Forum >> 159
papajax02-03-2012 19:22:15 // 19740
Köszi szépen, de szerencsére megoldódott......:)
papajax02-03-2012 19:19:10 // 19739
Az autónak menni kell!:)
Csak a jó tippek segítettek a gyors megoldásban...:)
Köszönöm még egyszer.......:)
Csak a jó tippek segítettek a gyors megoldásban...:)
Köszönöm még egyszer.......:)
Tozo02-03-2012 17:48:25 // 19738
Szia!
Korábban rosszul írtam, javítanám magam:a piros színű olaj a jó (Selenia). Meg is nézheted milyen van a tiédben, ha nem piros akkor nagy valószínűséggel azzal lesz a gond :-)! Ha cserélteted az olajat, akkor mindenféleképpen tartályostól! Pár napja mondták szerelők, hogy van benne egy szűrő, ami kimozdulhat a helyéről és felhabosíthatja az olajat, ami szintén morgást tud okozni!
Üdv Zoli
Korábban rosszul írtam, javítanám magam:a piros színű olaj a jó (Selenia). Meg is nézheted milyen van a tiédben, ha nem piros akkor nagy valószínűséggel azzal lesz a gond :-)! Ha cserélteted az olajat, akkor mindenféleképpen tartályostól! Pár napja mondták szerelők, hogy van benne egy szűrő, ami kimozdulhat a helyéről és felhabosíthatja az olajat, ami szintén morgást tud okozni!
Üdv Zoli
Alfa 159 Zico02-03-2012 17:33:31 // 19737
Akkor bízom benne, hogy nálam is elég lesz egy olajcsere - elég ijesztő ez a hangos búgó hang a motorházból, na meg a szomszédok is érdekesen néznek a kocsira, amikor parkolásnál forgatom a kormányt....
Imyx02-03-2012 17:26:53 // 19736
Rákerestem, de nem találtam működőképes verziót, mindegyik kódot kért.
'''''02-03-2012 17:12:48 // 19735
Nekem is morgott a kormányom.ErHardnál kicserélték az olajat és azóta jó.
Alfa 159 Zico02-03-2012 17:04:59 // 19734
Sziasztok!
Pár napja kértem segítségeteket a "szerelőműhelyben" vélhetően szervóval kapcsolatos meghibásodás kapcsán ( pár perces használat után búgó, "síró" hang a motorház felől, kormány forgatása közben erősödő módon), ma elvittem a kocsit a szekszárdi Fiat szervizbe, ahol azt mondták,ki kell cserélni a szervó-szivattyút.
Mikor mondtam, hogy több 159-es kapcsán olvastam erről a hibáról és hogy a szivattyú csere nem feltétlenül oldotta meg a jelenséget, elbizonytalanodtak és megadták a pécsi Alfa szerviz egyik munkatársának a számát: beszéltem is vele és azt mondta, hogy 159-es típus-hibáról van szó és egy szimpla olajcsere - mondott egy új, ezt a hibát orvosló olajfajtát - (esetleg a tartály cseréje mellett) 100 %, hogy megoldja a problémát.
Csak azért írom ezt le, mert itt is olvastam hasonló hibajelenségről, hátha segít valakinek.
Pár napja kértem segítségeteket a "szerelőműhelyben" vélhetően szervóval kapcsolatos meghibásodás kapcsán ( pár perces használat után búgó, "síró" hang a motorház felől, kormány forgatása közben erősödő módon), ma elvittem a kocsit a szekszárdi Fiat szervizbe, ahol azt mondták,ki kell cserélni a szervó-szivattyút.
Mikor mondtam, hogy több 159-es kapcsán olvastam erről a hibáról és hogy a szivattyú csere nem feltétlenül oldotta meg a jelenséget, elbizonytalanodtak és megadták a pécsi Alfa szerviz egyik munkatársának a számát: beszéltem is vele és azt mondta, hogy 159-es típus-hibáról van szó és egy szimpla olajcsere - mondott egy új, ezt a hibát orvosló olajfajtát - (esetleg a tartály cseréje mellett) 100 %, hogy megoldja a problémát.
Csak azért írom ezt le, mert itt is olvastam hasonló hibajelenségről, hátha segít valakinek.
Piritu - 1.000.00002-03-2012 11:36:08 // 19733
Gyors voltál :-)
papajax02-03-2012 11:32:51 // 19732
A tipp jó volt!!:)
Nem 100%-os a kompatibilitás, de a hibakódot tudtuk törölni .....
4.ik henger gyújtás kimaradás..
4új gyertya és minden megoldódott....
Köszönöm szépen!!:)
Nem 100%-os a kompatibilitás, de a hibakódot tudtuk törölni .....
4.ik henger gyújtás kimaradás..
4új gyertya és minden megoldódott....
Köszönöm szépen!!:)
papajax02-03-2012 11:21:57 // 19731
Még nem,de esetleg megpróbálom!Köszi a tippet!
papajax02-03-2012 11:21:20 // 19730
És azt hol tudnám beszerezni?
Piritu - 1.000.00002-03-2012 11:20:53 // 19729
Nem próbáltál 156 1,8-ként rácsatlakozni?
Imyx02-03-2012 11:20:09 // 19728
Hm, az 1.8-nál tényleg nincs benne a motor. Esetleg Alfadiag progi? Mondjuk én sosem próbáltam, FES-t használtam mindig is.
Piritu - 1.000.00002-03-2012 11:19:36 // 19727
Tényleg érdekes, az 1,8 TS-nél nincs is motor menüpont. 1.8JTS-nél már van.
papajax02-03-2012 11:03:47 // 19726
Köszi!
Az a baj, hogy a 3.3 és a 3.4.2 sem tud kommunikálni a motorral.
Visz mindent, kivéve a motort.
Az a baj, hogy a 3.3 és a 3.4.2 sem tud kommunikálni a motorral.
Visz mindent, kivéve a motort.
Piritu - 1.000.00002-03-2012 10:15:42 // 19725
Piritu - 1.000.00002-03-2012 10:15:16 // 19724
A FES ismeri a 1.8-as motort, legalábbis a 3.3-ban benne van.
papajax02-03-2012 10:13:31 // 19723
Tud valaki segíteni abban, hogy az 1.8mpi-vel melyik program kommunikál???
Kábel van, csak a jelenlegi progi nem ismeri ezt a motort......
Köszi előre is!
Kábel van, csak a jelenlegi progi nem ismeri ezt a motort......
Köszi előre is!
Erhard 242 (Pure Energy)02-03-2012 09:06:17 // 19722
no mint a 2.4 :)
Piritu - 1.000.00002-03-2012 07:45:02 // 19721
Az éjjel hazajöttünk németből. Ahogy kell, pontosan 6,8-as átlagot hozott a Párduc 130 tempomattal Ausztrián keresztül.
Piritu - 1.000.00002-03-2012 07:43:08 // 19720
A 156-omnál is ez volt a helyzet. Csak ott már a "gyári" nyomaték is eltekerte a kuplungot. Ki kellett cserélnem, mielőtt a box beugrott. Semmi baja sem látszott a kiszerelt cuccnak, viszont csere után érezhetően keményebb lett a kuplung. Tuti a rugó volt gyenge gyárilag.
Piritu - 1.000.00002-03-2012 07:36:36 // 19719
"Hogy tudtad a firefoxot összehaverkodtatni az eperrel?"
Sehogy, az online a legutóbbi rókafrissítés óta megy magától. A telepített DVD-s el sem indul, ha nem az exploler az alapértelmezett.
Sehogy, az online a legutóbbi rókafrissítés óta megy magától. A telepített DVD-s el sem indul, ha nem az exploler az alapértelmezett.
Piritu - 1.000.00002-03-2012 07:34:51 // 19718
Üdv a klubban! A kuplung nem bírja a megnövelt nyomatékot :-(
Piritu - 1.000.00002-03-2012 07:33:40 // 19717
droberto01-03-2012 23:12:14 // 19716
Nem hinném, hogy van róla külön rajz! Az eper is egy egységként kezeli, egyedül a fényszórókat körbeölelő műanyagelemet lehet leszedni.
droberto01-03-2012 23:06:53 // 19715
Igen, ez lényegesen egyszerűbb, kisebb térfogatú hűtő! Már csak azt kéne tudnom, hogy hol van?
droberto01-03-2012 23:05:29 // 19714
Tehát az olajhűtő a ludas! A kép alapján, a ki és belépő csonk is felül van! Ha nincs a hűtőn leeresztő, akkor csak leszippantással tudod a hűtőben is cserélni az olajat!
sxr8501-03-2012 19:30:43 // 19713
Több mint valoszinu hogy a kiegyenlito tartalyban a szuro szabadult el, amiatt habosodik az olaj es nyig a szervo. Nekem is ez volt... Szétszedni nem lehet a tartályt, venni kell egy ujat, kb 10e.
sxr8501-03-2012 19:26:19 // 19712
Szia,
nincs ilyen robbantott ábrád a lámpáról? Konkrétan az érdekelne mennyire lehet szétszedni, mert a foncsor amiben az izzó van kicsit mozog, ami a vetitett képen is látszik.
nincs ilyen robbantott ábrád a lámpáról? Konkrétan az érdekelne mennyire lehet szétszedni, mert a foncsor amiben az izzó van kicsit mozog, ami a vetitett képen is látszik.
.......................01-03-2012 17:23:29 // 19711
.......................01-03-2012 17:17:32 // 19710
droberto01-03-2012 16:59:01 // 19709
Nekem leürült teljesen! Pedig fejre sem állítottam. :) Az előírt 4,6 beleöntése után a nívó felénél van az olajszint!
Erhard 242 (Pure Energy)01-03-2012 14:56:13 // 19708
fejre kell állítani az autót akkor kicsöpög belőle :)
viccet félre téve nekem sose ment bele több mint 5,5L....
viccet félre téve nekem sose ment bele több mint 5,5L....
.......................01-03-2012 14:45:08 // 19707
Nektek sikerült már a 2,4 ben mind a 6,4 liter motorrolajat lecserélni,
nekem cserekor nem megy bele ennyi,
miért?
nekem cserekor nem megy bele ennyi,
miért?
Erhard 242 (Pure Energy)01-03-2012 11:01:12 // 19706
szerintem nem emelkedett annyit, nálam nem ez volt a fő cél alig raktak rá valamit azzal hogy nincs benne a buzi euro 4-es faxság inkább ezzel növekedett a teljesítmény
droberto01-03-2012 09:24:36 // 19705
Nincs mért nyomatékgörbém, csak egy gyári adatom! + 40Nm!
Nem hiszem, hogy a te nyomatégörbéd maximuma nem emelkedett volna min. 450 Nm-re.
Még akkor sem, ha a fő cél a görbe egyenesítése.
Nem hiszem, hogy a te nyomatégörbéd maximuma nem emelkedett volna min. 450 Nm-re.
Még akkor sem, ha a fő cél a görbe egyenesítése.
Erhard 242 (Pure Energy)01-03-2012 08:15:59 // 19704
na ez az nálunk nem a nyomatékra ment a játék ezért nem is csúszik a kuplung ....
droberto01-03-2012 07:45:56 // 19703
Nem hinném, hogy ezen múlik. Ez pusztán nyomaték kérdése.
Erhard 242 (Pure Energy)01-03-2012 07:02:33 // 19702
no pl ezért jó a progi úgy állítják be ahogy akarják vagy ahogy az autó megkívánja mivel 2 egyforma autó nincs...a box meg egy program minden autóhoz...
Erhard 242 (Pure Energy)01-03-2012 06:58:17 // 19701
az enyém nem ezt mutatja :)
droberto01-03-2012 05:51:54 // 19700
Nem lehet, hogy a kat.ban levő számok nem sima cikkszámok?! A számok előtt az is áll, hogy DIS.!
Hogy tudtad a firefoxot összehaverkodtatni az eperrel?
Hogy tudtad a firefoxot összehaverkodtatni az eperrel?
droberto01-03-2012 05:46:07 // 19699
A box előnye, hogy ha esetleg valamiért mégsem jön be, egyszerűen kivehető...
droberto01-03-2012 05:43:27 // 19698
Milyen problémákat írnak a 2.4-nél?
Nálam is van egy probléma! A szombati szervíz után - ami ugye már boxos időszak - megcsusszant a kuplungom! :-( Remélem ez csak valami időszakos paranoia! Azóta 2x-éreztem 3.dikban.
Vagy? A box megágyazott egy Sachs kuplungszettnek?!?
Nálam is van egy probléma! A szombati szervíz után - ami ugye már boxos időszak - megcsusszant a kuplungom! :-( Remélem ez csak valami időszakos paranoia! Azóta 2x-éreztem 3.dikban.
Vagy? A box megágyazott egy Sachs kuplungszettnek?!?
DrB29-02-2012 22:34:07 // 19697
A kiskocsik, meg a gyengébb motorizáltságú kompaktok között, gondolom, igen. No, de majd meglátjuk, csak legyen már végre a kezeink között. :))
DrB29-02-2012 22:32:37 // 19696
Na, ja. Volt, hogy egy VW Transporter, vagy mi volt, simán tartotta a 200-210-es tempót, s kigyorsításoknál sem maradt le nagyon... Idekint nem olyan nagy szám ez a 200 ló/400 Nm.
DrB29-02-2012 22:30:48 // 19695
Droberto élménybeszámolója óta megint piszkálja a fantáziámat A Novitec Powerrail, de 2.4 mJTD esetén elég ellentmondó tapasztalatokat találok. Míg az 1.9-esek nagy része dicséri, addig a 2.4-nél gondokat emlegetnek, de eddig iazi konkrétumot még nem sikerült találnom.
Piritu - 1.000.00029-02-2012 21:42:47 // 19694
droberto29-02-2012 20:29:24 // 19692
Akkor ezek után már akkor nem is érzem magamat betegnek, elvakultnak! :)
Nekem is teccik egyébként...
Nekem is teccik egyébként...
Erhard 242 (Pure Energy)29-02-2012 19:40:07 // 19691
azt dobja hogy linea accessori :) még mindig nem jó dolog ez az eper így télen :P
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
560
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?