Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)19-02-2011 19:43:10 // 11940
hiába mész bármekkora fordulaton a korom az képződik ráadásul az euró 4-nél a szívósorban lévő lapátkák is elzárják az útját így az az EGR-nél és a leginkább a pillangószelep után rakódik le na meg a szívósorban....
Piritu - 1.000.00019-02-2011 19:31:29 // 11939
"A szerelők azt tanácsolták, hogy időnként menjek magasabb fordulaton pár percig, akkor a nyomás kipucolja az EGR-t, és hosszabb életű lesz." ezt nem hiszem. Két ok miatt sem:
- A 156-al rengeteget autópályáztam "nagy" fordulattal, mégis meghalt az EGR.
- Ha megnézed a 156SW blogomat ott leírtam. klatty Szétszedéskor nem az a gond, hogy a normál gázok által bejárt rész kormos, hanem a tekercs belsejébe is bement és a mágnes szorult meg. A nagy nyomású gáz ott nem öblöget, max még többet nyom ide be...
Sajna fogyóeszköz, semmiféle hókuszpókusz sem segít rajta.
- A 156-al rengeteget autópályáztam "nagy" fordulattal, mégis meghalt az EGR.
- Ha megnézed a 156SW blogomat ott leírtam. klatty Szétszedéskor nem az a gond, hogy a normál gázok által bejárt rész kormos, hanem a tekercs belsejébe is bement és a mágnes szorult meg. A nagy nyomású gáz ott nem öblöget, max még többet nyom ide be...
Sajna fogyóeszköz, semmiféle hókuszpókusz sem segít rajta.
Alfa GT-Csaba19-02-2011 19:25:28 // 11938
Nekem 2éve raktak bele felújítottat a fiát szervizbe 33ezerért.Lehet hogy rendesen átbaszarintottak?
Piritu - 1.000.00019-02-2011 19:25:26 // 11937
Ha ilyet csinálnának a kocsimmal én is videóra venném, jól jöhet az esetleges későbbi motorkárok finanszírozásánál.
Nem hiszem, hogy normális aki ilyet csinál egy autóval :-(((
Nem hiszem, hogy normális aki ilyet csinál egy autóval :-(((
GTPeti19-02-2011 19:25:02 // 11936
"Ne dramatizáld túl a dolgot!" ;)
Piritu - 1.000.00019-02-2011 19:23:11 // 11935
OFF
Van olyan négykerekű, amit nem szabad az első leoldás után tovább tölteni. Annál írja is a használati. Egyszer mégis rátöltöttem és összeszívta a vákuum a tankot, mert a levegőztető rendszer is megtellett benzinnel. Amikor fogyott a lé nem kapott helyette levegőt és horpadt a tank. Ott se a tágulás volt a gond.
ON
Van olyan négykerekű, amit nem szabad az első leoldás után tovább tölteni. Annál írja is a használati. Egyszer mégis rátöltöttem és összeszívta a vákuum a tankot, mert a levegőztető rendszer is megtellett benzinnel. Amikor fogyott a lé nem kapott helyette levegőt és horpadt a tank. Ott se a tágulás volt a gond.
ON
W.19-02-2011 18:05:30 // 11934
Ha tudsz ilyet annyiért hozz belőle vagy 10 db-ot!
ALFI15619-02-2011 18:04:33 // 11933
Mennyi volt az új EGR,hogy nem volt sokal drágább mint a tisztítás?
Miért pont 45.000 km. múlva derül ki?
Miért pont 45.000 km. múlva derül ki?
GTPeti19-02-2011 16:31:27 // 11932
(A cucc ér vagy 60ezret.)
Ruszi19-02-2011 15:56:56 // 11931
Ja,Ja egy angol lapon 150 e Ft
GTPeti19-02-2011 15:41:09 // 11929
Ha a hangminőség nem döntő szempont, akkor jó lehet egy ilyen kínai cucc is. (Az átlagos szintet 100%, hogy hozza!)
Sandree8019-02-2011 15:24:19 // 11928
Sziasztok!
Nekem is kijelzett a sárga lámpa decemberben, és végül is EGR szelep csere lett a vége. Itt a fórumban beszéltünk a tisztításról, de nem nagyon ajánlották, inkább kapott egy újat, nem volt sokkal drágább, mint a tisztítás. Szerencsére a DPF-nek nem volt baja. A szerelők azt tanácsolták, hogy időnként menjek magasabb fordulaton pár percig, akkor a nyomás kipucolja az EGR-t, és hosszabb életű lesz. Azóta, ha meleg motorral sztrádára kerülök, 4-esben megyek 5 percet 140 környékén, ilyenkor kb.3800-4000-et forog a moci. Tapasztalatom nincs vele, hogy mennyit ér, majd 45000 e múlva beszámolok :)
Egyébként a szervizben mondták, hogy az 1.3 Mjet FIAT 500-ban is ilyen a rendszer van, ezért nem is annyira ajánlják városi használatra... :) Hát akkor mire jó ha nem városra?!?!
Nem egy kiforott dolog még a dieseleknél ez a részecske szűrés, márkától függetlenül mindenki csak szív vele...
Nekem is kijelzett a sárga lámpa decemberben, és végül is EGR szelep csere lett a vége. Itt a fórumban beszéltünk a tisztításról, de nem nagyon ajánlották, inkább kapott egy újat, nem volt sokkal drágább, mint a tisztítás. Szerencsére a DPF-nek nem volt baja. A szerelők azt tanácsolták, hogy időnként menjek magasabb fordulaton pár percig, akkor a nyomás kipucolja az EGR-t, és hosszabb életű lesz. Azóta, ha meleg motorral sztrádára kerülök, 4-esben megyek 5 percet 140 környékén, ilyenkor kb.3800-4000-et forog a moci. Tapasztalatom nincs vele, hogy mennyit ér, majd 45000 e múlva beszámolok :)
Egyébként a szervizben mondták, hogy az 1.3 Mjet FIAT 500-ban is ilyen a rendszer van, ezért nem is annyira ajánlják városi használatra... :) Hát akkor mire jó ha nem városra?!?!
Nem egy kiforott dolog még a dieseleknél ez a részecske szűrés, márkától függetlenül mindenki csak szív vele...
Ruszi19-02-2011 15:18:17 // 11927
Ruszi19-02-2011 14:31:34 // 11926
De az....
.....19-02-2011 14:31:23 // 11925
Láttam már több videót a youtube-on , fiatECUscan progival csinálják.
'''''19-02-2011 14:30:27 // 11924
Ez nem egy fehér 159-es Mosonmagyaróvárról?:-)
Ruszi19-02-2011 14:26:22 // 11923
'''''19-02-2011 14:21:26 // 11922
Ezzel nekem is próbálkoztak a pécsiek.Tényleg így csinálják.Szerencsére már túl vagyok ezen!
.....19-02-2011 14:14:34 // 11921
DPF tisztítás ,szerintem nem tesz jót a motornak az álló helyzetben 3500 fordulaton pörgetni.
W.19-02-2011 14:10:31 // 11920
Teljesen telemegy és a mutató is azt mutatja nálam.
.....19-02-2011 14:05:29 // 11919
Én két kattanásig szoktam tankolni és a mutató 1-nél áll, telét mutat. OMV-nél tankolok.
ALFI15619-02-2011 13:18:06 // 11917
Akkor nem dramatizáltad túl.Csak ezek szerint már csurig tankolni se szabad.Hadjuk......
GTPeti19-02-2011 13:14:00 // 11916
Nagyon túl van itt dramatizálva sok dolog.
A cartárs leírta az észrevételem hátterét. Nem "dramatizáltam túl".
A cartárs leírta az észrevételem hátterét. Nem "dramatizáltam túl".
Alfa GT-Csaba19-02-2011 13:06:39 // 11915
Annak csak örülünk hogy ha tágul úgy is drága:-)Valószínű hogy ez az oka annak is hogy nyáron több km-t tudunk elmenni mire kimozdul a mutató a maximumról.
ALFI15619-02-2011 13:00:57 // 11914
Így van.Ha csurig tankolod ahogy beindítod és gurulsz egy kicsit már is lejebb van.Csak azt akartam mondani,hogy itt már minden baj? :) Már az is ha teletankolod a kocsit? :) Nagyon túl van itt dramatizálva sok dolog.
Alfa GT-Csaba19-02-2011 12:51:01 // 11913
Szerintem a hőtágulásra gondolt,amitől a nyál térfogara megnő.Szerintem van benne valami ,mert a kúton a föld alatt kb 20fokos a nyál nyáron kint meg van 38fok ezért melegszik és tágul is.Csak hát közben megyünk vele és ezért nem vesszük észre mert folyamatosan fogy is.
ALFI15619-02-2011 12:43:35 // 11912
Milyen bajok,milyen tágulás?
Piritu - 1.000.00019-02-2011 12:32:27 // 11911
GTPeti19-02-2011 11:44:27 // 11910
Táguláskor bajok lehetnek. Persze lehet, hogy tévedek.
pettinke19-02-2011 11:41:58 // 11909
megvárom míg kikattan először a pisztoly, és annyi. így csurig van mindig. (kagylóskút, egyszer dízel, ott van céges kártya).
imi15619-02-2011 11:27:33 // 11908
Nekem sem volt még ilyen problémám.Simán tele tudom tankolni(a betöltő nyílás szájáig) és akkor úgy áll a mutató függőlegesen felfele,mint a cövek:-))).
ALFI15618-02-2011 23:08:31 // 11907
Én mindig csurig nyomom.Teljessen fel a nyílás szájáig.A max fölé megy kicsivel és elmegyek 50-70 kilómétert akkor ér csak le a maxra.
Piritu - 1.000.00018-02-2011 23:05:50 // 11906
Más kérdés.
Ma tankoltam és nekem se sikerült a mutató szerint tele tenni a tankot. A múltkor 2x a sümegi kutasnak se. Ezek kagylóskúton történtek normál nyállal.
Az első tankolásnál a kagylós vépúderből és egyszer a hárombetűsmagyarnál sikerült, akkor az utolsó vonalon állt a mutató.
Nektek meddig megy fel a mutató, ha tele tankoltok?
Ma tankoltam és nekem se sikerült a mutató szerint tele tenni a tankot. A múltkor 2x a sümegi kutasnak se. Ezek kagylóskúton történtek normál nyállal.
Az első tankolásnál a kagylós vépúderből és egyszer a hárombetűsmagyarnál sikerült, akkor az utolsó vonalon állt a mutató.
Nektek meddig megy fel a mutató, ha tele tankoltok?
Piritu - 1.000.00018-02-2011 22:42:33 // 11905
Nem csak itt olvastam. Meg mintha a szervizben is rákérdeztem volna...
ALFI15618-02-2011 22:40:09 // 11904
Erhárd írta itt egyszer.
Piritu - 1.000.00018-02-2011 22:38:23 // 11903
Azt már megmondani nem tudom. Amíg vártam a Párducra keresztben-hosszában mindent elolvastam a neten...
ALFI15618-02-2011 22:35:41 // 11902
Ezt hol olvastad?
Piritu - 1.000.00018-02-2011 22:32:39 // 11901
Akkor mégis tudnom kéne, hogy mi az? :-DDD
u.i.
Rokonnak volt a drágábbikból. 3 év alatt sem tudták megcsinálni, állandóan visszajött a motorvezérlés lámpa :-DDD
u.i.
Rokonnak volt a drágábbikból. 3 év alatt sem tudták megcsinálni, állandóan visszajött a motorvezérlés lámpa :-DDD
Piritu - 1.000.00018-02-2011 22:30:22 // 11900
A múltkor mentem egyet vele Csörihez, azóta a betege vagyok :-)
GTPeti18-02-2011 22:29:15 // 11899
Piritu rémálma: Elveszik tőle az Alfát és kap egy Toyota cégautót. Mondjuk egy tüzes Aúúris(en)t. :))
Piritu - 1.000.00018-02-2011 22:29:03 // 11898
Hát elég sűrűn :-)
Nem hinném, hogy csak a város játszik. A DPF a kormot szedi össze. Korom, meg terheléskor van. Az meg autópályán van dögivel, mert ott nagyobb teljesítményre van szükség. Amikor a 156-ban box volt csak autópályán és országúti előzéseknél láttam kormot. Városban nem igazán.
Nem hinném, hogy csak a város játszik. A DPF a kormot szedi össze. Korom, meg terheléskor van. Az meg autópályán van dögivel, mert ott nagyobb teljesítményre van szükség. Amikor a 156-ban box volt csak autópályán és országúti előzéseknél láttam kormot. Városban nem igazán.
GTPeti18-02-2011 22:27:56 // 11897
Áááá... semmit! Felejtsd el, mert nem fogsz jól aludni. :))
GTPeti18-02-2011 22:27:24 // 11896
Mennyire igazad van... Van gyorsabb, erősebb autó. Sőt kényelmesebb is, viszont nincs meg bennük az a bizonyos "valami".
Piritu - 1.000.00018-02-2011 22:25:41 // 11895
Mit emlegetek itt, amibe be kéne szállnom? :-O
Piritu - 1.000.00018-02-2011 22:24:50 // 11894
Pontosan, ezt azért kéri, mert már 3x nem sikerült befejeznie a folyamatot.
Piritu - 1.000.00018-02-2011 22:23:47 // 11893
Az akkori véleményembe a 159-et is beleértem: klatty
ALFI15618-02-2011 22:23:43 // 11892
Akkor te folyamatossan a pillanatnyi fogyasztást nézed?Lehet sose fog tisztítaní.Pályázol annyit,hogy sose rakodik tele.Annak tisztít aki sokat városozik.
GTPeti18-02-2011 22:22:09 // 11891
Egy Toyoban beszállás után rögtön elaludna. Az még rosszabb. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
478
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?