Forum >> 159

mopa13-10-2011 19:08:20 // 16571
Igen, ez a baj, hogy nem tudom biztosan, hogy ez a baja. De ahogy itt olvasgattam, és tanácsoltátok, úgy döntöttem a részecskeszűrő mindenképpen csak a bajt okozhatja.
Ezen kívül a szívósor fixálását javasoltátok. Amit még nem tudok hogyan fogom megoldani.
Én havonta megyek vele 2000 km-t legalább, és viszonylag sokat városban, Pesten a dugókban. Azt is tudnám szeretni, ha lentebb is húzna, azt pedig főleg, hogy ne tiltson le két hetente.
Pár hónapja voltam vele szervizben. Olajcsere. Mindent kitisztítottak, nyomtak egy regenerálást, 700 km kizárólag országút után már villant is a lámpa. Ők szívósorcserét ajánlottak. Amit azt hiszem Erhard tapasztalatai alapján nem vállaltam be.

De győzzetek meg, hogy ne fúrassam át. Adjatok tanácsot, hogy mi lehet még a gond?
'''''13-10-2011 18:50:04 // 16570
Igaz,hogy kevesebbet megyek de régebben csináltattam meg. :-)
Szóval a motorvezérlés átírással és a dpf kiiktatás óta nincs gond.Szépen megy,kicsit jobban füstöl de nem vészes.Az erejét kezdem megszokni,lassan megint kicsit feljebb huzatom.
ALFI15613-10-2011 18:47:23 // 16569
Honnan tudod,hogy a dpf a ludas?Nekem is dobta a feliratot és nem a dpf volt.Sokmindentől lehet.
ALFI15613-10-2011 18:44:13 // 16568
2 embernek nincs.Erhard és ALFA159.Talán Erghard tud tapasztalatról beszámolni.ALFA159 évi 2000kilómétert megy.Neki kavesebb a tapasztalata :)
mopa13-10-2011 18:38:26 // 16567
Szombaton megyünk operációra. Eltávolítják a daganatot, ami megkeseríti az életem, és úgy hívják DPF. És egy kicsit a vezérlésen is optimalizálunk. Kíváncsi leszek az eredményre, a különbségre és leginkább arra, hogy látom e még valaha a "Have checked engine" feliratot. Nagyon nagyon remélem , hogy nem.

A téma előzményeiben nagyjából tudom, de azért indítok egy közvéleménykutatást!
Kinek nincs már részecskeszűrője?
Mi a tapasztalat?
Megszűntek a gondok bajok?
Erhard 242 (Pure Energy)13-10-2011 16:03:41 // 16565
felfelé igen :) 4db téligumival
Shadin13-10-2011 15:20:21 // 16564
Licitálhatok? Melyik típus?
Rolandoo7813-10-2011 15:11:12 // 16563
sziasztok,

kérdezhetek valamit? van egy 2008as már faceliftelt 159esem. Két hónapja van meg. Egyszerűen imádom. Én autót még nem szerettem ennyire. Egyetlen idegesítő tulajdonsága van, hogy állandóan elállítja a vezető oldali tükröt. Már mindent kipróbáltam. Elmentettem a beállításaimat mind a három memória helyre. De valahogy amikor reggel beülök, beteszem a kulcsot, akkor azonnal elállítja. Illetve akkor is elszokta, amikor leállítom az autót. Valaki tud erről valamit?

Köszönöm!

Roland
direttore13-10-2011 13:23:47 // 16561
Hello. 159. 2,4 jtdm-re 17 "-es gyári négy darab érdekelne, ha tudsz valakit esetleg szolhatnál, köszi!
Ruszi13-10-2011 12:35:47 // 16560
Eladó 1db Alfa Romeo 159-es Ti 19"-os alufelni újszerű állapotban.
Csosznorbert12-10-2011 22:59:35 // 16559
Olyan 1500 töl 2500 ig pörög, attól függ, merre járok, dombon lefelé 6. van fölfelé inkább huzatom.
ALFI15612-10-2011 21:53:38 // 16558
Te tudod,hogy használod,hogy jársz.De így tönkrevágod az biztos.2000fordulat alatt nem nagyon jó használni.
Csosznorbert11-10-2011 23:36:01 // 16557
A fiatot kérném.... :)
GTPeti11-10-2011 23:18:52 // 16556
Egyefene. :)

Csosznorbert11-10-2011 23:12:51 // 16555
Buszt nem lehet traktorra cserélni? :)))
GTPeti11-10-2011 23:02:18 // 16554
Pontosan így van, de ez tudjuk. Kivéve Busznorbertet. :)
Csosznorbert11-10-2011 22:58:50 // 16553
Pszt! Nehogy eláruld nekik, hogy alapjáraton csináltam a képet. :)))
ALFI15611-10-2011 22:49:41 // 16552
Csak minden elkormolódik,lekormolódik.Tönkrevág mindent.Ha főúton 90-el mész ott is egészségesebb az 5 mint a 6.
GTPeti11-10-2011 22:44:17 // 16551
Buszvezetőnek kellett volna mennie! :)
ALFI15611-10-2011 22:35:38 // 16550
Nem megy tönkre a kocsid ilyen 700-800-as fordulattól?
Grando11-10-2011 22:28:39 // 16549
Akkor az egy nagyobb tányér pöriből megvan? :DD
Csosznorbert11-10-2011 21:56:49 // 16548
fölfele mindig tolom :P
Grando11-10-2011 21:48:41 // 16547
Fölfele is ennyi volt? :DD
Erhard 242 (Pure Energy)11-10-2011 21:45:29 // 16546
egyébként ha a konkurenciához hasonlítom az autóm mondjuk az 525d-hez akkor az van hogy városban szinte ugyan annyit esznek dugóban 9.6 környéke, hosszú távon a bökő jobb fél literrel de kevesebb paci meg könnyebb is...
Erhard 242 (Pure Energy)11-10-2011 21:40:55 // 16545
mert hülyék egy majd 2T autó nem fog 4-5L-et enni ...
Csosznorbert11-10-2011 21:36:08 // 16544
Jöhet hozzám a gyár :P
GTPeti11-10-2011 21:33:38 // 16543
Azt kifelejtetted, hogy busz mögött haladva. :)
Erhard 242 (Pure Energy)11-10-2011 21:20:36 // 16542
biztos fedett körpályán tudja ezt a fogyasztást 70-nél 6ban :)
Piritu - 1.000.00011-10-2011 21:15:40 // 16541
Mondjuk kíváncsi lennék, hogy mit mondanának, ha kérnék egy fogyasztásmérést gariban és ott se jönne ki a gyári adat. Visszacserélnék a kocsit? :-DD
Piritu - 1.000.00011-10-2011 21:09:13 // 16539
Akkor hogy a fütyibe mérték a gyárban?
Eddig minden autóm "hozta" a gyári vegyes fogyit, az euro5-nek valahogy nem sikerül. Amúgy nem sokallom a 6,5-7-et, de minek a parasztvakítás a gyár részéről?
Erhard 242 (Pure Energy)11-10-2011 21:01:29 // 16538
sehogy vagy 500km 130-cal, 500km tréler :)
Piritu - 1.000.00011-10-2011 20:56:45 // 16537
Nagyon kíváncsi lennék, hogy a gyári 4,4-es országúti fogyi hogyan érhető el...
Csosznorbert11-10-2011 20:40:54 // 16536
Axiálcsukló lógás, kerék külső élén.... 1 cm kotty ide-oda. Azért az már nem kevés.... :(
Még péntekig ki kell húznia :D
Erhard 242 (Pure Energy)11-10-2011 09:30:45 // 16535
ez a jó kis euro4 meg 5 áldása ...ezért kamu az egész euro szabvány mivel kb 2x annyi üzemanyagot éget így el az autó de jól hangzik hogy csak 150 a co-ja csak 2x 150 :P
stukker198711-10-2011 09:03:05 // 16534
Hát igen! Normál,kicsit spórolósnak mondható elindulásnál gyakorlatilag mindenki lerajtol lámpánál. Az 1600kg és a 0-hoz közelítő nyomaték alacsony fordulatszámon elég kiábrándító.

A másik véglet amit te is említesz az a nagy gázos elindulás. Akkor figyelni kell rá h senkit se kapjak el hátulról. DE ez NEM átlag használat.
Piritu - 1.000.00010-10-2011 21:08:15 // 16533
Szóval, 5 napi bp-i kocsikázás után csak megerősíteni tudom: a 159 nem erre való.
A lámpánál lájtosan indulva otthagy mindenki, persze ilyenkor 9-en belüli városi átlag jön ki. Felépült turbónyomással indulva meg otthagyom a sort 10 méteren belül, természetesen 15+ literes átlaggal. A kettő között - hála az euro5-nek - nincs átmenet. Hála a hatalmas turbólyuknak (3-5 mp is lehet!!) egy csomó manővernek "neki kell készülni".
Bakker, nem gondolhatták komolyan az Alfa mérnökei, hogy hirtelen lepadlózva a gázt (tipikus duplakuplung közé tett gázfröccs esete) az alapjárati fordulatszám változatlan marad, a kocsi le sem reagálja :-(
Hazafelé kiérve a városból újra elemében volt, km falásra termett. Kényelemben, nyugalomban és elmaradó OFF-ok között.
Erhard 242 (Pure Energy)10-10-2011 20:29:47 // 16532
országúton 140-150 autópályán néha 220 :P
Grando10-10-2011 20:06:58 // 16531
Ahogy jöttünk, nem. ;)))
Csosznorbert10-10-2011 20:04:35 // 16530
Autópályán én is mindig küldöm, ott sose megyek a külső sávban. Az nem áll meg 7 alatt soha. :)
Erhard 242 (Pure Energy)10-10-2011 10:04:12 // 16528
nekem meg 8.4L lett bár az is igaz hazafelé 130km volt az átlag a comp szerint :)
Erhard 242 (Pure Energy)09-10-2011 21:16:14 // 16527
azt nem tudom ki volt a leggyorsabb
'''''09-10-2011 15:49:33 // 16526
Sajna programot szerveztünk már jóval előtte és nem tudtam már lemondani.Azért kíváncsi vagyok,hogy sikerült.
Csosznorbert09-10-2011 14:20:42 // 16525
Én meg nem akartam kimenni a pályára... :P
GTPeti09-10-2011 14:14:20 // 16524
Ezekszerint nem füstölted ki őket. :))
'''''09-10-2011 13:56:18 // 16523
Na,meséljetek!Mi volt Kaposon?KI volt a leggyorsabb?
.....09-10-2011 08:32:01 // 16522
Azt hittem, hogy csak nekem nem ad hangot, ki van kapcsolva. A menüben csak a hangerőt tudtam állítani. A 147-nél minden gomb csipog.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.