Forum >> 159
ALFI15609-04-2011 07:19:28 // 13490
Sose tudod meg melyik az igazi és melyik a hamis.Michelin gumiba is van ami hamisítvány.Azt se mondod meg soha,hogy melyik az.
'''''09-04-2011 07:14:12 // 13489
Én két éve cseréltem az egyiket,mert villogott.Most lassan kezd a másik is cserés lenni.Néha pislákol.
GTPeti08-04-2011 23:21:58 // 13488
OK, fenntartom, 1 év az elég zsenge élettartam egy _eredeti_ (?) izzótól. A német net pl. tele van hamisítványokkal. De ügyesen rá tudják írni a Philipsosramsiemens-et a kínaiak. :)
Erhard 242 (Pure Energy)08-04-2011 21:40:33 // 13487
no de ami a lényeg hétfőn DPF-telenítés meg egér irtás és optimalizálás ...ma meg volt varázs-garázsban az autó a bőrt is lekezelték :)
Erhard 242 (Pure Energy)08-04-2011 21:37:33 // 13486
a D1S-nek van saját gyújtó trafója a seggén ...nem hinném hogy a fő tranyóval lenne a gond mivel 1 éve a jobbos szállt ki a játékból most meg a balos....
GTPeti08-04-2011 21:25:41 // 13485
Azt nem vitatom, hogy az izzó van elanyátlanodva. Nem lehet, hogy a trafód nyírja ki őket?
(A Xe-izzóknál a teljesítményt szabályozza az elektronika. A feszültséget csak az elején.)
(A Xe-izzóknál a teljesítményt szabályozza az elektronika. A feszültséget csak az elején.)
Erhard 242 (Pure Energy)08-04-2011 21:22:07 // 13484
átcseréltem akkor a másik oldalon pislog...
GTPeti08-04-2011 21:19:09 // 13483
Tudja fene... nekem ez gyanús. A xenon izzóknak nem szokásuk ilyen rövid ideig bírni.
Erhard 242 (Pure Energy)08-04-2011 21:15:58 // 13482
no a bő 1 éve vásárolt Philips vagy Osram xenon izzó eddig bírta....most már kínai gagyit veszek
'''''07-04-2011 19:55:30 // 13480
Kimentem neked megmérni.Hatvanas a külső átmérő.
NeoEx4807-04-2011 15:13:54 // 13479
Sziasztok,
Nem gyári alufelni van a 156-osomon, ebbe szeretnék középre gyári alfás felnikupakot szerezni. A felnin 60mm-es kupakok voltak eredetileg, és úgy tudom hogy a 159-esen is 60mm-esek vannak. Ezt meg tudjátok erősíteni? Mert akkor elvileg a 159-re valók jók lennének nekem is.
köszi
Nem gyári alufelni van a 156-osomon, ebbe szeretnék középre gyári alfás felnikupakot szerezni. A felnin 60mm-es kupakok voltak eredetileg, és úgy tudom hogy a 159-esen is 60mm-esek vannak. Ezt meg tudjátok erősíteni? Mert akkor elvileg a 159-re valók jók lennének nekem is.
köszi
'''''07-04-2011 11:09:29 // 13478
Előre még nem próbáltam.Hátra is csak három év után vettem észre.
SKrisz07-04-2011 10:59:45 // 13477
Illetve még azon csondáloztam, hogy nemcsak hátra, hanem előregurulás esetén is dolgozik az "aszisztens" :)
SKrisz07-04-2011 10:58:41 // 13476
Üresben is :) Én is akkor eszméltem rá, amikor a kapubejáron kiengedten a kéziféket és nem kezdett el előre gurulni az autó, ahogy azt én vártam :)
'''''07-04-2011 10:53:21 // 13475
Üresben is?
Erhard 242 (Pure Energy)07-04-2011 10:12:11 // 13474
az mindig fogja ha megfelelő a lejtő :) 5mp-ig...
'''''07-04-2011 10:09:56 // 13473
Hétfőn rájöttem,hogy van visszagurulás gátlóm.Először azt hittem beragadt a fék.Eszembe jutott,hogy mintha Piritu írta volna,hogy neki van ilyen.Ez csak kuplungolás közben fogja az autót,vagy hogy van ez?
Erhard 242 (Pure Energy)06-04-2011 21:23:18 // 13472
a kályhától :D
Totti (NagyVad)06-04-2011 21:18:30 // 13471
oda nem de valahol el kell kezdeni! :-D
Erhard 242 (Pure Energy)06-04-2011 21:14:02 // 13470
na nem ebből fogok elmenni Miamiba :D
Totti (NagyVad)06-04-2011 21:12:59 // 13469
Látod akkor neked gazdaságosabb :-) mint nekem felfele! :-) Sőt te még pézt is kapsz!:-)
Erhard 242 (Pure Energy)06-04-2011 21:11:14 // 13468
3,5 vazz :) de lefele gurulok...
Totti (NagyVad)06-04-2011 21:08:57 // 13467
Na jó de attól még el hozhatod a motyot :-)))))) És több ez mint 3 :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)06-04-2011 21:05:32 // 13466
legalább 3 km :)))
Erhard 242 (Pure Energy)06-04-2011 21:05:07 // 13465
az a baj hogy Te sem fogsz látni semmi extrát, annyira feszes a futómű hogy emelve nem lehet annyira megmozgatni hogy kijöjjön a hiba ... állítólag...a 4. dolgot meg nem akarom már megvenni csak ha biztos az a baja
'''''06-04-2011 21:04:26 // 13464
Ezt úgy mondod,mintha olyan messze lennétek egymástól.
Totti (NagyVad)06-04-2011 21:02:55 // 13463
Bár ha el jönnél rá néznénk meg a motyómat is eltudod hozni :-)
Erhard 242 (Pure Energy)06-04-2011 21:00:09 // 13462
inkább akkurátusan el kezdjük cserélgetni a dolgokat még jó hogy van rá lehetőség...jön egy kormánymű ha nem jó akkor megy vissza, utána jön a stabrúd és így tovább :P
Piritu - 1.000.00006-04-2011 20:58:37 // 13461
Ki kéne ereszteni a harkályokat :-))
Totti (NagyVad)06-04-2011 20:58:13 // 13460
Gyere el az 5-hez!!!
Erhard 242 (Pure Energy)06-04-2011 20:58:06 // 13459
nem fogom szabályoztatni :) persze cserés volt
Piritu - 1.000.00006-04-2011 20:58:01 // 13458
Az nem is rossz, bár érdekes a féloldalas kopás. Anno apám dácsiájánál láttam ilyet, mert megszorult a nyereg és gyakorlatilag csak a belső, dugattyú felőli betété fogot..
'''''06-04-2011 20:57:18 // 13457
Tárcsát is cserélni kellett?
Erhard 242 (Pure Energy)06-04-2011 20:56:50 // 13456
ma voltam a 4. szerelőnél ő sem tudta megmondani mi kopog jobb előröl :(((
Erhard 242 (Pure Energy)06-04-2011 20:54:52 // 13455
132e a betét már cserés volt...
Piritu - 1.000.00006-04-2011 20:50:42 // 13454
Hány km van a kocsiban? Gondolom még az eredeti fék volt.
'''''06-04-2011 20:46:55 // 13453
Miért nem olajoztad be?Az segített volna a nyikorgáson! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)06-04-2011 20:32:49 // 13452
annak semmi baja ...a belső betéten már bele maródott a tárcsa válla..az nyikorgott
Piritu - 1.000.00006-04-2011 20:30:25 // 13451
Hogyhogy ekkora az eltérés? Megszorult a féknyereg?
Erhard 242 (Pure Energy)06-04-2011 20:22:22 // 13450
ma megszűnt a hátsó fék nyikorgás is ki lett cserélve a tárcsa meg betét, kívül még 50%-os volt a betét, belül meg 5%-os
'''''06-04-2011 20:03:27 // 13449
Ez hiba volt.Sokkal gyorsabbnak tűnik nekik az autó ha össze vissza csúszkálnak.
Piritu - 1.000.00006-04-2011 19:41:05 // 13448
A hátul ülővel lehajtattam a könyöklőt, hogy legyen mibe kapaszkodnia :-)
Piritu - 1.000.00006-04-2011 19:40:19 // 13447
Az install még kísérleti fázisban van, a lényeg, hogy szól. Az erősítő marad, ahol van, mert a karosszéria segít hűteni, a csomagtartóba benézve nem is lehet látni. A kábeleket meg szándékosan nem vágtam rövidre, mert még nem tudom, hogy lesz a kondi. Szeretném használni is a csomagtartót.
Amint megoldottam az ajtóhangszórókat lesz másik láda is, ami a ferde oldalával előre néz a síalagút felé
Amint megoldottam az ajtóhangszórókat lesz másik láda is, ami a ferde oldalával előre néz a síalagút felé
'''''06-04-2011 19:39:41 // 13446
Néha hozzám is bekéreckednek,hogy megnézzék,hogy megy a vas.Akkor szokott ilyen spanifer kelleni,hogy a helyükön maradjanak a vállalkozók.A hátsók mindig össze-vissza csúszkálnak a bőrülésen. :-)
Piritu - 1.000.00006-04-2011 19:28:32 // 13445
A helyzet az, hogy pont az OFF tulajok miatt kellett lekötözni. Vittem őket és kicsit "mászkált" a láda :-)
'''''06-04-2011 19:22:06 // 13444
Esztétikus! :-) Ha ezt egy BMW-s meglátja,biztos belinkeli a fórumukba,hogy fikázzák az alfát. Ha itt lennél a közelben,megoldanánk neked bútorlapból és csak kárpitozni kellene.
Piritu - 1.000.00006-04-2011 18:41:58 // 13443
WarbiRunner (Gyuri)06-04-2011 11:47:42 // 13442
Rendben, köszönöm, majd kereslek!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
371
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?