Forum >> 159
Kompressz úr05-11-2011 14:34:59 // 17140
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján én azért óvakodnék a bizonytalan hátterű egyesületektől és társaságoktól.
Ruszi05-11-2011 11:58:05 // 17139
Ma ismét számolgatam a kötelezőt, és láss csodát már 11024Ft+adó(3300Ft) ért is lehet159-es 2.4-re biztositást kötni.Az Asztra biztositónál a Wabard Biztosító Zrt-nél és a Közlekedési Biztosító Egyesület(KÖBE) bár itt van Tagdíj: 150 Ft/hó.Ja és szerintem mindegy hol van a kötelezöm mert úgysem nekem fizet.DD!!!
Tibcsi16605-11-2011 11:28:08 // 17138
OK kösz a tippet! gondolom ez már sokkal kisebb meló, mint az egész szívósor leszedése.
SKrisz05-11-2011 09:48:14 // 17137
Használ valaki Blue&Me kihangosítót iPhonenal? Mióta feltöltöttem a telóra az iOS 5 -öt, azóta behalt a Bleu&Me. Minden funkció működik, csak épp a központi kijelzőn bármilyen telefonos történés van (bejövő hívás, kimenő hívás, telefonkönyben keresés, stb...) nem ezek jellenek meg, hanem átvált dátumra... Így "vakon" telefonálni meg elég xar dolog :( Biztos vagyok benne, hogy beállítási vagy szoftveres gond, de ezért nem mennék a szervízbe asztalt csapkodni... Nincs valakinek ötlete mi lehet a megoldás?
ALFI15605-11-2011 09:39:49 // 17136
Van vele valami gond?Vagy minek akarod ledugózni?
Erhard 242 (Pure Energy)05-11-2011 07:02:25 // 17135
akkor igaz az elmélet ha a szívósor miatt rángat csak nálam meg nálad nem amiatt rángat semmi köze hozzá....én a helyedben hagynám a szívósor pucolást a pillangóházat kell inkább ...
Tibcsi16604-11-2011 23:41:54 // 17134
Jaa már kezdem érteni a dolgokat :) Ha leszűkítjük az EGR-t akkor kevesebb kormos levegő megy vissza a szívósorba azaz nem rángat annyira. De ledugózni simán nem lehet mert gondolom akkor a computer észreveszi és letilt vagy hibakódot add. Viszont ha csak simán szűkítjük attól még a szívósor még fog kormot kapni csak kevesebbet de ettől még éppen úgy be tud dugulni, azaz megint pucolni kell.. lapátok beszorulnak- letörnek.. stb. Tehát ez a szűkítés nem végleges megoldás. Azaz jobb az EGR-t lezárni (progiból kikapcsolni) és kész.. Jól gondolom a dolgokat ??
Csosznorbert04-11-2011 23:31:24 // 17133
Mert Alfi szerint nem lehet csak úgy ledugózni, én meg nem tudom.
Erhard 242 (Pure Energy)04-11-2011 22:32:32 // 17132
akkor meg minek? zárva van :P
Csosznorbert04-11-2011 22:20:10 // 17131
Csak ha kiiratom a progiból?
ALFI15604-11-2011 21:59:22 // 17130
Nem lehet.
Csosznorbert04-11-2011 21:32:21 // 17129
Ezt az EGR-t szabad fullba is ledugózni???
Erhard 242 (Pure Energy)04-11-2011 21:31:44 // 17128
ja meg már nem is müxik :)
Erhard 242 (Pure Energy)04-11-2011 21:18:47 // 17127
nekem még a gyári EGR lakik a gépben 150e van benne lassan már nem is pucolgatom nem ott lakik a korom ha nem utána....
Shadin04-11-2011 19:20:10 // 17126
A motor üzemi hőfokra melegedése közben nem "slusszol", ill. teljesen stabil az alapjárat. Előtte nem volt az. A 2000-3000 közötti alkalmi rángatások megszűntek...
Nekem nem volt állandó a rángatás, csak bizonyos "stílusú" gyorsításnál jelentkezett..
Az alkatrész ezerpárszáz forint volt plusz 10 perc meló. Sokat nem veszítesz vele.
Nekem nem volt állandó a rángatás, csak bizonyos "stílusú" gyorsításnál jelentkezett..
Az alkatrész ezerpárszáz forint volt plusz 10 perc meló. Sokat nem veszítesz vele.
Tibcsi16604-11-2011 15:43:02 // 17125
Ez új hír nekem! Mit is jelent ez az EGR szűkítés és miért jó ?
Shadin04-11-2011 10:27:45 // 17124
Ugyanez volt nekem is, és megszűnt amikor betettem az EGR szűkítést.
☻SKULL☻03-11-2011 22:20:27 // 17122
én Szatyi-tól vettem, és vadi új volt.
Ferko03-11-2011 22:15:52 // 17121
Jah és a lényeg. Hol vetted a sínt? Márkakereskedésben? Mennyi volt az ára?
Ferko03-11-2011 22:15:15 // 17120
Gondolom így a rozsdát és az egyéb kellemetlenségeket is ki lehet zárni.
☻SKULL☻03-11-2011 22:14:16 // 17119
gyárilag van a szettben gumi tömités de én raktam szélvédő ragasztót is, így tuti lett beázás ellen.
Ferko03-11-2011 22:12:21 // 17118
A 166 egy mellék (nem lekicsinylően értendő) projekt lesz. Egy nem mindennapi használatra szánt autó. A 166 V6 egy nagy, még (!) valóra nem váltott álom.:-)
Kompressz úr03-11-2011 22:09:36 // 17117
Már a 166 nem is jó...? :)
Ferko03-11-2011 22:05:44 // 17116
És nem ázik be, nincs hézag a kasznin?
Tudod engem csak a dizájn miatt érdekel. Mert nekem jobban bejön tetősínnel.:-)
Tudod engem csak a dizájn miatt érdekel. Mert nekem jobban bejön tetősínnel.:-)
☻SKULL☻03-11-2011 21:55:32 // 17115
Üdv !!! tutira nincs kiképzés, én utólag szereltem itt van pár fotó róla.
Ferko03-11-2011 21:44:16 // 17114
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy 159 SW-re lehet-e rakni utólag tetősínt? Gondolok itt arra, hogy van-e hely kiképezve a sínnek gyárilag?
Szerintetek?:-)
Az lenne a kérdésem, hogy 159 SW-re lehet-e rakni utólag tetősínt? Gondolok itt arra, hogy van-e hely kiképezve a sínnek gyárilag?
Szerintetek?:-)
Csosznorbert03-11-2011 21:20:59 // 17113
én se akarom elkiabálni, de az enyém is szépen muszikál :)
cseko7603-11-2011 20:45:19 // 17112
vagy jól karbantartani :)
Kompressz úr03-11-2011 20:42:25 // 17111
Érdekes módon nekem eddig sikerült...
Erhard 242 (Pure Energy)03-11-2011 20:03:39 // 17110
olyan nincs :P
Kompressz úr03-11-2011 18:07:55 // 17109
Vagy egyszerűen csak jó autót kell venni :P
'''''03-11-2011 17:59:45 // 17108
Osztom a véleményed!!!
Erhard 242 (Pure Energy)03-11-2011 17:50:27 // 17107
így van jól teszed az összes hibaforrástól meg kell szabadulni és utána élményautó lesz az 59 el sem akarod adni :P
Tibcsi16603-11-2011 17:29:59 // 17106
Érdekes enyém 2007-es, tehát nem lehet a tied újabb verzió. . Én sem értem?? De sajnos ez van, én is sokat olvastam a fórumon és ezt tartom a legjobb és legolcsóbb megoldásnak, ha kiiktatom. (és az autószerelő barátom is ezt javasolta)
Kompressz úr03-11-2011 17:08:18 // 17105
2006. augusztusi vásárlás.
Tibcsi16603-11-2011 16:55:18 // 17104
Amikor éppen elér 2000-2500 fordulat környékére és itt lenne igazán nyomatéka, helyette inkább rángat :( De kisebb fordulaton sem egyenletes teljesen. (előtte 166-om volt 2.4 JTD-vel, így tudom mihez viszonyítani)
Tibcsi16603-11-2011 16:50:47 // 17103
Hány éves a géped ?
.......................03-11-2011 15:10:11 // 17102
kis gázzal ,vagy naggyal rángat?
Kompressz úr03-11-2011 14:34:40 // 17101
Hát, sajnálom, de továbbra is csak csodálkozni tudok, hogy nálam közel 110.000 km-rel a vasban soha semmi hasonló gond nem jelentkezett. Ehhez képest mindenki panaszkodik a fórumon...
Tibcsi16603-11-2011 14:11:18 // 17100
Nekem is hirtelen halál volt az aksival. Egyik nap 100% minden OK autó pöcre indult. Másnap reggel család bepakol mentünk volna kirándulni. Gyerek hátul kiabál, hogy menjünk már. Kulcs be, csomó villogás csattogás mindenhol... Majd semmi. Autó 4 éves - gyári aksival. Nem akartam elhinni, de rámértem. kb9.5V maradt benne. Aksi csere megvolt azóta semmi gond.
Lényeg az, hogyha gyenge az aksi akkor elég sok hülyeséget tud csinálni a sok elektronika. (pl pár elektromágnes nem tud behúzni és mindjárt kapsz egy pár hibát a konzolon) Mérjél rá feszmérővel.
Lényeg az, hogyha gyenge az aksi akkor elég sok hülyeséget tud csinálni a sok elektronika. (pl pár elektromágnes nem tud behúzni és mindjárt kapsz egy pár hibát a konzolon) Mérjél rá feszmérővel.
Tibcsi16603-11-2011 09:32:49 // 17099
De sok baj van vele. Óra szerint 76eKm van benne és 2000-2500 között úgy rángat, mintha mindjárt kiesne a motor. Nem is beszélve a nagy fogyasztásról. 10 alatt alig tudok menni városban!! Régi gépemmel (166) simán 7,5-ekkel jártam!!! Amikor pedig elkezdi kiégetni a kormot akkor pedig elég horror. Alig tudok vele 110-el menni 4-ben. És úgy ráz, hogy még a gyerek is felébred közben. Nem akarok vele évekig szenvedni. Mint Erhard is mondta ki kell iktatni és kész :)
Erhard 242 (Pure Energy)02-11-2011 21:52:16 // 17098
nekem hirtelen halállal döglött meg egyszerre felvillant minden aztán kihunyt se kép se hang...mondjuk az ABS meg az önindító külön ágon kapja a delejt
SKrisz02-11-2011 20:39:15 // 17097
Hát én ezt meg nem mondom. Nekem az opciós listán már csak a karbon utánzat volt a fekete fém helyett. Annak viszont sem az ára, sem a "megjelenése" nem tetszett, így nem is foglalkoztam vele.
stukker198702-11-2011 20:37:23 // 17096
Én is szálcsiszolt alut akarok:):) FEKETÉT:)
Lehet ezt venni valahol,valahogy vagy csak bontó?
Lehet ezt venni valahol,valahogy vagy csak bontó?
SKrisz02-11-2011 20:36:42 // 17095
Hogyne figyelnék! Csak szelektálok közben :))
Vinnie02-11-2011 20:32:43 // 17094
Most néztem a régebbi katalógusban, aluborítás a Distinctive felszereltségtől volt. Első ajtókon kilépővilágítás meg már a Progressionban is. :)
Pedig én is azt hittem, hogy mindegyikben alap volt az alu.
Pedig én is azt hittem, hogy mindegyikben alap volt az alu.
Erhard 242 (Pure Energy)02-11-2011 20:22:43 // 17093
rosso autón nem is látszik a piros pötty :D
BeeGee02-11-2011 20:05:59 // 17092
Én úgy tudom, hogy felszereltség függő, hogy melyikben fém, melyikben műanyag. Az évjárattal meg a textúra változott. A "körömreszelős" borítás már a kezdetektől fém volt, de az mintha eltűnt volna az idővel az opciós listáról. Vagy nem? :)
Halesz02-11-2011 20:05:45 // 17091
Mégse figyelsz eléggé, látod :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
473
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?