Forum >> 159
Somez21-11-2009 09:48:42 // 6040
Állítsuk le az óvodát, mert mindjárt jön Teddy és sarokba állít mindenkit!
Szabi(kispalinagyobbikfia)20-11-2009 22:48:54 // 6039
akkor ezek szerint neked bejött... nem 1 nem 2 helyről hallottam vissza, h szarok... audi, bmw replikák voltak...sőt aki eladásra tette fel a bmw-re nem is ment vele utána mert a felni kereskedő is megmondta neki, h óvatosan mert szarok... bár van van olyan ismerős is akinek 18-as audi replika kerekek voltak fent és nem volt velük baj... a legtöbb replikát noname cég gyártja azt meg nem hiszem, h mondjuk olyan minőséget hoznak össze mint egy Speedline vagy OZ...
Ferko20-11-2009 22:07:53 // 6038
Nem olyan bonyolult ez.:-))
De az a két mondat tényleg marhára :-D nem tetszett.
De az a két mondat tényleg marhára :-D nem tetszett.
Kacorka20-11-2009 22:06:03 // 6037
A marházós természetesen :-D
De legalább te érted :-D
De legalább te érted :-D
Ferko20-11-2009 22:04:11 // 6036
Marházós, ha kérhetném.:-DDDD
Monnyuk néha nagy marha vagyok; ez igaz.:-D
Monnyuk néha nagy marha vagyok; ez igaz.:-D
Kacorka20-11-2009 22:02:11 // 6035
Oké, akkor szerintem ezen ma már ne gondolkozz többet.
Ki mondta rád, hogy marha????? Mit állítottam én????
Olvass már vissza légyszíves, annyit írtam, hogy megjelenik egy cikk a TC-n és az amorén elkezdődik a marházás meg a zsírparasztozás. A zsírparasztozós te voltál a marha meg vki más. Ebből - feltételezve egy minimális szövegértési képességet - elég nehéz azt levenni, hogy én marhának mondalak téged.
Ki mondta rád, hogy marha????? Mit állítottam én????
Olvass már vissza légyszíves, annyit írtam, hogy megjelenik egy cikk a TC-n és az amorén elkezdődik a marházás meg a zsírparasztozás. A zsírparasztozós te voltál a marha meg vki más. Ebből - feltételezve egy minimális szövegértési képességet - elég nehéz azt levenni, hogy én marhának mondalak téged.
Selmak20-11-2009 22:01:32 // 6034
"Sőt, csak olaszról lehet főcímet azzal eladni, hogy "Dugóban jön meg az étvágy""+
Hosszú kefélésben meg is lehet éhezni. XD
Hosszú kefélésben meg is lehet éhezni. XD
Ferko20-11-2009 21:54:53 // 6033
Ööö.........én marháztam és miért is? Nos vizsgáljuk csak meg közelebbről; avagy olvassunk figyelmesebben.:-))
Nos ez volt a cikkben:
Alfa-szerető ember nem vesz kávédarálós motorú autót, olyat, amiben alig valamivel négyezer fölött elpirul a fordszámmérő.
Erre reagáltam így:
Mert ő csak tudja. Marha!
Honnan is tudja a nagyokos, hogy Alfát szerető ember nem vesz dízelt? Akkor én most nem szeretne az Alfát?
Ez meg különösen tetszett:
...de aki dízelmotorral vesz Alfát, az valójában nem is Alfát akart, csak egy autót, amelyik jól néz ki, gyors és keveset fogyaszt.
Ne Ő döntse már el, hogy ki az Alfás és ki nem.
Nos ez volt a cikkben:
Alfa-szerető ember nem vesz kávédarálós motorú autót, olyat, amiben alig valamivel négyezer fölött elpirul a fordszámmérő.
Erre reagáltam így:
Mert ő csak tudja. Marha!
Honnan is tudja a nagyokos, hogy Alfát szerető ember nem vesz dízelt? Akkor én most nem szeretne az Alfát?
Ez meg különösen tetszett:
...de aki dízelmotorral vesz Alfát, az valójában nem is Alfát akart, csak egy autót, amelyik jól néz ki, gyors és keveset fogyaszt.
Ne Ő döntse már el, hogy ki az Alfás és ki nem.
mesa20-11-2009 21:49:06 // 6032
Nem azt hiszem tévedsz. Nem nekem címezted a marhát, hanem azt állítottad marhát mondtam. Alapvető különbség, hogy az első sértés, a második hazugság.
Pont a stílusról beszélek én is.
Ha ismerne Csikós, és megemlékezne rólad, hiába írná körül 200 mondatban, hogy mik azok a pozitív tulajdonságaid, ami miatt úgy érezte meg kell ismerjen, ha azt a címet adná neki hogy "Akinek büdös a szája"
Nem mindegy milyen címet adok egy írásnak,mert az általában megadja az alapot az olvasásához. Az sem mindegy, milyen befejezéssel zárok, mert az emberek szeretik az utolsó mondatokat többször átrágni, miután abban szokás sommázni az addig leírtakat. Csikós cikke a címmel és a konklúzióval keretes. Hogy közte mi van, teljesen lényegtelen.
Ha ajánlhatom, akkor olvasd Vida Jánost. Így is lehet. Objektíven
Pont a stílusról beszélek én is.
Ha ismerne Csikós, és megemlékezne rólad, hiába írná körül 200 mondatban, hogy mik azok a pozitív tulajdonságaid, ami miatt úgy érezte meg kell ismerjen, ha azt a címet adná neki hogy "Akinek büdös a szája"
Nem mindegy milyen címet adok egy írásnak,mert az általában megadja az alapot az olvasásához. Az sem mindegy, milyen befejezéssel zárok, mert az emberek szeretik az utolsó mondatokat többször átrágni, miután abban szokás sommázni az addig leírtakat. Csikós cikke a címmel és a konklúzióval keretes. Hogy közte mi van, teljesen lényegtelen.
Ha ajánlhatom, akkor olvasd Vida Jánost. Így is lehet. Objektíven
Kacorka20-11-2009 21:27:51 // 6031
Miért ne tudnám megjegyezni a nickedet, majd ha neked akarok írni akkor majd neked címzem, ha meg a marhát magadra veszed az nem az én bajom.
És egyébként semmi bajom azzal amit írsz, mindenkinek meg lehet a saját vélménye, más kérdés, hogy milyen stílusban adod elő.
Többször volt már szó több fórumon Csikós írásairól és továbbra is az a véleményem, hogy az az alfás akinek pont Csikóssal van komoly baja az nézzen utána az írásainak aztán szálljon magába.
És egyébként semmi bajom azzal amit írsz, mindenkinek meg lehet a saját vélménye, más kérdés, hogy milyen stílusban adod elő.
Többször volt már szó több fórumon Csikós írásairól és továbbra is az a véleményem, hogy az az alfás akinek pont Csikóssal van komoly baja az nézzen utána az írásainak aztán szálljon magába.
mesa20-11-2009 21:15:14 // 6030
Pont az X1-tesztnél kacagtam, amikor Csomagtere jó nagy, 420 literes mondatot ellvastam. Emlékszem az Alfa esetében ez kicsi vagy áltag alatti jelzőt kapott...
Mondom, ha német, akkor bármi jó. Ha olasz, akkor KELL TALÁLNI valamit, amibe bele lehet kötni, már csak a hagyományos berögződések miatt is :)))
Mondom, ha német, akkor bármi jó. Ha olasz, akkor KELL TALÁLNI valamit, amibe bele lehet kötni, már csak a hagyományos berögződések miatt is :)))
Erhard 242 (Pure Energy)20-11-2009 21:07:48 // 6029
így van a TFSI meg takarékos hogy csak 14-et zabrál :DDD
egyébb iránt az EVO-s ismerősöm ha nem rúgja neki akkor 18L ha rúgja neki 28L-et eszik ... a Subarus meg azt élvezi hogy Bp-Siófok 220-240km/h 22L/100...bár tőle megkérdeztem nekem akkor sem eszik többet 12L-nél 220nál akkor hol itt a stájsz? :DDD
egyébb iránt az EVO-s ismerősöm ha nem rúgja neki akkor 18L ha rúgja neki 28L-et eszik ... a Subarus meg azt élvezi hogy Bp-Siófok 220-240km/h 22L/100...bár tőle megkérdeztem nekem akkor sem eszik többet 12L-nél 220nál akkor hol itt a stájsz? :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)20-11-2009 21:04:00 // 6028
Tudod nekem az nem tetszik a TC írásaiban ha olasz autóról van szó akkor mindig van valami hiba pl hogy a 150 lovas Mito nem úgy húz ahogy kéne de az 1.4 16V Octávia kellemes autó és jól megy a 75 lovával stb stb stb ...
ezért már csak mosolygok ezeken az írásokon és büntetek az autópályán :D
ezért már csak mosolygok ezeken az írásokon és büntetek az autópályán :D
mesa20-11-2009 21:00:26 // 6027
Nem sok. "Német" autó nem fogyaszt sokat, csak az olasz :P :))
Sőt, csak olaszról lehet főcímet azzal eladni, hogy "Dugóban jön meg az étvágy"
Sőt, csak olaszról lehet főcímet azzal eladni, hogy "Dugóban jön meg az étvágy"
mesa20-11-2009 20:58:33 // 6026
Figyelj Kacorka, ha már nem tudod megjegyezni a nickem, akkor válaszolok én neked!
Talán megsértettelek? Te is azt választottad, hogy ne fogyasszon 15 litert 2010-ben egy 200 lóerős autó? Ha így van akkor sajnálom, de hidd el csodák nincsenek ...
Ellenben ha nem így van, akkor pedig egyszerűen nem értelek.
A néhány kedves kollégába vajon ki tartozhat nem tudom, a marha jelző tőlem egészen biztosan nem hangzott el.
Talán megsértettelek? Te is azt választottad, hogy ne fogyasszon 15 litert 2010-ben egy 200 lóerős autó? Ha így van akkor sajnálom, de hidd el csodák nincsenek ...
Ellenben ha nem így van, akkor pedig egyszerűen nem értelek.
A néhány kedves kollégába vajon ki tartozhat nem tudom, a marha jelző tőlem egészen biztosan nem hangzott el.
Erhard 242 (Pure Energy)20-11-2009 20:41:30 // 6025
jé érdekes ez nem sok? :D
Somez20-11-2009 20:23:19 // 6024
Egyébként itt a tesztben 14 litert írnak átlag fogyinak (a végén van) az Octavia RS esetében: http://totalcar.hu/tesztek/octrs06/2/#szoveg
Somez20-11-2009 20:19:37 // 6023
Miért, ült melletted 500 kilométeren keresztül végig egy 91 kilós ember? :-)
Longman20-11-2009 20:16:56 // 6022
Hát szerintem legalábbis nem akkora, ami az említett fogyasztásbeli különbséget indokolná. Nekem legalábbis még egy autóm sem fogyasztott 4L-el többet ha beült mellém egy 91 kg-os ember.. :)
Somez20-11-2009 19:49:01 // 6021
91 kiló, illetve 35 kiló. Ne mondd nekem, hogy ezek nem számottevő különbségek! A 91 kiló mindenképpen soknak számít egy utcai autó esetében is.
Longman20-11-2009 16:03:32 // 6020
Szerintem se kellene! :)
A 159 TBi 1430 kg, a Golf GTi 1339, az Octavia Rs 1395. Nem számottevő különbség..
A 159 TBi 1430 kg, a Golf GTi 1339, az Octavia Rs 1395. Nem számottevő különbség..
Erhard 242 (Pure Energy)20-11-2009 15:44:47 // 6019
nem értem ezt a kialakuló vitát ...egy autót mutassatok benzinesben ami legalább akkora kasznira mint a 159, 200 lovas, turbós és 10L alatt eszik...ha találtok ilyet annak fizetek egy üveg Vodkát a jobbik fajtából :) persze csak tesztelés után...
Somez20-11-2009 15:37:43 // 6018
Oké, ne teszteljenek! Inkább olvassátok a találgatáson alapuló kommenteket, aminek semmi alapja. Ha kijönne, hogy a 159 TBi kevesebbet eszik mint egy turbós benzines 200 lovas 3-as BMW, annak szerintem mindenki örülne itt az Amorén. Ha fordított lenne az eredmény, akkor kicsit magába szállna a sok BMW fikázó, feketén-fehéren gondolkodó ember.
Somez20-11-2009 15:35:54 // 6017
Azért hülyeségeket ne beszéljünk! Egy Golf GTi sokkal könnyebb, mint a 159. Márpedig a fogyit a tömeg befolyásolja leginkább. Nagy sebességnél még a légellenállás.
Kacorka20-11-2009 15:15:48 // 6016
Sztem félreértettél.
Én pont Csikóssal értek egyet és arra reagáltam, hogy ha a TC-n van egy alfás cikk - ami nem csak szépet és jót mond - itt rögtön megjelnik néhány kedves kolléga aki egyből zsírparasztozik meg marházik, ami kicsit ciki.
Én pont Csikóssal értek egyet és arra reagáltam, hogy ha a TC-n van egy alfás cikk - ami nem csak szépet és jót mond - itt rögtön megjelnik néhány kedves kolléga aki egyből zsírparasztozik meg marházik, ami kicsit ciki.
mesa20-11-2009 15:00:15 // 6015
azért mert a 159 a 3er BMW-vel van egy kategóriában! A 169 lesz majd az ötössel együtt, ha végre elkékül...
Haleszék meg ITT ne teszteljenek BMW-t. Ez egy alfás oldal :)))
Haleszék meg ITT ne teszteljenek BMW-t. Ez egy alfás oldal :)))
GEORGE20-11-2009 14:05:59 // 6014
Amikor egy embernél iszik sokat az egy dolog.
De nézzél csak utána, hogy eddig akármelyik "brigád" tesztelte azoknak mind magas volt a fogyi.....ez már csak nem véletlen és csak nem mindenáron "belerúgokegyetazAlfábadolog", nem?
De nézzél csak utána, hogy eddig akármelyik "brigád" tesztelte azoknak mind magas volt a fogyi.....ez már csak nem véletlen és csak nem mindenáron "belerúgokegyetazAlfábadolog", nem?
GEORGE20-11-2009 14:04:10 // 6013
ha nem tudják az elérni amit ígérnek, akkor nem kell elhinteni a dumát.....
GEORGE20-11-2009 14:03:30 // 6012
No majd meglátjuk, amennyiben kapok TBi teszt vasat elmegyek vele hosszútávra, mondjuk meglátogatom szüleimet Pakson.
A pályán a szokásos nappali 140-160 esti 180.....meglátjuk mit villant a gép :-)
A pályán a szokásos nappali 140-160 esti 180.....meglátjuk mit villant a gép :-)
Kacorka20-11-2009 13:51:20 // 6011
Ne is foglalkozz vele Laci, egyszerűen vannak akiknek szar a napjuk, ha nem fröcsöghetnek egy kicsit a neten.
Longman20-11-2009 13:33:02 // 6010
Ok, pontosabb lett volna azt írnom hogy alapjárat közelről..
De a lényeg az akart lenni hogy a dízelnek legalább kell 1600-as fordulat hogy meginduljon, alatta olyan érzésem van hogy mindjárt lefullad, illetve hogy egyszerűen nem akar menni.. Ezt akartam kinyögni.. :)
A többit nem tudom hova tenni. Sajnálnám ha tényleg nem lehetne 10 alá menni a TBi-vel, mert az tényleg azt jelenti hogy iszákosabb a konkurenciánál.. A teljesítményben közelebb álló Golf GTi, Octavia RS, ezek szintén 200Le-s benzines turbómotorok közvetlen befecskendezéssel, szintén eljártam velük 10L-ből, persze ezeknél már könnyebb volt feljebb hajszolni őket.. :) Főleg hogy az újdonság ereje miatt oda-oda léptem nekik azért.
De a lényeg az akart lenni hogy a dízelnek legalább kell 1600-as fordulat hogy meginduljon, alatta olyan érzésem van hogy mindjárt lefullad, illetve hogy egyszerűen nem akar menni.. Ezt akartam kinyögni.. :)
A többit nem tudom hova tenni. Sajnálnám ha tényleg nem lehetne 10 alá menni a TBi-vel, mert az tényleg azt jelenti hogy iszákosabb a konkurenciánál.. A teljesítményben közelebb álló Golf GTi, Octavia RS, ezek szintén 200Le-s benzines turbómotorok közvetlen befecskendezéssel, szintén eljártam velük 10L-ből, persze ezeknél már könnyebb volt feljebb hajszolni őket.. :) Főleg hogy az újdonság ereje miatt oda-oda léptem nekik azért.
Selmak20-11-2009 13:25:02 // 6009
Benzinnek kisebb az égéshője, valamint a szegénykeverékes rétegtöltésű motorok is csak nagyon kompromisszumos körülmények között hozzák az elvárt fogyicsökkenést. A Multi-Air talán hoz 10% fogyicsökkenést ideális esetben, meg esetleg aktivált szabadgyökös gyujtás hoz majd még 10-t ha lesz valamikor.
Longman20-11-2009 13:22:42 // 6008
Én inkább fordítva, úgy fogalmaznék hogy semmivel sem rosszabb a "patináns" német márkáktól, sőt..
Scott20-11-2009 13:01:01 // 6007
Azt nem mondtam, hogy más márka jó. Csak annyit akartam mondani, hogy nem kell elvakultan dicsérni a "márkánkat", semmivel sem jobb mint bármelyik más, legalábbis a mai modelleket tekintve.
GEORGE20-11-2009 13:00:56 // 6006
Mesélj mi a baj a replikával???
Nekem a replika 17-es 156/147 TI-kel majd 90ezeret mentem és semmi bajuk sem volt.
Ez egy kamu duma, hogy nem jók a replika felnik.
Nem egy Alfán van replika és semmi gondjuk vele.....
Amúgy meg a magas áruk se azt sugalja, hogy szarok lennének...
Nekem a replika 17-es 156/147 TI-kel majd 90ezeret mentem és semmi bajuk sem volt.
Ez egy kamu duma, hogy nem jók a replika felnik.
Nem egy Alfán van replika és semmi gondjuk vele.....
Amúgy meg a magas áruk se azt sugalja, hogy szarok lennének...
GEORGE20-11-2009 12:55:47 // 6005
Igazad van, fejlesszék csak a benzineset!
az alapjáratról való húzás viszont nem igaz!
A 159 TBi 1200-1300-as fordulatról indul meg! De akkor rendesen.
A fogyasztásról valóban reálisabb képet kapni 15ezer után és városon kívüli használat után.
Én mikor vezettem a TBi- "pesten" akkor nem volt semmi féle dugó! igazából nem is pesten voltunk vele, hanem Budaörsről "hátul" bementünk egy darabon majd vissza. több mint 40km autóztam-tunk így.
60-70-el lehetett vígan gurulni, aztán az 1-en max 110 és még is magas fogyival zártam.
az alapjáratról való húzás viszont nem igaz!
A 159 TBi 1200-1300-as fordulatról indul meg! De akkor rendesen.
A fogyasztásról valóban reálisabb képet kapni 15ezer után és városon kívüli használat után.
Én mikor vezettem a TBi- "pesten" akkor nem volt semmi féle dugó! igazából nem is pesten voltunk vele, hanem Budaörsről "hátul" bementünk egy darabon majd vissza. több mint 40km autóztam-tunk így.
60-70-el lehetett vígan gurulni, aztán az 1-en max 110 és még is magas fogyival zártam.
BFMSE20-11-2009 12:52:14 // 6004
Szerintem kombinálható, én láttam Ti-t dönthető hátsó ülésekkel.
Longman20-11-2009 12:50:38 // 6003
Szerintem ez "marhaság" már bocs! :) Nincs olyan gyártó ma a piacon aki megbízható autó csinál.
Én meg azt látom hogy mennyi Passatot/A6/A8-at hoznak vissza. És? Hidd el, több bajuk van azoknak mint a fiatal Alfáknak. Persze minden autót el lehet használni idő előtt..
Én meg azt látom hogy mennyi Passatot/A6/A8-at hoznak vissza. És? Hidd el, több bajuk van azoknak mint a fiatal Alfáknak. Persze minden autót el lehet használni idő előtt..
GEORGE20-11-2009 12:49:15 // 6002
A motor "bekopása" mára igen csak elhanyagolható. a precízebb gyártás miatt a mai motorok "nem igényelnek" bejáratást úgy mint 10 évvel ez előtt.
Itt el kell fogadnunk, hogy ekkora méretű autót az 1.8 TBi x fogyasztással mozgatja.
A kulcs ott van, hogy ez a fogyasztás a konkurenciánál mekkora!
Mert ha ott is ennyi, akkor nincs miről beszélni. Márpedig gyanítom, hogy ha súlyra motorra egyezőt találunk akkor azok se járnak el kevesebből.
Csodák nincsenek, csak a mesében.
Mikor anno leírták, hogy jönnek a dízelt megszégyenítő új fajta szuper takarékos benzines motorok már akkor sejtettem, hogy a szöveg nagyobb lesz a valóságtól.....
Itt el kell fogadnunk, hogy ekkora méretű autót az 1.8 TBi x fogyasztással mozgatja.
A kulcs ott van, hogy ez a fogyasztás a konkurenciánál mekkora!
Mert ha ott is ennyi, akkor nincs miről beszélni. Márpedig gyanítom, hogy ha súlyra motorra egyezőt találunk akkor azok se járnak el kevesebből.
Csodák nincsenek, csak a mesében.
Mikor anno leírták, hogy jönnek a dízelt megszégyenítő új fajta szuper takarékos benzines motorok már akkor sejtettem, hogy a szöveg nagyobb lesz a valóságtól.....
Longman20-11-2009 12:47:12 // 6001
Legfeljebb olaj fogyasztást okozhat a durva(!) bejáratás szerintem is.
Azt sem szabad elfelejteni hogy nem mindenki lakik a mindig bedugult Budapesten. Nekem miért van 210Le-s 3.0 V6 motorral 11L-es fogyasztásom? A bp-ieknek meg 16-18. Nem feltétlen kell a budapesti használatot etalonnak venni szerintem.
Nekem nagyon bejönnek ezek az új motorok, igaz nem Alfával van tapasztalatom, hanem a másik konszern termékével aki ezek felé a motorok felé nyitott, azaz a VW AG. Pontosabban Skodaval.
Épp ezért nem értem ezeket a fogyasztási adatokat, mert sokáig használtam Superbet (igaz "csak" 1465 kg üresen) az 1.8 TSi motorral (gyak. ugyanaz mint a TBi) viszont ez "csak" 160 Le. Nagyon nehezen ment 10L fölé a fogyasztása. Főleg 15.000 km után esett le drasztikusan. Autópályán 160-170-es tartós haladás mellett eszik 9,5 L-t. Miskolcon eljárok vele 8,5L-ből. Innentől számomra nagyon hiteltelenek ezek a 15L-es fogyasztási adatok. Jah hogy Bp-n mérve? Számomra ez kb. annyira hiteles környezet, mintha a végsebesség tartós kihasználásakor mért fogyasztást közölnék.. :)
Viszont sokkal kultúráltabb és szélesebb tartományban használható (röhej, de nem a dízel, hanem ezek a benzin motorok húznak alapjárattól) a common rail dízel persze azért kevesebbet eszik, de nálam ez a különbség 2L maximum. Akkor inkább a benzines.
Én letettem a voksomat ezek mellett a motorok mellet (hívják akár TBi-nek, T-Jet-nek vagy Tsi-nek) ideje volt hogy a benzinmotorokat is fejlesszék! Nagyon vártam!
Azt sem szabad elfelejteni hogy nem mindenki lakik a mindig bedugult Budapesten. Nekem miért van 210Le-s 3.0 V6 motorral 11L-es fogyasztásom? A bp-ieknek meg 16-18. Nem feltétlen kell a budapesti használatot etalonnak venni szerintem.
Nekem nagyon bejönnek ezek az új motorok, igaz nem Alfával van tapasztalatom, hanem a másik konszern termékével aki ezek felé a motorok felé nyitott, azaz a VW AG. Pontosabban Skodaval.
Épp ezért nem értem ezeket a fogyasztási adatokat, mert sokáig használtam Superbet (igaz "csak" 1465 kg üresen) az 1.8 TSi motorral (gyak. ugyanaz mint a TBi) viszont ez "csak" 160 Le. Nagyon nehezen ment 10L fölé a fogyasztása. Főleg 15.000 km után esett le drasztikusan. Autópályán 160-170-es tartós haladás mellett eszik 9,5 L-t. Miskolcon eljárok vele 8,5L-ből. Innentől számomra nagyon hiteltelenek ezek a 15L-es fogyasztási adatok. Jah hogy Bp-n mérve? Számomra ez kb. annyira hiteles környezet, mintha a végsebesség tartós kihasználásakor mért fogyasztást közölnék.. :)
Viszont sokkal kultúráltabb és szélesebb tartományban használható (röhej, de nem a dízel, hanem ezek a benzin motorok húznak alapjárattól) a common rail dízel persze azért kevesebbet eszik, de nálam ez a különbség 2L maximum. Akkor inkább a benzines.
Én letettem a voksomat ezek mellett a motorok mellet (hívják akár TBi-nek, T-Jet-nek vagy Tsi-nek) ideje volt hogy a benzinmotorokat is fejlesszék! Nagyon vártam!
Somez20-11-2009 12:36:05 // 6000
Igazad van, én fogalmaztam rosszul.
Arra gondoltam ez alatt, hogy be lehet úgyis járatni egy kocsit, hogy csak magas fordulaton használod és ehhez a fordulathoz kopnak össze az alkatrészek. Mondjuk ez simán elképzelhető egy nullkilométeresen újságíróknak tesztre kiadott autóról. Az is érdekes felvetés volt, amit Csikós írt a tesztben, hogy lehet a FIAT képviselete erősebb autót adott a bolti verziónál, és ezért eszik többet.
Nem is értem miért nem vetik ilyenkor össze egy 5-ös BMW-vel, ami tömegre és teljesítményre a lehető legjobban egyezik és mérhetnének fogyi különbséget. Akkor kiderülne az igazság. Persze tudom, kevés az idő, sok a munka, stb stb. Nehéz összehasonlító teszteket csinálni, főleg ennyire precízet. De Haleszék itt az Amorén csinálhatnának :-)
Arra gondoltam ez alatt, hogy be lehet úgyis járatni egy kocsit, hogy csak magas fordulaton használod és ehhez a fordulathoz kopnak össze az alkatrészek. Mondjuk ez simán elképzelhető egy nullkilométeresen újságíróknak tesztre kiadott autóról. Az is érdekes felvetés volt, amit Csikós írt a tesztben, hogy lehet a FIAT képviselete erősebb autót adott a bolti verziónál, és ezért eszik többet.
Nem is értem miért nem vetik ilyenkor össze egy 5-ös BMW-vel, ami tömegre és teljesítményre a lehető legjobban egyezik és mérhetnének fogyi különbséget. Akkor kiderülne az igazság. Persze tudom, kevés az idő, sok a munka, stb stb. Nehéz összehasonlító teszteket csinálni, főleg ennyire precízet. De Haleszék itt az Amorén csinálhatnának :-)
GEORGE20-11-2009 12:23:50 // 5999
Milyen 159-ek? benzin diesel és azon belül melyik?
Mik a hibák?
Főleg azok érdekelnének amiktől a "kényes" "úrak" vissza adták az autót.
Gondolom bármit is kaptak helyette az über király a 159-hez képest.
Nálunk Opelok vannak 140ezernél a legutolsó szériás Vectrán váltót cseréltek, és kétszer kuplungot. Az olajszivárgást a karternél nem tudják orvosolni.....
Az Insignán, 2hónapos tempómat kapcsolót cseréltek
A 1,7-es Combó elég jól bírja még semmit sem kellett cserélni.
A 3 éves Astra 1,6 16V 1000km-en 2 literolajat iszik....jelenleg 152ezer van benne.....
Mik a hibák?
Főleg azok érdekelnének amiktől a "kényes" "úrak" vissza adták az autót.
Gondolom bármit is kaptak helyette az über király a 159-hez képest.
Nálunk Opelok vannak 140ezernél a legutolsó szériás Vectrán váltót cseréltek, és kétszer kuplungot. Az olajszivárgást a karternél nem tudják orvosolni.....
Az Insignán, 2hónapos tempómat kapcsolót cseréltek
A 1,7-es Combó elég jól bírja még semmit sem kellett cserélni.
A 3 éves Astra 1,6 16V 1000km-en 2 literolajat iszik....jelenleg 152ezer van benne.....
Scott20-11-2009 12:13:17 // 5998
Itt a cégnél rengeteg vezetőnek van 159-e. Mindegyikkel van probléma, még gari idő alatt is. Van aki már vissza is adta, mert annyiszor hagyta cserben a gép. Alfának Alfa, szépnek szép a 159, de megbízhatatlan, nehéz és drága.
GEORGE20-11-2009 12:05:46 // 5997
Én nem hiszek ebben a rosszul bejáratott dologban.........ez egy gép, nincs olyan, hogy rosszul járatom be és akkor sokat eszik, ha jól járatom be akkor keveset.
Olyan van, hogy nyomom neki mint süket a csengőt, vagy óvatosan kezelem a gázt.
De mikor már a sokadik embernél magas fogyik jönnek ki akkor már ott van valami.....
Olyan van, hogy nyomom neki mint süket a csengőt, vagy óvatosan kezelem a gázt.
De mikor már a sokadik embernél magas fogyik jönnek ki akkor már ott van valami.....
Somez20-11-2009 11:58:56 // 5996
Teljesen igazad van. Csak talalj megfelelot :)
Erhard 242 (Pure Energy)20-11-2009 11:52:25 // 5995
én használtan veszek autót a TBi ugyan annyi mint az MJET használtan... ha a TS-ből indulok ki kicsit olcsóbb a fenntartása egy dízelnek :DDD
Somez20-11-2009 11:45:09 // 5994
Nem semmi :) de azt ia bele kell kalkulalni, hogy a dizel dragabb. Ekkor viszont bele kene venni, hogy hol hasznalod es mennyit, meg melyiknek mennyi a szervizkoltsege. Dehat ezt lehetetlen kiszamolni normalisan :(
Erhard 242 (Pure Energy)20-11-2009 11:39:37 // 5993
szerény számításaim szerint minimum 4l különbség van a kettő között akkor az azt jelentené hogy a benzin 300ft/l-nél hogy egálban legyen a dízellel annak 433ft-nak kéne lenni lehet hogy lesz ekkora különbség 1x majd 100 év múlva :P
Somez20-11-2009 11:31:37 // 5992
aKkor viszont siman benne van, hogy rosszul bejaratott tipust probaltatok. Amoren nincs vkinek ilyen gepe, higy sajat tapasztalatot mondhasson? Mervadobb lenne.
A dragabb gazolaj csak egy bizonyos arig eri meg igy is. Nem lepne meg, ha atlepnenk egyszer ezt a hatart.
A dragabb gazolaj csak egy bizonyos arig eri meg igy is. Nem lepne meg, ha atlepnenk egyszer ezt a hatart.
Satti20-11-2009 11:29:41 // 5991
Amúgy meg, nem úr, aki nem herdál! :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
363
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?