Forum >> 159
Csabi16-11-2011 22:14:18 // 17471
Én supervision-t vettem júniusban, semmi rosszat nem tudok rá mondani.
GTPeti16-11-2011 21:35:53 // 17470
Írtam a xenonizzókról egy blogposztot. A színtémát boncolgattam benne.
mopa16-11-2011 21:34:35 // 17469
Nekem is a 6000K tetszik színre. Abban meg bízom, hogy a rend őrében nem merül fel egy ilyen szép nagy autón kapcsán, hogy nem gyári a xenon.
Mit mondotok az ár kérdésre? Megéri a két égő Philiséktől a plusz 5000-t?
Ez a SuperVision nem hangzik jól...
Mit mondotok az ár kérdésre? Megéri a két égő Philiséktől a plusz 5000-t?
Ez a SuperVision nem hangzik jól...
Csosznorbert16-11-2011 21:34:11 // 17468
A piros. Az olyan titokzatos :)
Piritu - 1.000.00016-11-2011 21:10:09 // 17467
Csosznorbert16-11-2011 20:59:15 // 17466
Nagyon hideg.... :))
GTPeti16-11-2011 20:42:00 // 17465
Persze lehet, hogy jobb helyet találtál. Burkolózzunk hallgatásba! B)
GTPeti16-11-2011 20:37:39 // 17464
A lámpa alatt. :PP
Csosznorbert16-11-2011 20:36:39 // 17463
Kezet csókolok annak az egyénnek aki megmutatja hol a xenon trafója a vasamban. :))) Még én se találom meg, úgy eldugtam. De pszt! :)
Csosznorbert16-11-2011 20:35:15 // 17462
Én meg nem olvastam tovább. De inkább egy hűs sört kérj. (Nekem is.) :P
GTPeti16-11-2011 20:32:56 // 17461
Ne menj, én kérek elnézést! ;)
GTPeti16-11-2011 20:32:12 // 17460
Nekem volt ilyenem. A halogén az ennél sárgább. A gyári xenonok manapság többnyire 4300-asok. (Legalábbis én így tudom.) De valóban nehezebben kiszúrható!
Csosznorbert16-11-2011 20:31:38 // 17459
Ez felháboritó. Akkor lóvá tettek. :)) Megyek panaszra. :) Ettől függetlenül meg vagyok vele elégedve.
Piritu - 1.000.00016-11-2011 20:31:20 // 17458
Sajna a gépet felemelték a kocsival együtt, nem fértem hozzá :-((
Piritu - 1.000.00016-11-2011 20:30:32 // 17457
Emlékeim szerint a 4300-as fénye a normál halogénre hasonlít, így nem lehet elsőre kiszúrni a pótlólagos xenont.
GTPeti16-11-2011 20:30:22 // 17456
Képek?
Piritu - 1.000.00016-11-2011 20:29:25 // 17455
Ma volt szerencsém tanulmányozni a 159 alját, hát kicsit más filozófiát követ, mint a 156/Spider vonal. Minden futóműalkatrész nagyságrenddel masszívabbnak tűnik. Komoly vasdarabok vannak alatta. Öröm volt látni pl. az alsó lengőkar szilentjeit.
Hihető, hogy tovább él, mint a 156-é.
Hihető, hogy tovább él, mint a 156-é.
GTPeti16-11-2011 20:26:31 // 17454
És ráadásul neki van igaza!
Piritu - 1.000.00016-11-2011 20:23:56 // 17453
itt egy harmadik adatot dob a gép :-))
GTPeti16-11-2011 20:22:05 // 17452
A 4300K van legközelebb a napfényhez.
Csosznorbert16-11-2011 20:21:19 // 17451
Ismerősök többsége a 6000 K ra szavaz, az van legközelebb a nappali fény "utánozásában. Nekem is az van, és meg vagyok vele elégedve. Ha jól emlékszem olyan 10 ropi körül jutottam hozzá a vaterán. Otthon is beszerelhető, nem kell szaki hozzá. Csak a lököst le kell szerelni.
mopa16-11-2011 20:18:39 // 17450
Köszi szépen Piritu.
Szerintetek mi a különbség xenon izzó és xenon izzó között?
SuperVision és Philips között van 5-6000 Ft különbség...
Illetve színhőmérséklet ügyben ti mire szavaztok? 6000k?
Szerintetek mi a különbség xenon izzó és xenon izzó között?
SuperVision és Philips között van 5-6000 Ft különbség...
Illetve színhőmérséklet ügyben ti mire szavaztok? 6000k?
Csosznorbert16-11-2011 20:15:11 // 17449
H1 ködösit csak :D
Piritu - 1.000.00016-11-2011 20:13:39 // 17448
mopa16-11-2011 19:39:44 // 17447
Köszönöm. Nekem nincs manualom. A kedves kolléga a boltban pedig H1-re esküdött és azt is adott. Én meg csodálkoztam, hogy nem illik a helyére. Vihetem vissza :( Remélem becserélik
stukker198716-11-2011 19:36:33 // 17446
Azt olvastam én is...:)
Megerősítésre vártam...
Mindegyik 0,5-ön belül volt,kivéve a 3. mert az 1.8-ban.
Ezért kérdezem a dolgot....
Megerősítésre vártam...
Mindegyik 0,5-ön belül volt,kivéve a 3. mert az 1.8-ban.
Ezért kérdezem a dolgot....
Piritu - 1.000.00016-11-2011 19:29:55 // 17445
Az injektor korrekciós értékről most volt éppen szó a diesel topikban: "voltak max értékek megadva ami jelen esetben max 2.0 illetve -2.0 értékig korrigálhat. Alatta vagy felette gondok vannak a motorral."
Piritu - 1.000.00016-11-2011 19:20:50 // 17444
mopa16-11-2011 19:13:10 // 17443
Drága fórumozók! Milyen égő kell a tompítottba? H1 vagy H7?
stukker198716-11-2011 19:06:11 // 17442
Átlőttem magyarra egy másik verziót...
DPF csere után megtett kilométer az mire az előző hsz-ben rákérdeztem....
Ez törölhető valahogyan? Egyáltalán mire is utal ez?
Tudja valaki,hogy az injektor korrekciós érték milyen határok között mozoghat?
DPF csere után megtett kilométer az mire az előző hsz-ben rákérdeztem....
Ez törölhető valahogyan? Egyáltalán mire is utal ez?
Tudja valaki,hogy az injektor korrekciós érték milyen határok között mozoghat?
Piritu - 1.000.00016-11-2011 14:32:06 // 17441
Ma voltam szervizben és érdekes dolgot tudtam meg.
A "szervizszámláló" egyszerűen visszaszámol a következő esedékes szervizig, mint pl a 156-ban. Semmi köze sincs az olajhoz.
Az olaban még hátralévő km-t csak a komp tudja, csak kiolvasni lehet. Amúgy a komp a DPF regenerálások gyakoriságából és hosszából számolja.
27.500 km után még 20%-on volt az olaj, még 7.400 km-t lehetett volna vele menni a comp szerint.
Ja, pont a szervizben mutatott az óra 33.333 km-t :-DD
A "szervizszámláló" egyszerűen visszaszámol a következő esedékes szervizig, mint pl a 156-ban. Semmi köze sincs az olajhoz.
Az olaban még hátralévő km-t csak a komp tudja, csak kiolvasni lehet. Amúgy a komp a DPF regenerálások gyakoriságából és hosszából számolja.
27.500 km után még 20%-on volt az olaj, még 7.400 km-t lehetett volna vele menni a comp szerint.
Ja, pont a szervizben mutatott az óra 33.333 km-t :-DD
stukker198716-11-2011 14:16:22 // 17440
A 3,3 trial nem tud magyart szerintem....igazán meg se néztem...
A 2 adat amit említesz más néven szerepel...
A 2 adat amit említesz más néven szerepel...
Piritu - 1.000.00016-11-2011 14:12:23 // 17439
Miért nem állítod át magyarra? :-O
(Két km adatot ad meg. Az előző 5 égetés közti átlagos időt és hogy az utolsó óta mennyit mentél.)
(Két km adatot ad meg. Az előző 5 égetés közti átlagos időt és hogy az utolsó óta mennyit mentél.)
stukker198716-11-2011 13:50:35 // 17438
Megoldottam:)
A gép volt a hülye megint,mert az interface teszt nem(timeout) ment le de ettől függetlenül csatlakozott a vashoz....
Tehát a beállítás jó volt magyarul csak ő ezt nem tudta:)
Ha jó helyen olvastam le akkor 0km-es autóm van:):)
A DPF replacement-nél látható kilóméter szám mit jelölhet?
A gép volt a hülye megint,mert az interface teszt nem(timeout) ment le de ettől függetlenül csatlakozott a vashoz....
Tehát a beállítás jó volt magyarul csak ő ezt nem tudta:)
Ha jó helyen olvastam le akkor 0km-es autóm van:):)
A DPF replacement-nél látható kilóméter szám mit jelölhet?
stukker198716-11-2011 13:06:00 // 17437
MEgjött az Elm 327-em!
1 problémám van vele: A fiatecuscan nem elm 327 ként ismeri fel,hanem VagCom -os kábelként!
Ez mitől lehet?
1 problémám van vele: A fiatecuscan nem elm 327 ként ismeri fel,hanem VagCom -os kábelként!
Ez mitől lehet?
DrB16-11-2011 11:41:25 // 17436
Még a füstgépedet kellett volna bekapcsolnod a stroboszkóp mellé a ködben. :P
'''''16-11-2011 10:39:55 // 17435
Mentél volna az én ködlámpámmal! Csak strobi van benne. :-) Végül is,ha elég jó a szemed,két villanás között láttál volna valamit.
Graben&Zsu16-11-2011 08:32:22 // 17434
DrB15-11-2011 22:45:37 // 17433
Erre felé is jól lehűlt az idő. Az autó rendesen indul. Semmi zörgés. Pedig mentem vele összesen vagy 60 km-t, felét városban, felét autópályán. Ki érti ezt...
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2011 22:10:31 // 17432
no csak nem a holnapután játszódott le tegnapelőtt? :)))
Piritu - 1.000.00015-11-2011 21:50:39 // 17431
Olyan hirtelen fagyott le minden a ködbe érve, hogy mire eszembe jutott, már alig láttam ki.
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2011 21:43:34 // 17430
fűteni kell a szélvédőt és nem fagy rája :P
Piritu - 1.000.00015-11-2011 21:33:01 // 17429
-2,5 fok lett pár méteren belül. A szélvédőre ráfagyott a köd, ilyet még nem láttam. Természetesen az ablakmosó befagyott azonnal. fel ugyan feltöltöttem téli löttyel, csak a nyárit nem nyomattam ki a csőből. reggel első dolgom lesz...
Piritu - 1.000.00015-11-2011 21:31:18 // 17428
Az előbb értünk haza Veszprémből. Nem semmi köd volt a 8-ason! Egy azaz egy csíkot lehetett látni a szaggatottból! Régen láttam ekkora ködöt! A 159 ködlámpája jól vizsgázott.
Csosznorbert15-11-2011 21:29:02 // 17427
Mai nap először volt igazi hideginditás, miután egész nap kint állt a kocsi. Este 0 fok volt és gyönyörüen indult. Indulás után kis ideig cserreg-kerreg, de jól vizsgázott, mind akksi, mind izzitógyertya terén. :)
DrB15-11-2011 18:36:13 // 17426
110 ezer km van most benn. Nem hiszem egyébként én sem, hogy ez lenne a baj. Szerintem valami banális, valamihez hozzáérő műanyag basz lesz az. Úgy legyen! :)
.......................15-11-2011 14:38:59 // 17425
Help!
..tud valaki jó áron szervószivattyút 2,4 jtdm hez ,az enyém kezd meghaldokolni
esetleg érdemes felújíttatni?
..tud valaki jó áron szervószivattyút 2,4 jtdm hez ,az enyém kezd meghaldokolni
esetleg érdemes felújíttatni?
sxr8515-11-2011 10:09:07 // 17424
Szerintem attól is függ, hogyan használják az autót. Az enyémről tudom, hogy szinte csak városban jártak vele, lehet ez sem ideális a kuplungnak és a lendkeréknek. De azt is elképzelhetőnek tartom, hogy a 2.4-eshez való lendkerék sokkal masszívabb még a több nyomatékhoz képest is mint az 1.9nél.
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2011 08:43:58 // 17423
normális használattal nincs is vele gond
Csosznorbert15-11-2011 08:13:28 // 17422
Akkor 176500-ig még biztos nyugodt lehetsz / tek. Nálam annyi a km és szintén hibátlan. Pedig a hétvégén megint beleugrott 1200km.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
461
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?