megbeszélni, de csatlakozhatok? :D
Haddel19-04-2016 22:14:32 // 82021
hát ez az :) Kollégámnak is kerék cserekor nem jött le az egyik,de itt hegesztőgép volt kéznél,rá hegesztettek valamit ,úgy tekerték ki.
Csabi19-04-2016 22:07:09 // 82020
Úgy legyen! :)
Itáliai üveges19-04-2016 21:54:24 // 82019
Szia

Fogyasztása érdekelne ha már van ifnfó?
A feleségemet nem hagyja nyugton a tipus....
Liquid19-04-2016 21:27:04 // 82018
biztos túlgyúrtad magad :D
Liquid19-04-2016 21:26:14 // 82017
Nekem volt, überkirály forgófejes satöbbi. Egyszer nem jött le a nyárigumi cserekor. Persze az utsó kerék volt. Apáppal 2 órát szoptunk, nem bírtuk leszedni, na akkor visszaraktam a többi 3 kereket, hogy egyforma legyen. Másnap gumishoz, Ő levette 12 másodperc alatt. Ennyit a kerékőrről. Csak célszerszám kell, ami szintén nem drága.
Dömpi (il dottore)19-04-2016 20:05:45 // 82016
Majd a VTT-n, este a tűznél, pálinka mellett...
Dömpi (il dottore)19-04-2016 20:04:29 // 82015
hmm, nem is figyyeltem😊
Shadin19-04-2016 19:57:48 // 82014
Szép K!!!
Ákos (dewvil)19-04-2016 19:34:01 // 82013
Hegesxtésre pl hüllö kft
Jorjie19-04-2016 19:23:53 // 82012
Congratulation for K! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)19-04-2016 19:15:17 // 82011
ugy nincs, bontott sincs gyári van 1 kiló kb
Erhard 242 (Pure Energy)19-04-2016 19:14:06 // 82010
majd VTT-n megnézek egy másik TI-t de szerintem pont ugyan ilyen lesz ezért gondolkodom a gátló cserén, ennek csak a neve sport nem tud olyan gyorsan reagálni, csillapítani, mint azt elvárnám...
Haddel19-04-2016 19:05:55 // 82009
Nem én festettem ,Droberto kollega volt az elkövető😃😃 De nem egy nagy dolog szétszedni,meg össze rakni. Persze féket szakértelem hiányában nem bütykölünk😃 Én a hátsó nyergeket akarom majd lefesteni ,hasonló színre ,mint az elsők.
Haddel19-04-2016 18:59:01 // 82007
Én nem akarok kerékőrt,miota láttam ,milyen kerékőr leszedő kütyük vannak.Ha el akarják vinni a felnit,úgyis elviszik.
'''''19-04-2016 18:06:30 // 82006
Ma kaptam egy kölcsönautót,egy Fiat Freemontot.170ló,automata váltóval.Tök jó,hogy nem kell nézni az út felgyűrődéseit meg a padkákat és rohadt nagy benne a hely.Sajna a váltó iszonyat buta nekem.Sokáig huzatja a motort és lassan vált.
Gondoltam megosztom veletek.
Csabi19-04-2016 17:52:51 // 82005
na miért? :)
Csabi19-04-2016 17:52:12 // 82004
Keress egy hűtőjavítással foglalkozó céget. Nem Te vagy az első, itt is volt már aki javítatta huszonezerért nyomáspróbázva...Megéri mint 120ért újat venni :)
ProdyG19-04-2016 17:13:42 // 82003
értem, amit írsz :) de valamit csinálok, aztán ha nem megy, nem erőltetem. elcseszni tuti nem fogok semmit. A féktárcsa közepét (ami a legrozsdásabb) egyszerű megcsinálni, ahhoz nem kell szerelni semmit.
A nyerget szerintem hagyom, ezzel a pirossal úgyse vagyok teljesen kibékülve, más színt meg minek :D
Liquid19-04-2016 16:51:40 // 82002
A 225/50R17-tel sokszor odavertem a haspáncélt illetve a lökös alját, de rendes kerekekkel nincs bajom. Mondjuk az tény hogy hepehupás úton igyekszem minimalizálni a kockázatot :)
Nálam inkább a kardán keresztmerevítője ér le (illetve nem tudom azon felül mi van középtájon kb. a vezetőülés alatt ami le tud érni) ha valami meredekebb melyre fel kell menni. Meg ilyen eseteknél a lökös az ami lekoccan.
Erhard 242 (Pure Energy)19-04-2016 16:02:14 // 82001
hát mert nem mész elég gyorsan a kanyarokban :P a telók jók értékre csak gyengécskék...
Dömpi (il dottore)19-04-2016 16:02:00 // 82000
a'la 166 topic az utóbbi időben :(

nagyon megy lefelé a 159 ára :( :(
lekogy19-04-2016 15:48:56 // 81999
Sziasztok!
Elrepedt az olajhűtőm, tudtok valami bontott vagy utángyártott beszerzési forrást?
köszi
Dömpi (il dottore)19-04-2016 15:40:04 // 81998
a kérdéseid alapján, szerintem ne fogj neki :)

(én tudom a válaszokat, ennek ellenére nem mernék neki fogni, mert tudom, hogy csak kókányolás lenne belőle)

Bocs az őszinte véleményért, nem bántásként szántam, de gondold át, nehogy rosszabb legyen az eredmény, mint a mostani "status quo"
Dömpi (il dottore)19-04-2016 15:37:02 // 81997
egy sz@rt, egy suttyó szuzukis nem volt hajlandó kihúzódni a szélre és megadni a tiszteletet az erősebbnek, így végül elkerülendő a koccanást, inkább kihúzódtam én, a padka meg mélyebb volt mint gondoltam (téli kerékkel: -8,5 mm hasmagasság)
ProdyG19-04-2016 13:35:38 // 81996
A Kaiser sörös képeddel kapcsolatban kérdezném :) hogy könnyű kiszerelni a féktárcsát a helyéről? Ehhez a féknyergeket is le kell szerelni?
Hétvégén féknyerget+tárcsát akarok festeni, csak nem tudom, hogy szét tudom-e szedni a dolgokat, vagy inkább ne nyúljak hozzá. Illetve festéshez kell alapozó+festék, vagy csak simán a festék elég?
köszi!
droberto19-04-2016 13:29:18 // 81995
Jótanács. A megadott 110 Nm felé nem javaslom a húzást, mert sérül a fej és utána már nehéz lesz lehúzni róla az adaptert. :)
droberto19-04-2016 13:27:04 // 81994
Siratófalra járkálsz? :)
droberto19-04-2016 13:27:01 // 81993
Fura amit írsz, eddig ezt még hallottam.
Ilyet én még a sima rugó/telóval se tapasztaltam.
Nem lehet, hogy valami szar?
Rázópadon voltál? Hány %-osak a gátlóid?
Erhard 242 (Pure Energy)19-04-2016 09:38:46 // 81992
az nálam még sosem ért le...bár mostanában hogy lufit fújok a gumiból szerencsére a haspáncél sem ér le...
Ákos (dewvil)19-04-2016 08:52:42 // 81991
én ilyet vettem
http://www.szekely94.hu/
yani🍀19-04-2016 08:05:10 // 81990
Biztos. A haspáncélt üti oda. Cegléden van több olyan utca, ahol fel kell mennem a nyomvályú oldalára, hogy ne érjen le.
Dömpi (il dottore)18-04-2016 22:51:25 // 81989
én nem csereberélhetem, a nyári csavarjai alufelnihez, a télié lemezfelnihez valók
Haddel18-04-2016 22:32:59 // 81988
Én most ugy használom ,hogy a nyári kereket az új csavarokkal ,a télit a régi,rozsdás csavarokkal szerelem.Mindig el akarom vinni galvanizáltatni öket,de valahogy eddig ki maradt. Majd talán idén😃
Dömpi (il dottore)18-04-2016 22:28:07 // 81987
biztos az alja? jártam úgy hogy azt hittem, utána rájöttem, hogy csak a kerék előtt lelógó része a sárvédőnek
Dömpi (il dottore)18-04-2016 22:23:48 // 81986
én galvanizáltattam pár éve😙
Erhard 242 (Pure Energy)18-04-2016 21:21:00 // 81984
nem a leérésre értem, ha nem pl rosszabb úton pl nyomvályús kanyarban szépen elpattog vagy csak pattog, a kerék nagyobb huplinál felüt...a gátlók jók csak szerintem alul van méretezve a 19-es kerékhez...
már keresem melyik legyen helyette Koni vagy Bilstein sport...az ott tartja ahová kell
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.