Forum >> 159
DrB03-02-2010 22:39:04 // 6439
Akkor holnapig még nem anyázok! :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)03-02-2010 20:44:15 // 6438
3om nap bocsi :)
Erhard 242 (Pure Energy)03-02-2010 20:32:16 // 6437
1 nap :)
DrB03-02-2010 17:24:22 // 6436
ErHard, érdekelne, neked mennyi időbe telne egy 159-esbe való LMM-et beszerezned. Itt hétfőn rendelték meg, s még ma sem kapták meg, sőt, azt sem tudják, mikor szállítják ki hozzájuk. Van ilyen a mai világban, hogy a beszállító nem ad infót arról, van-e neki raktáron a kérdéses alkatrész és mi a várható ideje a kiszállításnak?
DrB02-02-2010 21:50:02 // 6435
Na, majd megírom.
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2010 21:13:47 // 6434
azt nem tudom kint mennyi azt tudom itthon mennyi a bosch :)
DrB02-02-2010 21:12:39 // 6433
Arra én is, de a garim fizeti a 70%-át. Te mennyire saccolod a teljes árat?
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2010 21:10:08 // 6432
kíváncsi vagyok mennyit számláznak ki
DrB02-02-2010 21:07:20 // 6431
Kipróbálom én is, ha végre visszakapom a vasat. :DDD
Tegnap rendelték meg az LMM-et, délben hívtak emiatt, tehát még délelőtt ment ki a rendelés. Ma még nem kapták meg... Remélhetőleg, holnapra megjön, s akkor mehetek az autóért.
Tegnap rendelték meg az LMM-et, délben hívtak emiatt, tehát még délelőtt ment ki a rendelés. Ma még nem kapták meg... Remélhetőleg, holnapra megjön, s akkor mehetek az autóért.
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2010 20:56:49 // 6430
sebesség függő ma próbáltam :DDD
DrB02-02-2010 20:49:51 // 6429
Hogy is van azokkal a szaggatott fokozatokkal, Mester? :p
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2010 20:08:51 // 6428
mondjuk a szélvédőt nem árt megpucolni ott is ahol a szenzor van :)
DrB02-02-2010 11:52:21 // 6427
Úgy látszik, párunknál szarabbul hangolták be az esőszenzoros üzemmódot. Jó hír, hogy többeteknél meg rendben működik. Remélhetőleg a szervízben be tudják jól hangolni. Majd rákérdezek.
pettinke02-02-2010 10:46:51 // 6426
hát létezhet az is, hogy megfagy a bak - bár ilyet még sose láttam más autón sem. motormosás nem volt esetleg a szervizben?
egyszer volt még egy olyan gixerem, hogy nem nyomtam a start gombot elég hosszan, és valahogy "félig" indult el a motor: na, akkor majdnem szétrázta a kocsit, de rögtön lelőttem és második indítózásra már minden OK.
egyszer volt még egy olyan gixerem, hogy nem nyomtam a start gombot elég hosszan, és valahogy "félig" indult el a motor: na, akkor majdnem szétrázta a kocsit, de rögtön lelőttem és második indítózásra már minden OK.
pettinke02-02-2010 10:45:04 // 6425
jaja, szenzor nélkül "csak" a szaggatottság periódusidejét lehet szabályozni a kis tekerentyűvel, a kar 1-es állásában.
Jorjie02-02-2010 10:39:53 // 6424
Nekem a 146 csinálta ugyanezt, és szerintem is a bak megkeményedett a hidegben, és nem igazán csillapított.
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2010 10:27:38 // 6423
na megnéztem ha le van kapcsolva az esőszenzor akkor van egy lassú fokozat meg egy gyors ami sebességfüggő...szenzort maximálisra tekerem akkor autópályán sosem volt probléma ...
Corn02-02-2010 09:39:33 // 6422
Tegnap elhoztam az autómat a szervizből (futómű-gondok voltak-vannak hátul), és produkált egy nagyon furcsa hibát.
A szerviz udvarán állt pár napja, amikor beindítottam 0 fok volt, az autón kb. 4 centi hó az elmúlt napokból (elfeljtettek szólni a múlt héten, hogy kész van az autó). A múlt hét második felében -15, -20 fok volt.
Beindítottam, és nagyon hangos volt a motor, és az egész kaszni vibrált. A motor járása amúgy normálisnak tűnt, csak hangos volt és remegett minden. Leállítottam-újraindítottam, ugyanaz. Mentem vele 50 métert, hátha segít, majd leállítottam, újraindítottam - ugyanaz. Visszavittem volna a szervizbe, ha lett volna ott valami részben hozzáértő ember, de erre esély sem volt, ezért inkább hazamentem vele. Továbbra is remegett az egész kaszni, az ülés kellemesen masszíroszta a seggemet, a motor hangja kb. ugyanolyan volt mint máskor csak 10* hangosabb.
Otthon beálltam a jó meleg garázsba, ittam egy teát a nagy ijedtségre, és 10 perc múlva lementem megnézni, mi a helyzet. Beindítottam, és hibátlanul járt az autó, semmi extra zaj vagy vibráció nem volt. Mentem vele 15km-t, semmi hibajelenséget nem produkált. Ma reggel is hibátlanul indult.
Van valakinek ötlete, hogy ez mégis mi a szösz lehetett?
Olyan volt, mintha a motor minden rezgése csillapítatlanul jutna a kasznira. Létezhet olyan, hogy egy motortartó bak befagy? Más ötletem hirtelen nincs...
A szerviz udvarán állt pár napja, amikor beindítottam 0 fok volt, az autón kb. 4 centi hó az elmúlt napokból (elfeljtettek szólni a múlt héten, hogy kész van az autó). A múlt hét második felében -15, -20 fok volt.
Beindítottam, és nagyon hangos volt a motor, és az egész kaszni vibrált. A motor járása amúgy normálisnak tűnt, csak hangos volt és remegett minden. Leállítottam-újraindítottam, ugyanaz. Mentem vele 50 métert, hátha segít, majd leállítottam, újraindítottam - ugyanaz. Visszavittem volna a szervizbe, ha lett volna ott valami részben hozzáértő ember, de erre esély sem volt, ezért inkább hazamentem vele. Továbbra is remegett az egész kaszni, az ülés kellemesen masszíroszta a seggemet, a motor hangja kb. ugyanolyan volt mint máskor csak 10* hangosabb.
Otthon beálltam a jó meleg garázsba, ittam egy teát a nagy ijedtségre, és 10 perc múlva lementem megnézni, mi a helyzet. Beindítottam, és hibátlanul járt az autó, semmi extra zaj vagy vibráció nem volt. Mentem vele 15km-t, semmi hibajelenséget nem produkált. Ma reggel is hibátlanul indult.
Van valakinek ötlete, hogy ez mégis mi a szösz lehetett?
Olyan volt, mintha a motor minden rezgése csillapítatlanul jutna a kasznira. Létezhet olyan, hogy egy motortartó bak befagy? Más ötletem hirtelen nincs...
Corn02-02-2010 09:21:20 // 6421
Esőszenzorom van, fix szaggatott működési módot nem találtam még, a szenzor mindig beledumál. Megbízhatatlanul, ezért általában nem használom.
DrB02-02-2010 07:39:05 // 6420
Tehát akkor manuálisan szabályozható szaggatott fokozatok sincsenek nálad sem, ugye? Kiváncsi vagyok, ErHardnál mi a felállás???
13702-02-2010 07:21:24 // 6419
Én a sebesség függvényében változtatom az érzékenységet. Ha áll az autó, akkor 1, minél gyorsabban megy, annál jobban ráadom. Valószínűleg szarul hangolták a gyárban.
Az enyémben NINCS esőszenzor nélküli mód.
Az enyémben NINCS esőszenzor nélküli mód.
DrB02-02-2010 06:55:34 // 6418
Akkor lehet, mégsem néztem be ennyire ezt az ablaktörlő dolgot? Bár jobban örülnék, ha mégis, mert akkor nálam is meglennének ezek a fix szagatott fokozatok.
Nálad szenzor nélkül, 1-es bajuszkapcsoló állásban a pöcökkel szabályozva szépen megvan a 4 különböző sebességű fix szaggatott fokozat?
ErHard: neked van esőszenzorod + fix szaggatott fokozataid is??? Ha igen, leírnád, milyen bajuszkapcsoló-pöcök kapcsoló kombinációval tudod előcsalni???
Il construttore aka Paulus ill. GTPeti Ofira hivatkozva is azt írják, náluk jó ütemben töröl az esőszenzoros mód. Corn, ha jól emlékszem, te is azt írtad viszont, hogy nálad is megbízhatatlan. Lehet, ráférne egy beállítás a szervizben, ha lehetséges...
Nálad szenzor nélkül, 1-es bajuszkapcsoló állásban a pöcökkel szabályozva szépen megvan a 4 különböző sebességű fix szaggatott fokozat?
ErHard: neked van esőszenzorod + fix szaggatott fokozataid is??? Ha igen, leírnád, milyen bajuszkapcsoló-pöcök kapcsoló kombinációval tudod előcsalni???
Il construttore aka Paulus ill. GTPeti Ofira hivatkozva is azt írják, náluk jó ütemben töröl az esőszenzoros mód. Corn, ha jól emlékszem, te is azt írtad viszont, hogy nálad is megbízhatatlan. Lehet, ráférne egy beállítás a szervizben, ha lehetséges...
pettinke02-02-2010 06:27:21 // 6417
nekem nincs szenzorom, de ugyanarra jutottam a használatiból mint te.
talán az egyetlen módszer, hogy a szenzor csatlakozóját valahol megbontod, akkor hibát érzékel az automatika és átáll manuális üzemmódra....
talán az egyetlen módszer, hogy a szenzor csatlakozóját valahol megbontod, akkor hibát érzékel az automatika és átáll manuális üzemmódra....
DrB01-02-2010 23:53:43 // 6416
Átrágtam a kézikönyv ablaktörlős részét, ott az alábbi áll:
Az alábbi öt fokozat kapcsolható a jobb oldali bajuszkapcsoló fel ill. lefelé való mozgatásával. 0. fokozat az alapállás, amikor nem töröl.
4 - manuális törlés, addig töröl, amíg felfelé nyomva tartjuk a bajuszkapcsolót
0 - nem töröl
1 - szaggatott
2 - lassú folyamatos
3 - gyors folyamatos
Ezen túl a bajuszkapcsoló felénk néző oldalán van egy gördíthető kapcsoló, gondolom, ErHard ezt nevezi pöcöknek. Ez a pöcök csak a bajuszkapcsoló 1-es állásában bír funkcióval. Ennek is négy állása van, ami a kézikönyv szerint a szaggatott törlés sebességét állítja 4 fokozatban, alulról felfelé tekerve:
- lassú szaggatott
- közepes szaggatott
- közepesen gyors szaggatott
- gyors szaggatott
S itt ugrik a kézikönyv az esőszenzor működésének leírására. Ami automatikusan aktiválódik a bajuszkapcsolót 1-es állásba kapcsolva. A pöcök funkciójáról pedig azt írja, hogy evvel ilyenkor az esőszenzor érzékenységét lehet állítani.
Egy szó nem esik arról, hogy lehet az esőszenzort kikapcsolni, és csak fix szaggatott fokozatokat használni. Nem az a helyzet, hogy esőszenzor nélküli felszereltségnél a bajuszkapcsoló 1-es állása a kis pöcökkel finomhangolható fix szaggatott fokozatokat nyújtja, míg esőszenzoros autóban pedig az automatika dönti el, mikor és milyen sebességgel töröl, mi csak a szenzor érzékenységét állíthatjuk a pöcökkel??? Nálam így működik vagy valamit baromira benézek...
Az alábbi öt fokozat kapcsolható a jobb oldali bajuszkapcsoló fel ill. lefelé való mozgatásával. 0. fokozat az alapállás, amikor nem töröl.
4 - manuális törlés, addig töröl, amíg felfelé nyomva tartjuk a bajuszkapcsolót
0 - nem töröl
1 - szaggatott
2 - lassú folyamatos
3 - gyors folyamatos
Ezen túl a bajuszkapcsoló felénk néző oldalán van egy gördíthető kapcsoló, gondolom, ErHard ezt nevezi pöcöknek. Ez a pöcök csak a bajuszkapcsoló 1-es állásában bír funkcióval. Ennek is négy állása van, ami a kézikönyv szerint a szaggatott törlés sebességét állítja 4 fokozatban, alulról felfelé tekerve:
- lassú szaggatott
- közepes szaggatott
- közepesen gyors szaggatott
- gyors szaggatott
S itt ugrik a kézikönyv az esőszenzor működésének leírására. Ami automatikusan aktiválódik a bajuszkapcsolót 1-es állásba kapcsolva. A pöcök funkciójáról pedig azt írja, hogy evvel ilyenkor az esőszenzor érzékenységét lehet állítani.
Egy szó nem esik arról, hogy lehet az esőszenzort kikapcsolni, és csak fix szaggatott fokozatokat használni. Nem az a helyzet, hogy esőszenzor nélküli felszereltségnél a bajuszkapcsoló 1-es állása a kis pöcökkel finomhangolható fix szaggatott fokozatokat nyújtja, míg esőszenzoros autóban pedig az automatika dönti el, mikor és milyen sebességgel töröl, mi csak a szenzor érzékenységét állíthatjuk a pöcökkel??? Nálam így működik vagy valamit baromira benézek...
Kompressz úr01-02-2010 22:39:11 // 6415
Vessetek a mókusok elé, de nekem 10 esetből 8-szor jól töröl az esőérzékelős progiban, az más kérdés, hogy némi vibráció nálam is van kb 100 km/óra körül és a jobboldali gyerekkorától gyengén töröl.
DrB01-02-2010 22:26:32 // 6414
Bevallom ffiasan, sem a te sem a kézikönyv leírása alapján nem jövök rá, hogy a fenébe törölhetek úgy szaggatottan, hogy fix legyen, ne az esőszenzor szabályozza...
Erhard 242 (Pure Energy)01-02-2010 22:15:26 // 6413
de ha nem akarsz szenzort akkor teljesen le kell nyomni a pöckét :D
Erhard 242 (Pure Energy)01-02-2010 22:14:03 // 6412
ugyan úgy működik mint bármi más autóban ha felfelé tolod akkor egyet töröl ha egyet lefelé akkor hosszú szakasz ha még egyet lefelé akkor gyorsabb aztán még gyorsabb majd folyamatos...a középen lévő pöcök a szenzor érzékenységét állítja az utolsó pöcök a hátsó ablaktörlő :P
GTPeti01-02-2010 22:11:52 // 6411
Anno Ofi mestert kérdeztem, az aut. ablaktörlőről. Nagyon dícsérte. Szerinte el szokta találni a megfelelő ütemet.
DrB01-02-2010 22:09:03 // 6410
Most akkor én hülye vagyok vagy a vassal van valami gond, de nálam egyik fokozat sem, ami a tekerhető kapcsolóval állítható, esőszenzortól független, azaz fix szaggatott fokozat. Hanem az esőszenzor érzékenységét állítja, amennyire emlékszem a kézikönyv leírására. Mindenesetre nálam egyik állásban sem töröl szaggatva, fix ütemben... Vagy baromira benéztem valamit az elmúlt fél évben...
Erhard 242 (Pure Energy)01-02-2010 21:57:53 // 6409
miről beszélsz? ha tologatod lefelé van 3 vagy 4 szakaszos törlési mód szenzor nélkül ...:DD
DrB01-02-2010 21:53:15 // 6408
Nem, de nem is vigasztal, főleg, ha más típusnál legalább van fix szaggatott fokozat, nem tudom. Nálam az esőszenzoros üzemmód használhatatlan. Ha a folyamatos túl gyors a szemerkélő esőhöz, marad a manuális kapcsolgatás. Röhej! Bár egyáltalán nincs kedvem röhögni...
Erhard 242 (Pure Energy)01-02-2010 21:47:06 // 6407
tudsz mondani egy olyan márkát aminél jól működik az eső szenzor? :P
Erhard 242 (Pure Energy)01-02-2010 21:46:06 // 6406
ez nem megy fel ...ugyan azt a szabványt használják mint a fosvágennél, fordnál meg minden új autónál :)
DrB01-02-2010 21:29:34 // 6405
Azt tudom. :) Minél feljebb van az a kapcsoló, elvileg annál érzékenyebb. De nálam sajnos egyik állásban sem töröl úgy, ahogy kellene.
Van itt bárki, akinek jól működik az esőszenzoros mód???
Van itt bárki, akinek jól működik az esőszenzoros mód???
13701-02-2010 21:27:02 // 6404
http://alfastumper.dk/oscommerce_st/catalog/product_info.php?products_id=1768
itt
itt
13701-02-2010 21:26:43 // 6403
Dán shopon most találtam ezt a pár ablaktörlőt, teljesen más konstrukciónak néz ki, mint ami most van az autón...vagy a kép csak illusztráció? A lyuk helyzete alapján talán passzol.
13701-02-2010 20:47:41 // 6402
Elvileg az érzékenységét tudod állítani a karon lévő tekerőgombbal.
DrB01-02-2010 20:34:51 // 6401
Nekem is pont a szemmagasságban töröl legszarabban. Most cseréltetem ki épp a gumikat, ha viszakapom a szervizből a vasat, majd beszámolok, új gumikkal hogy töröl.
Balázs156SW
Nem kell orvoshoz menned, neked jobban lett összerakva a vas, vagy jobban kímélte az előző tulaj, már ha használtan vetted, mint nálunk. Vagy éppenséggel magasabb a tűrés határod. Ami zörgés nálam van, bőven elviselem. A menetteljesítménytől többet vártam 200LE/400Nm esetén. Remélem, a mostani LMM csere ezen is változtat. Az ablaktörlő pedig nálam is szar, ahogy 137 és Corn cartársaknál is. Az egyik, hogy szarul töröl, a másik a használhatatlan esőszenzoros mód. Corn korábban leírta egy életveszélyes helyzetét pont emiatt.
Lehetséges szervizben állítani az esőszenzoros mód érzékenységén???
Balázs156SW
Nem kell orvoshoz menned, neked jobban lett összerakva a vas, vagy jobban kímélte az előző tulaj, már ha használtan vetted, mint nálunk. Vagy éppenséggel magasabb a tűrés határod. Ami zörgés nálam van, bőven elviselem. A menetteljesítménytől többet vártam 200LE/400Nm esetén. Remélem, a mostani LMM csere ezen is változtat. Az ablaktörlő pedig nálam is szar, ahogy 137 és Corn cartársaknál is. Az egyik, hogy szarul töröl, a másik a használhatatlan esőszenzoros mód. Corn korábban leírta egy életveszélyes helyzetét pont emiatt.
Lehetséges szervizben állítani az esőszenzoros mód érzékenységén???
Erhard 242 (Pure Energy)01-02-2010 20:29:40 // 6400
nem vagy hülye nekem is teljesen jól müxik ...
Erhard 242 (Pure Energy)01-02-2010 20:27:17 // 6399
igen épp bár igaz én nem gyilkoltam szét egyesben meg kettesben mint az a törtfehér GT-s :DDD
13701-02-2010 20:06:49 // 6398
Szerencsések vagytok a jó ablaktörlőlapáttal. Mikor decemberben megvettem, egyik első dolgom volt bemenni a márkaszervízbe, és venni egyet. Azt hittem az a baja, hogy használt. De az új pont ugyanott nem törölt rendesen: a látómező közepén. Az egésznek a problémája a C-be hajló lapát, aminek egyszerűen mindig van egy olyan része, ami nem fekszik fel a szélvédőre. Sehol máshol nem látok ilyet, általában minden lapáton laprugó szerű bizbaszok osztják el az ablakfelületen az erőt.
Karácsony előtt mentem vele vidékre, és viszonylag rendesebb eső esett. Az M7-en Fehérvárig minden megállóban megálltam, hogy kicsit máshogy hajlítsam azt a szart, komolyan mondom, hogy életveszélyes volt, hogy a látómezőm közepén nem látok. Lehajolva kellett vezetnem. Végül sikerült úgy behajlítgatni, hogy középen töröljön, és alul-felül nem, ez tartott kábé a múlt hétig, most megint szar. És pont a permetszerű dzsuvát nem viszi le. Ez így ebben a verzióban egyrészt életveszélyes, másrészt bármikor, amikor előfordul, szinte felrobbanok, hogy egy újonnan 12 milliós autóban hogy fordulhat ilyen elő.
Az meg, hogy átfúj alatta-felette a szél, és emiatt serceg 120 felett, az agyrém. Először azt hittem, hogy a középkonzol tetején lévő műanyag ropog, de mikor bekapcsolt a törlő, rögtön elmúlt. Szamosiéknál állíttattam rajta, most annyira lent van, amennyire lehet. Ennek a problémának az oka, hogy az idők során a törlőlapát tövében lévő mechanizmus elöregedett, ha kipróbáljátok (már akinél rossz), láthatjátok, hogy kézzel lehet nyomogatni. Ha lenyomom, lemegy a lapát a motorházfedél szélárnyékába, gondolom eredetileg ott volt a helye. Csakhát rossz a felfüggesztés, aztán ennyit tud egy idő után.
Karácsony előtt mentem vele vidékre, és viszonylag rendesebb eső esett. Az M7-en Fehérvárig minden megállóban megálltam, hogy kicsit máshogy hajlítsam azt a szart, komolyan mondom, hogy életveszélyes volt, hogy a látómezőm közepén nem látok. Lehajolva kellett vezetnem. Végül sikerült úgy behajlítgatni, hogy középen töröljön, és alul-felül nem, ez tartott kábé a múlt hétig, most megint szar. És pont a permetszerű dzsuvát nem viszi le. Ez így ebben a verzióban egyrészt életveszélyes, másrészt bármikor, amikor előfordul, szinte felrobbanok, hogy egy újonnan 12 milliós autóban hogy fordulhat ilyen elő.
Az meg, hogy átfúj alatta-felette a szél, és emiatt serceg 120 felett, az agyrém. Először azt hittem, hogy a középkonzol tetején lévő műanyag ropog, de mikor bekapcsolt a törlő, rögtön elmúlt. Szamosiéknál állíttattam rajta, most annyira lent van, amennyire lehet. Ennek a problémának az oka, hogy az idők során a törlőlapát tövében lévő mechanizmus elöregedett, ha kipróbáljátok (már akinél rossz), láthatjátok, hogy kézzel lehet nyomogatni. Ha lenyomom, lemegy a lapát a motorházfedél szélárnyékába, gondolom eredetileg ott volt a helye. Csakhát rossz a felfüggesztés, aztán ennyit tud egy idő után.
Balázs156SW01-02-2010 19:54:10 // 6397
Elfelejtettem: Új kasznis 141 lovas Mazda6-ról beszéltem...
Balázs156SW01-02-2010 18:56:51 // 6396
Kezdem azt hinni, hogy hülye vagyok. Az én 159-em nem zörög, jól megy, jó az eredeti aksija és jól töröl a lapátja. Ezen kívül nem kopog a só az alján ilyentájt, mint a barátnőm egyéves Mazdáján, aminek speciel nem töröl normálisan az ablaktörlő lapátja. És az Alfám ráadásul 2006-os. Régi üzem, ósdi technológia és mégis...
Holnap elmegyek orvoshoz.....
Holnap elmegyek orvoshoz.....
isa15601-02-2010 17:21:22 // 6395
Csak azt nem értem, hogy amikor sokáig nem használtam, alig tudta megtekerni, de az indulás tökéletes volt. Na mindegy, ezek szerint akksit cserélni 3 év után úgy is illendő. (pedig exide-t akartam venni) De hát akkor ki tudja hogy mit???
Halesz01-02-2010 16:16:28 // 6394
épp hogy csak? :D:D:D
DrB01-02-2010 16:10:44 // 6393
Neked abszolút szárazra töröl az ablaktörlőd? nekem mindig hagy ott valamit, ráadásul pont szemmagasságban. Mindezt a tavaly augusztusban feltett új gumikkal. Gyári ablaktörlő gumit használsz benne?
DrB01-02-2010 16:09:01 // 6392
Az én gyári aksim is három évesen adta meg magát...
Erhard 242 (Pure Energy)01-02-2010 15:00:11 // 6391
értetlenül állok az ablaktörlő hiba meg a sok zörgés előtt...
isa15601-02-2010 14:41:03 // 6390
Köszönöm az ötletet. Még jó hogy így fejlődik a technika. Régen még a legsilányabbak is 2x ennyit bírtak
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
366
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?