Forum >> 159

ALFI15611-08-2012 11:56:36 // 23290
És a start-stop rendszer?Megyek pályán megálok tankolni vagy pihenni és rögtön leáll.Azzal mi van?
ALFI15611-08-2012 11:55:37 // 23289
Én is.Ment is a háztól.Ment az akár 160-at is csak mire felgyorsult az sok idő volt.Majd jött egy kis emelkedő el is ment az erő ismét.Én ebből nem kérek!
GTPeti11-08-2012 11:32:47 // 23288
Mondjuk "a racing után nem állítjuk le"-t azért nem írják bele, mert a turbócsere zsíros akció, jó üzlet. Megkockáztatom, nyugaton 3000 ojró alatt nem úszod meg. (Suckszervízben, természetesen, oda járnak a népek.)
Viszont az, hogy járogatsz az autókáddal és egyszer csak azt mondja, "szervízmód"... az egy picit inkorrekt kib....
GTPeti11-08-2012 10:41:02 // 23287
Ezekkel egyet értek.
droberto11-08-2012 10:38:23 // 23286
Vannak íratlan szabályok egy korszerű autónál amiket "illik" betartani.
Ezt is azok közé sorolandó, hogy pl:
- hidegen nem nyomjuk
- racing után nem állítjuk le
Engem inkább az zavar, hogy ezekről a problematikákról az autógyártók hallgatnak. Sőt vad PR-osaik még képesek az ellenkezőjét is állítani. :(
Szükség lett volna a TRIP és Range közé egy DPF tömődés állásra és sokkal kevesebb anyázás lenne meg limp mód lenne!
droberto11-08-2012 10:31:37 // 23285
Gondolom a tiedbe is, B-s Selénia WRD-t tankoltak a gyári előírás szerint.
droberto11-08-2012 10:29:46 // 23284
Lehet, hogy még nincs kiforrva/elhelyezve úgy mint a 2.0 JTD-nél, de amíg nincs gond vele, SZVSZ addig nem lenne szabad kiírni.
Sokan csak mint lehetséges főgonoszra tekintenek személyében. Főleg azok akik felülnek az autóipar problémáit igazán nem ismerő, vagy csak önös érdekieket figyelembe vevő chipmestereknek. Tisztelt a kivételnek persze.
GTPeti11-08-2012 10:23:10 // 23283
" No ekkor kell kimenni a városból egy hosszabb túrára!"

Elértük, hogy az autó szabja meg, hogy mennyit/hogyan használd. Klassz. :)
droberto11-08-2012 10:21:27 // 23282
Pont az a baj, hogy ezt sehonnan. Az autógyártók ezt próbálják leplezni a Userek elől. :( (szerintem ez legalább akkor hiba mint egyes autóknál a vízhőfokmérő levétele a műszerfalról)
Csak azt látod, amikor már tisztít. Megnő a fogyasztás és picit mélyebb hangja (többet utóbefecskendez) lesz és tűzforró a kipufogó gáz...
Ez egyetlen amit tehetsz, hogy FES-el megnézed, hogy hány százalékon áll az eltömődés, illetve mennyi az utólsó 5 regen közt megtett átlagtáv, és ezek alapján kiszámolod, hogy kb. hol fog eltömődni. No ekkor kell kimenni a városból egy hosszabb túrára!
GTPeti11-08-2012 09:59:42 // 23281
A diesel városba való (vagy legalábbis ott is használható).
Csak nem egy kidolgozatlan műszaki félmegoldással ellátva. SZVSZ.
.......................11-08-2012 09:17:47 // 23280
a diesel nem városba való..
mindegyik diesel DPF eltömödik a városban
menni kell vele egy tempós 200 km és máris jó lesz
'''''11-08-2012 08:34:32 // 23279
Ha már nagy a gáz,szerviz üzemmódba rakja az autót és ki is írja a hibát.Sajna én már jöttem Horvátból haza szerviz üzemmódban. :-(
Erhard 242 (Pure Energy)11-08-2012 07:22:19 // 23278
jól teszed nekem lassan 50e km óta nincs és nincs is semmi hiba jelenség.... ez a dpf olyan mint egy lappangó rák :(
Erhard 242 (Pure Energy)11-08-2012 07:19:18 // 23277
én is szerdán voltam Münchenbe szerencsére egy dugó sem volt viszont láttam elég sok alfát pl ahol érdekeltségünk van egymás mögött állt két fehér 159 sw ti meg egy spider :)) volt egy pár mito meg julis is... no meg rengeteg ferrari meg mazer :P
Alfa156SW11-08-2012 04:06:52 // 23276
azt honnét tudjátok,hogy mikor dugul el a DPF?
droberto11-08-2012 01:40:54 // 23275
Nekem is normált írt.
A DPF hőmérsélet a lényeg! A korom 550-600°C felett ég jól! 2-2,5k f/min, konstans sebesség és semmi padló vagy motorfék. :)
Én kihoztam egy 2x25 km-es, oda visszára és kb. 15-30 km közt égetett...
droberto11-08-2012 01:35:37 // 23274
Én a másodikat tartom valószínűsíthetőnek!
Végül is ésszerű üzleti magatartás!
GTPeti11-08-2012 00:01:27 // 23273
Csak itt kb. 100 Bömösre német autóra jut 1 Alfa. :)
Dömpi (il dottore)10-08-2012 23:55:51 // 23272
Ennyit a sokat dícsért bömös és egyéb OFF-okról:

Szerdán mentem Münchenbe. Egész úton simán ment minden, sehol egy dugó. München alatt, Holzkirchen magasságában a 8-ason, óriási dugó, 1 óra araszolás. Mikor végre nekiindultunk, 6 OFF mellett mentem el, amik áltak a leállósávon, felnyitott géptetővel és gőzölgő hűtővel. Megjegyzem ebből 2 bömös, egy VW a többi meg francia szar.

És akkor ők jönnek, hogy "szarolasz", mi?
Tozo10-08-2012 23:46:12 // 23271
Nekem 105%-on van, és nem regenerált, annak ellenére, hogy mentem vele rendesen, kb 80km-ert most este. Státusz: normál eltömődöttség ?!
Ki érti ezt?
Üdv Zoli
GTPeti10-08-2012 22:42:02 // 23270
Dede. B)

Szerintem amúgy két oka lehet az átnevezésnek:
- vagy a Fiat tette szóvá a névhasználatot
- vagy barátunk más autók felvételét is tervezi a programmba (a Fiat-motoros) offokon kívül is
droberto10-08-2012 22:38:54 // 23269
Te ilyenkor megkapod az új verziót, nem?
droberto10-08-2012 22:37:36 // 23268
Ezért jó nézegetni, hogy áll az eltömődési fok. Ha kívánhatnék egyet a Jézuskától, akkor egy DPF telítettség kijelzőt kívánnék a műszerfalra. :)
Múltkor nekem 104% volt, de már sejtettem, hogy gáz van (1x próbált regenerálni, de az megszakadt). Ekkor mentem hosszabb etapot, FES-el támogatva, élőadatokat nézegetve. Folyamatosan 620-630°C között tudtam tartani a DPF-et!
Nálad mennyi az utolsó 5 regen közti átlagtávolság?
Mi okod van a szűrő kiiktatására?
A tisztítófolyadékot próbáltad már?
Ha nem nagyon rossz én a helyedben nem iktatnám ki...
GTPeti10-08-2012 19:34:10 // 23267
A legutóbbi FES installt jól megtartom emlékbe. :))
stukker198710-08-2012 19:15:07 // 23266
Üdv!

DPF eltömődöttség...

Az elmúlt 1hónapban kizárólag rövid városi szakaszok voltak.
Ez lett az eredménye.

Mindenesetre hétfőre szívósor tisztítás lett megbeszélve a szerelővel,utána hosszabb távra megyek,ami remélhetőleg megszünteti a hibát is.

Ha összejön a pénzem akkor pedig valószínűleg DPF mentesítve lesz a járgány...
droberto10-08-2012 10:41:53 // 23265
Univerzálódott a FES: => multiecuscan
stukker198710-08-2012 07:26:23 // 23263
Nah belefutottam a napokban a szépséges: "have engine checked" feliratba..:(

Az autó semmilyen rendellenes működést nem produkál,így remélem hogy csak valami apróság.
Corn09-08-2012 18:06:01 // 23262
Áá, csak rosszul mér :)
Liquid08-08-2012 22:34:42 // 23261
na akkor ráugrok :)
Csosznorbert08-08-2012 22:22:23 // 23260
gyorshajtás az M1-en? :DDDD
direttore08-08-2012 21:32:44 // 23259
hali nekem ilyen szett van, hibátlan, de az ejelején kurva büdös, ugyhogy most vedd meg és napoztasd:)))
Coolby08-08-2012 15:20:20 // 23258
Egy kérdés, volt már téma a világítás. Refi izzót milyet érdemes venni? Gyengének érzem, a tompítotthoz képest alig ad valami pluszt.

Ma megjöttek a D1S 5000 K-s xenon izzók, a jó olcsó fajta 5600 HUF-ért, majd beszámolok, hogy milyen.
Piritu - 1.000.00008-08-2012 15:18:49 // 23257
Nekem az ülésmagasság állító szerkezet csinálja.
Már kétszer megkenték a szervizben, de előbb-utóbb megszólalt. Egy picit állítok az ülésmagasságon, akkor elhalgat. Pár száz km után megint előjön, akkor ugyanennyit állítok a másik irányba és megint csend van.
droberto08-08-2012 12:35:28 // 23256
Grat! :)
Corn08-08-2012 11:52:23 // 23254
Ezt a szép számot múlt héten lőttem az M1-en.
Sajnos a féklámpámban percekkel előtte égett ki az izzó, a hibajele kicsit belerondít :(
droberto08-08-2012 10:35:28 // 23253
Megnéztem, átültem és ficánkoltam! :)
Semmi! Úgy látszik, hogy csak 20 kilósok alatt csinálja! :)))
Majd legközelebb menet közben ellenőrzöm. Tippem a belső combtámasz és a váltóbox oldalfal közti rész.
Ha én ülök be a 90 kg-ommal, ott ráfeszül rendesen és nyikorgásnak esélye sincs! :)
droberto08-08-2012 10:20:00 // 23252
Ezt majd lecsekkolom én is!
droberto08-08-2012 10:19:16 // 23251
1. Inkább legyen, ilyen mint fordítva.
2. Nekem a jobb egy csinálja a csajom alatt! Pedig nem egy úthenger! Piszkálom is vele! :))) Ez nem egy hangos nyik-nyik, de fej nélkül idegesítő az amúgy síri csendes vasban!
Egyébként nekem más jut róla eszembe... :)
Én az ülőlapra gyanakszom. Majd, ha bal egyet szétszedem az ülésfűtés miatt, majd megpróbálom lokalizálni.
Liquid08-08-2012 10:17:24 // 23250
WD40 rulez :)
de inkább szilikonnal, bár sztem az se szép megoldás mert igazából a bőr és műanyag találkozása nyekereg
Coolby08-08-2012 10:15:16 // 23249
Egyébként én is ott keresgéltem a hibát, mert egyértelműen jobb oldalról jön a nyikkogás. Jó befújom WD40-nel hagy csússzon :)
droberto08-08-2012 10:13:02 // 23248
Te, és nem kilencvennel.... :)))
Liquid08-08-2012 09:56:22 // 23247
az első részhez nem tudok hozzászólni, de az ülés nyekergését valszeg a biztonságiöv konzolja az ülés és a könyöklő 3-asának "összedörzsölődése" okozza, legalábbis nálam van ilyen. A biztoságiöv konzolján van ugyan egy filc darab de nem minden olyan részén ami elér mást. Ezt nézd meg, én ragasztottam rá próbaképpen filckorongot, és csendben van, de majd szebben is megoldom
'''''08-08-2012 09:38:34 // 23246
A lapát nálam is néha önálló életet él,bár csak az első állásban.Üléssel nincs gondom.
.......................08-08-2012 09:01:03 // 23245
az esöérzékelö nem a legjobb fejlesztés
ilyen
Coolby08-08-2012 08:11:45 // 23244
Sziasztok!

Két új tapasztalat autóval kapcsolatosan, azonkívül, hogy csodásan megy (indulás utáni fél percet leszámítva).

1. Automata ablaktörlő érdekes. Néha épp megdícsérném, hogy aha, most megálltunk és lassult is, okos-okos, aztán meg minden indok nélkül veszett lapátolásba kezd, de a kedvencem az volt, amikor leálltunk mélygarázsba, és veszettül tepert a tök száraz üvegen, de adtam neki fél percet, hátha magától rájön, de nem, le kellett kézzel kapcsolnom... Ezek ilyenek?

2. Elkezdett nyikorogni alattam a vezetőülés, vagyok vagy 72 kg pedig... Olyan lovaskocsis feelingje lett dimbes-dombos úton. Ezzel találkozott más is? Mi kelti a hangot, mit csináljak vele?
Coolby08-08-2012 07:57:03 // 23243
Az ott én vagyok, juhuu :)
droberto07-08-2012 22:27:26 // 23242
Ez így volt!
Microkonvoj a 6-os úton:
Alfa156SW07-08-2012 21:48:48 // 23241
ez 16V és mégsem piros)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.