Forum >> 159
Piritu - 1.000.00030-01-2011 18:37:57 // 11440
SKrisz30-01-2011 18:36:22 // 11439
OK :)
ALFI15630-01-2011 18:35:42 // 11438
Mennyi az annyi?
Piritu - 1.000.00030-01-2011 18:35:17 // 11437
Majd segítünk összehozni valamit :-)
A "fejegységrevonalkimenet" témát addigra megoldom :-)
A "fejegységrevonalkimenet" témát addigra megoldom :-)
SKrisz30-01-2011 18:34:12 // 11436
Én megmondom őszintén, hogy simán elég lenne a gyári Bose, ha nem ennyiért adták volna... Így viszont nem lett meg, a többit meg meglátom majd ha nálam lesz a vas. Addig nincs prioritás listán :)
Piritu - 1.000.00030-01-2011 18:34:00 // 11435
Majd meghallgathatod valamelyik talin a kocsimat :-)
ALFI15630-01-2011 18:33:48 // 11434
Ez így van.De itt nem sokba van.Te egyébként hallottad már?Tudod,hogy miről beszélsz?
Piritu - 1.000.00030-01-2011 18:32:44 // 11433
Egyáltalán nem. Ha újat rendelsz, akkor az is annyi, vagy még több.
GTPeti30-01-2011 18:31:54 // 11432
OK, csak azt akartam mondani, hogy ne bánd, hogy nem rendeltél Bose-t.
(A Bose tulajdonosoknak: NEM azt mondtam, hogy rossz és hallgathatatlan, hanem, hogy nagyon megfizettetik a kulcsrakész rendszert.)
(A Bose tulajdonosoknak: NEM azt mondtam, hogy rossz és hallgathatatlan, hanem, hogy nagyon megfizettetik a kulcsrakész rendszert.)
Piritu - 1.000.00030-01-2011 18:31:14 // 11431
Kizárt, inkább egy értelemes dupla magas fejegység. Az áráért HiFi-t is lehet kapni.
SKrisz30-01-2011 18:24:20 // 11430
Igény van (lenne) rá, de egyenlőre előbb az autó kellene hozzá :)))
GTPeti30-01-2011 18:14:32 // 11429
Szerencsére. Annak az árából mérföldekkel jobb rendszert lehet kihozni.
(Persze csak ha van rá igény.)
(Persze csak ha van rá igény.)
SKrisz30-01-2011 18:00:40 // 11428
Elhiszem, de nekem az már nem fért bele a keretbe és ki lett húzva a listáról.
ALFI15630-01-2011 17:33:47 // 11427
Nem tudok rá rosszat mondani.
ALFI15630-01-2011 17:30:19 // 11426
Biztos drágán mérik.
SKrisz30-01-2011 17:22:37 // 11425
Hát ez nekem nem tűnik könnyű megoldásnak elsőre :( Lehet mégis be kellett volna húzni a Bose-t a listán... :)))
GTPeti30-01-2011 15:42:29 // 11424
Megtennéd, hogy megkeresed honnan jönnek az analóg jelek. A DAC-típusa érdekelne.
GTPeti30-01-2011 15:39:49 // 11423
OK... igazad van, a végfokIC is dolgozhat offszettel a bemenetén. Teljesen jogos.
"Forrólevegős páka". Ilyesmire abszolút nincs szükség, azért, hogy pár pontra ráforrassz pár vezetéket.
"Forrólevegős páka". Ilyesmire abszolút nincs szükség, azért, hogy pár pontra ráforrassz pár vezetéket.
Piritu - 1.000.00030-01-2011 15:36:15 // 11422
Valami hasonlót tervezek, de lehet hogy megpróbálok hozzá forrólevegős pákát szerezni, az SMD alkatrészek jobban szeretik.
Azért gondoltam csatoló kondira, hogy nehogy DC csatoltan lássam a végfok IC lábát.
Azért gondoltam csatoló kondira, hogy nehogy DC csatoltan lássam a végfok IC lábát.
GTPeti30-01-2011 15:35:44 // 11421
Ha teljesen tökéletesen akarnánk megcsinálni, akkor be kéne még iktatni egy Line-Buffer fokozatot a kerko-k után. De menni fog anélkül is.
GTPeti30-01-2011 15:34:27 // 11420
Nem baj, nincs rá szükség. Csak érdekelt volna. A művelethez lényegtelen a típus ismerete.
GTPeti30-01-2011 15:33:25 // 11419
A kondikra közvetlenül ráforraszhatnád a 4 jelvezetéket és el van intézve. A föld egy kicsit kényes kérdés, legjobb lenne a vezetősávok árnyékolásától hozni. A biztonság végett egy 1A-s biztosítékon keresztül. (Nehogy baj esetén a rádión és az RCA kábeleken keresztül kapjon földet az erősítő.)
Piritu - 1.000.00030-01-2011 15:31:46 // 11418
Így elsőre nem volt kedvem kibontani a hűtő egységet :-(
GTPeti30-01-2011 15:29:37 // 11417
"Szuper" kerámiakondik a jel útjában. Na ennyit jelent a "hifi" gyári viszonylatban...
Piritu - 1.000.00030-01-2011 15:27:13 // 11416
A helyzet az, hogy a gyári csatlakozókon csak bemenet van.
Szétkaptam a rádiót, ami elég egyszerűen megy
Kicsit tanulmányozva a belsejét megtaláltam a végfok IC-re menő 4 csatorna vezetékét, a hozzá tartozó 4 csatoló kondival:
Innen lehetne jelet lopni, már csak a kicsatoló kondik nagyságát kellene kitalálni.
Szétkaptam a rádiót, ami elég egyszerűen megy
Kicsit tanulmányozva a belsejét megtaláltam a végfok IC-re menő 4 csatorna vezetékét, a hozzá tartozó 4 csatoló kondival:
Innen lehetne jelet lopni, már csak a kicsatoló kondik nagyságát kellene kitalálni.
GTPeti30-01-2011 15:25:11 // 11415
A fő NYÁK-ról és a házról is jöhetnének fotók.
GTPeti30-01-2011 15:24:35 // 11414
Majd csinálj képeket. A végfok IC típusát feltétlenül írd fel!
Szilárd30-01-2011 12:48:02 // 11413
Én is azt nézem!:)
Jó kis Lotus...
Jó kis Lotus...
Piritu - 1.000.00030-01-2011 12:29:26 // 11412
Ha vége lesz a TV-ben az Autókereskedők-nek szétkapom a rádiót :-)
SKrisz30-01-2011 12:12:59 // 11411
Akkor hogyan továbba Hi-Fi építéssel?
SKrisz30-01-2011 12:12:15 // 11410
Tudom :))) Csinltam már én végig Ford 10-es auditot még a Conti-ban :))
Piritu - 1.000.00030-01-2011 12:00:06 // 11409
Kivettem a rádiót. Tényleg nincs rajta vonal kimenet. Még csak a helye sincs meg :-((
Piritu - 1.000.00030-01-2011 11:59:18 // 11408
Ennyire nem egyszerű a változtatás az autóiparban. Verifikálás, tartósteszt, biztonságtechnikai engedélyezések, szerszámváltoztatás, elsődarab engedélyezés...több hónap.
A Valeonak gyártott ventilátorba van egy műanyag bizbasz, annak a változtatása (egy hengeres távtartóról van szó) fél évbe, 5 bemintázásba került.
A Valeonak gyártott ventilátorba van egy műanyag bizbasz, annak a változtatása (egy hengeres távtartóról van szó) fél évbe, 5 bemintázásba került.
Piritu - 1.000.00030-01-2011 11:55:46 // 11407
Nem szeretem a meglepetéseket, úgyhogy ilyet nem fogok tenni :-DD
SKrisz30-01-2011 11:21:41 // 11406
Szerintem meg csak a beszállítóknak kellett volna speckót változtatni és már kész is a súlyfaragás. Ez a gyártónak (mármint az Alfának) nem került volna semmibe, csak egy kör-emailbe :)) Szóval akár lehetett is volna belőle valami...
SKrisz30-01-2011 11:19:54 // 11405
Ehhh... ezek az asszonyok :)))))
Erhard 242 (Pure Energy)30-01-2011 11:18:50 // 11404
azért ha van rá lehetőséged és olyan gyárban jársz ahol van mérleg állj rá az autóval és meg fogsz lepődni :)
'''''30-01-2011 10:31:35 // 11403
Ebben nem vagyok biztos.Az asszony elrángatott,mert igazából neki mentünk mitot nézni.
SKrisz30-01-2011 10:06:50 // 11402
Akkor az is TI volt?
SKrisz30-01-2011 10:06:21 // 11401
Nem szeretnék egy nappal sem öregebb lenni :))))
'''''30-01-2011 10:05:49 // 11400
Szép volt fehérben is.Fekete bőrrel,szürke alufelnivel,piros féknyereggel volt.
Piritu - 1.000.00030-01-2011 09:48:27 // 11399
A sedanom 1556 kg a hivatalos papír alapján.
Véleményem szerint már régóta nem foglalkoznak a 159-el. Még a gyártás se megy folyamatosan, nem éri meg bármit rákölteni. Egy szerszámváltoztatás sose térülne meg.
Még arra se futotta, hogy a 235 lovas TBi-t belefaragják, pedig a 200 lovas már benne van. Túl sokat kellett volna változtatni valamin.
Véleményem szerint már régóta nem foglalkoznak a 159-el. Még a gyártás se megy folyamatosan, nem éri meg bármit rákölteni. Egy szerszámváltoztatás sose térülne meg.
Még arra se futotta, hogy a 235 lovas TBi-t belefaragják, pedig a 200 lovas már benne van. Túl sokat kellett volna változtatni valamin.
Piritu - 1.000.00030-01-2011 09:45:16 // 11398
Csak nem szeretnél pár nappal/héttel idősebb kenni? :-))
(Győrben még mindig ott van)
(Győrben még mindig ott van)
SKrisz30-01-2011 09:44:34 // 11397
De akkor is 2 lépcsőt ígértek. Lehet az MY11-nél megint faragtak valamennyit. Bár ebben nem nagyon hiszek :))
SKrisz30-01-2011 09:42:51 // 11396
...és milyen volt "élőben" a bianco 159? :)))
Piritu - 1.000.00030-01-2011 09:36:40 // 11395
Anno a fészliftnél 40-45 kg-ot spóroltak meg.
'''''30-01-2011 08:49:08 // 11394
Tegnap voltam a pécsi alfa szalonban az asszonynak nézni mitot.Volt egy fehér 159,20jtdm-is.Azt mondták,hogy ez a változat már 35 kilóval könnyebb mint az eddigiek.Tehát,csak ezért jobb a fogyasztása Piritu-nak. :-)
Kazes☻29-01-2011 15:04:52 // 11393
Itt talán találsz + információt. :)
Norby29-01-2011 14:49:27 // 11392
Köszi. tudtam hogy van valami ilyesmi, de nem találtam.
pettinke29-01-2011 14:45:31 // 11391
van itt erre egy szaktopik:
http://www.alfaamore.hu/forum/ugyanaz_kicsiben_modellek
http://www.alfaamore.hu/forum/ugyanaz_kicsiben_modellek
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
412
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?