Forum >> 159
Piritu - 1.000.00002-03-2012 07:45:02 // 19721
Az éjjel hazajöttünk németből. Ahogy kell, pontosan 6,8-as átlagot hozott a Párduc 130 tempomattal Ausztrián keresztül.
Piritu - 1.000.00002-03-2012 07:43:08 // 19720
A 156-omnál is ez volt a helyzet. Csak ott már a "gyári" nyomaték is eltekerte a kuplungot. Ki kellett cserélnem, mielőtt a box beugrott. Semmi baja sem látszott a kiszerelt cuccnak, viszont csere után érezhetően keményebb lett a kuplung. Tuti a rugó volt gyenge gyárilag.
Piritu - 1.000.00002-03-2012 07:36:36 // 19719
"Hogy tudtad a firefoxot összehaverkodtatni az eperrel?"
Sehogy, az online a legutóbbi rókafrissítés óta megy magától. A telepített DVD-s el sem indul, ha nem az exploler az alapértelmezett.
Sehogy, az online a legutóbbi rókafrissítés óta megy magától. A telepített DVD-s el sem indul, ha nem az exploler az alapértelmezett.
Piritu - 1.000.00002-03-2012 07:34:51 // 19718
Üdv a klubban! A kuplung nem bírja a megnövelt nyomatékot :-(
Piritu - 1.000.00002-03-2012 07:33:40 // 19717
droberto01-03-2012 23:12:14 // 19716
Nem hinném, hogy van róla külön rajz! Az eper is egy egységként kezeli, egyedül a fényszórókat körbeölelő műanyagelemet lehet leszedni.
droberto01-03-2012 23:06:53 // 19715
Igen, ez lényegesen egyszerűbb, kisebb térfogatú hűtő! Már csak azt kéne tudnom, hogy hol van?
droberto01-03-2012 23:05:29 // 19714
Tehát az olajhűtő a ludas! A kép alapján, a ki és belépő csonk is felül van! Ha nincs a hűtőn leeresztő, akkor csak leszippantással tudod a hűtőben is cserélni az olajat!
sxr8501-03-2012 19:30:43 // 19713
Több mint valoszinu hogy a kiegyenlito tartalyban a szuro szabadult el, amiatt habosodik az olaj es nyig a szervo. Nekem is ez volt... Szétszedni nem lehet a tartályt, venni kell egy ujat, kb 10e.
sxr8501-03-2012 19:26:19 // 19712
Szia,
nincs ilyen robbantott ábrád a lámpáról? Konkrétan az érdekelne mennyire lehet szétszedni, mert a foncsor amiben az izzó van kicsit mozog, ami a vetitett képen is látszik.
nincs ilyen robbantott ábrád a lámpáról? Konkrétan az érdekelne mennyire lehet szétszedni, mert a foncsor amiben az izzó van kicsit mozog, ami a vetitett képen is látszik.
.......................01-03-2012 17:23:29 // 19711
.......................01-03-2012 17:17:32 // 19710
droberto01-03-2012 16:59:01 // 19709
Nekem leürült teljesen! Pedig fejre sem állítottam. :) Az előírt 4,6 beleöntése után a nívó felénél van az olajszint!
Erhard 242 (Pure Energy)01-03-2012 14:56:13 // 19708
fejre kell állítani az autót akkor kicsöpög belőle :)
viccet félre téve nekem sose ment bele több mint 5,5L....
viccet félre téve nekem sose ment bele több mint 5,5L....
.......................01-03-2012 14:45:08 // 19707
Nektek sikerült már a 2,4 ben mind a 6,4 liter motorrolajat lecserélni,
nekem cserekor nem megy bele ennyi,
miért?
nekem cserekor nem megy bele ennyi,
miért?
Erhard 242 (Pure Energy)01-03-2012 11:01:12 // 19706
szerintem nem emelkedett annyit, nálam nem ez volt a fő cél alig raktak rá valamit azzal hogy nincs benne a buzi euro 4-es faxság inkább ezzel növekedett a teljesítmény
droberto01-03-2012 09:24:36 // 19705
Nincs mért nyomatékgörbém, csak egy gyári adatom! + 40Nm!
Nem hiszem, hogy a te nyomatégörbéd maximuma nem emelkedett volna min. 450 Nm-re.
Még akkor sem, ha a fő cél a görbe egyenesítése.
Nem hiszem, hogy a te nyomatégörbéd maximuma nem emelkedett volna min. 450 Nm-re.
Még akkor sem, ha a fő cél a görbe egyenesítése.
Erhard 242 (Pure Energy)01-03-2012 08:15:59 // 19704
na ez az nálunk nem a nyomatékra ment a játék ezért nem is csúszik a kuplung ....
droberto01-03-2012 07:45:56 // 19703
Nem hinném, hogy ezen múlik. Ez pusztán nyomaték kérdése.
Erhard 242 (Pure Energy)01-03-2012 07:02:33 // 19702
no pl ezért jó a progi úgy állítják be ahogy akarják vagy ahogy az autó megkívánja mivel 2 egyforma autó nincs...a box meg egy program minden autóhoz...
Erhard 242 (Pure Energy)01-03-2012 06:58:17 // 19701
az enyém nem ezt mutatja :)
droberto01-03-2012 05:51:54 // 19700
Nem lehet, hogy a kat.ban levő számok nem sima cikkszámok?! A számok előtt az is áll, hogy DIS.!
Hogy tudtad a firefoxot összehaverkodtatni az eperrel?
Hogy tudtad a firefoxot összehaverkodtatni az eperrel?
droberto01-03-2012 05:46:07 // 19699
A box előnye, hogy ha esetleg valamiért mégsem jön be, egyszerűen kivehető...
droberto01-03-2012 05:43:27 // 19698
Milyen problémákat írnak a 2.4-nél?
Nálam is van egy probléma! A szombati szervíz után - ami ugye már boxos időszak - megcsusszant a kuplungom! :-( Remélem ez csak valami időszakos paranoia! Azóta 2x-éreztem 3.dikban.
Vagy? A box megágyazott egy Sachs kuplungszettnek?!?
Nálam is van egy probléma! A szombati szervíz után - ami ugye már boxos időszak - megcsusszant a kuplungom! :-( Remélem ez csak valami időszakos paranoia! Azóta 2x-éreztem 3.dikban.
Vagy? A box megágyazott egy Sachs kuplungszettnek?!?
DrB29-02-2012 22:34:07 // 19697
A kiskocsik, meg a gyengébb motorizáltságú kompaktok között, gondolom, igen. No, de majd meglátjuk, csak legyen már végre a kezeink között. :))
DrB29-02-2012 22:32:37 // 19696
Na, ja. Volt, hogy egy VW Transporter, vagy mi volt, simán tartotta a 200-210-es tempót, s kigyorsításoknál sem maradt le nagyon... Idekint nem olyan nagy szám ez a 200 ló/400 Nm.
DrB29-02-2012 22:30:48 // 19695
Droberto élménybeszámolója óta megint piszkálja a fantáziámat A Novitec Powerrail, de 2.4 mJTD esetén elég ellentmondó tapasztalatokat találok. Míg az 1.9-esek nagy része dicséri, addig a 2.4-nél gondokat emlegetnek, de eddig iazi konkrétumot még nem sikerült találnom.
Piritu - 1.000.00029-02-2012 21:42:47 // 19694
ALFI15629-02-2012 21:20:53 // 19693
Csak 1.9m-jet 156 :)
droberto29-02-2012 20:29:24 // 19692
Akkor ezek után már akkor nem is érzem magamat betegnek, elvakultnak! :)
Nekem is teccik egyébként...
Nekem is teccik egyébként...
Erhard 242 (Pure Energy)29-02-2012 19:40:07 // 19691
azt dobja hogy linea accessori :) még mindig nem jó dolog ez az eper így télen :P
Pityukoma29-02-2012 19:33:03 // 19690
Ez marha jól néz ki. Kíváncsi vagyok a végeredményre...
Pityukoma29-02-2012 19:31:02 // 19689
Nem 4 csak a két első:-( volt ennyi. Rozsdamentes, kb 1mm vastag és garvírozva van bele a klasszikus Alfa Romeo felirat. Néha nem tudok mérlegelni ha a szeretett ALFA-mról van szó :-D
droberto29-02-2012 19:22:07 // 19688
Teccene belőle néhány motyó! Reggel pl. a Ti küszöb gondolatával játszottam el...
droberto29-02-2012 19:20:44 // 19687
Te kiadsz 40K-t, 4 db ilyen alufóliára? Nekem is teccik, de ennyit nem adnék érte biztosan!
droberto29-02-2012 19:16:57 // 19686
Nem vagyok benne biztos, hogy nem saválló, de szépnek nem szép, az biztos!
droberto29-02-2012 19:15:04 // 19685
Nem rossz alternatíva, de nem hiszem, hogy ezt 10 alatt megúsznám! Meglátom, hogy jön be ez a parragi 80-as átalakítós történet...
'''''29-02-2012 18:45:14 // 19684
Most tudtam meg,hogy az 1.9 kipuffvége nem egyezik a 2.4 króm végével.Így tényleg nem túl szép.
.......................29-02-2012 18:36:18 // 19683
Azt hittem saválló a dob is,a Brerában a hátsók azok
Pityukoma29-02-2012 18:29:15 // 19682
Szia a cikkszámot innen vettem:Alfa Romeo 159 Lineaccessori gyári tartozékok Ezt szoktam bogarászni időnként, a küszöb burkolatot is innen néztem ki.
Pityukoma29-02-2012 18:16:55 // 19681
Mindenképp szeretnék valami esztétikusat, mert az a rozsdás cső ami most látszik az elég gáz. Törekszem a gyári alkatrészekre, de nem mindenáron. A rozsdamentes küszöb védőre kiadtam cca40K-t :-( de abból csak gyárit találtam. A project jövő hónapra marad mert most az olajcsere jön.
.......................29-02-2012 17:43:23 // 19680
Miért nem veszel a bontóban egy 2,4 es dobot,levágod a végét,rácinelteted,és kész
Piritu - 1.000.00029-02-2012 16:12:56 // 19679
erre a cikkszámra mást dob az eper :-(
Piritu - 1.000.00029-02-2012 16:09:21 // 19678
Esetleg cikkszám alapján Erhard tudna jobb árat is mondani :-)
Piritu - 1.000.00029-02-2012 16:08:18 // 19677
...ez sajnos mindenkivel így van. Háromszor maradtam fekve Alfával (2x 147; 1x156) mindegyik alkalommal német alkatrészt kellett cserélni.
droberto29-02-2012 16:05:52 // 19676
Piszkos dolog ez nagyon! Kb. mint a takaró ponyváért 80K-t kérni!
Én most eléggé rajtavagyok egyébként! A Dinamit kipufogó nem akar nekem véget gyártani.
Holnap hoznak elvileg egy ilyet, amit majd valahogy átalakítok! Ha összeáll, akkor publikálom!
Én most eléggé rajtavagyok egyébként! A Dinamit kipufogó nem akar nekem véget gyártani.
Holnap hoznak elvileg egy ilyet, amit majd valahogy átalakítok! Ha összeáll, akkor publikálom!
'''''29-02-2012 15:37:59 // 19675
Hová kell neked a gyári kipuffvég?
'''''29-02-2012 15:37:17 // 19674
Engem még Mitó nem előzött meg,pedig volt chippes is közte. :-)
Pityukoma29-02-2012 15:27:22 // 19673
Sziasztok :-) Tegnap jártam alkatrész üzletben és megkérdeztem a gyári kipufogó vég (50903136) árát. Mit ne mondjak dobtam egy hátra szaltót. Az ára:33135Ft. Valószínű hogy gyári nem lesz a vasamon soha :-(
.......................29-02-2012 11:40:17 // 19672
Majd a MITO val az leszel!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
558
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?