Forum >> 159
GTPeti09-04-2012 22:44:04 // 20571
Ha már ismerősöd, megkérdezhetnéd, hogy mi a(z őszinte) véleménye a MOL olajokról. Tényleg érdekel, hogy megpróbálnak-e versenyezni a nyugati gyártókkal. (S ha igen, miért nem jó a marketingjük...)
Pityukoma09-04-2012 22:40:32 // 20570
Köszönöm :-) a HSZ14705-ben ajánlottam anno, de le lettem hurrogva:-( Én is sokat olvastam a témáról, maradtam a WR PE-nél. Megkérdeztem a MOL egyik olaj fejlesztéssel foglalkozó mérnökét (munkakapcsolatban vagyok vele) hogy multipower C3 vagy WR PE C2 és az utóbbit hagyta jóvá a vasamhoz. Nem tettem közzé mert úgy éreztem hogy lerágott csont a téma és nem akartam vitázni róla.
droberto09-04-2012 22:30:05 // 20569
A Remap a legjobb megoldás. De meglehetősen rizikós a sok kókler miatt!
A linkelt terméket felejtsd el szerintem. Csak a rail nyomást állítja, a levegőt nem. => DPF error! Egyszerűen megfojtja!
Ha box akkor Novitec, vagy valami más márkás!
Nekem van, de most kiszedtem a kullung miatt, egyszerűen nem viselte el a +40 Nm-t. Most tesztelem a vasat nélküle, azt szerintem új kullung lesz belőle.
Itt leírtam a tapasztalataimat!
A linkelt terméket felejtsd el szerintem. Csak a rail nyomást állítja, a levegőt nem. => DPF error! Egyszerűen megfojtja!
Ha box akkor Novitec, vagy valami más márkás!
Nekem van, de most kiszedtem a kullung miatt, egyszerűen nem viselte el a +40 Nm-t. Most tesztelem a vasat nélküle, azt szerintem új kullung lesz belőle.
Itt leírtam a tapasztalataimat!
GTPeti09-04-2012 22:28:17 // 20568
Na ez az amit soha nem tennék be.
Egy Novitec, G-tech, vagy Steinbauer box az jó, de egy ilyen óccó noname...
Egy Novitec, G-tech, vagy Steinbauer box az jó, de egy ilyen óccó noname...
Piritu - 1.000.00009-04-2012 22:25:21 // 20567
A 156 1,9 mjettel mentem 53e körül boxal. Nagy királyság. Anno az enyém állítható volt és nem is a max teljesítményre tekertem. Pár kérdést vet fel a dolog:
1. Mit szól hozzá a kuplung? (Anno a 170 lovas verzióét rakattam be, azzal gondom nem volt.)
2. Mit szól hozzá a kettős tömegű?
3. Mit szól hozzá a dpf?
1. Mit szól hozzá a kuplung? (Anno a 170 lovas verzióét rakattam be, azzal gondom nem volt.)
2. Mit szól hozzá a kettős tömegű?
3. Mit szól hozzá a dpf?
Petya159ti09-04-2012 22:20:12 // 20566
Tuning box-al kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Olcsóbb mint a computeres állítás és elvileg erősebb is lesz az autó.
http://tuning-box.hu/alfa-romeo-tuningbox-tuning-box/141-alfa-romeo-159-tuningbox.html
Olcsóbb mint a computeres állítás és elvileg erősebb is lesz az autó.
http://tuning-box.hu/alfa-romeo-tuningbox-tuning-box/141-alfa-romeo-159-tuningbox.html
Piritu - 1.000.00009-04-2012 22:17:32 // 20565
Kösz az ajánlást, de nálam csak Selenia jöhet szóba :-)
Petya159ti09-04-2012 22:06:27 // 20564
Helló!
Én is megkérdeztem több olaj forgalmazót és a c2 est ajánlotta mindenki.
Ajánlom a Fuchs titan gt 1 pro c2-t.
Jó alfázást!
Én is megkérdeztem több olaj forgalmazót és a c2 est ajánlotta mindenki.
Ajánlom a Fuchs titan gt 1 pro c2-t.
Jó alfázást!
Piritu - 1.000.00009-04-2012 21:57:28 // 20563
Az elmúlt két nap ilyen oldalainak a tanulmányozása során már nem bánom hogy a szerviz a C2-est hagyta beletölteni és a Multipowert nem. Egyre kevésbbé vagyok meggyőződve, hogy a C3 jobb, mint a C2. Felvetődött bennem az is, hogy mégse hülyék a gyáriak, hogy a c2-t írják elő???
Csabi09-04-2012 21:53:10 // 20562
Ezen leírások alapján jobb a SeleniaWR (C2) mint pl a Castrol Edge C3... :)))
Piritu - 1.000.00009-04-2012 20:23:17 // 20561
Piritu - 1.000.00009-04-2012 20:10:15 // 20560
Piritu - 1.000.00009-04-2012 19:44:27 // 20559
Piritu - 1.000.00009-04-2012 19:36:29 // 20558
Indításkor a két óra közti kijelzőn megjelenik a B&M logo. Ja, meg USB aljazat a kesztyűtartóban.
Pityukoma09-04-2012 19:21:58 // 20557
Szia én EZT rendeltem. Ha megjön, beszámolok róla. Remélem stimmel rá, mert nem szeretnék fúrni faragni csak felcsavarozni és kész. Bár tudom erre kevés az esély. Droberto cartárs alaposan körbejárta a kérdést. Ahogy beszámolt róla nem volt egyszerű, de a végeredmény kárpótolta a nehézségekért :-)
Erhard 242 (Pure Energy)09-04-2012 18:19:04 // 20556
nekem teljesen mind1 ki mit használ tőlem azt raktok bele amit akartok :) max úgy jártok mint én meg jó pár sorstárs
Petya159ti09-04-2012 15:30:30 // 20555
Szerintem a részecskeszűrő kiiktatása a legjobb megoldás.Nő a teljesítmény,csökken a fogyasztás és nincs több regenerálásos probléma.Több autón alkalmaztuk már és jól működnek azóta is.:)
Csabi09-04-2012 15:23:36 // 20554
Áruld már el honnan vetted ezt a korommegkötést? :) Akárhol olvasgatok a "C"-s minősítések után sehol nem találok ilyet...:)
Petya159ti09-04-2012 14:38:10 // 20553
Én több olajcég ajánlását megnéztem és a c2 irja a 1.9 jtdm 16v-be.
Elvileg a C2 tudja ami kell a részecskeszűrőnek.Én pl:Fuchs 5-30 C2-t használok.
Elvileg a C2 tudja ami kell a részecskeszűrőnek.Én pl:Fuchs 5-30 C2-t használok.
Kardosdoktor09-04-2012 09:56:16 // 20551
Sziasztok!
Hol tudok szerezni a gépemre egy szép, gyári króm kipufogóvéget?
Jó locsolkodást!!!
Üdv: Kardosdoktor
Hol tudok szerezni a gépemre egy szép, gyári króm kipufogóvéget?
Jó locsolkodást!!!
Üdv: Kardosdoktor
Erhard 242 (Pure Energy)09-04-2012 08:29:57 // 20550
a C3 tudja a korommegkötést a C1, C2 nem....ez a lényeg a DPF-nél pl
Erhard 242 (Pure Energy)09-04-2012 08:28:03 // 20549
ha van usb kulcs a kesztyűtartóban akkor van blue & me is ha jól tudom együtt jár...
Erhard 242 (Pure Energy)09-04-2012 08:28:01 // 20548
ha van usb kulcs a kesztyűtartóban akkor van blue & me is ha jól tudom együtt jár...
Petya159ti08-04-2012 22:50:45 // 20547
Sziasztok!
Tud valaki tanácsot adni,hogy honnan tudom meg van e bluetooth az autómba?
Hol van ez feltüntetve?Menüben vagy a fejegységen?
Tud valaki tanácsot adni,hogy honnan tudom meg van e bluetooth az autómba?
Hol van ez feltüntetve?Menüben vagy a fejegységen?
Piritu - 1.000.00008-04-2012 21:08:59 // 20546
Holnap újra útra kelünk, kb. 1000 km vár reánk :-))
Csabi08-04-2012 21:05:20 // 20545
akkor túl logikus lett volna, ha így osztályozzák..:) C1 C4 tartalmazza a legkevesebbet, de mégis a C2-C3 a legelterjetebb...
Shadin08-04-2012 20:54:33 // 20544
nem , ez sem igaz így...
Shadin08-04-2012 20:49:00 // 20543
Köszi, akkor én is jól látom, hogy a C1 a legjobb és csökken C4-ig.
Csabi08-04-2012 15:53:37 // 20542
Érdekes olvasmányra találtam a kérdésed kapcsán...:) katt
nagy tévedésben voltam eddig, azt hittem hogy a C3-as olaj tartalmazza a legkevesebb szulfáthamut s egyebet.... közben pedig a C1...
a másik érdekes dolog az alacsony kéntartalmú gázolajok ajánlása, magyarán tankolj prémiumot, ha azt akarod hogy hosszú élettartamú legyen a DPF-ed...:)
nagy tévedésben voltam eddig, azt hittem hogy a C3-as olaj tartalmazza a legkevesebb szulfáthamut s egyebet.... közben pedig a C1...
a másik érdekes dolog az alacsony kéntartalmú gázolajok ajánlása, magyarán tankolj prémiumot, ha azt akarod hogy hosszú élettartamú legyen a DPF-ed...:)
Shadin08-04-2012 10:15:37 // 20541
Sziasztok!
Elvileg lerágott csont, de azért inkább kérdezek.
A Selenia oldala és az ASEA szabvány szerint a WR PE 5w-30 (C2) magasabb minőséget képvisel mint a C3-as olajak, amik az MB és VW és egyéb német autók "szabványa".
http://www.flitalia.it/en/fl/manuale/en/mainfs_omot.htm
Nekem most PE van benne, de lassan cserélni szeretném. Nincs vele gond, DPF regen átlag 900Km-enként, EGR-nél minimális korom.
Van valakinek tapasztalata Multipower C3-as olajjal?
köszi
KZ
Elvileg lerágott csont, de azért inkább kérdezek.
A Selenia oldala és az ASEA szabvány szerint a WR PE 5w-30 (C2) magasabb minőséget képvisel mint a C3-as olajak, amik az MB és VW és egyéb német autók "szabványa".
http://www.flitalia.it/en/fl/manuale/en/mainfs_omot.htm
Nekem most PE van benne, de lassan cserélni szeretném. Nincs vele gond, DPF regen átlag 900Km-enként, EGR-nél minimális korom.
Van valakinek tapasztalata Multipower C3-as olajjal?
köszi
KZ
Erhard 242 (Pure Energy)08-04-2012 09:02:43 // 20540
de nem vadnyuszit a lökösbe :)
Csosznorbert08-04-2012 07:56:45 // 20539
Boldog nyulat minden kedves Alfa rajongónak!
GTPeti07-04-2012 21:24:13 // 20538
Ja, hogy ezt autó nélkül csinálják. OK, megnyugodtam. :))))
Piritu - 1.000.00007-04-2012 21:19:50 // 20537
A rokon csemetéje is itthon van a szomszédban. 3 éves, ő is ezt a játékot játszotta, amíg nem talált egyet, amiben térdig elmerült. Nem kicsit lepődött meg. :-DD
GTPeti07-04-2012 21:17:02 // 20536
A kátyúk miatt ez nem is egy veszélytelen akció. B)
Erhard 242 (Pure Energy)07-04-2012 21:05:16 // 20535
ma pocsolya vadászaton voltunk mindegyikbe bele kellett menni :)
Erhard 242 (Pure Energy)07-04-2012 21:04:24 // 20534
látod a technika nem változik :))) pontosan úgy
GTPeti07-04-2012 21:03:53 // 20533
Jófej lehet a kissrác. :)
Piritu - 1.000.00007-04-2012 21:03:18 // 20532
Zsíroztatni? Mint a Trabinál? Gumiharmonika le, zsírt bepakol, harmonika vissza?
A Spidernél nem érné meg ugyanezt megcsinálni?
A Spidernél nem érné meg ugyanezt megcsinálni?
Piritu - 1.000.00007-04-2012 21:01:49 // 20531
Nem lehet panaszom nekem se, tényleg megy.
Ma volt egy érdekes szitu. Veszprém felől kanyarodtam ki a 8-asra a lámpánál. Ahogy kell a jobb oldali gyorsítósávba. Aztán padlóval be a kanyarodó sávból a hivatalos jobb oldaliba, mert előttem füstöt okádva próbált 15-re gyorsítani egy furgon. Mögüllem meg egy háromajtós Honda Civic be a belsőbe, hogy majd ott elmegy. Hát nem. Beálltam a tempomat 110-re, amit ott lehet. Kicsit később húzott el mellettem szép kék füstöt okádva, üvöltő sportdobbal. Nem kicsit volt mulatságos.
Ma volt egy érdekes szitu. Veszprém felől kanyarodtam ki a 8-asra a lámpánál. Ahogy kell a jobb oldali gyorsítósávba. Aztán padlóval be a kanyarodó sávból a hivatalos jobb oldaliba, mert előttem füstöt okádva próbált 15-re gyorsítani egy furgon. Mögüllem meg egy háromajtós Honda Civic be a belsőbe, hogy majd ott elmegy. Hát nem. Beálltam a tempomat 110-re, amit ott lehet. Kicsit később húzott el mellettem szép kék füstöt okádva, üvöltő sportdobbal. Nem kicsit volt mulatságos.
Erhard 242 (Pure Energy)07-04-2012 20:58:46 // 20530
zsíroztasd be a fogaslécet évente és akkor nem lesz baja nálam semmi baja eddig...zsírozva is van ....ami feltűnt még hogy a felső turbócső alumíneum na az sem fog kilyukadni soha
Piritu - 1.000.00007-04-2012 20:55:57 // 20529
Ezek fogyóeszközök nem? :-O
A hűtőt mondjuk csodáltam, hogy eddig húzta, már nálam is melegedett nyáron. Korábbra jósolták a halálát. A kerékcsapágy meg fogyóeszköz. A Spiderben már mind a kettő hátsó cserélve lett.
A 159 kormányművén spekuláltam, hogy mi lesz majd vele. Egy biztos a következő olajcserénél lecseréltetem a szervó olajat is.
Mennyinél szokott távozni az örök vadászmezőkre?
A hűtőt mondjuk csodáltam, hogy eddig húzta, már nálam is melegedett nyáron. Korábbra jósolták a halálát. A kerékcsapágy meg fogyóeszköz. A Spiderben már mind a kettő hátsó cserélve lett.
A 159 kormányművén spekuláltam, hogy mi lesz majd vele. Egy biztos a következő olajcserénél lecseréltetem a szervó olajat is.
Mennyinél szokott távozni az örök vadászmezőkre?
Erhard 242 (Pure Energy)07-04-2012 20:55:05 // 20528
szerintem strapabíróbb lett mint az 56 az biztos imádom a 2,4-et megy mint a vadasalma Zsombor is azt kiabálja hátulról Apa gyorsan, gyorsan :D
GTPeti07-04-2012 20:49:36 // 20527
Ennyi abszolút belefér, nemde? :)
GTPeti07-04-2012 20:49:03 // 20526
"átléptük a 150e kilométert és mióta nincs aminek nem kell lenne semmi hiba"
Ez jó hír! B)
Ez jó hír! B)
Erhard 242 (Pure Energy)07-04-2012 20:48:54 // 20525
a vízhűtő is gallyra ment meg egy kerékcsapágy is ...
Piritu - 1.000.00007-04-2012 20:48:32 // 20524
A gyári Michelinnel én is meg vagyok elégedve :-)
Piritu - 1.000.00007-04-2012 20:47:21 // 20523
Ebben van valami 110 körül én is cseréltem kuplungot, bár ha nem akarom tuningolni elment még volna nagyon sokat. Mondjuk eszembe se jutott gariban cseréltetni.
Bár pár napja jegyezte meg valaki az egyik topikban, hogy a tesója bimerében 70 ezerig teljes futóműfelújítás volt. Lehet, hogy az utak teszik? (Felső lengőkart 185 ezernél cseréltem, a balos még az eredeti.)
Bár pár napja jegyezte meg valaki az egyik topikban, hogy a tesója bimerében 70 ezerig teljes futóműfelújítás volt. Lehet, hogy az utak teszik? (Felső lengőkart 185 ezernél cseréltem, a balos még az eredeti.)
Erhard 242 (Pure Energy)07-04-2012 20:45:08 // 20522
de hogy az 59-ről szóljon a topic átléptük a 150e kilométert és mióta nincs aminek nem kell lenne semmi hiba, jók a lengőkarok nincs zörej, kopogás, elektromos hiba... jah a Mislejn gumik sokkal jobbak mint a Pirelli mind szárazon mind esőben ...egy kis negatív a motorháztetőm már ritka szarul néz ki a kavicsfelverődés miatt...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
505
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?