Forum >> 159
Piritu - 1.000.00028-03-2012 22:02:32 // 20340
Jó éjt :-)
Pityukoma28-03-2012 22:00:25 // 20339
Jó éjt sziasztok, elteszem magam holnapra.
Piritu - 1.000.00028-03-2012 21:55:59 // 20338
Pityukoma28-03-2012 21:53:22 // 20337
Kérdeztem Skrisz cartársat 59-ből sem volt neki fekete. Nézegettem én is, de a sok apró részlet miatt nem mertem belefogni. Emelem kalapom, grat hozzá :-)
Piritu - 1.000.00028-03-2012 21:40:10 // 20336
Ráadásul fekete gyárilag nincs is. Magam fényeztem át, kétszer is, mert elsőre nem lett jó :-))
Pityukoma28-03-2012 21:36:43 // 20335
Így könnyű :-) a napi hangulatodhoz tudsz választani :-)
Piritu - 1.000.00028-03-2012 21:30:17 // 20334
Ha már nyomot hagyott a padlón nem kell keresni, csak vissza kell követni a folyás útját. Tuti látszik :-(
Piritu - 1.000.00028-03-2012 21:29:14 // 20333
Fekete? Az ciki, mert fekete színű folyadék nincs a kocsiban.
A szervóolaj mondjuk idővel meg tud feketedni rendese, ha nincs cserélve. A váltóolaj használta is világos, az ötezret futott motorolaj se lehet fekete.
Meg kéne nézni a szervó tartályát, hogy abban milyen színű a lé. Ha fekete, akkor sürgős csere...
A szervóolaj mondjuk idővel meg tud feketedni rendese, ha nincs cserélve. A váltóolaj használta is világos, az ötezret futott motorolaj se lehet fekete.
Meg kéne nézni a szervó tartályát, hogy abban milyen színű a lé. Ha fekete, akkor sürgős csere...
Piritu - 1.000.00028-03-2012 21:26:51 // 20332
Meg kell nézni alulról, bárhonnan jöhet, mert a motorvédő elvezetheti bárhová.
Piritu - 1.000.00028-03-2012 21:25:00 // 20331
Pityukoma28-03-2012 21:18:52 // 20330
Úgy emlékszem egy paksi cartárs volt. Talán ismered :-)
Laosz15628-03-2012 20:42:59 // 20329
pentekre tervezem,csak gondoltam tudnatok adni vmi tanacsot,kiindulopontot h megis mi lehet...h ne erjen akkora meglepetes.
droberto28-03-2012 20:40:59 // 20328
Haspáncél miatt lutri a tipp, hogy honnan jön! Le kéne szedd, és figyelgetni, vagy felemelni esetleg aknára állni!
Laosz15628-03-2012 20:38:47 // 20327
Nem rózsaszin,hanem fekete....
droberto28-03-2012 20:38:03 // 20326
Melyik volt az? :)
Argentoban is dögös nagyon!
Argentoban is dögös nagyon!
Lewes28-03-2012 20:35:33 // 20325
Nem riogatlak, ne ez legyen. Nekem az tűnt fel h sírt egyet a szivattyú, rögtön rátöltöttem, utána elhallgatott. Kocsi alatt pici olajfolt, a doblemezre menet közben tolja ki. Hidegben totál megszűnt, most tavasszal újra előjött. Nálam a kormánymű a problem. Nézd meg a folyást, ha rózsaszín, akkor üdv a clubban.
Laosz15628-03-2012 20:31:16 // 20324
nem,semmit nem vettem eszre...csak 2-3 napja az olajfoltokat a kocsi alatt...
Lewes28-03-2012 20:28:15 // 20323
Nálam a szervóolajat csapja ki, kormányműcserém lesz, sajna. Szervószivattyú nem sír még?
Laosz15628-03-2012 20:24:16 // 20322
Sziasztok cartársak...tanacsot kernek. kocsi jobb eleje alatt olajfoltok par napja ,es a kerekjarat is tiszta olaj... mitol lehet? esetleg olajfilternel ereszthet? kb. 5000km-el ezelott lett cserelve az olaj. koszi a segitseget!
Pityukoma28-03-2012 20:19:35 // 20321
Ez a csajozós vasad ? :-) Jó, nagyon jó.....
Tozo28-03-2012 19:35:10 // 20320
Pityukoma28-03-2012 19:34:22 // 20319
Látom TE is felkészültél, ha az egyik olaj cserés, mehetsz a másikkal :-)
A kereskedőt ajánlom mindenkinek nagyon korrekt, és látszik rajta hogy imádja az Alfákat. Viszont a fényképészemet le kell cserélnem, életlen képeket csinált. :-)
A kereskedőt ajánlom mindenkinek nagyon korrekt, és látszik rajta hogy imádja az Alfákat. Viszont a fényképészemet le kell cserélnem, életlen képeket csinált. :-)
Piritu - 1.000.00028-03-2012 18:50:20 // 20318
Pityukoma28-03-2012 18:46:50 // 20317
droberto28-03-2012 14:02:35 // 20316
Valami kriszakárkitől vettem, nem ismered??? :))
A blogomban vannak még róla fotók...
A blogomban vannak még róla fotók...
SKrisz28-03-2012 13:57:50 // 20315
Nagyon jó vétel volt! :)))
droberto28-03-2012 13:38:47 // 20314
Jobb a fogyasztása! :)
Buksi28-03-2012 12:58:46 // 20313
Szép! És van olyan jó, mint a másik? :)
droberto28-03-2012 11:53:29 // 20312
Erhard 242 (Pure Energy)27-03-2012 20:25:11 // 20311
azt nem figyeltétek meg hogy csak 15 fok felett van e pulzálás? nekem is volt régebben de már nincs...
Pityukoma27-03-2012 20:18:08 // 20310
Köszi, akkor megpróbálom :-)
papajax27-03-2012 19:57:48 // 20309
Én csak a 3M-es szóróragasztót próbáltam és nagyon meg voltam elégedve vele...
Szerintem a Würth is van olyan jó, mint a 3M, szóval én megvenném...
Mikor kifújod,pont olyan ragacsos, mint mikor a Purhabbal összekened a kezed.
Szerintem a Würth is van olyan jó, mint a 3M, szóval én megvenném...
Mikor kifújod,pont olyan ragacsos, mint mikor a Purhabbal összekened a kezed.
Pityukoma27-03-2012 19:47:01 // 20308
Sziasztok, múltkor kérdeztem hogy használt-e valaki közületek kárpit ragasztó sprayt. EZT találtam. Ismeri valaki? Nem olcsó ezért a bizonytalanságom. Ajtó kárpit ragasztásra kéne.
Pityukoma27-03-2012 18:10:13 // 20307
Igen így van. Ott a kipufogó gáz turbinalapátra érkezési szögét változtatják egy mechanizmussal. A modern dieselek többségén ilyen van. Remélem a mienk is ide sorolható (nem tudom nem néztem utána). Viszont addig jó míg nem kell vele foglalkozni. Óvni pedig óvom, mégpedig egy forszírozott üzem után 30-60 mp-ig nem állítom le, ill. hidegen nem taposom. Max 0.8-ig engedem fel a nyomás. A vezérlés cserekor láttam a nyomócsövét belülről - por száraz volt... kopp-kopp, remélem sokáig így is marad. :-)
Csabi27-03-2012 10:25:25 // 20306
Elöször az okát kellene tudni, .. :) széles a paletta,lehet a pulzálás,a geometria sajátosságából a megnövelt turbonyomás miatt, az is lehet hogy az ECU próbál korrigálni.
Lewes27-03-2012 09:16:13 // 20305
Hali!
Abban tudnátok nekem segíteni, hogy mennyi fékolaj, illetve szervóolaj kellene az autómba? A könyv csak típust ad, feltöltési mennyiséget nem.
AR 159 1,9 JTS, gyártási év: 2006. Köszönöm!
Abban tudnátok nekem segíteni, hogy mennyi fékolaj, illetve szervóolaj kellene az autómba? A könyv csak típust ad, feltöltési mennyiséget nem.
AR 159 1,9 JTS, gyártási év: 2006. Köszönöm!
.......................27-03-2012 08:56:50 // 20304
Akkor mivel lehetne megszüntetni?
Csabi27-03-2012 08:31:15 // 20303
Változó geometriás turbonál nincs waste gate szelep, itt az állólapátok szabályozzák a turbonyomást...ha jól tudom:)
Piritu - 1.000.00026-03-2012 22:59:14 // 20302
Nem rossz, mi 6,4-el jöttünk haza. Igaz ebbe belefért pár OFF helyretétele is. Főleg az autópálya emelkedőn előzést élveztem :-))
Csosznorbert26-03-2012 22:55:29 // 20301
Minden sebességhatárt betartva, max. 140 a pályán, így 5.9-es fogyival megvan egy Szombathely - Budapest táv. Azért ez nem rossz.
Piritu - 1.000.00026-03-2012 22:43:45 // 20300
Pityukoma26-03-2012 21:39:12 // 20299
Igazad van elírtam. Helyesen:Wastegate :-) de a lényegen nem változtat : lusta vagyok :-) Ja és nekem is működik a csomi billentyűm... :-)
Trifoglio26-03-2012 21:07:22 // 20298
sziasztok.Kicsit utána nézegettem jobban és igaz.kicsivel többért sokkal jobbat kapok köszi az észrevételt.még keresgetek.köszi szépen.
Trifoglio26-03-2012 21:04:02 // 20296
köszi szépen.várom a jelzésed. :) Köszi mégegyszer.
Pityukoma26-03-2012 20:40:35 // 20295
Szia :-) az enyém is csinálja chippelés óta. A chip előtt 1.4 bar-nál stabilan megállt (padlógázos gyorsításnál), azóta pedig felszalad 1.55-re majd kb 1mp után vissza 1.45-re. Úgy ahogy te is írtad ott pulzál 0.1bart. A turbónyomás a mindenkori kipufogógáz áramlási sebességének a függvénye, amit a westgates szeleppel szabályoznak. úgy gondolom hogy a chippeléskor hozzáírt nagyobb dózis miatt nagyobb turbónyomás alakul ki ezért a wg.szelep leszabályoz (összenyitja a két oldali turbina lapát teret) majd lezár ezután nyomás fel és kezdődik minden elölről. Ez okozhatja a műszeren látható 0.1b-os pulzálást. A 164-esem-nél 2hétig állítgattam mire sikerült a határ értéket beállítani /még ne jelezzen a piros lámpa, de menjen fel a műszeren látható piros mező széléig a nyomásmérő mutatója/. Itt az 59-nél nem is látom hogy hol van a csavar úgyhogy ezidáig nem foglalkoztam vele. Meg tulajdonképen lustább is lettem azóta :-( Nem egy nagy pukkanás beállítani, csak házilagosan kicsit macerás. állítasz -mész - túl sok lett, kicsit vissza -mész, még mindig nem jó, el lehet vele szórakozni. Műhely körülmények közt kell hozzá egy reduktor szlp. amivel szimulálhatod a turbónyomást, egy indikátor óra amivel rudazat elmozdulást mérhetsz. Ha valaki így beállítja egészen biztos hogy megszűnik a pulzálás. Ha nagyon sok időm lesz, majd talán egyszer..... addig szokom :-)))
GTPeti26-03-2012 20:36:49 // 20294
Az evolúció vívmányai. :)))
Lewes26-03-2012 20:31:58 // 20293
Rávágtam legutóbb azt h nekem sincs, megnéztem és van. :)
Működik rugósan, szépen fel, le.
Működik rugósan, szépen fel, le.
GTPeti26-03-2012 20:27:34 // 20292
Jobb később...
Srácok, a múltkori témátokhoz a hátsóajtó zártakarójának hiányához egy vélemény:
Irigylem a problémáitokat. :)))
Mondjátok, hogy nem jó autó, aminél ez "a hiba" foglalkoztatja a népeket. :))
Srácok, a múltkori témátokhoz a hátsóajtó zártakarójának hiányához egy vélemény:
Irigylem a problémáitokat. :)))
Mondjátok, hogy nem jó autó, aminél ez "a hiba" foglalkoztatja a népeket. :))
'''''26-03-2012 19:54:43 // 20291
Amit nézel az tényleg nagyon alap.Se digit klíma,se ködlámpa,se elektromos hátsó ablakok....Ez pl kicsit drágább de más kategória.Szerintem legalább 150 pacival keress 159-et.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
517
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?