Forum >> 159
DrB05-12-2010 18:11:55 // 9840
Kösz a részletes leírást, így már nem tűnik annyira kínainak. Évente hányszor és mikor érdemes ez eljátszani? Gondolom, tél előtt mindenképp.
DrB05-12-2010 18:10:47 // 9839
Kár lenne, ha PS maradna... Egy ilyenre vevő lennék. :)
ALFI15605-12-2010 18:03:32 // 9838
Szerintem nincs bekábelezve.Egyébként mennyibe van a 159 bőrbelső?
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2010 17:35:39 // 9837
szerintem photoshop de ez egy fain megoldás a nappali fényre :)
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2010 17:34:14 // 9836
nem nagy kunszt, leveszed a szűrőt amire két gyorscsati megy rá azaz az üzemagyag csövek, a tűzfalhoz talán 8-as anya rögzíti a bilincset, aztán beviszed a melegre hajszárítóval melegíted és kifolyatod belőle a gázolajat ami benne van aztán ha van sebbenzined azzal is átmoshatod...vizet még véletlenül se engedj bele...hagyod száradni aztán vissza a helyére felül van egy anyás légtelenítő azt megnyitod és a kulcsot bedugod a helyére ahogy jön a nyál elzárod és menetkész vagy
.....05-12-2010 17:25:44 // 9835
.....05-12-2010 17:22:39 // 9834
a frissítés tartalmaz új funkciót? miben különbözik?
pettinke05-12-2010 16:59:32 // 9833
most jött ki októberben egy újabb firmware hozzá, nekem azzal egyelőre úgy tűnik, stabil lett. a német Alfás honlapról töltöttem le, ez a síma B&Me-hez van, nem a Nav-oshoz
pettinke05-12-2010 16:54:18 // 9832
nahogy NightPanel:
a km-óra marad csak égve, a középkonzol három kis műszere is sötét lesz.
viszont a rádió+klíma paneljei égve maradnak, meg a kis fenti parázsfény is, ami a sebváltót világítja.
nekem hosszú, sötétben elkövetett autópályázásnál jól jött, kevésbé fárasztja a szemet. volt hogy még a rádiót is kikapcsoltam a világítása miatt, úgyis beszélgettünk, nem kellett szólnia.
a km-óra marad csak égve, a középkonzol három kis műszere is sötét lesz.
viszont a rádió+klíma paneljei égve maradnak, meg a kis fenti parázsfény is, ami a sebváltót világítja.
nekem hosszú, sötétben elkövetett autópályázásnál jól jött, kevésbé fárasztja a szemet. volt hogy még a rádiót is kikapcsoltam a világítása miatt, úgyis beszélgettünk, nem kellett szólnia.
DrB05-12-2010 15:52:55 // 9831
159-esnél mennyire egyszerű az üzemanyagszűrő tisztítása házilag? Értem ezalatt a víz leengedését, kiszárítását.
W.05-12-2010 15:33:07 // 9830
Szerintetek motoros bőrülést be lehet pakolni olyanba, amiben eredetileg manuális van? Lenne egy szép garnitúra és gondolkodóba estem...
ALFI15605-12-2010 11:45:29 // 9829
Én a pirosat.Állandóan használom 2008-óta amióta a kék SW-t megvettem.Ha megyünk nyaralni Horvátba még oda is viszem a spurit.Én állandóan teszem bele.
Piritu - 1.000.00005-12-2010 11:44:25 // 9828
Olvasatomban pont a vezetési körülményekről szól a dolog. Figyelmeztet, hogy megváltozott a helyzet.
Nekem már többször is jól jött. Németbe menet gyakran 6-800 km-t megyek egyben. Ennyi út alatt drasztikusan változhat a hőmérséklet. A hőmérő helyett más volt a kijelzőn, az úton nem látszott semmi. Jött a "hópihe" és nem sokkal később tényleg le volt fagyva az út.
Ha zavar tuti ezt is "ki lehet ütni" - bár még nem hallottam ilyenről.
Nekem már többször is jól jött. Németbe menet gyakran 6-800 km-t megyek egyben. Ennyi út alatt drasztikusan változhat a hőmérséklet. A hőmérő helyett más volt a kijelzőn, az úton nem látszott semmi. Jött a "hópihe" és nem sokkal később tényleg le volt fagyva az út.
Ha zavar tuti ezt is "ki lehet ütni" - bár még nem hallottam ilyenről.
Piritu - 1.000.00005-12-2010 11:40:12 // 9827
Nem véletlenül áll vissza egy csomó dolog alaphelyzetbe, ha újra ráadod a gyújtást.
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2010 11:16:12 // 9826
jah a KRESZ-ben meg benne van hogy a látási és vezetési körülményeknek megfelelően kell vezetni :) Szóval nem hivatkozhatsz arra hogy azért csúsztam meg a jégen mert a kis rohadék autó nem mutatta a hópihe jelet :D
Piritu - 1.000.00005-12-2010 11:14:25 // 9825
Erre ott az utasítás a használatiban, hogy állítsd be a kívánt hőfokot az utastérben és nyomd meg az "auto" feliratú gombot a klímán. Ha nem így teszel Te vagy a hibás, mert nem tartottad be :-PP
Most olvasom, elég szájbarágós a stílusa. (333 oldal + rádió + Blu&Me )
Ha nem tudnám, hogy olasz azt hinném, hogy német. :-)
Most olvasom, elég szájbarágós a stílusa. (333 oldal + rádió + Blu&Me )
Ha nem tudnám, hogy olasz azt hinném, hogy német. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2010 11:08:45 // 9824
na akkor beperelem a gyárat hogy nem mutatja a kánikula logót és nyáron hőgutát kapok :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2010 11:07:54 // 9823
megjöttek a fékbetétek előre ATE hátra Textar...már csak sport tárcsát kéne hátra kukáznom...
Piritu - 1.000.00005-12-2010 11:07:42 // 9822
Mert lennének páran, akik beperelnék a gyárat, hogy nem szóltak, mert csúszik az út :-))
(A mikrós felirat is ezért van egyes országokban, hogy ne szárítsunk benne macskát.)
(A mikrós felirat is ezért van egyes országokban, hogy ne szárítsunk benne macskát.)
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2010 11:04:21 // 9821
de jó hogy nálunk ilyen "silány" a gázolaj minősége igaz hogy többet eszik (egyesek szerint) 1L-rel de mindig indul :P
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2010 11:02:04 // 9820
egyébként nem is értem minek jelzi vagy ha a téli hőm. jelzi akkor miért nincs napocska 25 fok felett, miért nincs esőcsepp 5 csep/mp/10cm2 ....
DrB05-12-2010 09:43:49 // 9819
Kösz! Konkrétan melyik Spuri adalékot és milyen gyakran használod?
DrB05-12-2010 09:42:49 // 9818
Még azt elfelejtettem írni, hogy a műhelyvezető azt is hozzáfűzte a történethez, hogy Németországban az utóbbi időben változtattak az diesel üzemanyag összetételére vonatkozó előírásokon környezetvédelmi szempontokból, ami viszont olyan irányba vitte el a fiziko-kémiai tulajdonságait, aminek nem kedvez a tél...
Tegnap olvastam az Indexen(?), hogy otthon is növelni akarják a biodiesel arányát?
Erről valakinek véleménye, amit korábban írtam:
"Kérdeztem, hogy lehet igazán megelőzni az ilyen bajt? Arról magyarázott, hogy téli extra adalékkal (amit ugye beletöltöttem elővigyázatosságból), téli diesellel (a Shellt ajánlotta), de szerinte a régi módszer a legtutibb: spirituszt és kevés ólommentes benzint hozzákeverni minden tank dieselhez."
Tegnap olvastam az Indexen(?), hogy otthon is növelni akarják a biodiesel arányát?
Erről valakinek véleménye, amit korábban írtam:
"Kérdeztem, hogy lehet igazán megelőzni az ilyen bajt? Arról magyarázott, hogy téli extra adalékkal (amit ugye beletöltöttem elővigyázatosságból), téli diesellel (a Shellt ajánlotta), de szerinte a régi módszer a legtutibb: spirituszt és kevés ólommentes benzint hozzákeverni minden tank dieselhez."
W.05-12-2010 07:54:07 // 9817
Akkor remélem eltűnik, mert elég idegesítő lesz egész télen ezzel a virító sárga hópehellyel járni...:))
ALFI15605-12-2010 07:48:47 // 9815
Nagy kúton nem láttam még csak kis maszek,magán kúton.Meg különböző autósboltokba.Minden városba van pár hely ahol lehet venni.
ALFI15605-12-2010 07:46:18 // 9814
Majd a karácsony elötti vadászatra gondolom nállatok is vesz a társaság fácánt.Arra kell kimenni.Ott ropognak a puskák rendessen.
Balázs156SW05-12-2010 07:37:47 // 9813
Látom alakul a bajorországi Alfatali. Csak időben szóljatok.....
Matta15605-12-2010 00:09:39 // 9812
Igen de nagyon kevés a madár, majd nyomom :)
DrB04-12-2010 23:35:11 // 9811
Ezt a Spurit már többször írtad. Pontosan melyiket töltöd a dieselbe? Melyik benzinkutakon tudom megvenni?
Piritu - 1.000.00004-12-2010 21:06:51 // 9810
ALFI15604-12-2010 21:05:46 // 9809
Vigyázz rá!Sok boldog kilómétert.Holnap a teritékről hozzál képet.Apróvadas vadászat lessz?
.....04-12-2010 21:00:10 // 9808
A könyv ezt írja :
Ha a külső hőmérséklet 3°C-ra vagy az
alá csökken, a kijelzőn megjelenik a figyelmeztető
üzenet és a * szimbólum,
és egy hangjelzéssel együtt figyelmezteti
a vezetőt az útfelület lehetséges jegesedésére.
Egyes változatoknál, a fenti figyelmeztető
ciklus végén, vagy a MENU gomb
rövid megnyomására:
– a kijelzett üzenet eltűnik és az előzőleg
aktív kijelző ismét megjelenik;
– a hőmérséklet kijelzés villogása befejeződik;
– a * szimbólum a kijelző alsó részén
marad (addig, amíg a külső hőmérséklet
6°C vagy annál alacsonyabb
A fenti ciklus csak egyszer játszódik le,
amikor a külső hőmérséklet 3°C-ra vagy
az alá csökken, és csak akkor ismétlődik
meg, amikor a külső hőmérséklet
meghaladja a 6°C-ot, és azután ismét
3°C-ra vagy az alá csökken.
Ha a külső hőmérséklet 3°C-ra vagy az
alá csökken, a kijelzőn megjelenik a figyelmeztető
üzenet és a * szimbólum,
és egy hangjelzéssel együtt figyelmezteti
a vezetőt az útfelület lehetséges jegesedésére.
Egyes változatoknál, a fenti figyelmeztető
ciklus végén, vagy a MENU gomb
rövid megnyomására:
– a kijelzett üzenet eltűnik és az előzőleg
aktív kijelző ismét megjelenik;
– a hőmérséklet kijelzés villogása befejeződik;
– a * szimbólum a kijelző alsó részén
marad (addig, amíg a külső hőmérséklet
6°C vagy annál alacsonyabb
A fenti ciklus csak egyszer játszódik le,
amikor a külső hőmérséklet 3°C-ra vagy
az alá csökken, és csak akkor ismétlődik
meg, amikor a külső hőmérséklet
meghaladja a 6°C-ot, és azután ismét
3°C-ra vagy az alá csökken.
ferike15904-12-2010 20:55:54 // 9807
Nekem 3,5 foknál jelzett már :)
ferike15904-12-2010 20:55:00 // 9806
Sziasztok!
Tud valaki mondani valamit a bioetanolos átalakításról, és milyen hatással van a motor élettartamára? Érdemes átalakítani?
Tud valaki mondani valamit a bioetanolos átalakításról, és milyen hatással van a motor élettartamára? Érdemes átalakítani?
ALFI15604-12-2010 20:51:19 // 9805
Ha te mondod.Éppen most néztem meg a könyvét de nem írja,hogy hány fok alatt van a figyelmeztetés.
Csöri04-12-2010 20:46:36 // 9804
Egyezzünk ki 3 ban.:-)
ALFI15604-12-2010 20:44:36 // 9803
Igen.Jegesedés az úton.
Azt hiszem 6 fok alatt jelenik meg.De lehet 4.
Azt hiszem 6 fok alatt jelenik meg.De lehet 4.
ALFI15604-12-2010 20:37:33 // 9802
Mondjuk én mindig öntöm bele a spurit.Lehet azért nem érzek különbséget.Meg állítólag a vizet is leköti,közömbösiti.
GTPeti04-12-2010 20:28:43 // 9801
Piritu - 1.000.00004-12-2010 20:19:00 // 9800
Odáig még nem jutottam el, csak a 147-nél tartok a 333-ból :-))
Csöri04-12-2010 20:09:50 // 9799
Volt olyan év, hogy reggel 8-tól 3-ig sorba álltunk.:-)))
Idén szeptemberben jöttünk haza, majdnem pole pozicióban voltam.:-))
Idén szeptemberben jöttünk haza, majdnem pole pozicióban voltam.:-))
Csöri04-12-2010 20:08:08 // 9798
:-)
Meg tutela szélvédőmosót.:-)
Meg tutela szélvédőmosót.:-)
Bilux04-12-2010 20:07:09 // 9797
De jó is volt... :D Második turnusba befértünk szerencsére.
Csöri04-12-2010 20:05:09 // 9795
Milyen jó a kompnál várakozni.:-)
Piritu - 1.000.00004-12-2010 19:26:17 // 9794
A 147-nél és a 156-nál ez "normális", próbál figyelmeztetni a jegesedés veszélyére. Az enyém azt írja, hogy "Lehetséges, hogy jég van az úton".
Gondolom ugyan ezt csinálja a 159 is.
Gondolom ugyan ezt csinálja a 159 is.
W.04-12-2010 19:16:31 // 9793
Mióta hidegebb az idő a műszerfalon a multifunkciós kijelzőn állandóan ott virít egy narancsszínű hópehely és időről-időre megjelenik a "jég lehet az úton" felirat. Ez normális???
Bilux04-12-2010 19:00:14 // 9792
Piritu - 1.000.00004-12-2010 17:35:46 // 9791
Most olvasom a 159 könyvét, az azt írja, hogy hidegben az üzemanyagba (ha az nem téli) tegyünk TUTELA DIESEL ART nevű anyagot. A keverési arány a csomagolásán van.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
361
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?