Forum >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)07-04-2012 20:58:46 // 20530
zsíroztasd be a fogaslécet évente és akkor nem lesz baja nálam semmi baja eddig...zsírozva is van ....ami feltűnt még hogy a felső turbócső alumíneum na az sem fog kilyukadni soha
Piritu - 1.000.00007-04-2012 20:55:57 // 20529
Ezek fogyóeszközök nem? :-O
A hűtőt mondjuk csodáltam, hogy eddig húzta, már nálam is melegedett nyáron. Korábbra jósolták a halálát. A kerékcsapágy meg fogyóeszköz. A Spiderben már mind a kettő hátsó cserélve lett.
A 159 kormányművén spekuláltam, hogy mi lesz majd vele. Egy biztos a következő olajcserénél lecseréltetem a szervó olajat is.
Mennyinél szokott távozni az örök vadászmezőkre?
Erhard 242 (Pure Energy)07-04-2012 20:55:05 // 20528
szerintem strapabíróbb lett mint az 56 az biztos imádom a 2,4-et megy mint a vadasalma Zsombor is azt kiabálja hátulról Apa gyorsan, gyorsan :D
GTPeti07-04-2012 20:49:36 // 20527
Ennyi abszolút belefér, nemde? :)
GTPeti07-04-2012 20:49:03 // 20526
"átléptük a 150e kilométert és mióta nincs aminek nem kell lenne semmi hiba"
Ez jó hír! B)
Erhard 242 (Pure Energy)07-04-2012 20:48:54 // 20525
a vízhűtő is gallyra ment meg egy kerékcsapágy is ...
Piritu - 1.000.00007-04-2012 20:48:32 // 20524
A gyári Michelinnel én is meg vagyok elégedve :-)
Piritu - 1.000.00007-04-2012 20:47:21 // 20523
Ebben van valami 110 körül én is cseréltem kuplungot, bár ha nem akarom tuningolni elment még volna nagyon sokat. Mondjuk eszembe se jutott gariban cseréltetni.
Bár pár napja jegyezte meg valaki az egyik topikban, hogy a tesója bimerében 70 ezerig teljes futóműfelújítás volt. Lehet, hogy az utak teszik? (Felső lengőkart 185 ezernél cseréltem, a balos még az eredeti.)
Erhard 242 (Pure Energy)07-04-2012 20:45:08 // 20522
de hogy az 59-ről szóljon a topic átléptük a 150e kilométert és mióta nincs aminek nem kell lenne semmi hiba, jók a lengőkarok nincs zörej, kopogás, elektromos hiba... jah a Mislejn gumik sokkal jobbak mint a Pirelli mind szárazon mind esőben ...egy kis negatív a motorháztetőm már ritka szarul néz ki a kavicsfelverődés miatt...
Piritu - 1.000.00007-04-2012 20:42:29 // 20521
Igaz. A 2T=várható javulás, E85=sok gyár által NEM ajánlott üzemagyag, mert árthat. A gyakorlatban is tette. Mégis kipróbáltam a saját vasamban.
Piritu - 1.000.00007-04-2012 20:38:54 // 20520
Peti. Kettőnk közül Te vagy meggyőződve a dolog hasznáról nem én az ellenezőjéről :-DD
(Mint említettem én NEM teszem bele, mert ugrik a garancia, ennyi és nem több.)
Erhard 242 (Pure Energy)07-04-2012 20:38:07 // 20519
nem hát pl az mjet-nél a gari időn belüli kuplungcserék vagy a felső lengőkar cserék stb arról tanúskodnak hogy tényleg jó a minőség :P
Piritu - 1.000.00007-04-2012 20:36:44 // 20518
Hm. Mégse urban legenda a gyári és az utánagyártott alkatrészek közti minőségkülönbség? :-O
GTPeti07-04-2012 20:36:43 // 20517
2T vs. E85 = szezon vs. fazon. ;)
GTPeti07-04-2012 20:35:21 // 20516
Nem is mondtad, hogy felvetted egy olajkutatóintézettel és a Bosch-sal a kapcsolatot, hogy kiderítsd káros-e a 2T. Ez nem szép dolog. :PPP
Piritu - 1.000.00007-04-2012 20:35:04 // 20515
Sőt, használtam E85-el is, amiről aztán leszoktunk a dobált hibakódok miatt.
Piritu - 1.000.00007-04-2012 20:34:08 // 20514
Ez a kalap a meggyőződés, az utána járás, a bizonyíték :-P
GTPeti07-04-2012 20:32:03 // 20513
Várakozásod nem volt hiábavaló. :))))
Piritu - 1.000.00007-04-2012 20:30:52 // 20512
Már vártam ezt az érvet :-DDD
(Amúgy a Spiderbe se megy semmi csodaszer.)
GTPeti07-04-2012 20:30:39 // 20511
Mindent egy kalap alá venni, hát tudja fene...
Piritu - 1.000.00007-04-2012 20:29:02 // 20510
Akar a nyavaja :-)
(Viszont emlékeztetnélek az olajcsere nélkül megtett több százezret futott autós TV műsorra. Ott is meg voltak győződve, és működött. Még a 166-es Alfás kommentelőnek is...)
Erhard 242 (Pure Energy)07-04-2012 20:28:32 // 20509
komolyan elgondolkodtam a minap hogy közép európa a nyugat szemetesvödre és teljesen hülyére vesznek minket és ez sajnos beigazolódni látszik...ugyan is a minap telefonált a druszám hogy az 5 hónapja eladott Sachs kuplungszett egy német Sárában megadta magát de a csavar még csak most jön, kint rendeltek egyet és persze írtak a Sachs-nak egy szép levelet hogyan már hogy 5 hónapot bír ki a termékük, erre megjelent a cég képviselője aki megállapította a termék finis kódjáról hogy ez a termék ki sem kerülhetett volna közforgalomba mert selejt....el kezdem gondolkodni hogyan is működik egy nagyker, miként vesz árut és kár hogy nem én találkoztam ezzel a képviselővel mert vissza kérdeztem volna hogy hogyan kerülhet ki egy gyárból selejt termék a közforgalomba jó kis pénzért.... de hát ezért van jelen kis hazánkban pl annyi élelmiszer lánc is ide hozzák a szart eladni jópénzért.... no itt tartunk
GTPeti07-04-2012 20:27:47 // 20508
Egyébként, ha nekem lenne céges autóm, ami ráadásul garanciális, ott én sem erőltetném az ilyen "folyékony extrákat". :)
Piritu - 1.000.00007-04-2012 20:25:06 // 20507
Azért ezt egy kicsit nehéz lenne bebizonyítani :-DD
Egy szervizkönyve bejegyzett és számlán rögzített más motorolajat kicsit könnyebb.
GTPeti07-04-2012 20:22:35 // 20506
Bocs, de nem fogsz róla meggyőzni, hogy az ominózus kérdést illetően "álomvilágban élek", mert az informálódás meglehetősen alapos volt és a hosszúidejű tapasztalatok sem elhanyagolhatóak... (De tényleg nem ide akartam kilyukadni.)
Piritu - 1.000.00007-04-2012 20:21:50 // 20505
Érdeklődve olvastam, mert nekem egy rosszul berakott O-gyűrű miatt szó nélkül kicserélték a teljes szívócsövet majd 40e értékben. A gyűrű ugyanis sérült beszereléskor és külön nincs, csak csővel együtt.
GTPeti07-04-2012 20:20:24 // 20504
Ha mindent elhiszek a gyár(tó)nak (ill. képviseletének), akkor azt is feltétel nélkül el kell hinni, hogy a t. tulaj nem rendeltetésének megfelelő módon használta pl. az ablaktörlőt. Nem?? :))))
Piritu - 1.000.00007-04-2012 20:19:28 // 20503
Ezzel arra céloztam, hogy nehéz meghúzni, hogy hol van a jól informáltság határa. Mindenkinél ott, ahol ő gondolja...
Erhard 242 (Pure Energy)07-04-2012 20:18:06 // 20502
vagy ahogy SKrisz tagunk írta hogy nehezen akarták gariba elintézni az ablaktörlő cseréjét....az meg mi? ha garis az autó mi nehéz rajta? jah biztos nem rendeltetés szerűen használta a gyár által megadott 3mp/40 esőcseppet meghaladó esőben vezetett.. ....
Piritu - 1.000.00007-04-2012 20:15:32 // 20501
Nekem pl máshol van a DPF.
Várjuk ki a végét. 200 ezer felett tervezem ezt is használni, a negyede megvan...
Erhard 242 (Pure Energy)07-04-2012 20:12:40 // 20499
jah de a DPF-et már nem cserélik ki ha eltömődik ...na ennyit a garanciáról :) ezért nem veszek én új autót még 1x vagy ha igen leszarom a garanciát meg a márkaképviseletet is...mondjuk más márkánál talán vennék új autót premium selection csomaggal amikor is 100e km-ig mindent a szerviz áll
Piritu - 1.000.00007-04-2012 20:10:42 // 20498
Volt azért pár észnél levő és jól informált 2T ügyben is...
Piritu - 1.000.00007-04-2012 20:09:07 // 20497
Nem részemről, a Alfa Mo részéről. Olajcserekor megemlítettem a dolgot, hogy a "jobbikat" kéne beletenni. Utána kérdeztek és az volt a hivatalos álláspont, hogy amint belemegy a másik olaj, ugrott a gari a gyári előírások be nem tartása miatt.
GTPeti07-04-2012 20:08:18 // 20496
Nem csodálom, hogy előírják az olajat (néha ugye rosszul...), és tiltják az adalékok használatát. Érthető. Különben sokan nekiállnának minden egzotikus dolgot betölteni. Ám ha vki észnél van (informálódik, stb...), elképzelhető, hogy talál pozitív hatású dolgokat, ne adj isten a gyárinál jobb olajat is. De ez már egy másik téma ugye... B)
Piritu - 1.000.00007-04-2012 20:05:25 // 20494
Nem kéne ennyire hintened az összeesküvés elméletet :-D
(A 156-om pl. gyári ajánlás alapján karbantartva 200 ezerrel a háta mögött nulla eltérést mutat az injektorok közt, nem fogyaszt olajat, működik, ahogy kell. Ráadásul úgy, hogy 5x ezret ebből rendesen tuningolva volt.)
Erhard 242 (Pure Energy)07-04-2012 20:04:26 // 20493
"ha pl. másik olajat töltök a motorba a gyári helyett..." akkor talán egyikünknek sem kellett volna átfúrni a DPF-et :D
Ez egy jó meglátás részedről!
Erhard 242 (Pure Energy)07-04-2012 20:02:38 // 20492
látod engem hidegen hagy a garancia egy baromság az egész....
Erhard 242 (Pure Energy)07-04-2012 20:00:56 // 20491
én a helyükben sokkoltatnám a jónépet mondjuk olajcsere 100e-ként, vezérlés örökélet...
Piritu - 1.000.00007-04-2012 20:00:56 // 20490
"a garancia" amit RÖGTÖN elveszítek, ha pl. másik olajat töltök a motorba a gyári helyett, vagy 2T-t a nyálba, vagy kilyukasztom a DPF-et :-P
GTPeti07-04-2012 20:00:26 // 20489
Más szavakkal: Amit manapság a gyártó kommunikál, az a marketingesek/gazdaságisok kitalációja, nem a mérnököké... :(
Erhard 242 (Pure Energy)07-04-2012 19:20:30 // 20488
a gyártó le van fedezve hogy is szól a garancia? 3év vagy 100e km? :P
Piritu - 1.000.00007-04-2012 18:43:40 // 20486
A gyár 140-nél javasolja, tehát még ráérek gondolkodni a dolgon...
GTPeti07-04-2012 18:15:23 // 20485
Mikor lesz vezérléscsere? (60-nál?)
Piritu - 1.000.00007-04-2012 18:12:50 // 20484
Ma megvolt az 50.000 km.
A jövő héten még legalább 2000 lesz :-)
GTPeti07-04-2012 14:45:33 // 20483
Mondom... azok nagyrésze olyan is. :)))
Pityukoma07-04-2012 14:35:49 // 20482
Igen, igen rájuk gondoltam :-)
Csosznorbert07-04-2012 08:53:12 // 20481
Én mikor eladtam a rönyóm, addig tömtem bele a slagot mig csak nem úgy 10 lityi maradt. Hamar jöttek érte, és persze én is elötte böktem tele..... :))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.