Forum >> 159

Shadin03-08-2012 19:37:49 // 23164
Természetesen a kuplungból jött a feketébb olaj kis darabkákkal...
Shadin03-08-2012 19:36:34 // 23163
Ez a kuplung ill. fék hidraulika olaj. Szerintetek ideje volt cserélni már?
Mindenesetre a kuplung puhább lett a fék pedig keményebb.

Szép estét.

Csosznorbert03-08-2012 08:36:55 // 23162
kiváncsiság! :D
droberto03-08-2012 08:08:45 // 23161
Alig koszos a MAP-od az enyémhez képest! :)
droberto03-08-2012 08:07:02 // 23160
Kíváncsiság?! :)
Csosznorbert03-08-2012 08:06:48 // 23159
zárhidat nem kell levenni a szivósor miatt, én csak a hűtők miatt kaptam szét ennyire. szvósorhoz is kell idő, no meg új vezérműszij. majd irom a menetét :))
Csosznorbert03-08-2012 08:05:11 // 23158
hűtöket is alaposan kifujatom, mert sokat járok poros helyen. Igy meg ha szét van szedve lefestegetem a rozsdásodó foltokat mindjárt. No meg tudod.... a kiváncsiság hajtja az embert :))))))
Coolby03-08-2012 07:35:40 // 23157
az szép :) a szívósor tisztítás miatt már ennyire szét kell berhelni? vagy csak körülnézel alaposan? :)
.....03-08-2012 06:59:27 // 23156
Szívósor tisztítás menete engem is érdekelne.
droberto03-08-2012 06:19:13 // 23155
Mi a baj a hűtőiddel? A szívósort miért nem csak tisztítod? Mit produkált, hogy nekiálltál?
Csosznorbert02-08-2012 22:31:26 // 23154
Egy kis nagyszerviz, ja és mapsz. gányolás. :))))) a második kép egy 159 ha nem felismerhető :D
holnap jön ki a szivósor meg a hűtők, kivéve a klimát. :)
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2012 22:21:06 // 23153
én nem értek hozzá :)
GTPeti02-08-2012 22:00:44 // 23152
Nyugi, olyan egyszerűen úgy sem lesz extra teljesítmény. (Sajnos.) Ha megnézed a belinkelt oldalakat, meglátod. Nem lehetetlen, de nem egy injektor és egy kapcsoló...
'''''02-08-2012 21:58:41 // 23151
Ezt a plussz erőt ma jól bírta! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2012 21:56:38 // 23150
a dejzel öngyulladó :) inkább a hajtókar, csapágyak mennyire bírják a a plusz erőt
GTPeti02-08-2012 21:55:16 // 23149
(Inkább előbb tudd meg, hogy milyen installációra és egyebekre van még szükség. Szerintem.)
GTPeti02-08-2012 21:53:56 // 23148
Olyan körülmények sem ártanának, hogy egyáltalán meggyulladhasson a lachgas... És ez az egészben a csavar. Már amennyire az iménti hevenyészett keresésből számomra kiderült. B)
'''''02-08-2012 21:53:49 // 23147
Most már benne van,csak működnie kéne rendesen.Megpróbálom hétfőn berakni a szívósorhoz.
direttore02-08-2012 21:43:12 // 23146
9,2 klímával :)), tempomat 140-nél 6,6l
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2012 21:41:38 // 23145
szerintem érezhető lesz az plusz o2-t kap az égéstér ...mondjuk amennyibe kerül a cucc inkább egy plusz turbót raknék a rendszerbe az állandó lenne
GTPeti02-08-2012 21:39:32 // 23144
És akkor még mindig nem fog működni... Lásd Dízeltopic, utolsó link. :(
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2012 21:37:59 // 23143
én eleve oda raktam volna :) csak hát ahhoz hogy ne kerüljön be fémforgás le kell szedni a szívósort fain kis meló lesz
'''''02-08-2012 21:35:38 // 23142
A következő az lesz,hogy átrakom a szívósor elejébe.Már tiszta ideg vagyok,azt hittem,ma már gyorsulgathatok.Sajna így jövő hétre marad.
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2012 21:31:34 // 23141
egy kettőstömegű cseréjét halogatták még bírja, bírja menet közben eltörött és bele vágott a váltóba....milyen rémtörténetek vannak így csütörtök este
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2012 21:29:07 // 23140
szerintem sanszos :) ezért nem érzel semmit ...én a szívósorba raknám csak ne hogy lerobbanjon :P
'''''02-08-2012 21:23:06 // 23139
Én is ezen gondolkodtam.Alap helyzetben nyitva van a pillangó szelep.Lehet pont lezár előtte amikor nyomom neki?
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2012 21:02:55 // 23138
szerintem rossz helyre raktad ha az EGR nyílik a pillangó zár ...a szívósorba kellene berakni
'''''02-08-2012 20:52:56 // 23137
Ma beraktam a nitrót.Minden működik de semmi eredmény!Szerintetek jó helyre fúrtam a fúvókát?
anubisz1802-08-2012 20:21:32 // 23136
Sziasztok!

Segítségeteket kérném. Most volt az alfám (159) részecskeszűrő tisztíson, az rendben is van, de kiderült hogy a nyomásszabályzó szenzort cserélni kellene, mert az előzmények megviselték, most computer szerint 30 %-on van. Kérdésem ezzel mennyit tudok még elmmeni, mert holnap kellene a kicsike, kibir ezzel még oda-vissza 100km-es távot, vagy ne is próbálkozzak a használattal és cseréltessem ki mielőtt használom.
És a csere alkatrészt honna érdemes beszerezni? Beviszem szervízbe és rájuk bízom, ők rendelnek majd hozzá valamilyet, vagy ebbe inkább valami eredeti külön rendelés kell??

Kösti előre is a választ
anubisz
Shadin02-08-2012 19:55:03 // 23135
1.9 100KW lusta belga dög :-)
Coolby02-08-2012 19:48:17 // 23134
hát, ha jól látom neked 1.9-ed van, az már egy nagy különbség... plusz én most sokat mentem lámpától lámpáig max 5 km-es szakaszokon...
Laosz15602-08-2012 19:39:04 // 23133
Horvatorszag oda-vissza 1900km megpakolva klimaval 160 vegig tempomattal 7.1liter atlagfogyasztas. 1.9jtd 8v szerintem nemrossz
Shadin02-08-2012 19:00:23 // 23132
Van egy feleslegessé vált SprintBooster-em 159-hez, ha érdekel valakit.
Link
Shadin02-08-2012 18:53:51 // 23131
Mit csináltok ti azzal a szegény autóval? Ha 7.5 fölé megy, akkor már sírok :-(

Mellesleg csak tanulságként mindenkinek, a kopogás oka a bal első futóműben a rosszul meghúzott kerékcsavar volt... én barom... pedig azt rángattam először meg, de nem éreztem kézzel semmit... hát öregszem... haverom az autószerelő baszogat állandóan, hogy túlhúzom a csavarokat, hát most nem...

Ha hidegen (első elinduláskor) még nem csattan a hajtáslánc, majd bemelegedés után igen, az lehet a féltengely zsírzás hiánya? Ez most nem a kerékcsavar, csak a szokásos...

szép estét
Coolby02-08-2012 14:21:43 // 23130
csak megerősíteni tudom szoszát, mostanában csak városban mentem és 9-10 körül alakult klímával.
Alfa156SW02-08-2012 14:00:19 // 23128
az egész jó) az 1.9 Jtd is megeszik annyit!
de ez gondolom nem automata
.......................02-08-2012 13:59:33 // 23127
Brera 2,4 városi 9-10 liter
Alfa156SW02-08-2012 13:56:47 // 23126
Sziasztok 2.4 JTD tulajok nektek mennyit fogyaszt az Alfátok városban?
Csosznorbert02-08-2012 13:24:15 // 23125
eper.... tejszinhab..... pezsgő..... és egy nő, ehhez meg cikkszám sem kell :))))))
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2012 10:49:12 // 23124
az kell hozzá ami benne van az autódban bosch számügyileg, az eper ezt is rosszul hozza
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2012 10:46:36 // 23123
ugyan az a bosch :) az eper az eper....
Csabi02-08-2012 10:43:42 // 23122
Érdekes.. eperben is két cikkszámú injektor van, az egyik 3.000HUF al olcsóbb :) 2007/07-től lehet rendelni a másodikat... valamiben csak különbözik a 2007.es
Coolby02-08-2012 10:24:55 // 23121
Valószínű beruházom majd az LMM-re azért, főleg, hogy nekem hibakódot dob. A honlapod szerint mintha egyforma LMM lenne az összes 2.4-esben és csak 1.9 lenne más, vagy rosszul nézem?
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2012 10:06:44 // 23120
ugyan az a bosch van mindegyik 200 lovasban a 210-nek más....nálam még sosem jelentkezett alapjárati ingadozás pedig 2006-os igaz 110e-nél új LMM került bele ....
Csabi02-08-2012 10:04:30 // 23119
Röviden, igen. :) Ez a "hiba" sokunknál jelentkezett, jelentkezik és nincs LMM hibám, hibakódom.
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2012 09:55:43 // 23118
semmit nem kell állítani csak cserélni kell
Coolby02-08-2012 09:53:29 // 23117
Akkor azt mondod éljek vele tovább és ennek nincs is köze az LMM hibához?
Csabi02-08-2012 09:41:15 // 23116
Első körben azt tudom tanácsolni, hogy ne kapkodd el az LMM cserét, 2006-os évjáratnál ez amolyan "típushiba"( az injektorokra vezethető vissza, 2007évjárattól már más Bosch számú injektorokat építettek be) nálam is jelentkezik néha, de lényegesen kevesebbszer mióta prémiumot tankolok. + ha megfigyeled 20-25°C felett hidegindításnál jelentkezik. pl reggeli 15°C-os hőmérsékletnél már nem...
Coolby02-08-2012 09:10:34 // 23115
No, amúgy újonnan előjött egy új problémám... lehet pláne felesleges az LMM tisztítás. Arra lettem figyelmes ma, hogy hidegen indítva fel-le ugrál alapjárat, valamint kicsi kék füstöt ereget a masina... Kb 1 perc után mindkét jelenség megszűnik... Azért elszaladtam vele szervízbe, megnézték, kiolvasták és LMM hibát (LMM és valami LMM hőjeladó vagy mi, ilyen van?) jelez a comp, amúgy hibajelet műszerfalon nem dob. Szervíz szerint ez cserés, bár elmondásuk szerint ez így most nagy gondot nem jelent, majd cseréljem, azt mondják legkésőbb a hidegek előtt. Ez a hozzáállás jó vagy cseréljem inkább minél előbb? Mondtak amúgy egy 80-88e HUF árat LMM-re. Azóta megnéztem a Bosch elvileg belevaló a Bárdis kedvezményemmel 29e HUF, így már barátibbnak hangzik...

LMM csere esetén csak fizikai feladat van vagy kompban is kell valamit állítani? Magyarul meg tudom csinálni én vagy kell a szervíz?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.